Moeilijker niet zozeer..gewoon anders, al zal dat in het begin dus wel moeilijker zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:37 schreef Lekker_Karig het volgende:
Schijnt dus veel moeilijker te zijn dan FIFA 12, waar ik net een beetje goed in begon te worden.
OMGquote:Op woensdag 12 september 2012 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
USA account gemaakt, net op PS3 gespeeld. Ziet er goed uit en het voelt lekker. Wel moeilijk, 2 keer verloren. Morgen nog maar eens spelen
Heerlijk vooruitzicht.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moeilijker niet zozeer..gewoon anders, al zal dat in het begin dus wel moeilijker zijn.
Ten opzichte van vorig jaar zijn er ook veel minder belangrijke wijzigingen...dat tactical defending was echt compleet anders, dat is deze first touch control niet. Je gaat wel gewoon beter merken wie er daadwerkelijk goed en creatief kunnen spelen nu en de gasten die alleen maar pace abusen vallen door de mand.
uiteraard. Zo'n fout zal EA echt niet maken hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb 2 potjes gespeeld en het is echt anders. Alles ziet er beter uit en loopt vooral veel smoother, het is inderdaad even wennen. De slidings zijn ook verbeterd. Het grootste verbeter punt is dat de laad tijden veel sneller zijn.
Verder hoop ik dat RVP bij de release wel bij Man. United zit ipv Arsenal.
die vrije ballen op die borden in de goalquote:Op woensdag 12 september 2012 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha ik snap nu ook eindelijk hoe de penalty's werken door dat oefenen voor de wedstrijd.Die oefeningen zijn sowieso een major leuke toevoeging.
Klopt. Maar ik heb niet geupdate omdat ik te ongeduldig was, dus heb de boel genegeerd en ben FIFA gaan spelen. Is dus niet verplicht als je ongeduldig bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:02 schreef Darkestrah het volgende:
Voordat iedereen met een PS3 pas zijn console aanzet als de demo uit is: Ik krijg net melding van een verplichte systeemupdate.Kan best zijn dat die al een paar dagen lang uit is, maar als je je Playstation al een weekje niet meer hebt gebruikt, eerst even updaten!
Jij hebt dus wel een US-account? Ik zie hem bij mij nog niet in de store staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb niet geupdate omdat ik te ongeduldig was, dus heb de boel genegeerd en ben FIFA gaan spelen. Is dus niet verplicht als je ongeduldig bent.
Is overigens pas net uit, denk tegelijk met de demo, aangezien ik deze melding pas kreeg nadat ik FIFA13 binnen had en gisteravond nog gewoon FIFA 12 heb gespeeld.
hoge steekballen met belachelijk snelle spelers erachtergaan en scoren. Ik noem een Walcott, een Agbonlahor etcquote:Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef Marsenal het volgende:
Wat wordt er bedoeld met 'pace abusen'?
Ja vlak voor de wedstrijd iig.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je ook skill games in de demo spelen?
Eens, kon eerst m'n drinken pakken, opdrinken, Facebook doornemen en reageren en dan zag je zowaar dat de boel begon.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die laadtijden zijn voor mij echt ideaal. Ga eens na hoeveel tijd er verspild door dat kut gelaad.
acht volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef JaafkeGB het volgende:
hoeveel minigames zijn er eigenlijk?
wat ik gezien en gespeeld heb;
lob/verschietten in prullenbakken
targets uit de goal schieten net in de 16
penalty targets raken
dribbelen tussen de palen
pass vanaf de middenlijn naar alle richtingen
vrijetrappe nemen met targets
vind ze allemaal tof! en nieuwere achievements in fifa 13, makkelijk de 500 halen!
ik heb er ook 1 gedaan met voorzetten, staan er drie targets en moet je m vanaf de zijkant daarop voorzettenquote:
Ik heb 1 gedaan met stiften over blokken in het doel... Passen vanaf de middenlijn naar ''spelers'' vrije trappen schieten en trukjes...Voor de rest is het wel even wennen, tempo ligt erg hoog als je op legendarisch speelt.. Heb hiervoor veel de demo van PES gedaan en die was lang niet zo snel, ook al stond de speelsnelheid wel op +2quote:Op woensdag 12 september 2012 12:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 gedaan met voorzetten, staan er drie targets en moet je m vanaf de zijkant daarop voorzetten
Ewa Bezem, toch Fifa 13 kopenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die laadtijden zijn voor mij echt ideaal. Ga eens na hoeveel tijd er verspild door dat kut gelaad.
RVP zit hier niet bij Arsenal? En probeer nu eens een sliding tijdens de regen, dat is ook anders nuquote:Op woensdag 12 september 2012 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb 2 potjes gespeeld en het is echt anders. Alles ziet er beter uit en loopt vooral veel smoother, het is inderdaad even wennen. De slidings zijn ook verbeterd. Het grootste verbeter punt is dat de laad tijden veel sneller zijn.
Verder hoop ik dat RVP bij de release wel bij Man. United zit ipv Arsenal.
Skill games zijn een geweldige toevoegingquote:Op woensdag 12 september 2012 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha ik snap nu ook eindelijk hoe de penalty's werken door dat oefenen voor de wedstrijd.Die oefeningen zijn sowieso een major leuke toevoeging.
Ze staan btw allemaal op youtubequote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef JaafkeGB het volgende:
hoeveel minigames zijn er eigenlijk?
wat ik gezien en gespeeld heb;
lob/verschietten in prullenbakken
targets uit de goal schieten net in de 16
penalty targets raken
dribbelen tussen de palen
pass vanaf de middenlijn naar alle richtingen
vrijetrappe nemen met targets
vind ze allemaal tof! en nieuwere achievements in fifa 13, makkelijk de 500 halen!
Matchday ofzo? Daar staat ie standaard op hier?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
Als RVP nog bij arsenal zat en je dat stoort, dan moest je volgens mij op Y of het driehoekje drukken wanneer je bij de team selection was. Dan zou die de database updaten.
Natuurlijk heb ik een US account. Ik ga toch niet wachten als ik 'm ook direct kan hebben..quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel een US-account? Ik zie hem bij mij nog niet in de store staan.
Ik weet niet precies wat het is, want ik heb de demo nog niet gespeeld. Zag het laatst op twitter.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Matchday ofzo? Daar staat ie standaard op hier?
Bij mij zat hij er niet bij hoor, stond gewoon Giroud in de basis en zat RvP er niet bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is, want ik heb de demo nog niet gespeeld. Zag het laatst op twitter.
Ja hier ookquote:Op woensdag 12 september 2012 13:50 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Bij mij zat hij er niet bij hoor, stond gewoon Giroud in de basis en zat RvP er niet bij.
Ga naar www.playstation.comquote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef Equites het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je een us account maakt dan. Kom er niet uit.
Sowieso man.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ewa Bezem, toch Fifa 13 kopen?
liever basketbal uitslagenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef zerokil het volgende:
Dus dan gaan we korfbal uitslagen krijgen?
Heb 3 potjes gedaan tegen een maatje, dat viel wel mee, maar je verliest meer doelpunten op het afmaken dan op het opbouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef zerokil het volgende:
Dus dan gaan we korfbal uitslagen krijgen?
Ligt aan jouquote:Op woensdag 12 september 2012 14:58 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Valt me wel op dat slidings weinig nut hebben nu, want mis ze bijna altijd:P De spelers zijn zo behendig en snel geworden... En aannames zijn soms beroerd bij spelers haha:P
Verdedigend vind ik het er niet moeilijker op geworden, maar ook niet makkelijker. Dat was met FIFA 12 al geupdate. Je kan nog steeds gebruik maken van het oude systeem van FIFA 11. In verdedigend opzicht heb je nu wel een optie erbij gekregen die ik bij FIFA 12 niet kende en dat was pootje uitsteken om de pal te pakken. Moet ook zeggen dat ik dat bij 12 nooit deed, dus of dat echt nieuw is weet ik niet. Daardoor kreeg ik wel wat tegen goals, was er teveel mee aan het experimenteren.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aanvallen is zo makkelijk geworden, en verdedigen moeilijker
Is dat niet gewoon een staande tackle?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik het er niet moeilijker op geworden, maar ook niet makkelijker. Dat was met FIFA 12 al geupdate. Je kan nog steeds gebruik maken van het oude systeem van FIFA 11. In verdedigend opzicht heb je nu wel een optie erbij gekregen die ik bij FIFA 12 niet kende en dat was pootje uitsteken om de pal te pakken. Moet ook zeggen dat ik dat bij 12 nooit deed, dus of dat echt nieuw is weet ik niet. Daardoor kreeg ik wel wat tegen goals, was er teveel mee aan het experimenteren.
Ja, da's rondjequote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik het er niet moeilijker op geworden, maar ook niet makkelijker. Dat was met FIFA 12 al geupdate. Je kan nog steeds gebruik maken van het oude systeem van FIFA 11. In verdedigend opzicht heb je nu wel een optie erbij gekregen die ik bij FIFA 12 niet kende en dat was pootje uitsteken om de pal te pakken. Moet ook zeggen dat ik dat bij 12 nooit deed, dus of dat echt nieuw is weet ik niet. Daardoor kreeg ik wel wat tegen goals, was er teveel mee aan het experimenteren.
Nee schijnt bij veel ATI videokaarten voor te komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Haperingen in de herhalingen bedoel je?
Is dat nou weerquote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Goh Pirlo neemt een penalty en hoe maakt ie hem? Iemand?:P
Trouwes ook wel leuk dat je met select de keeper bent...
Precies andersom imo hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aanvallen is zo makkelijk geworden, en verdedigen moeilijker
Rond 20:00 vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Darkestrah het volgende:
Die voor de EU-spelers op de PS3 mag nu wel eens opschieten.
nog een uurtje wachten als het goed is en anders even een us account aanmaken als je echt niet kan wachten.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Darkestrah het volgende:
Die voor de EU-spelers op de PS3 mag nu wel eens opschieten.
quote:
Zelfs nog wat eerder. Hopen we dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-09-2012 om 14:06:37*CONFIRMED* #FIFA13Demo will roll out on the PSN store in Europe from 4pm UK time today (Wednesday 12 September). reageer retweet
Niks gezegd dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Zelfs nog wat eerder. Hopen we dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-09-2012 om 14:06:37*CONFIRMED* #FIFA13Demo will roll out on the PSN store in Europe from 4pm UK time today (Wednesday 12 September). reageer retweet
Elke speler in de muur?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
En heb dus ook al gehad dat het bij een vrije trap rond de 16 het muurtje naar voren liep en hun een gele kaart kreeg:P
Normaliter ligt dat niet aan je xbox maar aan je tv..check die eerst even. Zal wel op zoom of een verkeerde ratio staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef StijnDa het volgende:
Het beeld is iets te groot ingesteld bij mij, waardoor het penalty balkje niet in beeld isWeet iemand of ik dit op de xbox kan instellen ergens? Heb geen afstandsbediening waar het op kan...
Ja, maar dat kan ik dus niet instellen... Op de TV staat alleen aan/uit harder zachter volgende programma. Afstandsbediening heeft ook weinig opties.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaliter ligt dat niet aan je xbox maar aan je tv..check die eerst even. Zal wel op zoom of een verkeerde ratio staan.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik dus niet instellen... Op de TV staat alleen aan/uit harder zachter volgende programma. Afstandsbediening heeft ook weinig opties.
ik geloof het niet totdat EA het bevestigt.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://ps3life.nl/nieuws/(...)etballen-in-fifa-13/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |