De SP dus echt wel. Die zijn er zelfs mee aan komen zetten voordat de PVV bestond.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
No shit, die hebben er geen half partijpunt van gemaakt dat Polen alle banen inpikken...
Wel degelijk, het is zo hypocriet dat ik er misselijk van word.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:15 schreef desiredbard het volgende:
Nederlands aannemers bedrijf: Van Adma...
En er zou werk geleverd zijn dat niet aan de eisen voldoet.
Iedereen keurt tog het geleverde werk of maakt een snag-list?
Niks onder de tafel werkende Polen...
Van Adma heeft een werkgeschilletje... En omdat het een PVVer betreft zoeken we publicatie.
Je zou toch kunnen vaststellen dat het dikgedrukte hier van toepassing is.quote:Heeft u overlast van MOE-landers? Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan? Wij willen het graag horen. De Partij voor de Vrijheid biedt u op deze website een platform om uw klachten te melden. Deze klachten zullen wij in kaart brengen en de resultaten daarvan aanbieden aan de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Had ik al 'lekker boeiend' geroepen? Bij deze.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:06 schreef TNA het volgende:
[..]
PVV'er bitcht eindeloos over Polen: huurt Polen in.
PvdA'er heeft niets tegen Polen: huurt Polen in.
Je snapt het onderscheid?
Juist goed dat dit vlak voor de verkiezingen naar buiten komt, dan beinvloed je nog de meeste kiezers.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:18 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Had ik al 'lekker boeiend' geroepen? Bij deze.
Vreemd dat dit nog niet eerder in het nieuws kwam maar nu net voor de verkiezingen weer wel.
Ik weet ook wel dat het geen toeval is.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist goed dat dit vlak voor de verkiezingen naar buiten komt, dan beinvloed je nog de meeste kiezers.
Ik weet nu dat ik voortaan "lekker boeiend" moet roepen als iemand A zegt en B doet.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:22 schreef TNA het volgende:
Hypocrisie blijft een complex begrip voor sommigen.
iedereen snapt dat het een tikje hypocriet isquote:Op woensdag 12 september 2012 12:22 schreef TNA het volgende:
Hypocrisie blijft een complex begrip voor sommigen.
of het is een gewiekst plan om hun anti oostblokkerpunt neer te zetten!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
Zo kennen we de hypocriete pvv-scumbags weer! Hoe krijgen ze het toch telkens voor elkaar vraag je je af.Serieus zeg, wat een pannenkoekenclub is het toch.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
of het is een gewiekst plan om hun anti oostblokkerpunt neer te zetten!!!
die Polen zijn zo goedkoop dat zelfs PVV senatoren er niet omheen kunnen!!!!
en het Nederlandse huisopknapmannetje heeft het nakijken!!!!!
THEY TOOK OUR JOBS!!!!!!
Met het verschil dat die naieve PvdA'er die Polen waarschijnlijk gewoon betaald. Die PVV'er laat die Polen haar hele huis verbouwen en vervolgens steekt ze een dikke vinger op.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:06 schreef TNA het volgende:
[..]
PVV'er bitcht eindeloos over Polen: huurt Polen in.
PvdA'er heeft niets tegen Polen: huurt Polen in.
Je snapt het onderscheid?
Of zeikt in de tweede kamer eerst subsidies af, maar maakt dan weer wel gebruik van dezelfde subsidies om iets als dit te betalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met het verschil dat die naieve PvdA'er die Polen waarschijnlijk gewoon betaald. Die PVV'er laat die Polen haar hele huis verbouwen en vervolgens steekt ze een dikke vinger op.
Ach ja, hoe dan ook...het nieuws komt een dag te laat naar buiten, er is al gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of zeikt in de tweede kamer eerst subsidies af, maar maakt dan weer wel gebruik van dezelfde subsidies om iets als dit te betalen.
Wat is er niet belangrijk aanquote:
Tokkies slapen tot 14.00 uur 's middags.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach ja, hoe dan ook...het nieuws komt een dag te laat naar buiten, er is al gestemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |