Lamp aan? WTF ?!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik ook nog opstaan om de lamp aan te doen
Hoi JJH
Ohjaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd btw![]()
En Knetter ook natuurlijk
Waarom heb je daar de auto voor nodig?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vandaag maar weer op zoektocht naar handdoeken![]()
Het lullige ervan alleen is dat ik daarvoor de auto nodig heb.. En vervolgens moet ik WEER naar de stad om toch m'n oordopjes te gaan halen..
Te ver de andere kant op lopen en de tram komt niet zo verquote:Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb je daar de auto voor nodig?
Fiets?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te ver de andere kant op lopen en de tram komt niet zo ver
Ook de bus stopt daar niet.. Maar ik heb er al eentje in de stad zelf gevonden.. Dan ga ik daar maar heen..
Geen zin om die uit de kelder de trap op te slepen, en ik fiets niet graag met spullen in m´n handen of aan m'n stuur..quote:
Doenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
klanten die mij in de wacht zetten... altijd de neiging om het terug te pakken.
Ik heb namelijk ook zo'n knoppie
Dat vind ik wel zó dom héquote:Op woensdag 12 september 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
klanten die mij in de wacht zetten... altijd de neiging om het terug te pakken.
Ik heb namelijk ook zo'n knoppie
Ah, dan wordt het de auto jaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen zin om die uit de kelder de trap op te slepen, en ik fiets niet graag met spullen in m´n handen of aan m'n stuur..
Nee, toch ook maar niet, andere Action in de stad, daar kan ik bijna met de metro heen, dan terug naar de MediaMeuk lopen en daar de metro weer in naar huisquote:Op woensdag 12 september 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zó dom hé
[..]
Ah, dan wordt het de auto ja
Moggequote:
Haha xD.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, toch ook maar niet, andere Action in de stad, daar kan ik bijna met de metro heen, dan terug naar de MediaMeuk lopen en daar de metro weer in naar huis
quote:
Collega van me heeft dat ooit gedaan.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega van me heeft dat ooit gedaan.
De klantenservice van Vivit bellen.
Het viel ons namelijk op dat in de smaak "rode vruchten" ook zwarte bes zat.![]()
Hij: "goedemiddag, ik vroeg mij af waarom er zwarte bes zit, in een pak "rode vruchten" van Vivit"
Zij: "ow, dan moet ik even de map erbij pakken, 1 moment"
*zij zet hem in de wachtstand
Zij: "daar ben ik weer"
Hij: "Ow wacht, heeft u 1 momentje?"
*hij zet hem in de wachtstand
Hij: "daar ben ik weer"
tuut tuut tuut
Wat vervelend nouquote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
Wauw, ik dacht, even lekker een sapje en wat lekkers bij m'n favo zaakje, is het jaarlijkse uitje van de Enschedese club van Stekelteven vandaag.
Hele zaak vol met verslofte moeders en kinderen.
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net wegquote:
I lol'edquote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Cryothic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trale-in-velsen.html
Knetter is vrij om de concurentie uit te schakelen vandaag?
Jaag ze allemaal wegquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net weg. Kan ik lekker rustig werken.
Nee, hoor. Volgens mij staan ze al op het punt om te gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I lol'ed
[..]
Jaag ze allemaal weg
Hoeveel zijn ze dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Volgens mij staan ze al op het punt om te gaan. Het personeel kijkt ook behoorlijk opgelucht
.
Stuk of 30 man inclusief 15 koters of zo. Echt een heksenketel.quote:
Zal wel lekker chaotisch en een krijsboel zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuk of 30 man inclusief 15 koters of zo. Echt een heksenketel.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel lekker chaotisch en een krijsboel zijn
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net weg. Kan ik lekker rustig werken.
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?
Ze wilde er gaan eten.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?
Flaptoppie mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, en schrijft "...kan ik lekker rustig werken".
Vandaar mijn vraag
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, en schrijft "...kan ik lekker rustig werken".
Vandaar mijn vraag
Mwoa, ik had gelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.
Ik ook niet, was een wilde gokquote:Op woensdag 12 september 2012 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles is vanzelfsprekend. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat Samz doet voor werk
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.
Hele tijd mensen bespionerenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Maar als je wilt werken in een publieke ruimte, moet je niet klagen over druktte toch?
Ik zou het simpelweg niet eens kunnen, ik zou veel te snel afgeleid zijn
Ik zit hier regelmatig 's ochtends en het is altijd lekker rustig, vandaar dat ik deze zaak altijd kies. Alleen vandaag heb ik pech.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Maar als je wilt werken in een publieke ruimte, moet je niet klagen over druktte toch?
Ik zou het simpelweg niet eens kunnen, ik zou veel te snel afgeleid zijn
Hier is het aangenaam weer, wel wat frisjes hihi.quote:
Hier ook. Wilde al bijna winterhandschoenen aan doen op de motorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hier is het aangenaam weer, wel wat frisjes hihi.
Verder heb ik last van trillingen in m'n voet als ik m'n oefeningen van de fysio doe maar het komt goed
Terugstekenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook. Wilde al bijna winterhandschoenen aan doen op de motor
SuccesIk heb ineens een pijnsteek in mijn scheenbeen
Stemmen kan ook nog wel met een rijbewijs ofzo, denk ik. Als ie die heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, mijn stiefbroer kwam er vandaag achter dat ie zijn paspoort kwijt is (wilde gaan stemmen) en maandag gaat ie op vakantie
Dunno. Maar daardoor kwam hij er achter. Anders had ie een probleem gehadquote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stemmen kan ook nog wel met een rijbewijs ofzo, denk ik. Als ie die heeft natuurlijk.
Vakantie kan lastiger worden ja
Nee.. alleen ID of paspoortquote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stemmen kan ook nog wel met een rijbewijs ofzo, denk ik. Als ie die heeft natuurlijk.
belachelijk... maar goed, het moet ook allemaal nog steeds met een bot potlood anno 2012, dus t verbaast me niks eigenlijkquote:
Stemmen kan niet met een rijbewijs.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zie editquote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
belachelijk... maar goed, het moet ook allemaal nog steeds met een bot potlood anno 2012, dus t verbaast me niks eigenlijk
Serieus? Wat is dat dan voor achterlijke ontwikkelingquote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee.. alleen ID of paspoort
Edit.. lees nu van wel
Ietsjes minder belachelijk... maar t blijft een potloodquote:
Achterlijk? Juist beter... ik word al gek van al die verschillende meningen of een rijbewijs nou wel of geen geldige ID is.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dat dan voor achterlijke ontwikkeling.
Geen stemcomputers? Dat verbaast me echtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
belachelijk... maar goed, het moet ook allemaal nog steeds met een bot potlood anno 2012, dus t verbaast me niks eigenlijk
Fraudegevoelig ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen stemcomputers? Dat verbaast me echt
LOLquote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, de club is aan het afrekenen, allemaal een voor een.
Pff, gooi het dan op 1 hoopje, jezusquote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, de club is aan het afrekenen, allemaal een voor een.
Ja ik snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dat dan voor achterlijke ontwikkeling.
1 lijn trekken is prima.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ietsjes minder belachelijk... maar t blijft een potlood
[..]
Achterlijk? Juist beter... ik word al gek van al die verschillende meningen of een rijbewijs nou wel of geen geldige ID is.
Tijd om 1 lijn te trekken, en het binnen NL dus als wettig ID te zien
Ze zijn nu een half uur bezig al.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fraudegevoelig ofzo.
[..]
LOLZal wel ff duren dan
Failquote:Op woensdag 12 september 2012 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
1 lijn trekken is prima.
[..]
Ze zijn nu een half uur bezig al.
Ow oké. Wij stemmen al jaren met stemcomputers en er komt op dat je je stem niet meer kan wijzigen.quote:
Lullig wanneer je per ongeluk de verkeerde toets indrukt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ow oké. Wij stemmen al jaren met stemcomputers en er komt op dat je je stem niet meer kan wijzigen.
Van wat mij bij staat konden de mensen die "werken" in het stembureau zien wat je stemde.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen stemcomputers? Dat verbaast me echt
Dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lullig wanneer je per ongeluk de verkeerde toets indrukt.
Gewoon een mooi patroon maken van de bolletjesquote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet overigens nog steeds niet wat ik moet stemmen
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Als je het verkeerde rondje inkleurt heb je hetzelfde probleem toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Connect The Dotsquote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon een mooi patroon maken van de bolletjes
Die kans is wel ietsje kleiner. Maar dan kan je toch een kruis zetten en een nieuwe plaatsen?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je het verkeerde rondje inkleurt heb je hetzelfde probleem toch?
Het interesseert jou toch ook vrij weinig? Stem dan gewoon blanco of helemaal niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Nee dat mag niet, volgens mij is je stem dan ongeldigquote:Op woensdag 12 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kans is wel ietsje kleiner. Maar dan kan je toch een kruis zetten en een nieuwe plaatsen?
Haha ja dan krijg je ineens *POEF*quote:Op woensdag 12 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat politiek me niet boeit en ik er niet uitgebreid topics lang over wil discussieren, wil niet zeggen dat ik mijn stem niet mag gebruikenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het interesseert jou toch ook vrij weinig? Stem dan gewoon blanco of helemaal niet.
Zo bedoel ik dat nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat politiek me niet boeit en ik er niet uitgebreid topics lang over wil discussieren, wil niet zeggen dat ik mijn stem niet mag gebruiken
Misschien doe ik dat ook welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet.
Als je niet weet wat je moet stemmen en het je ook niet zo veel boeit, is het misschien makkelijker om blanco te stemmen of niet te stemmen.
Het maakt toch geen hol uit... of je nou gebeten wordt door de hond of de kat (als die uitspraak zo klopt)... Elke partij heeft zo z'n voor en nadelen. Daarbij gaan we nu allemaal uit van die verkiezingsprogramma's.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook wel
Genaaid worden we toch welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het maakt toch geen hol uit... of je nou gebeten wordt door de hond of de kat (als die uitspraak zo klopt)... Elke partij heeft zo z'n voor en nadelen. Daarbij gaan we nu allemaal uit van die verkiezingsprogramma's.
En we weten allemaal dat zodra er een kabinet gevormd is (lees: ALS er een kabinet gevormd is, want ook dat gaat nog wel ff duren vrees ik), de helft van die punten niet meer door gaan.
Ik heb ook niks met politiek, en stem op het advies van de stemwijzer. Wat ze daarna doen, zien we dan wel weer.
Ik niet, hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het maakt toch geen hol uit... of je nou gebeten wordt door de hond of de kat (als die uitspraak zo klopt)... Elke partij heeft zo z'n voor en nadelen. Daarbij gaan we nu allemaal uit van die verkiezingsprogramma's.
En we weten allemaal dat zodra er een kabinet gevormd is (lees: ALS er een kabinet gevormd is, want ook dat gaat nog wel ff duren vrees ik), de helft van die punten niet meer door gaan.
Ik heb ook niks met politiek, en stem op het advies van de stemwijzer. Wat ze daarna doen, zien we dan wel weer.
Begin even over zaagmans, toe dan, toe danquote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]dat dus.
maar goed... mensen, nog een uurtje, dan is de week doormidden...
Mij te veel gedoequote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Politiek is meer dan alleen verkiezingsprogramma's lezen, het is ook bijhouden wat er de afgelopen regeerperiode is gebeurd en in hoeverre je het daarmee eens bent, in hoeverre je partij zich houdt aan haar beloftes of niet, bijvoorbeeld.
Niet enkel populistisch geneuzel doorlezen.
Ekdomquote:Op woensdag 12 september 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begin even over zaagmans, toe dan, toe dan!
Ja, voor veel van de Nederlanders en daarom zaten wij afgelopen periode met een kutkabinetquote:
Voor mij wel... behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Politiek is meer dan alleen verkiezingsprogramma's lezen, het is ook bijhouden wat er de afgelopen regeerperiode is gebeurd en in hoeverre je het daarmee eens bent, in hoeverre je partij zich houdt aan haar beloftes of niet, bijvoorbeeld.
Niet enkel populistisch geneuzel doorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat idee heb ik vaak bij verkiezingen.
Zeker na het zien van "de rekenkamer" van vorige week.
Onderwerp: "wat kosten de verkiezingen"
Direct: 50 miljoen.
In-Direct: al meer dan 2 miljard.
Waarom is het vorige kabinet gevallen? Omdat ze het niet eens waren over bezuinigingen van een paar miljard... dus die gooien we nu helemaal over de balk.
NIEUW: Foto's!
Wij vormen dat kabinet niet hoor, dat doen zij zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, voor veel van de Nederlanders en daarom zaten wij afgelopen periode met een kutkabinet.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij vormen dat kabinet niet hoor, dat doen zij zelf.
Naar aanleiding van wat het volk koos, hequote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij vormen dat kabinet niet hoor, dat doen zij zelf.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor mij wel... behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Ik vind dit ook wel een toepasselijke:En dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat idee heb ik vaak bij verkiezingen.
Waarom is het vorige kabinet gevallen? Omdat ze het niet eens waren over bezuinigingen van een paar miljard... dus die gooien we nu helemaal over de balk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor mij wel... behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Ik vind dit ook wel een toepasselijke:Het zegt echter genoeg over hoe een partij is en of je je stem daaraan wilt verbindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat idee heb ik vaak bij verkiezingen.
Waarom is het vorige kabinet gevallen? Omdat ze het niet eens waren over bezuinigingen van een paar miljard... dus die gooien we nu helemaal over de balk..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En vervolgens zit er in het kabinet een aantal andere partijen waarmee je het niet mee eens bent. Nee dat schiet opquote:Op woensdag 12 september 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zegt echter genoeg over hoe een partij is en of je je stem daaraan wilt verbinden.
Volgens de stem/kies-wijzer kwam ik in dit geval op heel veel punten overeen met de PvdA.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zegt echter genoeg over hoe een partij is en of je je stem daaraan wilt verbinden.
Alsof dat sowieso niet gebeurtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En vervolgens zit er in het kabinet een aantal andere partijen waarmee je het niet mee eens bent. Nee dat schiet op
Zo kan je het ook doen ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens de stem/kies-wijzer kwam ik in dit geval op heel veel punten overeen met de PvdA.
Dan krijgen die mijn stem maar. Dat is voor mij reden genoeg.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens de stem/kies-wijzer kwam ik in dit geval op heel veel punten overeen met de PvdA.
Dan krijgen die mijn stem maar. Dat is voor mij reden genoeg.
Ik weet alleen nog niet of ik op Samsom ga stemmen... of gewoon de minst-onaantrekkelijke vrouw op de lijstquote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik ben trots op je.
Ik stem ook PvdA en ik vind dat het niet waaris dat het toch niks uitmaakt. Als iedereen PVV of CU of SGP of blabla stemt, dan pas gaan mensen klagen in Nederland, dan zijn we dadelijk namenlijk ons stemrecht kwijt en geen ditdat, niks meer.
Oke goedemorgen.
Ja. Zoiets heet een democratie. Dat iedereen krijgt waar die op stemt. Want ja, als zoveel mensen blanco stemmen of gewoon niet gaan, dan wint de vvd dadelijk wel weer ja. En dan komt de PVV er ook nog eens bij ja. Maar het maakt de mensen die niet of blanco stemmen toch geen hol uit. Dus wees erblij mee.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En vervolgens zit er in het kabinet een aantal andere partijen waarmee je het niet mee eens bent. Nee dat schiet op
De stemwijzer is alleen zeer beknopt en weinig inhoudelijk over bepaalde puntenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch juist het nut van de stemwijzer?
[..]
Goeiemorgen
Hmm, hier had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Zoiets heet een democratie. Dat iedereen krijgt waar die op stemt. Want ja, als zoveel mensen blanco stemmen of gewoon niet gaan, dan wint de vvd dadelijk wel weer ja. En dan komt de PVV er ook nog eens bij ja. Maar het maakt de mensen die niet of blanco stemmen toch geen hol uit. Dus wees erblij mee.
Dat ben ik met je eens. Bij mij kwam er PVV uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De stemwijzer is alleen zeer beknopt en weinig inhoudelijk over bepaalde punten. Maar goed, zoals ik zei, gemiddeld Nederland interesseert zich niet voor de politiek. Maar wel schreeuwen als er iets niet gaat zoals zij willen.
Laat me raden, om de naam en omdat je niet verkettert wilt worden door je vrienden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, hier had ik niet aan gedacht
[..]
Dat ben ik met je eens. Bij mij kwam er PVV uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.
Nee, omdat er maar 30 stellingen worden gegeven. Imo te weinig om een goed beeld te kunnen krijgen voor welke partij je gaat stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me raden, om de naam en omdat je niet verkettert wilt worden door je vrienden.
Goede uitgangspositie om te stemmen.
De PVV stond bij mij ook op de tweede plaats, maar ik stem er niet op ook al stond hij eerste. Vanwege Wilders zijn gedrag, het feit dat ik hem totaal niet serieus kan nemen en zijn houding tegenover allochtonen. Verder zal ik niet ontkennen dat hij goede punten heeft betreffende de zorg voor onze ouderen en dierenrechten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me raden, om de naam en omdat je niet verkettert wilt worden door je vrienden.
Goede uitgangspositie om te stemmen.
Wat bazel je dan over het nut van stemwijzerquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, omdat er maar 30 stellingen worden gegeven. Imo te weinig om een goed beeld te kunnen krijgen voor welke partij je gaat stemmen.
Sja, dan moet je een andere keuze makenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
De PVV stond bij mij ook op de tweede plaats, maar ik stem er niet op ook al stond hij eerste. Vanwege Wilders zijn gedrag, het feit dat ik hem totaal niet serieus kan nemen en zijn houding tegenover allochtonen. Verder zal ik niet ontkennen dat hij goede punten heeft betreffende de zorg voor onze ouderen en dierenrechten.
Ik wilde alleen benadrukken dat je niet per se de PVV uitsluit omdat je bang bent wat je vrienden denken.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat bazel je dan over het nut van stemwijzer?
[..]
Sja, dan moet je een andere keuze maken. Een keuze uit dingen die voor jou misschien minder belangrijk zijn, maar dan heb je iig wel een partij waar Wilders niet in zit
.
Doegquote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Bestelling ophalen bij de apotheek, kinderen halen
toedeloe
Dat hoeft idd ook nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde alleen benadrukken dat je niet per se de PVV uitsluit omdat je bang bent wat je vrienden denken.
Voor sommige mensen werkt het misschien welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat bazel je dan over het nut van stemwijzer?
Ja, dat blijkt wel uit het feit dat de servers van kieskompas plat lagenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor sommige mensen werkt het misschien wel
Kieskompas? Gewoon stemwijzer.nl ?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt wel uit het feit dat de servers van kieskompas plat lagen.
Gisteren en vanmorgen lagen de servers van kieskompas plat.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kieskompas? Gewoon stemwijzer.nl ?
Nu: SP, PVV, PvdD
LOLquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren en vanmorgen lagen de servers van kieskompas plat.
Ongeveer dezelfde uitslag. Daten?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kieskompas? Gewoon stemwijzer.nl ?
Nu: SP, PVV, PvdD
Tot laterquote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Bestelling ophalen bij de apotheek, kinderen halen
toedeloe
Je laat er geen gras over groeien.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met jouquote:Op woensdag 12 september 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien.
In ieder geval nooit ruzie over politiek.
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Waar Facebook al niet goed voor isquote:Op woensdag 12 september 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
Omg... Mijn nichtje zei gisteren op Facebook iets over dat haar ouders straks apart wonen, dus ik vraag aan m'n ma, goh gaan ... en ... scheiden? Mijn ma helemaal gek, WAAR ZIE JE DAT!? WAT?
Dus ik de link maar gestuurd.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 september 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien.
In ieder geval nooit ruzie over politiek.
Of niet danquote:Op woensdag 12 september 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar Facebook al niet goed voor is
[..]
Natuurlijk niet. Ik houd niet zo van gras
Hehe, nee inderdaad. Niet dat ik me daar dagelijks mee bezig houd ofzo
Wat ups en downs gehad, maar ik ga verhuizen als ik een plekje kan vinden. Over de relatie ben ik nog niet zeker, wellicht proberen om deze op afstand in stand te houden. De conclusie is dat ik sowieso te snel ben gaan samen wonen en vandaar dat een stapje terug niet verkeerd is.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het nog een beetje?
Okéquote:Op woensdag 12 september 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ups en downs gehad, maar ik ga verhuizen als ik een plekje kan vinden. Over de relatie ben ik nog niet zeker, wellicht proberen om deze op afstand in stand te houden. De conclusie is dat ik sowieso te snel ben gaan samen wonen en vandaar dat een stapje terug niet verkeerd is.
Ik hoorde dat het voor sommige mensen wel de relatie gered heeft. Heel overtuigd ben ik niet, maar het is altijd de moeite waard.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
In stand houden kan je altijd proberen, maar ik denk, let op DENK, dat het zo geen lang leven beschoren is. Wel goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt!
Faillisementswet is privaat, wegenverkeerswet kan beide zijn, dacht ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand een beetje verstand van rechten? Ik twijfel namelijk of de Wegenverkeerswet en Faillissementswet tot het privaat- of het publiekrecht behoren.
Ik hoop voor je dat het goed komtquote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het voor sommige mensen wel de relatie gered heeft. Heel overtuigd ben ik niet, maar het is altijd de moeite waard.
Zat ik toch grotendeels goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faillisementswet is privaat, wegenverkeerswet kan beide zijn, dacht ik.
Het komt sowieso wel goed, met of zonder vriend ... Maar ik moet er wel even doorheen bijten, het is niet anders.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het goed komt.
Je weet wel dat als je relatie dit overleeft, je alles aan kuntquote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het voor sommige mensen wel de relatie gered heeft. Heel overtuigd ben ik niet, maar het is altijd de moeite waard.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je weet wel dat als je relatie dit overleeft, je alles aan kunt
Wat had jij bedacht, danquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zat ik toch grotendeels goed.Thanks.
[..]
Het komt sowieso wel goed, met of zonder vriend ... Maar ik moet er wel even doorheen bijten, het is niet anders.
Ik zag de Faillissementswet idd als privaat, maar de Wegenenverkeerswet vond ik lastig ivm het onderscheid tussen burger <-> burger of burger <-> overheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat had jij bedacht, dan?
Wegenverkeerswet is lastig omdat wetten die daarin staan ook voor civielrechtelijke procedures gebruikt kunnen worden, bijvoorbeeld schadeclaims.
Dank je.quote:
Dat maakt niet uitquote:Op woensdag 12 september 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag de Faillissementswet idd als privaat, maar de Wegenenverkeerswet vond ik lastig ivm het onderscheid tussen burger <-> burger of burger <-> overheid.
Ik ben trouwens net anderhalve week bezig met de opleiding, dit zijn de eerste dingen die ik over recht aan het leren ben, dus erg 'diep' in de stof ben ik nog niet geweest.
Helaas zijn het wel opdrachten van vorige week, die in principe al besproken zijn. Alleen door gebrek aan boek en onvoldoende informatie over waar de opdrachten beschikbaar waren, heb ik het nog niet gemaakt. Eigenlijk hoef ik het dus niet meer te doen, maar ik doe het grotendeels voor mezelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Al doende leert men.
Sowieso is publiek of privaat onderscheiden lastig omdat veel privaatrechtelijke wetten ook publiek kunnen zijn en andersom. De Wegenverkeerswet is wat mij betreft publiekrecht met mogelijkheid tot privaatrecht.
Ik ben benieuwd wat je leraar daarvan vindt.
Rechtenstudie en werken op een advocatenkantoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas zijn het wel opdrachten van vorige week, die in principe al besproken zijn. Alleen door gebrek aan boek en onvoldoende informatie over waar de opdrachten beschikbaar waren, heb ik het nog niet gemaakt. Eigenlijk hoef ik het dus niet meer te doen, maar ik doe het grotendeels voor mezelf.
Waar komt jouw rechtenkennis vandaan?
Dan heb ik het wel getroffen met jou.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rechtenstudie en werken op een advocatenkantoor.
Nou, dat weet ik niet, hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel getroffen met jou.
Welke studie volg je nu dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet, hoor. Ik ben geen specialist en ik werk ook niet meer op dat kantoor ivm studie.
Maar, ik heb nog wel contact met ze, dus mocht je een prangende vraag hebben en ik weet het zelf niet, kom maar op.
Animal sciences, nog nooit van gehoord. Dus jij ging van recht naar dieren en ik ga van dieren naar recht?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in Wageningen, Animal sciences.
Hier ook zoiets ...quote:
Ik wil het gaan combinerenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Animal sciences, nog nooit van gehoord. Dus jij van recht naar dieren en ik ga van dieren naar recht?
Leg eens uit? Ik weet niet wat het betekent.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het gaan combineren. Equine law
.
Hippisch recht, paarden en de wetquote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ik weet niet wat het betekent.
Ahwquote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
Binnenkort 'The Break-Up' en een tijdje later misschien 'Friends with Benefits'.
En wat wil je dan precies gaan doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hippisch recht, paarden en de wet.
Ik vind het altijd moeilijk om zo out of the blue filmtitels te bedenken, maar er zit vast wel een toepasselijke bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Is er ook een titel voor momenteel geen sex?
Ben ik ook slecht inquote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd moeilijk om zo out of the blue filmtitels te bedenken, maar er zit vast wel een toepasselijke bij.
Wat ik zeg, hippisch rechtquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat wil je dan precies gaan doen?
Kijk, dat wilde ik weten. Want alleen ''hippisch recht'' zegt me weinig over wat je daadwerkelijk gaat uitvoeren, maar nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik zeg, hippisch recht. Er is een grote markt voor wat betreft geschillen tussen koper en verkoper (nationaal en internationaal), aansprakelijkheid en opstellen van contracten bijvoorbeeld
. Tijdens mijn werk op het advocatenkantoor heb ik samen met hen een uniek koopcontract ontwikkeld dat we in Amerika willen gaan exploiteren, daar ga ik marktonderzoek naar doen. Amerikanen zijn dol op contracten
.
Home Alone?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik ook slecht inMaar die is er vast wel ja
Ah zoquote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk, dat wilde ik weten. Want alleen ''hippisch recht'' zegt me weinig over wat je daadwerkelijk gaat uitvoeren, maar nu begrijp ik het.
Ja, ik heb eerst dierverzorging gestudeerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo. Nou, bij deze dan.
Waarom heb jij gekozen voor recht ipv dieren? Want je hebt eerst een dierenopleiding gedaan begrijp ik?
Leeuwarden... Van Hall Instituut. HBO en veel praktijk ga je niet zo snel vindenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerst dierverzorging gestudeerd.Ik wilde verder op het HBO, vanwege mijn havo papiertje en het feit dat ik mbo deed met twee vingers in mijn neus ... Ik wilde echter niet naar Leeuwarden voor Diermanagement, omdat ik niet op een dergelijke manier met dieren wilde werken (het ging mij toen om de praktijk, het echte contact).
Klopt, maar ik wilde wel een HBO studie doen. Vandaar dat ik SJD gekozen heb, vanwege de balans tussen sociaal en rechten (HBO rechten was ook nog een optie). Als dienstverlener werken heeft me altijd wel aangesproken, het zit ook een beetje in me (vind ik zelf).quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leeuwarden... Van Hall Instituut. HBO en veel praktijk ga je niet zo snel vinden.
ik zal de weerman voor je in elkander slaan :$quote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef Tamashii het volgende:
Ooooooh. Ik moet naar een ultrabelangrijke vergadering en ik heb geen ibuprofen, geeen mentolshit om die lucht uit mijn mond mee te verdrijven en mijn haar zit niet. VOlgens mij haat de weerman me ook, want het is te warm voor een colbert. :s
Sterktequote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef Tamashii het volgende:
Ooooooh. Ik moet naar een ultrabelangrijke vergadering en ik heb geen ibuprofen, geeen mentolshit om die lucht uit mijn mond mee te verdrijven en mijn haar zit niet. VOlgens mij haat de weerman me ook, want het is te warm voor een colbert. :s
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ook weer terug van een pauze-wandeling
*checkt buienradarquote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Hier bewolkt, komt zo vast wel weer wat uit de lucht
ff voor 1n scheen de zon. We liepen iig in het zonnetjequote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Hier bewolkt, komt zo vast wel weer wat uit de lucht
ik zit toch binnenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*checkt buienradar
Zou goed kunnen.
Scheelt weerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit toch binnen
hoef er straks pas weer uit
Zijn ze nu al vrij dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het spul rust nog even op de bank
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ].
He snot, de reacties moesten ook mee.
Nee, ging ook om de film titel.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kijk je er ook zo sip bij? nee toch?
heb m wel eens gekeken.. kon er wel om lachenquote:
Dat mag.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb m wel eens gekeken.. kon er wel om lachen
Ik zou voor de eerste gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Cryothic het volgende:
Ik twijfel dan nog even...
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
(whatever Lola wants was ook nog een optie, maar dat komt heel negatief over)
dat vind ik alleraardigst van je, dat ik dat magquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik alleraardigst van je, dat ik dat mag[ afbeelding ]
dat klopt dan ook wel weerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleraardigst. Dat klinkt altijd zo oma-achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
hoezo? wil je niet frivool ende olijk zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Blij dat ik in het echt geen Lola heet
Dat is ze wel hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoezo? wil je niet frivool ende olijk zijn?
Picsquote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn frivool-makende rokje toch maar weer vervangen door jeans.. ik heb het koud
Ben ik nietquote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoezo? wil je niet frivool ende olijk zijn?
Jij hebt dus geen rokjequote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn frivool-makende rokje toch maar weer vervangen door jeans.. ik heb het koud
ja hij s uit nu ehquote:
quote:
hij ligt nu heel treurig aan m'n voeteneindequote:
lol well played sir.. well playedquote:
Kachel aan ?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
toch wel jammer.. hij zit altijd zoooooooo lekker maar ja.. zwaar leven :$
[..]
lol well played sir.. well played![]()
ff dekentje over me heen getrokkenquote:
Lig je nog steeds in bed?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ff dekentje over me heen getrokkenmoet ook niet TE warm worden, want moet straks nog naar buiten
ben ff op bed gaan liggen ja.. boven is t warmer dan benedenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lig je nog steeds in bed?Of op de bank?
Buiten is het wel lekker volgens mij
pics van je jetsersquote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij zijn mijn tieten gegroeid![]()
hoe is dat erg?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zomaar herkent worden op straat, awkward...
Moet je eens naar Groningen gaan. Kom je zo op een zonnige dag 10 FOKers tegen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ha, bij mij is het op zolder ook altijd warmquote:Op woensdag 12 september 2012 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ben ff op bed gaan liggen ja.. boven is t warmer dan beneden
en t regent hier
[..]
pics van je jetsers
in before: "jij ook"
[..]
hoe is dat erg?tenzij het iemand is die je niet wil zien
da's wel fijn ehquote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je eens naar Groningen gaan. Kom je zo op een zonnige dag 10 FOKers tegen.
[..]
Ha, bij mij is het op zolder ook altijd warm
En nee ik heb geen jetsers
Pics van je billen
Niet zozeer erg, maar vreemd, omdat ik aangesproken werd in de context van mn werk en toch echt m'n uniform niet aan heb en ongeschoren rondloop..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ben ff op bed gaan liggen ja.. boven is t warmer dan beneden
en t regent hier
[..]
pics van je jetsers
in before: "jij ook"
[..]
hoe is dat erg?tenzij het iemand is die je niet wil zien
Bij mij ookquote:Op woensdag 12 september 2012 14:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's wel fijn eh.. nja, in de winter is het hier belachelijk koud tho
ik heb geen billen
ahhh zo ok.. dan kan ik het wel begrijpen jaquote:Op woensdag 12 september 2012 14:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zozeer erg, maar vreemd, omdat ik aangesproken werd in de context van mn werk en toch echt m'n uniform niet aan heb en ongeschoren rondloop..
touchéquote:Op woensdag 12 september 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij ook
Heul wel, iedereen heb billen.
* Vinniiee kruipt huilend in een hoekjequote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh zo ok.. dan kan ik het wel begrijpen ja
[..]
touché@ billen
maar toch deel ik het niet, gemeen eh?![]()
huilende mannen.. oh godquote:Op woensdag 12 september 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee kruipt huilend in een hoekje
* Vinniiee glimlachje krijgtquote:Op woensdag 12 september 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huilende mannen.. oh godte aandoenlijk
there there*aai over vinniiee's bolletje geeft*
Only for joequote:Op woensdag 12 september 2012 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
u mevrouw, liegt dat het gedrukt staat.
ik wil m'n billen wel delen hoor... maar daar zit je natuurlijk niet op te wachtenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee kruipt huilend in een hoekje
dat doet mij deugdquote:
wowwwwwquote:Op woensdag 12 september 2012 14:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wil m'n billen wel delen hoor... maar daar zit je natuurlijk niet op te wachten
Nav je kpd foto's?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
wees es niet zo hard voor die arme jongeman :$quote:
Ehm, nee, thank god, dan zou het nog vreemder zijn, dit betrof een kindje van een jaar of 7.. of mama moet in kpd turen, maar lijkt me nietquote:
Niet echt nee. Dan kan ik ook wel naar een collega lopen, die is ook wel zo gek om dat te doenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wil m'n billen wel delen hoor... maar daar zit je natuurlijk niet op te wachten
Jeejquote:Op woensdag 12 september 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat doet mij deugd
[..]
wowwwww![]()
!!!!
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, nee, thank god, dan zou het nog vreemder zijn, dit betrof een kindje van een jaar of 7.. of mama moet in kpd turen, maar lijkt me niet
van boven of van onderen?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
FOEI JOFUNU
zo goed vin?
nu eens even de wc bewonderen :$
ik.. wacht wat :$quote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
van boven of van onderen?
slaat nergens op, maar het rijmt zo lekker
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik.. wacht wat :$
[ afbeelding ]
Jeejquote:Op woensdag 12 september 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
FOEI JOFUNU
zo goed vin?
nu eens even de wc bewonderen :$
Ja want dat is zo'n beetje de enige die we gezien hebben ?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
is het heel erg als ik de aflevering van de rijdende rechter ken waar zij in zat?
nee, da's nie erg.. denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
is het heel erg als ik de aflevering van de rijdende rechter ken waar zij in zat?
Geen idee, ik heb hem op Dumpert.nl gekeken volgens mijquote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want dat is zo'n beetje de enige die we gezien hebben ?
Die is heul niet helemaal tofquote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, da's nie erg.. denk ik.. ik ken m ook iig
kapot gelachen
zo van:
[ afbeelding ]
"zo wispelturig"quote:Op woensdag 12 september 2012 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem op Dumpert.nl gekeken volgens mij
[..]
Die is heul niet helemaal tof
ik hier van fok geloof ikquote:Op woensdag 12 september 2012 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem op Dumpert.nl gekeken volgens mij
Ehm, tja... ooit verzonnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
waar komt je username eigenlijk vandaan cryothic? ik moet aan cryonic angel broeken denken
ahhh zo.. ik vind t mooi verzonnen iig jaquote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm, tja... ooit verzonnen.
Ik gebruikte ooit ( >13 jaar terug zeg maar) Spikey. omdat m'n haar altijd omhoog stond.
Maar ja... waar je je ook aanmeld bestaat er al een Spikey.
Dus ik zocht iets wat je niet zomaar tegen komt.
En tadaa... daar was het... soort van verbasteringen van cryptic, cryonic, klonk destijds wel stoer
dank jequote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh zo.. ik vind t mooi verzonnen iig ja![]()
quote:
Doe je best! ow wacht...quote:
Doei Rokje zonder rokje.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar eens aan het werk.. tot vanavond ofzoooo![]()
Succesquote:
Werksequote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar eens aan het werk.. tot vanavond ofzoooo![]()
Mensen die door elkaar heen verschillende dingen roepen enz. Iedereen heeft n andere mening. Zo vervelend af en toe.quote:
Daar erger ik me kapot aan. Als ze een andere mening hebben, ok. Maar schreeuw dat niet door elkaar heen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die door elkaar heen verschillende dingen roepen enz. Iedereen heeft n andere mening. Zo vervelend af en toe.
Ik morste net sap over mezelf heen.
Nah, t zit in mn kleren, vooral mn vestje. Dan krijg je allemaal pluis in je mond.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar erger ik me kapot aan. Als ze een andere mening hebben, ok. Maar schreeuw dat niet door elkaar heen.
AhwZal ik het schoon likken?
![]()
Oh, nee dat is niet lekker.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, t zit in mn kleren, vooral mn vestje. Dan krijg je allemaal pluis in je mond.
krijg je in het ergste geval soms ook pluis in je mondquote:Op woensdag 12 september 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nee dat is niet lekker.
BTW: iets uit je navel laten drinken![]()
Bij mij niet hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 15:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
krijg je in het ergste geval soms ook pluis in je mond
Ik ook, vanavondquote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef Nixx- het volgende:
Oh ja... Ik moet vandaag nog stemmen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hello Cuties!!
Wat een heerlijke dag vandaag! Vanmorgen een pasdeel van mn jurk aangehad
Daarna een heel leuke halsdoek voor mn hondjes gevonden voor de bruiloft
Toen kwam ik thuis, had mijn lief de afwas gedaan
Kwam de postbode langs om de nieuwe riem voor de hond en Mn nieuwe lespakket gebracht
Ik klaag vandaag niet
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek nou![]()
Ik ben helemaal niet pro-aankleden voor dieren, maar dit vind ik leuk voor 1 dag, En als ze m maar 5 minuten omhebben ben ik al blij!
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek nou![]()
Ik ben helemaal niet pro-aankleden voor dieren, maar dit vind ik leuk voor 1 dag, En als ze m maar 5 minuten omhebben ben ik al blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |