[PUB SlowwwwChat] #5827 Ronald adoratie topicquote:Op woensdag 12 september 2012 13:32 schreef Ro-ald het volgende:
Wat staat er in de TT? Zit op mobiel.
Hij liegt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[PUB SlowwwwChat] #5827 Ronald adoratie topic
Even serieus anders tr.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[PUB SlowwwwChat] #5827 Ronald adoratie topic
Sommige mensen respecteren elkaar en gaan niet hunten, iets wat jij niet kan begrijpenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
Waarom zou je lapo hunten, als je een topic wil openen doe je dat toch gewoon?
Het staat er echt. Maar hoezo TR?quote:
Hahaha ik lul maar wat johquote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het staat er echt. Maar hoezo TR?
Dude.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
Moet douchen maar heb geen zin.. binnenkort eens kijken voor een touchscreen of een waterdichte tablet voor in de badkamer..
Ik kan net de d zien jij liegebeest.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[PUB SlowwwwChat] #5827 Ronald aap, xx wp
ai één letter te weinig gebruikt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan net de d zien jij liegebeest.
Beter let je deze keer wel opquote:Op woensdag 12 september 2012 13:39 schreef Typisch het volgende:
Dit college is zo saai verdomme.Vorig jaar al gehad maar had een 5.4 voor de toets dus nu moet ik het nog een keer volgen. Ik ga dood van binnen.
Herkenbaar tenminste ik heb zo een vergelijkbare situatie later deze week.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:39 schreef Typisch het volgende:
Dit college is zo saai verdomme.Vorig jaar al gehad maar had een 5.4 voor de toets dus nu moet ik het nog een keer volgen. Ik ga dood van binnen.
Snatsen en batsen heel het leven door met gekke fratsenquote:
2girl1cup aan het streamen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen doen boos omdat ik een filmpje aan het streamen ben![]()
Haturs
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snatsen en batsen heel het leven door met gekke fratsen
Ga Breaking Bad kijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
Enige voordeel is dat ik nu GoT aan het binnen halen met 5 mb/sec
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga Breaking Bad kijken
Ja, die ben ik ook aan het kijken maar bijna klaar met seizoen 4 en wacht tot heel 5 af is voordat ik verder kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijstenpapquote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
haphpahgpap oz eetikmijn ruijstepap
Nu al bij seizoen 4?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die ben ik ook aan het kijken maar bijna klaar met seizoen 4 en wacht tot heel 5 af is voordat ik verder kijk.
Ik hoop binnen 2 maanden op stage te zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Jesus wp beter komt de rest van je schooljaar er interessanter uit te zien anders krijgen wij het ook nog zwaar
Wij hopen dat ook, dat jij dat dan bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 2 maanden op stage te zijn
Ahw.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 2 maanden op stage te zijn
Vrij weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen Robert M?
Hmm, dat is wel zonde.. dat je dat met Weeds/Two and a half men e.d. doet.. maar niet met Breaking Badquote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik heb het eigenlijk heel de tijd opstaan gewoon op een tweede scherm.
Nee hoor, ik kan film/series wel naast iets anders volgen. Een van mijn weinige vrouwelijke eigenschappen I guess.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel zonde.. dat je dat met Weeds/Two and a half men e.d. doet.. maar niet met Breaking Badmis je toch de hele sfeer?
Waarom kan ik niks meer zeggen zonder dat jullie daarop terugvallenquote:
wp dronken op school.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
ey5op nrij jonge!@ prijs ik hs dor voor wamjashine
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:50 schreef leeell het volgende:
[..]
Waarom kan ik niks meer zeggen zonder dat jullie daarop terugvallen
Afgunst is een zonde broeder, doe gewoon normaal
Ja, nu pas. Was om 11 uur wakker maar er kwamen dingen tussendoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu pas? Ik heb al 2 broodjes en een stokbrood op.
Dan zou ik gewoon uitgebreid gaan lunchen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nu pas. Was om 11 uur wakker maar er kwamen dingen tussendoor.
Net boterham met kaas weggewerkt. Straks even naar de supermarkt want ik heb een armoe koelkast.
Het is U voor jou.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mevrouw onneukenendetitels voor jou.
quote:
Het moest dan ook Ronaldo zijn maar WP volgt dat hele voetbal niet echt.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is mijn eerste naam topic
Hoe wel dat ik dan geen Ronald heet.
Hihi mijn deeltjes zouden versnellen van dat soort gesprekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef Typisch het volgende:
mensen die nu niet naast 2 aziaten zitten die het over het higgs deeltje hebben
Jij ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen die geen werk hebben
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die nu geen crème smeren op hun genitale wratten
Kut Ronaldoquote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het moest dan ook Ronaldo zijn maar WP volgt dat hele voetbal niet echt.
Je hebt geen genitaliën?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kan geen Creme smeren op iets wat ik niet heb
ik vind dat higgs deeltje wel interessant hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hihi mijn deeltjes zouden versnellen van dat soort gesprekken.
Ik zou niet weten waarom ik als hetero vaseline zou moeten smeren.. ik hoef geen vochtige kringspier te creëren.quote:
Er van uitgaan dat er alleen tussen 9 en 5 gewerkt wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen die geen werk hebben
![]()
Is handig als je handen schraal zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik als hetero vaseline zou moeten smeren.. ik hoef geen vochtige kringspier te creëren.
Dimens is laatst ontslagen dat wist ik dan speel ik daar op inquote:Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er van uitgaan dat er alleen tussen 9 en 5 gewerkt wordt.
Truequote:Op woensdag 12 september 2012 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
Geo![]()
en dan zeg je wat over mijn gedrag
Gemeen wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dimens is laatst ontslagen dat wist ik dan speel ik daar op in
Dat zei je al jaquote:Op woensdag 12 september 2012 14:36 schreef Snowbells het volgende:
Over halfuur een sollicitatiegesprek
Kussens zijn sowieso wel handig als je buren hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel kut.. kan je nooit fatsoenlijk doggie doen zonder een stel kussens..
Ik kon tenminste ontslagen worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dimens is laatst ontslagen dat wist ik dan speel ik daar op in
Gewoon bij d'r haar pakken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel kut.. kan je nooit fatsoenlijk doggie doen zonder een stel kussens..
Succes.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:36 schreef Snowbells het volgende:
Over halfuur een sollicitatiegesprek
Ik word wel graag serieus genomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet mij ook niet serieus nemen
kutpubertje op FOK! ditdat
Dadelijk sollicitatiegesprek omg omgquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kon tenminste ontslagen worden.
Ik ga niet happen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word wel graag serieus genomen.
Los van dat, spreek ik altijd de waarheid.
Jup. Altijd gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
omg lonaa heeft nog een hartslag
Dat word fietsenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Nu echt weg..heb nog 15min om 6/7km te overbruggen..
Wil je mijn raket lenen=quote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Nu echt weg..heb nog 15min om 6/7km te overbruggen..
Als je dat doet, leer je nog eens wat EN ben je van het gezeik af. Win win.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
He altijd wp let op dit wp let op dat he
Dan opdrinken en mentos eten.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:46 schreef Dimens het volgende:
TIP:
Doe eerst cola in je glas en voeg daarna ijsklontjes toe. Niet andersom.
nazi stembussen!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
Leiden gebruikt 'foute' stembussen
Ik dacht toen ik de titel zag racistische stembussen ofzo
Niks, maar die noemen ze ook fout. "van de verkeerde kant zijn" je weet wel, uitdrukking alles.quote:
Ohquote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niks, maar die noemen ze ook fout. "van de verkeerde kant zijn" je weet wel, uitdrukking alles.
Ik ook. Vooral naar de naam.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Snowbells het volgende:
Ah ja. Ben wel benieuwd naar de iphone 5.
En stelletjes mogen het dan wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zolang ze niet voor mijn neus gaan lopen bekken, helemaal niets.
Liever ook niet maar dat vind ik heel iets anders.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En stelletjes mogen het dan wel?
Beetje hypocriet
Zowel homo's als hetero's hoef ik allebei niet te zien bekken voor mijn neusquote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beetje hypocriet
Want 2 homo's zijn geen stelletjes?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beetje hypocriet
Dit en potjes ook niet dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zowel homo's als hetero's hoef ik allebei niet te zien bekken voor mijn neus
Jij bent dan toch ook geen chickieequote:Op woensdag 12 september 2012 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat zeg je nou nooit tegen mij
Dankjequote:Op woensdag 12 september 2012 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent dan toch ook geen chickiee
Succes!quote:
Weet ik niet, ik heb jou nog nooit in levende lijven aanschouwd.quote:
Graag gedaan tochquote:
Dit doet mij pijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb jou nog nooit in levende lijven aanschouwd.
Houde zoquote:Op woensdag 12 september 2012 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb jou nog nooit in levende lijven aanschouwd.
Ohquote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHJA FUCK.
Met de film natuurlijk
[..]
Ja check post hierboven
Ik ga even huilen in een hoekje.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHJA FUCK.
Met de film natuurlijk
twitter:baspaternotte twitterde op woensdag 12-09-2012 om 14:20:18EPIC! RT @Michonnet: Dat valt niet mee, 150 Kamerleden kiezen
reageer retweet
Dan gaan mijn handen altijd zo jeuken.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die halve shit tweeten daardoor vragen om aandacht en vervolgens gaan zeggen dat het niks is![]()
Tweet het dan ook niet mongool
Ben ik een mooiboy?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee Dimens is gwn mooiboi
Ja vind je hem aantrekkelijk?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee Dimens is gwn mooiboi
Ik stuur wel wat zakdoekjes naar je toe, als KUT WOORD KWIJT.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga even huilen in een hoekje.
Mijn man?quote:
Tot hoelaat moet je?quote:
Ghehequote:Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kwart voor 4 waarschijnlijk
Mooi is een mening. Of jij mij mooi vind of niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van mooi?
Door een spelfout niet gewild. Waar gaat het heen met de wereld..quote:Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar een persoon to go niet go to, srry
Even je facebook erbij pakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooi is een mening. Of jij mij mooi vind of niet.
quote:
Sorryquote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Door een spelfout niet gewild. Waar gaat het heen met de wereld..
Heb jij mijn Facebook?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even je facebook erbij pakken
[..]
[..]
Sorry
De goede kant op.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Door een spelfout niet gewild. Waar gaat het heen met de wereld..
Jammer is dat ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mij zelfs ooit een vriendschapsverzoek gestuurd, die ik overigens genegeerd heb.
ouchquote:Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mij zelfs ooit een vriendschapsverzoek gestuurd, die ik overigens genegeerd heb.
Ik stoer doen?quote:
mag ik ook je fb? :$quote:Op woensdag 12 september 2012 15:44 schreef HappyBob het volgende:
Oneens met Dimens, want ik heb Flipsje wel op FacebookJaloers zijn mag, maar hou het binnen de perken.
Ik wil ook wel =$$$quote:Op woensdag 12 september 2012 15:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
tuurlijk sgatj (L) R+R=back <3
=$$quote:Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ok lijkt meh lueck <3 vint jouw wl mooiii (A)
Heb vriendschapsverzoek verzonden ;$quote:
P_z niet op Facebook hebbenquote:
Geaccepteerd :$quote:Op woensdag 12 september 2012 16:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb vriendschapsverzoek verzonden ;$
[..]
P_z niet op Facebook hebben![]()
Sorry, ik bedoel het niet gemeen
Fktquote:
onveilige homoseks met die vieze boii =Squote:Op woensdag 12 september 2012 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
het is je boy FL die dit topic onveilig maakt
xx kus je boy :444;$:$:$:$@:@2;2
Even je foto's sharen zodat mijn vrienden je schoonheid kunnen aanschouwen ;$quote:
SNOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:
Oke =$$$$quote:Op woensdag 12 september 2012 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
onveilige homoseks met die vieze boii =S
[..]
Even je foto's sharen zodat mijn vrienden je schoonheid kunnen aanschouwen ;$
Ik heb een tuintje in m'n hart.quote:
Zo rol ik,quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in m'n hart.
Alleen voor jou
Ik vind je best wel een schatje, wp. Ondanks de soms wat nare opmerkingen die je richting de mede-FOK!kers maakt.
HIMYMquote:Op woensdag 12 september 2012 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
Over een korte tijd beginnen weer allerlei bazen series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |