Moeilijker niet zozeer..gewoon anders, al zal dat in het begin dus wel moeilijker zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:37 schreef Lekker_Karig het volgende:
Schijnt dus veel moeilijker te zijn dan FIFA 12, waar ik net een beetje goed in begon te worden.
OMGquote:Op woensdag 12 september 2012 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
USA account gemaakt, net op PS3 gespeeld. Ziet er goed uit en het voelt lekker. Wel moeilijk, 2 keer verloren. Morgen nog maar eens spelen
Heerlijk vooruitzicht.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moeilijker niet zozeer..gewoon anders, al zal dat in het begin dus wel moeilijker zijn.
Ten opzichte van vorig jaar zijn er ook veel minder belangrijke wijzigingen...dat tactical defending was echt compleet anders, dat is deze first touch control niet. Je gaat wel gewoon beter merken wie er daadwerkelijk goed en creatief kunnen spelen nu en de gasten die alleen maar pace abusen vallen door de mand.
uiteraard. Zo'n fout zal EA echt niet maken hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb 2 potjes gespeeld en het is echt anders. Alles ziet er beter uit en loopt vooral veel smoother, het is inderdaad even wennen. De slidings zijn ook verbeterd. Het grootste verbeter punt is dat de laad tijden veel sneller zijn.
Verder hoop ik dat RVP bij de release wel bij Man. United zit ipv Arsenal.
die vrije ballen op die borden in de goalquote:Op woensdag 12 september 2012 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha ik snap nu ook eindelijk hoe de penalty's werken door dat oefenen voor de wedstrijd.Die oefeningen zijn sowieso een major leuke toevoeging.
Klopt. Maar ik heb niet geupdate omdat ik te ongeduldig was, dus heb de boel genegeerd en ben FIFA gaan spelen. Is dus niet verplicht als je ongeduldig bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:02 schreef Darkestrah het volgende:
Voordat iedereen met een PS3 pas zijn console aanzet als de demo uit is: Ik krijg net melding van een verplichte systeemupdate.Kan best zijn dat die al een paar dagen lang uit is, maar als je je Playstation al een weekje niet meer hebt gebruikt, eerst even updaten!
Jij hebt dus wel een US-account? Ik zie hem bij mij nog niet in de store staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb niet geupdate omdat ik te ongeduldig was, dus heb de boel genegeerd en ben FIFA gaan spelen. Is dus niet verplicht als je ongeduldig bent.
Is overigens pas net uit, denk tegelijk met de demo, aangezien ik deze melding pas kreeg nadat ik FIFA13 binnen had en gisteravond nog gewoon FIFA 12 heb gespeeld.
hoge steekballen met belachelijk snelle spelers erachtergaan en scoren. Ik noem een Walcott, een Agbonlahor etcquote:Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef Marsenal het volgende:
Wat wordt er bedoeld met 'pace abusen'?
Ja vlak voor de wedstrijd iig.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je ook skill games in de demo spelen?
Eens, kon eerst m'n drinken pakken, opdrinken, Facebook doornemen en reageren en dan zag je zowaar dat de boel begon.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die laadtijden zijn voor mij echt ideaal. Ga eens na hoeveel tijd er verspild door dat kut gelaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |