Je ziet het, ik ben daarnet speciaal naar de winkel gegaan om er maar iets in te kunnen leggen (afgezien van brood)quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
Dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Ja... Het zal er ook geen maand in liggen hoor, wees gerustquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die vleesbakjes van AH zijn eigenlijk niet geschikt om in te vriezen. Wel voor een paar dagen maar niet voor een maand ofzo. Je hebt speciale diepvrieszakjes, niet te verwarren met boterhamzakjes want die zijn ook weer niet geschikt om in te vriezen.
Wel echt relaxed, zo'n vriezer. Ik zou echt niet zonder kunnen. Vandaag weer een stapel 35% korting spul bij AH meegenomen en ingevroren. Ideaal![]()
Of je vraagt het gewoon een keertje op de markt. Die marktlui gooien die kleerhangers 9 van de 10 keer weg in plaats van ze te hergebruiken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoorIk ga volgende week ofzo ergens wel weer een keer naar mn vader toe, dan zal ik eens kijken of hij er nog een paar over heeft
Wat ik zelf kan regelen hoeft niet via het topic, ik probeer dit eerst zelf
Just sayingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja... Het zal er ook geen maand in liggen hoor, wees gerust
Zoow! Das een goeie tip idd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of je vraagt het gewoon een keertje op de markt. Die marktlui gooien die kleerhangers 9 van de 10 keer weg in plaats van ze te hergebruiken.
Water om ijsklontjes te maken kan je ook uit de kraan halen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Je ziet het, ik ben daarnet speciaal naar de winkel gegaan om er maar iets in te kunnen leggen (afgezien van brood)
Geen Spa Blauw daar voor gebruikenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Water om ijsklontjes te maken kan je ook uit de kraan halen.![]()
![]()
Eet smakelijk alvast.
Wel gemaakt door engeltjes bij maanlicht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Geen Spa Blauw daar voor gebruiken
Nog niet maar hij krijgt m sowieso! Ik heb nog niet t geld en de tijd gehad om t op te sturen. Ik zit zelf in de bijstand en kan niet zomaar een messen set opsturen. Per week moet ik t doen met 27eu. Ik moet dus even passen en meten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Best leuk, die quote alert
Is dit ook gelukt?
Doe rustig aan, ik begrijp dit als geen anderquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet maar hij krijgt m sowieso! Ik heb nog niet t geld en de tijd gehad om t op te sturen. Ik zit zelf in de bijstand en kan niet zomaar een messen set opsturen. Per week moet ik t doen met 27eu. Ik moet dus even passen en meten.
Ik heb iets nieuws voor op het lijstje!quote:
* Rucky telefoon uitzet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb iets nieuws voor op het lijstje!
- 1 nieuw oor
- 1 nieuwe tong
Na gisteren 2 uur gebeld te hebben met FANNvanhetlaatsteuur, vanmiddag een paar uur met Dolfina Chica en net anderhalf uur met Mootie
Google searchquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:55 schreef kwiebuske het volgende:
gelukkig niemand hier mijn telefoonnummer heeft
grijns
denk ik
Over het algemeen word billie gebeld, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Binnenkort heeft die gast een donatie nodig voor z'n telefoonrekening
good luckquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Google search
Telnr kwiebuske
065718133quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
good luck
owjah
zal een stukkie verraden
06...
en
0181....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |