"ik niet"quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef koekii het volgende:
Terechte klacht. Begin pagina staat nu vol met van die reacties " ik stem op SP en jij"?En dan die domme fotos erbij
Oneindigquote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe lang mag je in zo'n stemhokje blijven?
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Barbapapamama het volgende:
ik durf niet te gaan stemmen ben bang dat er dan een hoopje negers achter me komen te staan om me kapot te slaan ofzo
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
ja ik neem gewoon mijn mes mee denk ik dan voel ik me toch een stuk veiliger
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Barbapapamama het volgende:
ik wacht nog op de foto dat iemand is klaargekomen op zijn stembiljet ofzo en er allemaal witte vlekken opzitten![]()
![]()
als je kotst op de pvda dan ben je binnen 3 seconden al klaarquote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe lang mag je in zo'n stemhokje blijven?
Dus gewoon met een aantal personen de hele dag het stemhokje bezetten.quote:
Het moet met rood ingevuld, dus dat wordt trekken tot er bloed uitkomt.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Barbapapamama het volgende:
ik wacht nog op de foto dat iemand is klaargekomen op zijn stembiljet ofzo en er allemaal witte vlekken opzitten![]()
![]()
Dat kon niet bij onsquote:Op woensdag 12 september 2012 09:58 schreef Pharkus het volgende:
Zijn er meer mensen die in het hokje even het stembiljet swaffelen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef ikjijallebei het volgende:
niet alle "vrienden" verwijderen die zulke dingen doen, net als mensen die zeggen: goedemorgen, vandaag.....................
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef gelezwembroek het volgende:
Onterechte klacht hij stemt Piratenpartij dan mag dat.
genoeg mensen die het voor zich houden hoor, ook niet pvv-stemmers (hoe kan ik dat dan weten denk je? gokjequote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vond het grappig toen ze bij Geenstijl mensen gingen interviewen die net gestemd hadden en de mensen die het niet durfde te zeggen stemden dus PVV oid![]()
En dan dat zaad lekker vermengen met Jolande's sap.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef Barbapapamama het volgende:
![]()
dude1960quote:Op donderdag 13 september 2012 07:25 schreef dude1960 het volgende:
Ha die gast heet Poot. Dat is een scheldwoord voor homo's
Kk Soul Reapers jeweet toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf is partij voor mens en spirit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |