Mwah, meer dan huis/school hoeft er ook niet gefinancieerd te worden natuurlijk. Die paar uurtjes college waar ze ook daadwerkelijk heengaan staan niet in verhouding tot het overal vrij kunnen reizen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef TNA het volgende:
Het CDA schaft de ov-jaarkaart af en geeft iedere student in plaats daarvan 60 euro per maand op hun ov-chipkaart
Jawel doe het welquote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankzij jouw irritante gespam stem ik niet op de PvdA
Tja, wat maakt dat uit als blijkt dat de Piratenpartij net zo populair is op Fok!...Dat zegt dan toch al genoeg, is bepaald niet representatief voor Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vind het erg leuk om te zien dat D66 zo populair is op Fok!. Hoe zou dat komen.
Ik gok dat hij een echte VVDer is, undercover om de PvdA er zo slecht mogelijk uit te laten komen op FOK!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij zijn al vanaf de geboorte van onze dochter aan het sparen voor haar studie. Ouders mogen best bijdragen aan de studie van hun kind. De staat hoeft niet je hele studie te betalen, je ouders en jijzelf kunnen net zo goed meebetalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De belastingen verlagen komt dan weer lekker ten goede aan de mensen die zelf lekker gratis mochten studeren?
Ik vind het beschikbaar stellen van goed onderwijs voor iedereen juist een primaire overheidstaak. De kosten en risico's daarvan afwentelen op het individu vind ik zeer asociaal.
Willen we de kwaliteit van het onderwijs verhogen dan moeten we beter filteren aan de poort en accepteren dat niet iedereen geschikt is om te studeren. Maar laten we dat doen op basis van beschikbaar talent en niet op basis van beschikbaar vermogen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat hij een echte VVDer is, undercover om de PvdA er zo slecht mogelijk uit te laten komen op FOK!
Nee inderdaad, dat vind ik dan ook weer jammer om te zien, mensen die hun stemmen weggooien op de piratenpartijquote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, wat maakt dat uit als blijkt dat de Piratenpartij net zo populair is op Fok!...Dat zegt dan toch al genoeg, is bepaald niet representatief voor Nederland.
Stiekem is Paul anti-PVDA. Everything works out wellquote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n afkeer heb gehad van de PvdA als dit jaar, zou het mede door Paul z'n posts komen?
Soort irritante nee-knikker.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat hij een echte VVDer is, undercover om de PvdA er zo slecht mogelijk uit te laten komen op FOK!
Ik ben wel voor een sociaal leenstelsel, maar 60 euro per maand voor reizen is wel heel weinig. Een thuiswonende student maakt dat in een paar keer reizen al op. Het reizen zelf bekostigen wordt wel heel duur.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, meer dan huis/school hoeft er ook niet gefinancieerd te worden natuurlijk. Die paar uurtjes college waar ze ook daadwerkelijk heengaan staan niet in verhouding tot het overal vrij kunnen reizen.
Ik snap dat het vervelend is als er iets weggenomen wordt, maar wees eerlijk, heb je het nodig om goed te kunnen studeren?
Er is maar 1 zak geld.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook door Paul afgehaakt. Ik was altijd pro-PvdA, maar door Paul's spamgedrag en het overduidelijk de hemel in prijzen van de PvdA en Samsom ben ik afgehaakt. Uit protest ben ik voor Rutte gegaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Dankzij Paul stemmen ik en al mijn vrienden op de PvdA.
De huishoudschool is toch niet zo duur?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zijn al vanaf de geboorte van onze dochter aan het sparen voor haar studie.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben ook door Paul afgehaakt. Ik was altijd pro-PvdA, maar door Paul's spamgedrag en het overduidelijk de hemel in prijzen van de PvdA en Samsom ben ik afgehaakt. Uit protest ben ik voor Rutte gegaan.
Gelukkig hebben denkbeeldige vriendjes geen stemrechtquote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Dankzij Paul stemmen ik en al mijn vrienden op de PvdA.
Nou ja, het zegt dat Fok! niet representatief is voor de gemiddelde Nederlander. En dat verbaast mij persoonlijk niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat vind ik dan ook weer jammer om te zien, mensen die hun stemmen weggooien op de piratenpartij
Nee. Er worden keuzes gemaakt , 20 miljoen is nihil. Terwijl op andere gebieden er miljarden afkunnen en moeten.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, meer dan huis/school hoeft er ook niet gefinancieerd te worden natuurlijk. Die paar uurtjes college waar ze ook daadwerkelijk heengaan staan niet in verhouding tot het overal vrij kunnen reizen.
Ik snap dat het vervelend is als er iets weggenomen wordt, maar wees eerlijk, heb je het nodig om goed te kunnen studeren?
Er is maar 1 zak geld.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef Cardozo het volgende:
VVD-stemmers zijn godvergeten egoïstisch.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde ook van mensen op straat, de zgn. lurkers, dat met name Paul's gedrag ervoor zorgt dat ze geen PvdA stemmen.
En CDA-stemmers god-niet-vergeten egoïstisch?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef Cardozo het volgende:
je stemt toch voor een ideaal (of strategisch) , dan is je stem nooit weggegooid, hij is net zoveel waard als dat je op een andere partij zou stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat vind ik dan ook weer jammer om te zien, mensen die hun stemmen weggooien op de piratenpartij
I agree. Maar dan nog: ieder zijn meug.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef Cardozo het volgende:
Zou inderdaad niet best zijn voor dat kikkerlandjequote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja, het zegt dat Fok! niet representatief is voor de gemiddelde Nederlander. En dat verbaast mij persoonlijk niet.
Inderdaad, ik was voornemens om PvdA te stemmen. Het MOET namelijk eerlijker. Maar door het irritante gedram van Paul doe ik het toch maar niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij en Samsom zijn een dodelijke combinatie!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was voornemens om PvdA te stemmen. Het MOET namelijk eerlijker. Maar door het irritante gedram van Paul doe ik het toch maar niet.
Had ik nu maar 'kind' gepostquote:Op woensdag 12 september 2012 12:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De huishoudschool is toch niet zo duur?
Gelukkig kennen we jou langer.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was voornemens om PvdA te stemmen. Het MOET namelijk eerlijker. Maar door het irritante gedram van Paul doe ik het toch maar niet.
Sorryquote:
Haha, Cherna heeft een dom kind.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef Cherna het volgende:
Dit is de stemming onder mij familie.
Mijn vrouw => PvdA
Ik => PvdA
twee van mijn studerende kinderen die ik helaas niet heb kunnen overtuigen =>D66(tja studenten)
een kind dat nu al werkt vanaf 18(1 dag school, BBL opleiding) =>SP
Dat is inderdaad het andere uiterste.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een sociaal leenstelsel, maar 60 euro per maand voor reizen is wel heel weinig. Een thuiswonende student maakt dat in een paar keer reizen al op. Het reizen zelf bekostigen wordt wel heel duur.
Ergens is iets gruwelijks mis gegaan in de opvoeding. In zowel die van jou als je vrouw als die van jullie kinderenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef Cherna het volgende:
Dit is de stemming onder mij familie.
Mijn vrouw => PvdA
Ik => PvdA
twee van mijn studerende kinderen die ik helaas niet heb kunnen overtuigen =>D66(tja studenten)
een kind dat nu al werkt vanaf 18(1 dag school, BBL opleiding) =>SP
Alsof jij dat ooit zou overwegenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankzij Paul zijn het nu VVD'ers inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zijn allemaal VVD'ers Paultje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |