Ik hoop binnen 2 maanden op stage te zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Jesus wp beter komt de rest van je schooljaar er interessanter uit te zien anders krijgen wij het ook nog zwaar
Wij hopen dat ook, dat jij dat dan bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 2 maanden op stage te zijn
Ahw.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 2 maanden op stage te zijn
Vrij weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen Robert M?
Hmm, dat is wel zonde.. dat je dat met Weeds/Two and a half men e.d. doet.. maar niet met Breaking Badquote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik heb het eigenlijk heel de tijd opstaan gewoon op een tweede scherm.
Nee hoor, ik kan film/series wel naast iets anders volgen. Een van mijn weinige vrouwelijke eigenschappen I guess.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel zonde.. dat je dat met Weeds/Two and a half men e.d. doet.. maar niet met Breaking Badmis je toch de hele sfeer?
Waarom kan ik niks meer zeggen zonder dat jullie daarop terugvallenquote:
wp dronken op school.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
ey5op nrij jonge!@ prijs ik hs dor voor wamjashine
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:50 schreef leeell het volgende:
[..]
Waarom kan ik niks meer zeggen zonder dat jullie daarop terugvallen
Afgunst is een zonde broeder, doe gewoon normaal
Ja, nu pas. Was om 11 uur wakker maar er kwamen dingen tussendoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu pas? Ik heb al 2 broodjes en een stokbrood op.
Dan zou ik gewoon uitgebreid gaan lunchen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nu pas. Was om 11 uur wakker maar er kwamen dingen tussendoor.
Net boterham met kaas weggewerkt. Straks even naar de supermarkt want ik heb een armoe koelkast.
Het is U voor jou.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mevrouw onneukenendetitels voor jou.
quote:
Het moest dan ook Ronaldo zijn maar WP volgt dat hele voetbal niet echt.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is mijn eerste naam topic
Hoe wel dat ik dan geen Ronald heet.
Hihi mijn deeltjes zouden versnellen van dat soort gesprekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef Typisch het volgende:
mensen die nu niet naast 2 aziaten zitten die het over het higgs deeltje hebben
Jij ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen die geen werk hebben
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die nu geen crème smeren op hun genitale wratten
Kut Ronaldoquote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het moest dan ook Ronaldo zijn maar WP volgt dat hele voetbal niet echt.
Je hebt geen genitaliën?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kan geen Creme smeren op iets wat ik niet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |