ik heb 1 x in mijn leven op de PvdA gestemd, dat was 2 jaar geleden, strategisch omdat ik Job als MP wildequote:
Dat wordt voor jou goed zoeken op de kieslijstquote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 1 x in mijn leven op de PvdA gestemd, dat was 2 jaar geleden, strategisch omdat ik Job als MP wilde![]()
de rest van mijn stemgerechtigde leven, stem ik op Hans van Mierlo
Ik heb sowieso twee keer op nummer 2 gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef golfer het volgende:
Mijn stem gaat naar de nummer 2 van de SP.
Voor jou en D?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb sowieso twee keer op nummer 2 gestemd.
en toch heb ik hem weer gevondenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt voor jou goed zoeken op de kieslijst
Het kon mijn zus niet schelen, ik mocht kiezenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Hij weet nog niet wat hij gestemd heeft.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij weet nog niet wat hij gestemd heeft.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het kon mijn zus niet schelen, ik mocht kiezen
Ja, hier ook.quote:
Kunnen we weer lekker achteroverleunend vanaf de zijlijn zeiken dat het allemaal niks isquote:
Ja, dat denk ik ook iedere keer als ik hier van dat loslopend vee zie lopen.... ik vraag me af of het vlees van zo'n Schotse Hooglander die z'n gang kan gaan qua lopen en grazen, en dus eet wat hij wil eten, lekkerder is dan van een doorsnee huis, tuin en keuken koe die alleen maar in de stal en in de wei staat, en verder stro en brokken krijgt.quote:
Misschien is het wel een stuk taaierquote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat denk ik ook iedere keer als ik hier van dat loslopend vee zie lopen.... ik vraag me af of het vlees van zo'n Schotse Hooglander die z'n gang kan gaan qua lopen en grazen, en dus eet wat hij wil eten, lekkerder is dan van een doorsnee huis, tuin en keuken koe die alleen maar in de stal en in de wei staat, en verder stro en brokken krijgt.
ikke welquote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is het wel een stuk taaier
Ik ben overigens ook voor diervriendelijker vlees -voor zover dat mogelijk is- hoor, maar ik ga niet op een one issue partij stemmen.
En -ondanks de naam- al helemaal geen dierenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
omdat er toch al zo weinig mensen zijn die dat doen
Huh ?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
En -ondanks de naam- al helemaal geen dieren
Dat is wel een idee eigenlijk, even de TV aanzetten !quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Kijk Jolande dan blij doen over het feit dat er nog mensen over zijn die met haar willen vieren dat ze zes zetels kwijt zijn, en nog maar vier zetels overhebben...
Pvdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Huh ?![]()
over welke partij heb jij het dan?![]()
PvdD is eigenlijk ook geen one issue partij vin ik.
Dat is waar !quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Pvd![]()
En natuurlijk hebben ze wel een mening over andere zaken, maar 'dieren' is toch een beetje het uithangbord?
Dat krijg je als je met zo'n Tofik in discussie gaat ipv van zo'n rotjoch vroeg naar bed te sturenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Kijk Jolande dan blij doen over het feit dat er nog mensen over zijn die met haar willen vieren dat ze zes zetels kwijt zijn, en nog maar vier zetels overhebben...
Hier ook. Ik kan niet zonder dat gezwets van Ferry Mingele.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de TV op NOS staan, jullie ook? of kijken jullie een ander net?
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kan niet zonder dat gezwets van Ferry Mingele.
Halsema werd volgens mij ook jaren als een hysterisch rokend viswijf gezien, tot ze zichzelf beter ging profileren. (Lees beter kleden en af en toe lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen Tofik Dibi, mensen zagen Femke al jaren voor ze lijsttrekker was, en nu was daar ineens een Jolande Sap, die altijd onzichtbaar was, maar bijna out of the blue lijsttrekker werd.
Dat ging een keer goed, maar ondertussen heeft ze zich kennelijk niet voldoende geprofileerd.
Vergeet de Mercedes diesel zonder katalysator (van haar man....quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Halsema werd volgens mij ook jaren als een hysterisch rokend viswijf gezien, tot ze zichzelf beter ging profileren. (Lees beter kleden en af en toe lachen)
Prognoses op basis van exit-polls kloppen altijd vrij nauwkeurig, maar veel kiezers hebben zich heel erg laten leiden door alle peilingen van de afgelopen dagen en die zaten er dus 24-28 zetels naast bij diverse partijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat de prognoses heel dicht bij de uiteindelijke uitslag liggen, dat maakt het toch minder spannend voor mij![]()
Baal er ook wel een beetje van dat waarschijnlijk heel veel mensen door de polls voor de verkiezingen van partij zijn gewisseld.
Mooi ding joh!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
Vergeet de Mercedes diesel zonder katalysator (van haar man....) niet
Ja, dat heb ik een beetje gemist omdat ik in het buitenland zat.quote:Maar ze was wel in beeld, en Sap was eigenlijk helemaal niet in beeld, maar had wel ineens het lijstrekkerschap binnen.
Tja, volgens mij klopten die polls wel, maar zijn mensen strategisch gaan stemmen en dat hebben de andere partijen blijkbaar niet kunnen voorkomen in de laatste debatten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef golfer het volgende:
veel kiezers hebben zich heel erg laten leiden door alle peilingen van de afgelopen dagen en die zaten er dus 24-28 zetels naast bij diverse partijen.
Daar kom je met de moderne snelle media bijna niet meer onderuit, maar goed, ik snap sowieso niet dat mensen niet weten wat ze willen, en dan op het laatste moment nog wat anders gaan stemmen, want strategisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat de prognoses heel dicht bij de uiteindelijke uitslag liggen, dat maakt het toch minder spannend voor mij![]()
Baal er ook wel een beetje van dat waarschijnlijk heel veel mensen door de polls voor de verkiezingen van partij zijn gewisseld.
Ik ook niet, maar volgens mij is Rutte op een of andere manier wel een redelijke kerel.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben niet zo dol op de VVD
Volgens mij ben je nu gewoon een D66-stemmer gewordenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:10 schreef Leandra het volgende:
Het kan overigens ook zo zijn dat het hele politieke veld een ruk naar rechts gemaakt heeft (zie ook GL en PvdA tov 15 jaar geleden), en dat D66 nu gewoon daar staat waar jaren geleden de VVD zat.
Samson is van de shagquote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind Samson op Remlof lijkenmaar dan ik een pak
Nee, GL heeft in de statuten staan dat iemand maar zoveel termijnen lijsttrekker mag zijn, en die hadden ze al een keer aangepast om Femke een extra termijn te gunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi ding joh!
[..]
Ja, dat heb ik een beetje gemist omdat ik in het buitenland zat.
Volgens mij werden haar kinderen bedreigd en opeens was ze weg, maar dat had daar niets mee te maken
Ik ben blijven staan waar ik stond, maar het politieke veld is opgeschoven?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu gewoon een D66-stemmer geworden
Dan had ze toch gewoon in de kamer kunnen blijven?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, GL heeft in de statuten staan dat iemand maar zoveel termijnen lijsttrekker mag zijn, en die hadden ze al een keer aangepast om Femke een extra termijn te gunnen.
Nog een keer kon dus echt niet, en had hun eigen regels helemaal omver gegooid.
Was alleen opvallend dat ze ging, Jolande aankondigde als haar opvolger, en vervolgens het kabinet viel, en Jolande dus veel minder tijd had zich in haar nieuwe rol te settelen.
Misschien moeten ze gewoon dat hele 'Links' schrappen en zich als duurzaam en sociaal midden / rechts profileren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij doen ze dat bij GL niet, bij die voormalige CPN'ers moet duidelijk zijn wie de leider is
Weet je blijkbaar wél waar je goed kan etenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
Darn, ik zie Zaltbommel en ik moet aan Tong denken![]()
Echt hè, iedere keer.... ook als ik over de A2 naar Den Bosch moet
Hebben wij ook hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
Zal die leuk vinden..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
Hun grootste probleem is waarschijnlijk het feit dat ze zich niet meer links profileren, maar beter GR hadden kunnen heten, zeker als je kijkt naar de ideeën van de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon dat hele 'Links' schrappen en zich als duurzaam en sociaal midden / rechts profileren.
neh... het Songfestival is bezig...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal die leuk vinden..
Waren er verkiezingen vandaag?
Ik zat er bij de val van het kabinet al op te azen dat het vandaag zou wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal die leuk vinden..
Waren er verkiezingen vandaag?
Daarom misschien gewoon 'De Groenen', zoals in Duitsland?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
Hun grootste probleem is waarschijnlijk het feit dat ze zich niet meer links profileren, maar beter GR hadden kunnen heten, zeker als je kijkt naar de ideeën van de laatste tijd.
En dat terwijl links op dit moment juist zo populair is bij de kiezer, de kiezer wil duidelijkheid, en wie zich rechts niet kan permitteren kiest links.
Leuk dat de partijtop van GL wel verder vooruit kan kijken en standpunten kan innemen die beter zijn voor de lange duur, maar de kiezer (van GL) ziet dat kennelijk anders.
Met zijn keyboardkunsten had hij misschien wel PvdD gestemd ipv PVDAquote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, er waren verkiezingen vandaag.... en jij hebt je stem dus verloren laten gaan?!
Ik ben wel vaker onbeschikbaar op verkiezingsdagen...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er bij de val van het kabinet al op te azen dat het vandaag zou worden![]()
Ja, er waren verkiezingen vandaag.... en jij hebt je stem dus verloren laten gaan?!
Ik denk dat ze daar idd de toekomst in hebben, maar nu was het gewoon het verkeerde moment om op het rechter paard te gaan wedden qua ideologie.... ze hadden nog even een links geluid moeten laten horen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom misschien gewoon 'De Groenen', zoals in Duitsland?
Geeft wat meer ruimte...
De mensen die ik ken die GL stemmen zitten allemaal ver boven modaal en hebben gewoon een sociaal hart.
Nah, je was m'n verjaardag iig niet vergetenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker onbeschikbaar op verkiezingsdagen...
nah.. jah... je mot watquote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef Lienekien het volgende:
Dat jullie het kunnen verdragen om daar naar te kijken.
Mwah, er zijn nog meer zenders.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. jah... je mot wat
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3D1s3BIX0duKs&gl=ESquote:Op woensdag 12 september 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... het Songfestival is bezig...
Ik denk dat Spanje een goeie kans maakt
De grote grijnzende teflon(alles van zich laten afglijden)leider.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind Rutte zo ''onecht'' lachen altijddat vertrouw ik nooit
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
De grote grijnzende teflon(alles van zich laten afglijden)leider.
Ja BD alert ging af toen ik aan het zwembad lagquote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, je was m'n verjaardag iig niet vegeten
Hij was volgens mij vergeten zijn bovengebitje in te doenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was dat nou Bolkestein ?
Bijna voorbij, was de hele dag al jarig, daarom mocht ik ook beslissen waar we gingen stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast
Ja, hij had z'n gebit uitgedaan volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was dat nou Bolkestein ?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was volgens mij vergeten zijn bovengebitje in te doen
Echt hè?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hij had z'n gebit uitgedaan volgens mij.
Dan lag je al behoorlijk op tijd bij het zwembadquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja BD alert ging af toen ik aan het zwembad lag
Dat had je toch ook gewoon tot na je pensioen kunnen laten staan zodat je maandelijks een extra luier kunt kopen?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een 'voorschot' op mijn pensioen ontvangen. 'Afkoop klein pensioen', van een tijdje uitzendwerk.
Maar liefst 450 euro!!
Nou ja, wellicht heb je er meer aan dan op je 67ste ieder jaar ¤ 30,= bruto.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een 'voorschot' op mijn pensioen ontvangen. 'Afkoop klein pensioen', van een tijdje uitzendwerk.
Maar liefst 450 euro!!
Wat was dat nummer trouwens toen hij binnenkwam?quote:
Dat is echt fantastisch!!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Maar liefst 450 euro!!
Dat is in Assen toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna voorbij, was de hele dag al jarig, daarom mocht ik ook beslissen waar we gingen stemmen
Op voorhand was dat: "Zorgvlied? Ik ga niet op een begraafplaats stemmen![]()
"
Jazeker! En ik ga het omzetten naar ongewenst goud!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch!!
Was het een Postal gold pensioen?
FOK!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch!!
Was het een Postal gold pensioen?
Ja... Rule the worldquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was dat nummer trouwens toen hij binnenkwam?
Coldplay
En zou die band wel blij zijn dat ze gebruikt worden door die rotpartij?
D66 was ook al zo hip met Beyoncequote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... Rule the world
Zorgvlied ligt tegen de Friese grens aan (en die van Groningen ook geloof ik....)quote:
Is dat niet Visvliet?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zorgvlied ligt tegen de Friese grens aan (en die van Groningen ook geloof ik....)
Het is iig een schattig klein gehucht waar het stembureau in het Hotel Restaurant Café is.
Dat is het ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind Rutte zo ''onecht'' lachen altijddat vertrouw ik nooit
Oooooooooooooooooh op de valreepquote:
Is toch altijd al zo?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo hé PvdD in Amsterdam is goed !
Ligt idd gewoon bij ons aan de Amstelquote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe komt Leandra er nou bij dat Zorgvlied in Friesland ligt?
Nee, het gehucht heet echt Zorgvlied.quote:
Drenthe, tegen de Friese grens aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Lienekien het volgende:
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
Hoewel ik me afvraag welke van de twee er eerder was, volgens mij is het pand waar we gestemd hebben in 1888 gebouwd, ik weet niet of de begraafplaats Zorgvlied in Amsterdam er toen al was.
Gewoon een ongeldige stem.. Maar volgens mij zat ze in Drenthequote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nog steeds voor Femke.quote:
Dus niet tegen de grens van Groningen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Drenthe, tegen de Friese grens aan.
Boven Doldersum en Wateren, tussen Vledder (Dr.) en Appelscha (Fr.).
Weer verkiezingen volgend jaar zou volgens mij niet zo goed zijn hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is geen slechte keus !
Dan was de begraafplaats eerder:quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
Zorgvlied is een begraafplaats, gelegen aan de Amsteldijk 273, aan de linkeroever van de Amstel. De begraafplaats is op 1 november 1870 in gebruik genomen door de gemeente Nieuwer-Amstel (nu Amstelveen geheten). De begraafplaats is nog altijd eigendom van de gemeente Amstelveen, maar door de gemeentelijke herindeling van 1896 ligt Zorgvlied wel binnen de grenzen van de gemeente Amsterdam.
o nee had ik effe geen erg inquote:Op donderdag 13 september 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Weer verkiezingen volgend jaar zou volgens mij niet zo goed zijn hoor
Nee, ik zie het op een grotere kaart.... daar hield mijn kaart dus gewoon opquote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus niet tegen de grens van Groningen.
Hey leuke link!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef APK het volgende:
Volgens mij staat de PVDA nu even bovenaan door Amsterdam?
http://nl2012.election-maps.appspot.com/results/embed?hl=nl
Google...quote:
Ja, GL blijkt nog een zetel minder te hebben, van 10 naar 3 ipv van 10 naar 4....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
stonden die nou allemaal te janken ?
Van wie moet ik ze haten dan jonguhquote:Op donderdag 13 september 2012 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Google...
Je moet ze eigenlijk haten maar ze doen soms best leuke dingen
mja... risico van het vakquote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, GL blijkt nog een zetel minder te hebben, van 10 naar 3 ipv van 10 naar 4....
Dat is toch een behoorlijk ernstig verlies.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef sacha het volgende:
mijn Helt!
[ afbeelding ]
Hermandeschermman
is die al bijna 80 ?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef sacha het volgende:
oh en Frits is gewoon bijna 80 en verder gaat het goed met hem hoor
Nee hoor, dat deed Wiegel ook al in de jaren 70.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef Leandra het volgende:
En toch heb ik het idee dat het iets van de laatste jaren is; zo'n ouwe knar op het podium zetten om te feliciteren.
Maar goed, misschien is zo'n podium ook iets van de laatste jaren....
Had ik volgens mij al heel lang, was het alleen vergetenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je weer een nieuw speeltje ?
Wat is het?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik volgens mij al heel lang, was het alleen vergeten
Neuh, laatste waarschuwing voor jou!quote:Op donderdag 13 september 2012 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat is het?een aaiphone test?
ow...quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, laatste waarschuwing voor jou!
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Doe die aso-peuk eens uit [ afbeelding ]
FANN is niet meer te helpen, te ver heenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:35 schreef Aleandra het volgende:
Ik kan je ook nie helpen hoor Fann. Zegt me ook niks .
vast één of ander moderator speeltjequote:Op donderdag 13 september 2012 18:35 schreef Aleandra het volgende:
Ik kan je ook nie helpen hoor Fann. Zegt me ook niks .
nah !quote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
FANN is niet meer te helpen, te ver heen
Zo, jij bent nog waziger dan FANNquote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Aleandra het volgende:
Uhmm blijft wazig.
Ist een tekenprogramma?
Het is ook onnavolgbaarquote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef Aleandra het volgende:
Het zal wel aan mij liggen.
Ik volg het echt niet
Alleen te volgen als je blauw bentquote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef Aleandra het volgende:
Het zal wel aan mij liggen.
Ik volg het echt niet
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Zit je weer in mijn fobo te neuzen?
hier staat ook zoietsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen te volgen als je blauw bent
Dit is tot nu toe nog het enige wat ik begrijpquote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef APK het volgende:
Bijna weekend! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:47 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe nog het enige wat ik begrijp
Ga je vandaag al je trucs uit de kast trekken?quote:
Bijna klaarquote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je vandaag al je trucs uit de kast trekken?
Cupcakes kan je krijgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu wil ik kaartje enzo
Vorige week was je nog jarig op dat andere forumquote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu wil ik kaartje enzo
Dan heb jij maar een klein kastje of zit je er zelf nog in?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna klaar [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
leuke cupcakes trouwens !quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cupcakes kan je krijgen.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Fann!
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Vorige week was je nog jarig op dat andere forum
ssstttt, daar weten ze hier niks vanquote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Vorige week was je nog jarig op dat andere forum
Ik zit niet in een kast maar in een walk in closetquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb jij maar een klein kastje of zit je er zelf nog in?
Nou een fijn verjaardagsfeestje dan maar, als je echt jarig bentquote:Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo ik heb effe snel 2 flessen rosee gescoord![]()
Ik heb gewoon standaard GEEN drank in huis
Ja ik ben écht jarigquote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou een fijn verjaardagsfeestje dan maar, als je echt jarig bent
Maak er wat leuks van en oprecht van Harte dan..quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik ben écht jarigweer een stappie dichter bij de dood
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak er wat leuks van en oprecht van Harte dan..![]()
En nu zo ff wat
Ach ja verjaardagen ... Ik heb het er niet zo mee ...quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Dank je wel !
![]()
Eeetze !
Ik heb een roseetje en toastjes met boursin, zo lijkt het nog wat
Ja ik ben morgen vrij, dus ik kan gaan zuipenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja verjaardagen ... Ik heb het er niet zo mee ...
Morgen vrij mag ik hopen
Ik wel iig
Succes misschien tot laterquote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik ben morgen vrij, dus ik kan gaan zuipen
Kon je dat niet ff eerder zeggen, nu heb ik al wijn opquote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben trouwens jarig, nu moeten jullie mij allemaal feliciteren enzo![]()
en kaartjes posten en plaatjes van taarten enzo
en dan zeg ik op het einde
Dankjulliewel !!!!!!!!!!!!!!!
dus jullie kenne het net zo goed laten, hebben we dat ook weer gehad
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kon je dat niet ff eerder zeggen, nu heb ik al wijn op
Feli[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:24 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]Gefeliciteerd [ afbeelding ]
Volgens mij zijn het eendagskuikentjesquote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn echt zo tof die kleine sprinbommetjes
Ze kunnen nog iets meer dan een half uur springenquote:
Lien ik had je niet gezien !quote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef Lienekien het volgende:
FANN ook al jarig? Hoe kan het?
Hieperdepiep en nog vele jaren!
godver ik zit te testen maar hel lukt me nietquote:Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Maar we zeggen het lekker niet.
[ afbeelding ]
En dat met een jaar minder ....quote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Toch weer iets heel zinnigs geleerd vandaag![]()
![]()
Yes and back to basicquote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]best wel knap van mij toch?
![]()
Zeker met twee liter huiswijn achter de kiezenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]best wel knap van mij toch?
![]()
roseequote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker met twee liter huiswijn achter de kiezen
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
welke smilie is dat ?
Vet aan het genieten dus, maar anyway het is ook zo weer voorbijquote:Op donderdag 13 september 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
rosee2 glaasjes pas
anders was het niet gelukt denk ik
Nog 2 miutenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vet aan het genieten dus, maar anyway het is ook zo weer voorbij
quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
Oh ja, ik moest nog iemand feliciteren.
Nou bij deze: van harte! en maak er een fijne rest van de dag van.
1983 - Amy Winehouse, Southgate, London, singerquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké wie is het volgende slachtoffer die jarig is !
oiquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
1983 - Amy Winehouse, Southgate, London, singer![]()
http://www.historyorb.com/birthdays/september/14
Nou ga dan Amy's enquete invullenquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben allang 50 geweest manik zit tegen de 70 aan nu
Ga ik weer effe met de TT en de reeks kuttenquote:
je hebt me gesnapt daaroquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ga dan Amy's enquete invullen
Open jij maar een nieuw deel !quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ik weer effe met de TT en de reeks kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |