Dat komt op hetzelfde neer he, minder bezetting = minder tijd voor individuele ouderequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bedoelt de verzorgers enzo? Maar die ervaring deel ik niet. Ik zie wel eens dat het ontzettend druk is en d'r geen tijd is voor persoonlijke aandacht terwijl dat eigenlijk wel hoort bij sommige cliënten.
Paul niet kennenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
godver man wat ben jij voor figuur
Ik heb hier geen antwoord op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar ik heb geen grote neus ondanks mijn oneerlijkheid.
Te laat, Paul kwam al in deel 2.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef MrBadGuy het volgende:
Niet te vroeg klaarkomen, het debat duurt nog wel even.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Paul niet kennenIk wou dat ik nog zo onschuldig was
Als je nooit uitgenodigd wordt voor de grote debatten is dit waarschijnlijk het schoolreisje naar Disneyland Parijs voor hem, ik kan je zeggen dat ik vroeger ook stond te trillen als ik naar Disneyland Parijs ging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Cardozo het volgende:
Arie Slob staat te trillen op zijn benen. Die man kan het niet aan. Toppunt van degelijkheid.
Veilig. Beetje schraal soms.quote:
Hehe, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Panthera. het volgende:
Roemer die het voor de werkgever opneemt. Stop de persen!
Roemer en Thieme weten niet wat een volzin is.quote:
Als een stel viswijven op de vleesmarkt.quote:
Oudjes.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
HAHA, hoe moet je die mensen dan noemen.
Standaard riedeltjes, en de gebruikelijke sterkere debaters. Pechtold lijkt wel wat moe...quote:
Ja, en dat moet wel anders. Maar dat wordt helaas erger. Maargoed, om nou te zeggen dat het verschrikkelijk is: nee. Het kan wel verschrikkelijk worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neer he, minder bezetting = minder tijd voor individuele oudere
Belachelijk inderdaad... dat gedoe met een links blok en Roemerquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Hammerbee het volgende:
Jongejongejonge wat een lamlul die Roemer. Hij verprutst werkelijk alle kansen om Samsom aan te pakken... nu gaat hij lief voor een links blok pleiten.
Stoppen met dromen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme. Ik weet niet wat ik moet stemmen. Ik wil een sociaal leenstelsel zonder rare boetes voor studenten, ik wil dat baankeuze bij jongeren meer aandacht krijgt en handenarbeid niet in vergetelheid raakt. Ik wil dat de zorg betaalbaar blijft maar dat er naar kracht betaald wordt. Geen nullijn voor verpleging. Euro blijft, met strengere banktoezicht.
Wat te doen?
Roemer is in zijn eentje een blok.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad... dat gedoe met een links blok en Roemer.
De ultieme nachtmerrie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Samsom vindt het jammer dat de SP en de PvdA niet met zijn tweetjes kunnen regeren
mannen achter samson;;quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef kadoter het volgende:
Die man achter Samsom mag ook wel wat eerlijker delen...
Geweldig zoals altijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Is Wilders al geweest? En hoe deed ie het? (Objectief plz, niet direct haten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |