Lamp aan? WTF ?!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik ook nog opstaan om de lamp aan te doen
Hoi JJH
Ohjaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd btw![]()
En Knetter ook natuurlijk
Waarom heb je daar de auto voor nodig?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vandaag maar weer op zoektocht naar handdoeken![]()
Het lullige ervan alleen is dat ik daarvoor de auto nodig heb.. En vervolgens moet ik WEER naar de stad om toch m'n oordopjes te gaan halen..
Te ver de andere kant op lopen en de tram komt niet zo verquote:Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb je daar de auto voor nodig?
Fiets?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te ver de andere kant op lopen en de tram komt niet zo ver
Ook de bus stopt daar niet.. Maar ik heb er al eentje in de stad zelf gevonden.. Dan ga ik daar maar heen..
Geen zin om die uit de kelder de trap op te slepen, en ik fiets niet graag met spullen in m´n handen of aan m'n stuur..quote:
Doenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
klanten die mij in de wacht zetten... altijd de neiging om het terug te pakken.
Ik heb namelijk ook zo'n knoppie
Dat vind ik wel zó dom héquote:Op woensdag 12 september 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
klanten die mij in de wacht zetten... altijd de neiging om het terug te pakken.
Ik heb namelijk ook zo'n knoppie
Ah, dan wordt het de auto jaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen zin om die uit de kelder de trap op te slepen, en ik fiets niet graag met spullen in m´n handen of aan m'n stuur..
Nee, toch ook maar niet, andere Action in de stad, daar kan ik bijna met de metro heen, dan terug naar de MediaMeuk lopen en daar de metro weer in naar huisquote:Op woensdag 12 september 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zó dom hé
[..]
Ah, dan wordt het de auto ja
Moggequote:
Haha xD.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, toch ook maar niet, andere Action in de stad, daar kan ik bijna met de metro heen, dan terug naar de MediaMeuk lopen en daar de metro weer in naar huis
quote:
Collega van me heeft dat ooit gedaan.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega van me heeft dat ooit gedaan.
De klantenservice van Vivit bellen.
Het viel ons namelijk op dat in de smaak "rode vruchten" ook zwarte bes zat.![]()
Hij: "goedemiddag, ik vroeg mij af waarom er zwarte bes zit, in een pak "rode vruchten" van Vivit"
Zij: "ow, dan moet ik even de map erbij pakken, 1 moment"
*zij zet hem in de wachtstand
Zij: "daar ben ik weer"
Hij: "Ow wacht, heeft u 1 momentje?"
*hij zet hem in de wachtstand
Hij: "daar ben ik weer"
tuut tuut tuut
Wat vervelend nouquote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
Wauw, ik dacht, even lekker een sapje en wat lekkers bij m'n favo zaakje, is het jaarlijkse uitje van de Enschedese club van Stekelteven vandaag.
Hele zaak vol met verslofte moeders en kinderen.
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net wegquote:
I lol'edquote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Cryothic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trale-in-velsen.html
Knetter is vrij om de concurentie uit te schakelen vandaag?
Jaag ze allemaal wegquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net weg. Kan ik lekker rustig werken.
Nee, hoor. Volgens mij staan ze al op het punt om te gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I lol'ed
[..]
Jaag ze allemaal weg
Hoeveel zijn ze dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Volgens mij staan ze al op het punt om te gaan. Het personeel kijkt ook behoorlijk opgelucht
.
Stuk of 30 man inclusief 15 koters of zo. Echt een heksenketel.quote:
Zal wel lekker chaotisch en een krijsboel zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuk of 30 man inclusief 15 koters of zo. Echt een heksenketel.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel lekker chaotisch en een krijsboel zijn
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net weg. Kan ik lekker rustig werken.
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?
Ze wilde er gaan eten.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?
Flaptoppie mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, en schrijft "...kan ik lekker rustig werken".
Vandaar mijn vraag
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, en schrijft "...kan ik lekker rustig werken".
Vandaar mijn vraag
Mwoa, ik had gelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |