Volg je mij op twitter ofzo hihiquote:Op woensdag 12 september 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus? Je net gemaakte tosti is al wereldnieuws voor dit soort leeglevens....
ja, ik kan echt niet genoeg krijgen van jouw geweldige inzichten, inhoudsvolle levensbeschouwingen en gevatte one-linersquote:
Hoe heet je daar danquote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik kan echt niet genoeg krijgen van jouw geweldige inzichten, inhoudsvolle levensbeschouwingen en gevatte one-liners.
<insert leuke matige grap voor in het stemhokje>quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
Leuk idee, zal ik mijn stem dan maar weggooien voor een goeden garp zoals alles aankruisen of zo ? XDXDxdxd
Ja het is toch mijn stem?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
<insert leuke matige grap voor in het stemhokje>
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Barbapapamama het volgende:
ik durf niet te gaan stemmen ben bang dat er dan een hoopje negers achter me komen te staan om me kapot te slaan ofzo
Gewoon bedreigen. Ey jij gaat nu op de CU stemmen of ik volg je naar huis.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Barbapapamama het volgende:
ik durf niet te gaan stemmen ben bang dat er dan een hoopje negers achter me komen te staan om me kapot te slaan ofzo
ja ik neem gewoon mijn mes mee denk ik dan voel ik me toch een stuk veiligerquote:Op woensdag 12 september 2012 09:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon bedreigen. Ey jij gaat nu op de CU stemmen of ik volg je naar huis.
Nee, gewoon de klassieker.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het is toch mijn stem?Briljant. Ik zou het bijna doen daar. Of gewoon als je toch in zo'n kerk bent en er zijn van die kaarsjes of zo die ze daar altijd hebben dat je zo doet alsof je valt en hem er dan in laat vallen zodat die verbrandt en dan op de grond keihard zitten huilen.
Hoe lang mag je in zo'n stemhokje blijven?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Barbapapamama het volgende:
ik wacht nog op de foto dat iemand is klaargekomen op zijn stembiljet ofzo en er allemaal witte vlekken opzitten![]()
![]()
"ik niet"quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef koekii het volgende:
Terechte klacht. Begin pagina staat nu vol met van die reacties " ik stem op SP en jij"?En dan die domme fotos erbij
Oneindigquote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe lang mag je in zo'n stemhokje blijven?
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Barbapapamama het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
ja ik neem gewoon mijn mes mee denk ik dan voel ik me toch een stuk veiliger
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Barbapapamama het volgende:
ik wacht nog op de foto dat iemand is klaargekomen op zijn stembiljet ofzo en er allemaal witte vlekken opzitten![]()
![]()
als je kotst op de pvda dan ben je binnen 3 seconden al klaarquote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe lang mag je in zo'n stemhokje blijven?
Dus gewoon met een aantal personen de hele dag het stemhokje bezetten.quote:
Het moet met rood ingevuld, dus dat wordt trekken tot er bloed uitkomt.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Barbapapamama het volgende:
![]()
Dat kon niet bij onsquote:Op woensdag 12 september 2012 09:58 schreef Pharkus het volgende:
Zijn er meer mensen die in het hokje even het stembiljet swaffelen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef ikjijallebei het volgende:
niet alle "vrienden" verwijderen die zulke dingen doen, net als mensen die zeggen: goedemorgen, vandaag.....................
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef gelezwembroek het volgende:
Onterechte klacht hij stemt Piratenpartij dan mag dat.
genoeg mensen die het voor zich houden hoor, ook niet pvv-stemmers (hoe kan ik dat dan weten denk je? gokjequote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vond het grappig toen ze bij Geenstijl mensen gingen interviewen die net gestemd hadden en de mensen die het niet durfde te zeggen stemden dus PVV oid![]()
En dan dat zaad lekker vermengen met Jolande's sap.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Barbapapamama het volgende:
![]()
dude1960quote:Op donderdag 13 september 2012 07:25 schreef dude1960 het volgende:
Ha die gast heet Poot. Dat is een scheldwoord voor homo's
Kk Soul Reapers jeweet toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf is partij voor mens en spirit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |