Moeilijker niet zozeer..gewoon anders, al zal dat in het begin dus wel moeilijker zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:37 schreef Lekker_Karig het volgende:
Schijnt dus veel moeilijker te zijn dan FIFA 12, waar ik net een beetje goed in begon te worden.
OMGquote:Op woensdag 12 september 2012 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
USA account gemaakt, net op PS3 gespeeld. Ziet er goed uit en het voelt lekker. Wel moeilijk, 2 keer verloren. Morgen nog maar eens spelen
Heerlijk vooruitzicht.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moeilijker niet zozeer..gewoon anders, al zal dat in het begin dus wel moeilijker zijn.
Ten opzichte van vorig jaar zijn er ook veel minder belangrijke wijzigingen...dat tactical defending was echt compleet anders, dat is deze first touch control niet. Je gaat wel gewoon beter merken wie er daadwerkelijk goed en creatief kunnen spelen nu en de gasten die alleen maar pace abusen vallen door de mand.
uiteraard. Zo'n fout zal EA echt niet maken hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb 2 potjes gespeeld en het is echt anders. Alles ziet er beter uit en loopt vooral veel smoother, het is inderdaad even wennen. De slidings zijn ook verbeterd. Het grootste verbeter punt is dat de laad tijden veel sneller zijn.
Verder hoop ik dat RVP bij de release wel bij Man. United zit ipv Arsenal.
die vrije ballen op die borden in de goalquote:Op woensdag 12 september 2012 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha ik snap nu ook eindelijk hoe de penalty's werken door dat oefenen voor de wedstrijd.Die oefeningen zijn sowieso een major leuke toevoeging.
Klopt. Maar ik heb niet geupdate omdat ik te ongeduldig was, dus heb de boel genegeerd en ben FIFA gaan spelen. Is dus niet verplicht als je ongeduldig bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:02 schreef Darkestrah het volgende:
Voordat iedereen met een PS3 pas zijn console aanzet als de demo uit is: Ik krijg net melding van een verplichte systeemupdate.Kan best zijn dat die al een paar dagen lang uit is, maar als je je Playstation al een weekje niet meer hebt gebruikt, eerst even updaten!
Jij hebt dus wel een US-account? Ik zie hem bij mij nog niet in de store staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb niet geupdate omdat ik te ongeduldig was, dus heb de boel genegeerd en ben FIFA gaan spelen. Is dus niet verplicht als je ongeduldig bent.
Is overigens pas net uit, denk tegelijk met de demo, aangezien ik deze melding pas kreeg nadat ik FIFA13 binnen had en gisteravond nog gewoon FIFA 12 heb gespeeld.
hoge steekballen met belachelijk snelle spelers erachtergaan en scoren. Ik noem een Walcott, een Agbonlahor etcquote:Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef Marsenal het volgende:
Wat wordt er bedoeld met 'pace abusen'?
Ja vlak voor de wedstrijd iig.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je ook skill games in de demo spelen?
Eens, kon eerst m'n drinken pakken, opdrinken, Facebook doornemen en reageren en dan zag je zowaar dat de boel begon.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die laadtijden zijn voor mij echt ideaal. Ga eens na hoeveel tijd er verspild door dat kut gelaad.
acht volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef JaafkeGB het volgende:
hoeveel minigames zijn er eigenlijk?
wat ik gezien en gespeeld heb;
lob/verschietten in prullenbakken
targets uit de goal schieten net in de 16
penalty targets raken
dribbelen tussen de palen
pass vanaf de middenlijn naar alle richtingen
vrijetrappe nemen met targets
vind ze allemaal tof! en nieuwere achievements in fifa 13, makkelijk de 500 halen!
ik heb er ook 1 gedaan met voorzetten, staan er drie targets en moet je m vanaf de zijkant daarop voorzettenquote:
Ik heb 1 gedaan met stiften over blokken in het doel... Passen vanaf de middenlijn naar ''spelers'' vrije trappen schieten en trukjes...Voor de rest is het wel even wennen, tempo ligt erg hoog als je op legendarisch speelt.. Heb hiervoor veel de demo van PES gedaan en die was lang niet zo snel, ook al stond de speelsnelheid wel op +2quote:Op woensdag 12 september 2012 12:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 gedaan met voorzetten, staan er drie targets en moet je m vanaf de zijkant daarop voorzetten
Ewa Bezem, toch Fifa 13 kopenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die laadtijden zijn voor mij echt ideaal. Ga eens na hoeveel tijd er verspild door dat kut gelaad.
RVP zit hier niet bij Arsenal? En probeer nu eens een sliding tijdens de regen, dat is ook anders nuquote:Op woensdag 12 september 2012 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb 2 potjes gespeeld en het is echt anders. Alles ziet er beter uit en loopt vooral veel smoother, het is inderdaad even wennen. De slidings zijn ook verbeterd. Het grootste verbeter punt is dat de laad tijden veel sneller zijn.
Verder hoop ik dat RVP bij de release wel bij Man. United zit ipv Arsenal.
Skill games zijn een geweldige toevoegingquote:Op woensdag 12 september 2012 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha ik snap nu ook eindelijk hoe de penalty's werken door dat oefenen voor de wedstrijd.Die oefeningen zijn sowieso een major leuke toevoeging.
Ze staan btw allemaal op youtubequote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef JaafkeGB het volgende:
hoeveel minigames zijn er eigenlijk?
wat ik gezien en gespeeld heb;
lob/verschietten in prullenbakken
targets uit de goal schieten net in de 16
penalty targets raken
dribbelen tussen de palen
pass vanaf de middenlijn naar alle richtingen
vrijetrappe nemen met targets
vind ze allemaal tof! en nieuwere achievements in fifa 13, makkelijk de 500 halen!
Matchday ofzo? Daar staat ie standaard op hier?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
Als RVP nog bij arsenal zat en je dat stoort, dan moest je volgens mij op Y of het driehoekje drukken wanneer je bij de team selection was. Dan zou die de database updaten.
Natuurlijk heb ik een US account. Ik ga toch niet wachten als ik 'm ook direct kan hebben..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel een US-account? Ik zie hem bij mij nog niet in de store staan.
Ik weet niet precies wat het is, want ik heb de demo nog niet gespeeld. Zag het laatst op twitter.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Matchday ofzo? Daar staat ie standaard op hier?
Bij mij zat hij er niet bij hoor, stond gewoon Giroud in de basis en zat RvP er niet bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is, want ik heb de demo nog niet gespeeld. Zag het laatst op twitter.
Ja hier ookquote:Op woensdag 12 september 2012 13:50 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Bij mij zat hij er niet bij hoor, stond gewoon Giroud in de basis en zat RvP er niet bij.
Ga naar www.playstation.comquote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef Equites het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je een us account maakt dan. Kom er niet uit.
Sowieso man.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ewa Bezem, toch Fifa 13 kopen?
liever basketbal uitslagenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef zerokil het volgende:
Dus dan gaan we korfbal uitslagen krijgen?
Heb 3 potjes gedaan tegen een maatje, dat viel wel mee, maar je verliest meer doelpunten op het afmaken dan op het opbouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef zerokil het volgende:
Dus dan gaan we korfbal uitslagen krijgen?
Ligt aan jouquote:Op woensdag 12 september 2012 14:58 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Valt me wel op dat slidings weinig nut hebben nu, want mis ze bijna altijd:P De spelers zijn zo behendig en snel geworden... En aannames zijn soms beroerd bij spelers haha:P
Verdedigend vind ik het er niet moeilijker op geworden, maar ook niet makkelijker. Dat was met FIFA 12 al geupdate. Je kan nog steeds gebruik maken van het oude systeem van FIFA 11. In verdedigend opzicht heb je nu wel een optie erbij gekregen die ik bij FIFA 12 niet kende en dat was pootje uitsteken om de pal te pakken. Moet ook zeggen dat ik dat bij 12 nooit deed, dus of dat echt nieuw is weet ik niet. Daardoor kreeg ik wel wat tegen goals, was er teveel mee aan het experimenteren.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aanvallen is zo makkelijk geworden, en verdedigen moeilijker
Is dat niet gewoon een staande tackle?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik het er niet moeilijker op geworden, maar ook niet makkelijker. Dat was met FIFA 12 al geupdate. Je kan nog steeds gebruik maken van het oude systeem van FIFA 11. In verdedigend opzicht heb je nu wel een optie erbij gekregen die ik bij FIFA 12 niet kende en dat was pootje uitsteken om de pal te pakken. Moet ook zeggen dat ik dat bij 12 nooit deed, dus of dat echt nieuw is weet ik niet. Daardoor kreeg ik wel wat tegen goals, was er teveel mee aan het experimenteren.
Ja, da's rondjequote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik het er niet moeilijker op geworden, maar ook niet makkelijker. Dat was met FIFA 12 al geupdate. Je kan nog steeds gebruik maken van het oude systeem van FIFA 11. In verdedigend opzicht heb je nu wel een optie erbij gekregen die ik bij FIFA 12 niet kende en dat was pootje uitsteken om de pal te pakken. Moet ook zeggen dat ik dat bij 12 nooit deed, dus of dat echt nieuw is weet ik niet. Daardoor kreeg ik wel wat tegen goals, was er teveel mee aan het experimenteren.
Nee schijnt bij veel ATI videokaarten voor te komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Haperingen in de herhalingen bedoel je?
Is dat nou weerquote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Goh Pirlo neemt een penalty en hoe maakt ie hem? Iemand?:P
Trouwes ook wel leuk dat je met select de keeper bent...
Precies andersom imo hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aanvallen is zo makkelijk geworden, en verdedigen moeilijker
Rond 20:00 vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Darkestrah het volgende:
Die voor de EU-spelers op de PS3 mag nu wel eens opschieten.
nog een uurtje wachten als het goed is en anders even een us account aanmaken als je echt niet kan wachten.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Darkestrah het volgende:
Die voor de EU-spelers op de PS3 mag nu wel eens opschieten.
quote:
Zelfs nog wat eerder. Hopen we dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-09-2012 om 14:06:37*CONFIRMED* #FIFA13Demo will roll out on the PSN store in Europe from 4pm UK time today (Wednesday 12 September). reageer retweet
Niks gezegd dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Zelfs nog wat eerder. Hopen we dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-09-2012 om 14:06:37*CONFIRMED* #FIFA13Demo will roll out on the PSN store in Europe from 4pm UK time today (Wednesday 12 September). reageer retweet
Elke speler in de muur?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
En heb dus ook al gehad dat het bij een vrije trap rond de 16 het muurtje naar voren liep en hun een gele kaart kreeg:P
Normaliter ligt dat niet aan je xbox maar aan je tv..check die eerst even. Zal wel op zoom of een verkeerde ratio staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef StijnDa het volgende:
Het beeld is iets te groot ingesteld bij mij, waardoor het penalty balkje niet in beeld isWeet iemand of ik dit op de xbox kan instellen ergens? Heb geen afstandsbediening waar het op kan...
Ja, maar dat kan ik dus niet instellen... Op de TV staat alleen aan/uit harder zachter volgende programma. Afstandsbediening heeft ook weinig opties.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaliter ligt dat niet aan je xbox maar aan je tv..check die eerst even. Zal wel op zoom of een verkeerde ratio staan.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik dus niet instellen... Op de TV staat alleen aan/uit harder zachter volgende programma. Afstandsbediening heeft ook weinig opties.
ik geloof het niet totdat EA het bevestigt.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://ps3life.nl/nieuws/(...)etballen-in-fifa-13/
Och lekker boeiendquote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://ps3life.nl/nieuws/(...)etballen-in-fifa-13/
http://forum.ea.com/uk/posts/list/315/1917006.pagequote:Op woensdag 12 september 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geloof het niet totdat EA het bevestigt.
Ja zou moeten. Maar als het er niet in zit kan het me ook niks schelenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Stadion van een van de beste clubs ter wereld moet er toch wel inzitten
Jij hebt alle stadions van de wereld gezien???quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef Fuszy het volgende:
dan stoppen ze de kuip er maar in. Mooiste stadion van de mooiste club ter wereld
Blijkbaar alleen de Kuip.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt alle stadions van de wereld gezien???
Well this is akward... Wel Messi als covergirl maar een licentietje versieren voor een stadion kan weer nietquote:Op woensdag 12 september 2012 17:06 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/315/1917006.page
against modern fifa ~!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef Saekerhett het volgende:
Fuck al die licentieproblemen... Waar is de goeie ouwe tijd van FIFA 98 gebleven waarin gvd elk land van de wereld zat met echte namen? Potje Venezuela tegen Vanuatu? No problem!
Klopt. Heb regelmatig het rondje gebruikt bij het verdedigen, maar eigenlijk alleen maar om te trekken aan de tegenstander. Verder nooit stil gestaan bij de overige opties. Nu dus wel. Ach, zo leer je elke keer weer bijquote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, da's rondje
Is al sinds FIFA 12 ja, dat je in kan stappen
ik vond de PES demo's echt pure baggerquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef mvm. het volgende:
Ik ben volop FIFA 13 fan maar die PES demo is ook best tof.
Ik vond er ook geen flikker aan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond de PES demo's echt pure bagger
Inderdaadquote:
Ik heb dat ook met deze demo, scheelt al als je de camera veranderd naar tele (?). Verder heb ik het wel met de instellingen van de TV gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik dus niet instellen... Op de TV staat alleen aan/uit harder zachter volgende programma. Afstandsbediening heeft ook weinig opties.
not so much geen flikker aan maar het is gewoon totaal niet realistisch. Een zacht passje vliegt snoeihard over het hele veld zo in de voeten van je medespeler, de keepers zijn ongelooflijk slecht, looplijnen van niks, het dribbelen voelt gewoonweg kut. Nee, FIFA 13>PES13quote:Op woensdag 12 september 2012 17:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen flikker aan.
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef mvm. het volgende:
Is de demo er al dan voor PS3 europa accounts?
Ik had hem overnight aangehouden, duurde een paar uur jaquote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju, is die PS3-server overbelast ofzo? Ik ben die demo al 10 mins aan het downloaden, ding zit pas op 4%....dit gaat uren duren zo
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju, is die PS3-server overbelast ofzo? Ik ben die demo al 10 mins aan het downloaden, ding zit pas op 4%....dit gaat uren duren zo
Hier in 7 minuten. Maar ja xbox hequote:Op woensdag 12 september 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had hem overnight aangehouden, duurde een paar uur ja
Ik heb de ballen verstand van techniek, maar dit ligt toch niet aan de traagheid van mijn internet oid? Normaal heb ik een paar MB'tjes vrij snel binnengehaald??quote:Op woensdag 12 september 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had hem overnight aangehouden, duurde een paar uur ja
Dit is geen paar mb'tjesquote:Op woensdag 12 september 2012 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van techniek, maar dit ligt toch niet aan de traagheid van mijn internet oid? Normaal heb ik een paar MB'tjes vrij snel binnengehaald??
Fijn om te zien dat hier mensen zijn die wel verstand van techniek hebben...en van voetbalquote:
Kom bij mij spelen danquote:Op woensdag 12 september 2012 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toffe demo! CPU gaat mij wel snel vervelen, maar goed.
Ja ik kom uit Breda dusjaquote:Op woensdag 12 september 2012 17:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat hier mensen zijn die wel verstand van techniek hebben...en van voetbal
Zoeken naar Fifa 13 demo!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:52 schreef VelitoX het volgende:
Demo staat niet in mn PSN store hoor?
69 hier.quote:
Kan je updaten dacht ik... Dudeweiser weet dat sowieso want die had dat eerst ook en nu niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Had hem gisteravond gedaan via US account, duurde 50 minuten toen. Was rond half 12. Wel jammer dat het nog een andere versie is of zo, want speel nog gewoon met Van Persie
ik ging het spelen toen de EA servers het nog niet deden en toen had ik van persie en song nog. toen opnieuw opgestart, connectie met EA servers en toen werd het geüpdate.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je updaten dacht ik... Dudeweiser weet dat sowieso want die had dat eerst ook en nu niet meer.
Die heb ik ook niet, zal wel te late transfer geweest zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Ging hier ook automatisch ja..had alleen geen Cazorla..
PSN is gewoon traag, daar download je ten slotte het bestand vanquote:Op woensdag 12 september 2012 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van techniek, maar dit ligt toch niet aan de traagheid van mijn internet oid? Normaal heb ik een paar MB'tjes vrij snel binnengehaald??
Hij is er inmiddels ook voor EU-accounts, dus dat hoef je je niet meer af te vragen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef BossBoss87 het volgende:
Als je het via een US account hebt gedownload, kan je het dan ook met je EU account spelen? Want hij de demo staat dan toch gewoon op je ps3. Ik vraag het nu omdat ik ff niet op de ps3 kan.
ja maar ik ga het toch niet weer downloaden. Dan kan ik weer een uur wachten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij is er inmiddels ook voor EU-accounts, dus dat hoef je je niet meer af te vragen.
Ja dan kan je hem met elk account spelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef BossBoss87 het volgende:
Als je het via een US account hebt gedownload, kan je het dan ook met je EU account spelen? Want hij de demo staat dan toch gewoon op je ps3. Ik vraag het nu omdat ik ff niet op de ps3 kan.
Owkee gelukkigquote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dan kan je hem met elk account spelen.
Nohhh, ik moet nog 156 minuten en zit op hetzelfde percentage.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
45% nu en nog 125 minuten resterend. PSN servers
Helaasquote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je die demo voor de PS3 niet ergens via een PC ofzo downloaden en dan op USB stick zetten?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nohhh, ik moet nog 156 minuten en zit op hetzelfde percentage.
Jupquote:
Vooral soepelquote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Saekerhett het volgende:
Wow, demo speelt verrassend goed op de PS3. Lekker soepel, perfecte camera, en goeie snelheid.
Net zo traagquote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef poker4lifee het volgende:
maak een usa account in <5 min> download met normale snelheid> binnen 30 min klaar>![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ik ben toen gestard met downloaden en hij is nu op 68%!
Begin van de avond net zo traag.....quote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Met USA account binnen een half uurtje joh.
En wat is normale snelheid?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Net 2 uur weggeweest met de PS3 die gewoon aan stond..
Kom ik terug staat op 31% maar leek niet meer verder te gaan, nu opnieuw begonnen met downloaden en eindelijk normale snelheid
binnenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
binnen in mijn hart binnen in mijn ziel
Kap eens met je gescheld met kanker. Het gaat om een demo, grow up.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef satecl het volgende:
19:00 begonnen, hij is nu op 22%. Nog 225 minuten te gaan.
Zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef TJV het volgende:
Ik scoor echt uit alle standen en hoeken.Wat een baas die Giovinco, daar moet een FUT-team omheen.
Gisteravond een potje op wereldklasse begonnen, maar die verloor ik met 3-0. Daarom daarna verder gegaan met pro, en die won ik dan weer met 1-0 en 2-0...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:29 schreef zerokil het volgende:
Welk niveau spelen jullie eigenlijk?
Net eerste pot op Wereldklasse gewonnen. Het spelletje went wel snelquote:Op donderdag 13 september 2012 10:29 schreef zerokil het volgende:
Welk niveau spelen jullie eigenlijk?
Nee, maar de PSN-servers zijn ruk.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:02 schreef mr-green het volgende:
is 400 minuten wachten normaal met de ps3 verbonden via een kabel met een 20mb verbinding?
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:56 schreef Darkestrah het volgende:
Ik als scepticus zou wel even beweren dat het niet uitmaakt per aanvaller.. Legt die Giovinco er 3 in.
Werkt dat bij jou wél echt goed dan?! Mijn potjes zijn nu zo'n 13 minuten, langer lukt niet. Maakt niet uit hoeveel minuten ik ook instel...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Fifa 13 demo tweaker is wel nice. Lekker lange potjes.
Trouwens waarom zit van Persie nog bij Arsenal
Als het goed is kan je gewoon tot 45 minuten per helft gaanquote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Werkt dat bij jou wél echt goed dan?! Mijn potjes zijn nu zo'n 13 minuten, langer lukt niet. Maakt niet uit hoeveel minuten ik ook instel...
En dat is bij jou ook al gelukt?! Hier nog niet...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het goed is kan je gewoon tot 45 minuten per helft gaan
ff kijken of 45 minuten werktquote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En dat is bij jou ook al gelukt?! Hier nog niet...
Hoe spelen jullie qua controller instellingen? Ik alles op Handmatig, enkel passen op Semi.
Maar 20 en 10 ook niet hoor. Dan maak hij er 6 van hier. Althans: dat heb ik getimed.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
45 minuten werkt hier niet nee. Zal wel een bugje zijn.
10 minuten werkte prima hierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar 20 en 10 ook niet hoor. Dan maak hij er 6 van hier. Althans: dat heb ik getimed.
Oke vaag.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
10 minuten werkte prima hier
Fifa voor m'n big ass scherm vanaf de bank met controller.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nogmaals: Fifa op PC met controller
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fifa voor m'n big ass scherm vanaf de bank met controller.
Haha! Dat kan ik hier ook hoor. Maar heb thuis niet altijd de tv tot mijn beschikking. Nadeeltje van samenwonenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fifa voor m'n big ass scherm vanaf de bank met controller.
Geen last van hier gelukkig, stuur vrouw-lief gewoon naar boven toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha! Dat kan ik hier ook hoor. Maar heb thuis niet altijd de tv tot mijn beschikking. Nadeeltje van samenwonen
Prima speler om te gaan price fixenquote:
Ik moet bij jou in de leerquote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen last van hier gelukkig, stuur vrouw-lief gewoon naar boven toe.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Prima speler om te gaan price fixen
Ja want alleen maar if spelers heeft nut natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef emokid het volgende:
[..]Vrij nutteloos als het niet de IF is, en die gaat duur worden, kan ik je nu al vertellen.
Moet je maar een GeeftJeEnergie vragen, die had Van der Wiel gepricefixt dit jaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef emokid het volgende:
Tuurlijk gast. Wat heeft het voor nut om een normale kaart te pricefixen als er dagelijks honderden bij komen.
Succes.
Dit word zovaak gedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef emokid het volgende:
Tuurlijk gast. Wat heeft het voor nut om een normale kaart te pricefixen als er dagelijks honderden bij komen.
Succes.
Dat werkt echt niet bij spelers die het hele jaar door uitkomen en totaal niet zeldzaam zijn hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit word zovaak gedaanAlle kaartjes van een bepaalde formatie opkopen en die er allemaal opzetten. De nieuwe die er bij komen gaan hun prijs vanzelf aan jouw prijs aanpassen. Dit word echt dagelijks gedaan.. Al helemaal als het spel nieuw is. Speler die goedkoop zijn maar wel veel gebruikt worden.
Gewoon met 3 mensen alle kaartjes kopen en voor paar k hoger er op zetten. Werkt prima
Vandaar dat het vorig jaar anders perfect werkte bij de rossiquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat werkt echt niet bij spelers die het hele jaar door uitkomen en totaal niet zeldzaam zijn hoor
Succesvol handelen is heel iets anders dan pricefixen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vandaar dat het vorig jaar anders perfect werkte bij de rossi
Tijdens dat BBVA toernooi zeker.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vandaar dat het vorig jaar anders perfect werkte bij de rossi
Nee was pricefixen. toen het spel net uit was. Bepaalde formatie gekocht met 2 anderen en die er voor hoger opzetten.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Succesvol handelen is heel iets anders dan pricefixen.
Ligt er aan, als je iemand bent die geld aan pakjes uitgeeft is het een goede deal. Zo niet dan betaal je puur om eerder te kunnen spelen ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:49 schreef Alovenac het volgende:
Lees hier en daar wat over dat seizoen ticket gedoe. Waar is deze verkrijgbaar voor de PS3, alleen in de PS3 store en hoe gaat dat dan weer allemaal in zijn werk?
Je unlock het gehele spel door een code ofwat?
Alhoewel ik het waarschijnlijk toch niet ga doen, FUT packs maken het wel weer interessant. Maar verder is het toch absurd dat je 25eu moet gaan betalen om het eerder te spelen..
Anders was ik toch wel van plan om een PSN kaart te halen om pakjes te kunnen kopen, dus kan dit wel een voordeel zijn inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 14:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je iemand bent die geld aan pakjes uitgeeft is het een goede deal. Zo niet dan betaal je puur om eerder te kunnen spelen ja.
Nogmaals: 360-controller aansluitenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Idd, zware domper. Went vast wel maar vind het nu echt gewoon kut.
Die heeft zeker zijn 'grenzen' verlegd.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
De grensrechter kwam opeens het veld oprennen bij mij.![]()
Ik krijg een vrije trap, de grens rent naar het midden van het veld, en toen weer terug.
Niet veel Fifa gespeeld dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef byah het volgende:
Zo'n goal is me met fifa 10 t/m 12 nog nooit gelukt
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135026922
Dan ben je echt slecht als je dat in 3 jaar tijd niet is gelukt.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef byah het volgende:
ik zeg, lees even dit topic door, dan weet je genoegquote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef BossBoss87 het volgende:
vinden jullie het beter dan fifa 12, zo ja, wat vind je beter?
Dan halen ze de 1000 wel eerderquote:Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Schiet niet op als iedereen weer gaat herhalen wat ze hebben gezegd ja
Je kan hem ook nu kopenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Dus die season pas kun je de 22e kopen en dan gelijk downloaden en aan de slag?![]()
En ik kan nergens vinden wanneer de FUT markt open gaat, is daar al wat van bekend?
maar dan koop ik toch die van de nhl?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan hem ook nu kopen. Maar klopt, de 22ste kan je meteen aan de gang met FIFA 13
. USA de 21ste
Nah het heet gewoon Season Ticket. Elke EA game mag je dan eerder spelenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar dan koop ik toch die van de nhl?
dan moet je wel fifa via de psn store kopen, wat volgens mij 70 euro kostquote:Op donderdag 13 september 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah het heet gewoon Season Ticket. Elke EA game mag je dan eerder spelen
Je moet niks, je kan hem dan ook gewoon in de winkel kopenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan moet je wel fifa via de psn store kopen, wat volgens mij 70 euro kost
Nee hoor..quote:Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens, speelde de hele avond die 13 demo en ging daarna weer terug naar Fifa 12 en dan merk je al helemaal wat een wereld van verschil er tussen beiden zit.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef mr-green het volgende:
Nou nou wat een verbeteringen zeg...
Fifa 12 met een heel klein beetje 13
Is vaak zo met een demo, dat nieuwe features er extreem worden ingebracht. Was vorig jaar ook met de Impact Engine bij de demo, uiteindelijk heeft EA dat nog wat aangepast. Doen ze dit jaar ook denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef UncleDolan het volgende:
Gister en vandaag de demo een paar uurtjes gespeeld. Veel verbeteringen, maar niet alles is beter.
+
Verdedigers voelen meer als verdedigers en gooien hun lichaam in de strijd om de bal af te pakken.
Aanvallers zijn intelligenter en houden beter rekening met buitspel.
Pace abusers zijn makkelijker van de bal te zetten en aan de bal zijn ze minder snel.
Keepers maken minder domme blunders en zijn een stuk minder dom.
Skill games is best leuk.
Precisie schoten zijn veel minder makkelijk uit te voeren en zijn ook minder precies. (was serieus overpowered in 12)
-
Behendige spelers voelen niet soepel genoeg
Verdedigers zijn wel erg sterk in de lucht
Aannames zijn overdreven slecht en de bal springt echt veel te ver bij een verkeerde aanname. Zelfs Pato en andere skilled spelers hebben te vaak een complete kut aanname en het voelt vooral erg willekeurig als het fout gaat. Dat gaat nog wat worden met Eredivisie teams.
Als het first-touch system niet verbeterd wordt sla ik deze FIFA over.
Merk dat first-touch vooral bij de tegenstander. Misschien moet je niet standaard de ren knop inhouden, was al bekend dat je dan de aanname ook verneukt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef UncleDolan het volgende:
Gister en vandaag de demo een paar uurtjes gespeeld. Veel verbeteringen, maar niet alles is beter.
+
Verdedigers voelen meer als verdedigers en gooien hun lichaam in de strijd om de bal af te pakken.
Pace abusers zijn makkelijker van de bal te zetten en aan de bal zijn ze minder snel.
Precisie schoten zijn veel minder makkelijk uit te voeren en zijn ook minder precies. (was serieus overpowered in 12)
-
Aannames zijn overdreven slecht en de bal springt echt veel te ver bij een verkeerde aanname. Zelfs Pato en andere skilled spelers hebben te vaak een complete kut aanname en het voelt vooral erg willekeurig als het fout gaat. Dat gaat nog wat worden met Eredivisie teams.
In de demo is first-touch sowieso overdreven om te laten zien wat het inhoud. Is door ea zelf gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef UncleDolan het volgende:
+
-
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
First touch control kan je omzeilen door niet te sprinten op het moment dat je de bal aanneemt. Ik krijg trouwens veel kaarten voor overtredingen die vorige jaar nog alleen een vrije trap zouden zijn geweest.
Ik hou L2 in voor een betere aanname en dat maakt wel verschil, maar niet genoeg. Het feit dat zelfs top spelers niet normaal de bal kunnen stil leggen is zorgelijk. Nou begrijp ik dat EA dit effect heeft overdreven om de feature te showcasen, maar zelfs Eredivisie teams hebben niet zo'n klote aanname in het echt. Ze moeten dit in het uiteindelijke spel wel heel erg nuanceren.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Merk dat first-touch vooral bij de tegenstander. Misschien moet je niet standaard de ren knop inhouden, was al bekend dat je dan de aanname ook verneukt.
Dus minder pace abuse
Wat doet L2+schieten? Werkelijk nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb pas éen potje tegen de computer gespeeld, de rest van de dag alleen tegen een maat van me.![]()
Heerlijke potjes, prachtige goals van afstand (L2+schieten blijft geniaal), vrije trappen richting de kruising, lobjes vanuit de lucht, halve omhalen, positiespel ala Barca ... geweldige game!
Wat ik het grote voordeel vind van deze game is dat ik het gevoel heb op veel meer manieren te kunnen scoren, op een gegeven moment werd in 12 alleen nog maar gescoord uit sneue counters (tikje terug en direct steken of hoog erover) of via snelle buitenspelers en dan afleggen in de 16.
Het begint zowaar écht op voetbal te lijken.
in FIFA12 was het gedurfd schot volgens de handleidingquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat doet L2+schieten? Werkelijk nog nooit gebruikt.
Keepers maken misschien minder blunders, maar helaas gebeurde het toch 2 x bij Buffon in de Demo... 1 x wist hij niet waar de bal was en hakte hij hem als het ware het doel in en de 2e schoot hij op de rug van een verdediger en voila de goal in.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef UncleDolan het volgende:
+
-
IS THIS DUDE FOR REAL OR SUMTHINGquote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef byah het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in FIFA12 was het gedurfd schot volgens de handleiding
Inderdaad, lange ballen zijn moeilijker te controleren. Maar wel realistischquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef mr-green het volgende:
Die slechte aanname heb ik eigenlijk alleen nog maar gemerkt wanneer er een harde bal van verdediging richting midden gaat en de bal dan van de aannemer afkaatst. Dat is best logisch en kan ook in voordeel werken bij tegenstander.
Ik vind Arsenal waardeloosquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Fuszy het volgende:
Juventus is echt een bazenteam. Ik denk dat de serie A weer mijn favoriete league zal zijn.
Manchester City vind ik een beetje tegenvallen, maar ik heb ook meer met Juventus gespeeld. Arsenal wil ik ook nog proberen, want daar hoor ik ook goede verhalen over.
Al drie goals hier vanaf de 20 meter. Hij heeft geen bijzondere Long Shot geloof ik, maar toch gaan ze erin, gek genoeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal waardeloos![]()
Die Giroud kan er ook helemaal niets van.
Er is toch niets mis met deze demo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef zerokil het volgende:
Bij Fifa 12 demo zat ik ook serieus te over wegen om Fifa 12 NIET te kopen.
Uiteindelijk was Fifa 12 gewoon een prima game.
Dit betekend gewoon dat je de demo niet heel serieus moet nemen met het volledige spel.
Nee juist niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is toch niets mis met deze demo?
Me2quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef zerokil het volgende:
Bij Fifa 12 demo zat ik ook serieus te over wegen om Fifa 12 NIET te kopen.
Uiteindelijk was Fifa 12 gewoon een prima game.
Dit betekend gewoon dat je de demo niet heel serieus moet nemen met het volledige spel.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met je gescheld met kanker. Het gaat om een demo, grow up.
Ik liet me even gaan. Jij weet hoe fanatiek FIFA fan ik ben, Tjackaquote:
Dat deed ik altijd nog even.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je kan trouwens na een fluitsignaal niets meer doen. Vind ik wel relaxed, vond die lui die jou dan nog neerhaalde altijd maar irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |