Lamp aan? WTF ?!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik ook nog opstaan om de lamp aan te doen
Hoi JJH
Ohjaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd btw![]()
En Knetter ook natuurlijk
Waarom heb je daar de auto voor nodig?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vandaag maar weer op zoektocht naar handdoeken![]()
Het lullige ervan alleen is dat ik daarvoor de auto nodig heb.. En vervolgens moet ik WEER naar de stad om toch m'n oordopjes te gaan halen..
Te ver de andere kant op lopen en de tram komt niet zo verquote:Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb je daar de auto voor nodig?
Fiets?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te ver de andere kant op lopen en de tram komt niet zo ver
Ook de bus stopt daar niet.. Maar ik heb er al eentje in de stad zelf gevonden.. Dan ga ik daar maar heen..
Geen zin om die uit de kelder de trap op te slepen, en ik fiets niet graag met spullen in m´n handen of aan m'n stuur..quote:
Doenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
klanten die mij in de wacht zetten... altijd de neiging om het terug te pakken.
Ik heb namelijk ook zo'n knoppie
Dat vind ik wel zó dom héquote:Op woensdag 12 september 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
klanten die mij in de wacht zetten... altijd de neiging om het terug te pakken.
Ik heb namelijk ook zo'n knoppie
Ah, dan wordt het de auto jaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen zin om die uit de kelder de trap op te slepen, en ik fiets niet graag met spullen in m´n handen of aan m'n stuur..
Nee, toch ook maar niet, andere Action in de stad, daar kan ik bijna met de metro heen, dan terug naar de MediaMeuk lopen en daar de metro weer in naar huisquote:Op woensdag 12 september 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zó dom hé
[..]
Ah, dan wordt het de auto ja
Moggequote:
Haha xD.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, toch ook maar niet, andere Action in de stad, daar kan ik bijna met de metro heen, dan terug naar de MediaMeuk lopen en daar de metro weer in naar huis
quote:
Collega van me heeft dat ooit gedaan.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega van me heeft dat ooit gedaan.
De klantenservice van Vivit bellen.
Het viel ons namelijk op dat in de smaak "rode vruchten" ook zwarte bes zat.![]()
Hij: "goedemiddag, ik vroeg mij af waarom er zwarte bes zit, in een pak "rode vruchten" van Vivit"
Zij: "ow, dan moet ik even de map erbij pakken, 1 moment"
*zij zet hem in de wachtstand
Zij: "daar ben ik weer"
Hij: "Ow wacht, heeft u 1 momentje?"
*hij zet hem in de wachtstand
Hij: "daar ben ik weer"
tuut tuut tuut
Wat vervelend nouquote:Op woensdag 12 september 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
Wauw, ik dacht, even lekker een sapje en wat lekkers bij m'n favo zaakje, is het jaarlijkse uitje van de Enschedese club van Stekelteven vandaag.
Hele zaak vol met verslofte moeders en kinderen.
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net wegquote:
I lol'edquote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Cryothic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trale-in-velsen.html
Knetter is vrij om de concurentie uit te schakelen vandaag?
Jaag ze allemaal wegquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net weg. Kan ik lekker rustig werken.
Nee, hoor. Volgens mij staan ze al op het punt om te gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I lol'ed
[..]
Jaag ze allemaal weg
Hoeveel zijn ze dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Volgens mij staan ze al op het punt om te gaan. Het personeel kijkt ook behoorlijk opgelucht
.
Stuk of 30 man inclusief 15 koters of zo. Echt een heksenketel.quote:
Zal wel lekker chaotisch en een krijsboel zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuk of 30 man inclusief 15 koters of zo. Echt een heksenketel.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel lekker chaotisch en een krijsboel zijn
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Ze hebben een enorm volume aan de kont. Maar volgens mij gaan ze net weg. Kan ik lekker rustig werken.
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?
Ze wilde er gaan eten.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij werkt in een koffie-tent ofzo?
Flaptoppie mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, en schrijft "...kan ik lekker rustig werken".
Vandaar mijn vraag
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, en schrijft "...kan ik lekker rustig werken".
Vandaar mijn vraag
Mwoa, ik had gelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.
Ik ook niet, was een wilde gokquote:Op woensdag 12 september 2012 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles is vanzelfsprekend. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat Samz doet voor werk
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, laptop mee, rapport schrijven ondertussen beetje FOK!en en vruchtensapjes drinken.
Hele tijd mensen bespionerenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Maar als je wilt werken in een publieke ruimte, moet je niet klagen over druktte toch?
Ik zou het simpelweg niet eens kunnen, ik zou veel te snel afgeleid zijn
Ik zit hier regelmatig 's ochtends en het is altijd lekker rustig, vandaar dat ik deze zaak altijd kies. Alleen vandaag heb ik pech.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Maar als je wilt werken in een publieke ruimte, moet je niet klagen over druktte toch?
Ik zou het simpelweg niet eens kunnen, ik zou veel te snel afgeleid zijn
Hier is het aangenaam weer, wel wat frisjes hihi.quote:
Hier ook. Wilde al bijna winterhandschoenen aan doen op de motorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hier is het aangenaam weer, wel wat frisjes hihi.
Verder heb ik last van trillingen in m'n voet als ik m'n oefeningen van de fysio doe maar het komt goed
Terugstekenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook. Wilde al bijna winterhandschoenen aan doen op de motor
SuccesIk heb ineens een pijnsteek in mijn scheenbeen
Stemmen kan ook nog wel met een rijbewijs ofzo, denk ik. Als ie die heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, mijn stiefbroer kwam er vandaag achter dat ie zijn paspoort kwijt is (wilde gaan stemmen) en maandag gaat ie op vakantie
Dunno. Maar daardoor kwam hij er achter. Anders had ie een probleem gehadquote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stemmen kan ook nog wel met een rijbewijs ofzo, denk ik. Als ie die heeft natuurlijk.
Vakantie kan lastiger worden ja
Nee.. alleen ID of paspoortquote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stemmen kan ook nog wel met een rijbewijs ofzo, denk ik. Als ie die heeft natuurlijk.
belachelijk... maar goed, het moet ook allemaal nog steeds met een bot potlood anno 2012, dus t verbaast me niks eigenlijkquote:
Stemmen kan niet met een rijbewijs.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zie editquote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
belachelijk... maar goed, het moet ook allemaal nog steeds met een bot potlood anno 2012, dus t verbaast me niks eigenlijk
Serieus? Wat is dat dan voor achterlijke ontwikkelingquote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee.. alleen ID of paspoort
Edit.. lees nu van wel
Ietsjes minder belachelijk... maar t blijft een potloodquote:
Achterlijk? Juist beter... ik word al gek van al die verschillende meningen of een rijbewijs nou wel of geen geldige ID is.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dat dan voor achterlijke ontwikkeling.
Geen stemcomputers? Dat verbaast me echtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
belachelijk... maar goed, het moet ook allemaal nog steeds met een bot potlood anno 2012, dus t verbaast me niks eigenlijk
Fraudegevoelig ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen stemcomputers? Dat verbaast me echt
LOLquote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, de club is aan het afrekenen, allemaal een voor een.
Pff, gooi het dan op 1 hoopje, jezusquote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, de club is aan het afrekenen, allemaal een voor een.
Ja ik snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dat dan voor achterlijke ontwikkeling.
1 lijn trekken is prima.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ietsjes minder belachelijk... maar t blijft een potlood
[..]
Achterlijk? Juist beter... ik word al gek van al die verschillende meningen of een rijbewijs nou wel of geen geldige ID is.
Tijd om 1 lijn te trekken, en het binnen NL dus als wettig ID te zien
Ze zijn nu een half uur bezig al.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fraudegevoelig ofzo.
[..]
LOLZal wel ff duren dan
Failquote:Op woensdag 12 september 2012 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
1 lijn trekken is prima.
[..]
Ze zijn nu een half uur bezig al.
Ow oké. Wij stemmen al jaren met stemcomputers en er komt op dat je je stem niet meer kan wijzigen.quote:
Lullig wanneer je per ongeluk de verkeerde toets indrukt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ow oké. Wij stemmen al jaren met stemcomputers en er komt op dat je je stem niet meer kan wijzigen.
Van wat mij bij staat konden de mensen die "werken" in het stembureau zien wat je stemde.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen stemcomputers? Dat verbaast me echt
Dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lullig wanneer je per ongeluk de verkeerde toets indrukt.
Gewoon een mooi patroon maken van de bolletjesquote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet overigens nog steeds niet wat ik moet stemmen
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Als je het verkeerde rondje inkleurt heb je hetzelfde probleem toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Connect The Dotsquote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon een mooi patroon maken van de bolletjes
Die kans is wel ietsje kleiner. Maar dan kan je toch een kruis zetten en een nieuwe plaatsen?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je het verkeerde rondje inkleurt heb je hetzelfde probleem toch?
Het interesseert jou toch ook vrij weinig? Stem dan gewoon blanco of helemaal niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Nee dat mag niet, volgens mij is je stem dan ongeldigquote:Op woensdag 12 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kans is wel ietsje kleiner. Maar dan kan je toch een kruis zetten en een nieuwe plaatsen?
Haha ja dan krijg je ineens *POEF*quote:Op woensdag 12 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat politiek me niet boeit en ik er niet uitgebreid topics lang over wil discussieren, wil niet zeggen dat ik mijn stem niet mag gebruikenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het interesseert jou toch ook vrij weinig? Stem dan gewoon blanco of helemaal niet.
Zo bedoel ik dat nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat politiek me niet boeit en ik er niet uitgebreid topics lang over wil discussieren, wil niet zeggen dat ik mijn stem niet mag gebruiken
Misschien doe ik dat ook welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet.
Als je niet weet wat je moet stemmen en het je ook niet zo veel boeit, is het misschien makkelijker om blanco te stemmen of niet te stemmen.
Het maakt toch geen hol uit... of je nou gebeten wordt door de hond of de kat (als die uitspraak zo klopt)... Elke partij heeft zo z'n voor en nadelen. Daarbij gaan we nu allemaal uit van die verkiezingsprogramma's.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook wel
Genaaid worden we toch welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het maakt toch geen hol uit... of je nou gebeten wordt door de hond of de kat (als die uitspraak zo klopt)... Elke partij heeft zo z'n voor en nadelen. Daarbij gaan we nu allemaal uit van die verkiezingsprogramma's.
En we weten allemaal dat zodra er een kabinet gevormd is (lees: ALS er een kabinet gevormd is, want ook dat gaat nog wel ff duren vrees ik), de helft van die punten niet meer door gaan.
Ik heb ook niks met politiek, en stem op het advies van de stemwijzer. Wat ze daarna doen, zien we dan wel weer.
Ik niet, hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het maakt toch geen hol uit... of je nou gebeten wordt door de hond of de kat (als die uitspraak zo klopt)... Elke partij heeft zo z'n voor en nadelen. Daarbij gaan we nu allemaal uit van die verkiezingsprogramma's.
En we weten allemaal dat zodra er een kabinet gevormd is (lees: ALS er een kabinet gevormd is, want ook dat gaat nog wel ff duren vrees ik), de helft van die punten niet meer door gaan.
Ik heb ook niks met politiek, en stem op het advies van de stemwijzer. Wat ze daarna doen, zien we dan wel weer.
Begin even over zaagmans, toe dan, toe danquote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]dat dus.
maar goed... mensen, nog een uurtje, dan is de week doormidden...
Mij te veel gedoequote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Politiek is meer dan alleen verkiezingsprogramma's lezen, het is ook bijhouden wat er de afgelopen regeerperiode is gebeurd en in hoeverre je het daarmee eens bent, in hoeverre je partij zich houdt aan haar beloftes of niet, bijvoorbeeld.
Niet enkel populistisch geneuzel doorlezen.
Ekdomquote:Op woensdag 12 september 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begin even over zaagmans, toe dan, toe dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |