ik heb 1 x in mijn leven op de PvdA gestemd, dat was 2 jaar geleden, strategisch omdat ik Job als MP wildequote:
Dat wordt voor jou goed zoeken op de kieslijstquote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 1 x in mijn leven op de PvdA gestemd, dat was 2 jaar geleden, strategisch omdat ik Job als MP wilde![]()
de rest van mijn stemgerechtigde leven, stem ik op Hans van Mierlo
Ik heb sowieso twee keer op nummer 2 gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef golfer het volgende:
Mijn stem gaat naar de nummer 2 van de SP.
Voor jou en D?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb sowieso twee keer op nummer 2 gestemd.
en toch heb ik hem weer gevondenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt voor jou goed zoeken op de kieslijst
Het kon mijn zus niet schelen, ik mocht kiezenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Hij weet nog niet wat hij gestemd heeft.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij weet nog niet wat hij gestemd heeft.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het kon mijn zus niet schelen, ik mocht kiezen
Ja, hier ook.quote:
Kunnen we weer lekker achteroverleunend vanaf de zijlijn zeiken dat het allemaal niks isquote:
Ja, dat denk ik ook iedere keer als ik hier van dat loslopend vee zie lopen.... ik vraag me af of het vlees van zo'n Schotse Hooglander die z'n gang kan gaan qua lopen en grazen, en dus eet wat hij wil eten, lekkerder is dan van een doorsnee huis, tuin en keuken koe die alleen maar in de stal en in de wei staat, en verder stro en brokken krijgt.quote:
Misschien is het wel een stuk taaierquote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat denk ik ook iedere keer als ik hier van dat loslopend vee zie lopen.... ik vraag me af of het vlees van zo'n Schotse Hooglander die z'n gang kan gaan qua lopen en grazen, en dus eet wat hij wil eten, lekkerder is dan van een doorsnee huis, tuin en keuken koe die alleen maar in de stal en in de wei staat, en verder stro en brokken krijgt.
ikke welquote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is het wel een stuk taaier
Ik ben overigens ook voor diervriendelijker vlees -voor zover dat mogelijk is- hoor, maar ik ga niet op een one issue partij stemmen.
En -ondanks de naam- al helemaal geen dierenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
omdat er toch al zo weinig mensen zijn die dat doen
Huh ?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
En -ondanks de naam- al helemaal geen dieren
Dat is wel een idee eigenlijk, even de TV aanzetten !quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Kijk Jolande dan blij doen over het feit dat er nog mensen over zijn die met haar willen vieren dat ze zes zetels kwijt zijn, en nog maar vier zetels overhebben...
Pvdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Huh ?![]()
over welke partij heb jij het dan?![]()
PvdD is eigenlijk ook geen one issue partij vin ik.
Dat is waar !quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Pvd![]()
En natuurlijk hebben ze wel een mening over andere zaken, maar 'dieren' is toch een beetje het uithangbord?
Dat krijg je als je met zo'n Tofik in discussie gaat ipv van zo'n rotjoch vroeg naar bed te sturenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Kijk Jolande dan blij doen over het feit dat er nog mensen over zijn die met haar willen vieren dat ze zes zetels kwijt zijn, en nog maar vier zetels overhebben...
Hier ook. Ik kan niet zonder dat gezwets van Ferry Mingele.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de TV op NOS staan, jullie ook? of kijken jullie een ander net?
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kan niet zonder dat gezwets van Ferry Mingele.
Halsema werd volgens mij ook jaren als een hysterisch rokend viswijf gezien, tot ze zichzelf beter ging profileren. (Lees beter kleden en af en toe lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen Tofik Dibi, mensen zagen Femke al jaren voor ze lijsttrekker was, en nu was daar ineens een Jolande Sap, die altijd onzichtbaar was, maar bijna out of the blue lijsttrekker werd.
Dat ging een keer goed, maar ondertussen heeft ze zich kennelijk niet voldoende geprofileerd.
Vergeet de Mercedes diesel zonder katalysator (van haar man....quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Halsema werd volgens mij ook jaren als een hysterisch rokend viswijf gezien, tot ze zichzelf beter ging profileren. (Lees beter kleden en af en toe lachen)
Prognoses op basis van exit-polls kloppen altijd vrij nauwkeurig, maar veel kiezers hebben zich heel erg laten leiden door alle peilingen van de afgelopen dagen en die zaten er dus 24-28 zetels naast bij diverse partijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat de prognoses heel dicht bij de uiteindelijke uitslag liggen, dat maakt het toch minder spannend voor mij![]()
Baal er ook wel een beetje van dat waarschijnlijk heel veel mensen door de polls voor de verkiezingen van partij zijn gewisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |