M'n baas begon ineens te hyperen en we dachten, we zullen die man even geruststellen door met z'n allen aan z'n project te werken dat hij zelf een half jaar heeft laten liggen maar waarvan hij ons verwijt dat wij er niks aan hebben gedaan. Verder een hele aardige man hoor. Dus dat hield ik maar in m'n achterhoofd terwijl we tot kwart over 8 doorploeterden. Maar de klus is een stuk verder geklaard nu en De Baas kan weer rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je een noodslacht op het werk Cee, dat je zo laat bent?
Wow, lijkt me wel echt een leuke baan. Maar hoe gaat het in z'n werk, een bedrijf komt naar jullie toe en zegt, ik wil een logo, ik wil een poster, en dan designen jullie dat met z'n allen of iedereen heeft specifieke taken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik werk op een reclamebureau. Dingen dus mooier doen lijken dan ze zijn.
...gaat over de scholenverkiezingenquote:„Het wordt SGP”, zegt Dennis. „Hé, dat stem ik ook. Boks!” zegt zijn buurman Henk-Jan. Hun vuisten knallen tegen elkaar. Dennis heeft met zijn moeder gepraat over de verkiezingen op school. „Ze zei: Doe maar SGP.” Henk-Jan heeft een andere reden: „De SGP is een goede partij voor de boeren. Mijn vader is boer.”
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
...gaat over de scholenverkiezingen____!
Het kan zijn dat ze een bepaalde poster voor een campagne willen, in hun huisstijl. Of een brochure met een bepaalde insteek. Of soms willen ze een hele nieuwe huisstijl of een nieuwe campagne. Dan gaan we rond de tafel, brainstormen, komen de stomste ideeën op tafel, wordt het leukste idee uitgewerkt tot een concept voorstel en dat wordt dan gepresenteerd. Of met bravoure, dus met presentatie borden en een heel verhaal eromheen geluld. Of gewoon als het om een simpel ansichtkaartje gaat, met een pdf'je, zo van "dit is 't, vindut moooooi?"quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow, lijkt me wel echt een leuke baan. Maar hoe gaat het in z'n werk, een bedrijf komt naar jullie toe en zegt, ik wil een logo, ik wil een poster, en dan designen jullie dat met z'n allen of iedereen heeft specifieke taken?
Wow, dat klinkt wel echt tof. Echt wel een baan waar je je ei in kwijt kunt, denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een bepaalde poster voor een campagne willen, in hun huisstijl. Of een brochure met een bepaalde insteek. Of soms willen ze een hele nieuwe huisstijl of een nieuwe campagne. Dan gaan we rond de tafel, brainstormen, komen de stomste ideeën op tafel, wordt het leukste idee uitgewerkt tot een concept voorstel en dat wordt dan gepresenteerd. Of met bravoure, dus met presentatie borden en een heel verhaal eromheen geluld. Of gewoon als het om een simpel ansichtkaartje gaat, met een pdf'je, zo van "dit is 't, vindut moooooi?"
We kijken meestal wie er tijd in de planning heeft voor een bepaalde opdracht, of wie er juist de meeste 'feeling' heeft met een bepaalde opdracht. Maar allemaal doen we het zelfde, van het maken tot boring-ass offertes in het beginstadium, tot het vormgeven van de hele poespas. We zijn een klein team (allemaal meiden, arme baas van ons) met best grote klanten. Geen Heineken maar ook geen bakkertje op de hoek of zo. Erg gezellig en leuk maar erg druk.
Poehee.
Waar blijft m'n thee?
EN HOE WAS INTERMEZZO.
Tofquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een bepaalde poster voor een campagne willen, in hun huisstijl. Of een brochure met een bepaalde insteek. Of soms willen ze een hele nieuwe huisstijl of een nieuwe campagne. Dan gaan we rond de tafel, brainstormen, komen de stomste ideeën op tafel, wordt het leukste idee uitgewerkt tot een concept voorstel en dat wordt dan gepresenteerd. Of met bravoure, dus met presentatie borden en een heel verhaal eromheen geluld. Of gewoon als het om een simpel ansichtkaartje gaat, met een pdf'je, zo van "dit is 't, vindut moooooi?"
We kijken meestal wie er tijd in de planning heeft voor een bepaalde opdracht, of wie er juist de meeste 'feeling' heeft met een bepaalde opdracht. Maar allemaal doen we het zelfde, van het maken tot boring-ass offertes in het beginstadium, tot het vormgeven van de hele poespas. We zijn een klein team (allemaal meiden, arme baas van ons) met best grote klanten. Geen Heineken maar ook geen bakkertje op de hoek of zo. Erg gezellig en leuk maar erg druk.
Poehee.
Waar blijft m'n thee?
EN HOE WAS INTERMEZZO.
Zeker! Wel frustrerend soms want dan maak je iets waar je helemaal achter staat en wat esthetisch verantwoord is en dan willen ze 't in het blauw met paars en met groene stippen en nog 3 foto's erbij die ze zelf wel aanleveren, dan krijg je van die onscherpe 28kb-kutfotootjes en vraag je waar ze die vandaan hebben. "Oh, google". ZUCHT. En dan kan je praten als Brugman maar uiteindelijk is de klant koning en zit je iets in elkaar te zetten waar je zelf niet echt blij mee bent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt wel echt tof. Echt wel een baan waar je je ei in kwijt kunt, denk ik.
Daor maoke we schôn wark!quote:
Oh ja, dat begrijp ik wel ja. Eigenlijk te gek voor woorden dat de klant of de directie dan je creativiteit blokkeert.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker! Wel frustrerend soms want dan maak je iets waar je helemaal achter staat en wat esthetisch verantwoord is en dan willen ze 't in het blauw met paars en met groene stippen en nog 3 foto's erbij die ze zelf wel aanleveren, dan krijg je van die onscherpe 28kb-kutfotootjes en vraag je waar ze die vandaan hebben. "Oh, google". ZUCHT. En dan kan je praten als Brugman maar uiteindelijk is de klant koning en zit je iets in elkaar te zetten waar je zelf niet echt blij mee bent.
Of je maakt iets helemaal te gek flitsend wauws en dat vinden ze dan 'too much' want het is te duur en de Directie wil dat niet en dan moet je het terug brengen tot de basis (lees: voor-de-hand-liggend) en dan is het klaar en krijg je even later het verwijt dat het niet echt verrassend genoeg is.
Maar da's in, zeg, 3 van de 10 gevallen.
[..]
Daor maoke we schôn wark!
Rachel wisselt nogal vaak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Cee, wist jij dat Rachel en Deon iets hebben?
Ik moet even nadenken wie dat zijn. Is Rachel die talentenshowrecidivist en Deon is zo'n... andere gast van X-Factor of zo? Hadden die al niet een tijdje iets, of had ze iets met iemand anders?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Cee, wist jij dat Rachel en Deon iets hebben?
Die 2 inderdaad. Rachel Kramer(Starmaker en The Voice) en Deon (Popstars en Sunday Night Fever). Ik denk dat het is wat k'nijntje zegtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet even nadenken wie dat zijn. Is Rachel die talentenshowrecidivist en Deon is zo'n... andere gast van X-Factor of zo? Hadden die al niet een tijdje iets, of had ze iets met iemand anders?
DON"T HATE ME!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Rachel wisselt nogal vaak.
Overstroomt, Triek.
Het is 'Jai'.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DON"T HATE ME!!!
vanaf vrijdag heb ik weer nederlands.. Yay!
Lijkt me wel goed, want dan leer je dat je Nederlands met een hoofdletter moet schrijvenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DON"T HATE ME!!!
vanaf vrijdag heb ik weer nederlands.. Yay!
Stomme doomswitch, het ligt aan het vragensysteem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
Vaduzke toch.Dat gaat bergafwaarts, jongen.
Wquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me wel goed, want dan leer je dat je Nederlands met een hoofdletter moet schrijven![]()
Ja en ik sta bijna overal achter. Vorige week verloor ik maar 2 potjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Druk aan het songpoppen allemaal, ja?
Hihi! Ik ga zo maar eens slapen, om kwart 8 al de trein nemen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en ik sta bijna overal achter. Vorige week verloor ik maar 2 potjes
quote:Op woensdag 12 september 2012 07:48 schreef Lutte het volgende:
Stressochtend! Halve nacht wakker gelegen, m'n haar lijkt op dat van een alpaca die een ervaring met het stopcontact heeft gehad en ik heb niks om aan te doen!
En m'n ouders komen me vanavond ophalenAnders was ik ook pas om half twaalf thuis
Ik stem op ongelakte nagelsquote:Op woensdag 12 september 2012 07:51 schreef Lutte het volgende:
Rondje Facebook: 95% verkiezingen, 5% gelakte hondennagels. Jup het is een treurige morgen. En ik wil ook stemmen! Nou nog zuurder voor een kudde vriendinnen die komende week achttien worden
ik heb een klasgenoot die morgen 18 wordtquote:Op woensdag 12 september 2012 07:51 schreef Lutte het volgende:
Rondje Facebook: 95% verkiezingen, 5% gelakte hondennagels. Jup het is een treurige morgen. En ik wil ook stemmen! Nou nog zuurder voor een kudde vriendinnen die komende week achttien worden
Nja mazzeltje, met de huidige tendens hoef je maar 1,5 jaar te wachten of zoquote:Op woensdag 12 september 2012 07:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb een klasgenoot die morgen 18 wordt
Hier spreekt vertrouwen uitquote:Op woensdag 12 september 2012 07:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nja mazzeltje, met de huidige tendens hoef je maar 1,5 jaar te wachten of zo
Vertrouwen moet je verdienen, jatoq?quote:
geen iphone-presentatie-hyper-postquote:Op woensdag 12 september 2012 07:51 schreef Lutte het volgende:
Laat het snel vrijdag zijn, dan krijg je Nederlands.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat de pvv stemwijzer betaald om pvv als uitslag te geven.
Lastig hè? Na lang lezen van partijprogramma's tot vervelens toe ga ik toch voor VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:45 schreef Kally het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit, wtf moet ik stemmen?
TYF OP TAALNAZIquote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat het snel vrijdag zijn, dan krijg je Nederlands.
Hihiquote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG
Mijn geheim is uitgekomen.
Door een grap van die ene boy van facebook... hij maakte een grapje toen ze vroegen of ik een vriendin had... hij zei hij is homo... meisjes: OH ECHT? ik jaa..
Hij: Huh? Nee toch?
Ik weet het nog niet en heb al gestemdquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lastig hè? Na lang lezen van partijprogramma's tot vervelens toe ga ik toch voor VVD.
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene's auto gaat duur uitvallen.... dat wordt zelfs geen dagje dierentuin in de herfstvakantie
Dit zegt elke PVV stemmerquote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet en heb al gestemd
Ik dacht dan maar partij van de dieren, iig niet mijn stem weggegooid
Ja? Nou hier zegt iedere PVV stemmer gewoon dat ze PVV stemmen hoorquote:
Ohquote:Op woensdag 12 september 2012 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Nou hier zegt iedere PVV stemmer gewoon dat ze PVV stemmen hoor
Ik dacht nog aan de piratenpartij
Ik ben het oneens... maar dat zegt niks over of ik vind dat het meer of minder moet wordenquote:Het aantal leden van de Tweede Kamer moet 150 blijven.
Daarom gaat die stemwijzer ook nergens overquote:Op woensdag 12 september 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IK doe , voor de 103930ste keer, de stemwijzer...
dan heb je zo'n vraag:
[..]
Ik ben het oneens... maar dat zegt niks over of ik vind dat het meer of minder moet worden
WAT HEB IK DAAR NOU AAN?!
Ja, inderdaad... zo'n stemwijzer kan een handig middel zijn om jezelf op koers te krijgen... maar je moet wel echt dingen doorlezen wat de partijen willen!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom gaat die stemwijzer ook nergens over
En idd, bijna iedereen eindigt op de PVV daarmee
Heel veel kusjes en liefdequote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef Renesite het volgende:
50% duurder dan verwacht. Godverdommegodverdommegodverdomme
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar als bijvoorbeeld VVD 36 zetels heeft, PVDA 37 dan hebben ze samen 73 zetels, dus nog geen meerderheid. Dan kunnen ze toch in principe een kleine partij in hun coalitie doen om een meerderheid te vormen, dus laten we zeggen bijvoorbeeld groenlinks met 4 zetels?
En dan is de minister president afkomstig van pvda toch?
quote:Cultuur en omroep:
• Einde aan kunstsubsidies
• Op elk openbaar gebouw wappert de Nederlandse vlag
• Radio 2 zendt minstens 35 procent Nederlandstalige muziek uit
• Steun aan het Afrikaans, de taal die zo nauw verwant is aan het Nederlands
• Flink minder subsidie voor de staatsomroep
• Een einde aan de verzuilde omroepjes
Ja nee die is lekker, als je het echt niet weet ga dan vooral pvda stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef Renesite het volgende:
Doe dan maar een pvda stem omdat vvd niet goed is. Hoe pijnlijk het is
Nouja... van mij mag Markje wel aftreden.. dus dat zou dan een tactische stem zijn, meer stemmen voor PVDA is een MP van de PVDA... verder vind ik het zo net wel net niet partijquote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee die is lekker, als je het echt niet weet ga dan vooral pvda stemmen
Neuhjquote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk een Pvda of een SP..
AM I RIGHT?
Ja, Mark is bagger, eens, maar pvdaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nouja... van mij mag Markje wel aftreden.. dus dat zou dan een tactische stem zijn, meer stemmen voor PVDA is een MP van de PVDA... verder vind ik het zo net wel net niet partij
Jup.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, Mark is bagger, eens, maar pvda
Het is gewoon moeilijk omdat alle programma's gewauwel zijn en in principe als je het al ergens mee eens bent is de kans heel groot dat het er toch niet doorheen komt omdat er tegen gestemd wordt door de rest.
Ik doe meequote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jup.
Binnenkort mijn eigen partij maar oprichten
Zijnesesquote:
Echt hequote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef iBenny het volgende:
honderdmiljoenmiljard applefanboys in mijn timeline die klaarkomen van de gedachte dat over een kwartier een nieuwe iPhone wordt gepresenteerd.
De halve studie, vrienden, familie... ik heb nu 13 appleberichten onder elkaar op facebook. Plaats een bericht en je bent een combobreakerquote:
Donequote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
De halve studie, vrienden, familie... ik heb nu 13 appleberichten onder elkaar op facebook. Plaats een bericht en je bent een combobreaker
quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
"Everyone's hugging and kissing. It's beautiful"
Over een filmpje van de Apple Store Barcelona opening
Moet voor iedereen zijn, niet voor milfs, al zou de kamer er een stuk leuker uitzien danquote:
Dat is waar jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet voor iedereen zijn, niet voor milfs, al zou de kamer er een stuk leuker uitzien dan
Omdat je niet zomaar een stemrecht kunt afnemen..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
Maar wat ik nog steeds niet begrijp is dat je met een verlopen paspoort of id het land niet in kan komen, maar wel mag stemmen![]()
![]()
5 jaar René, 5 jaar mag hij verlopen zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar een stemrecht kunt afnemen..
Ja... klopt... Dan nog mag het niet zegt men.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
5 jaar René, 5 jaar mag hij verlopen zijn
Sorry, ik persoonlijk vind het belachelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... klopt... Dan nog mag het niet zegt men.
Ja, maar in het verleden was het nog niet verplicht dat je een geldig ID hebt. Dus ze moeten de kieswet aanpassen naar de nieuwe maatstaven. Tot dat niet gebeurt.... welkom in Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry, ik persoonlijk vind het belachelijk.
Njah, tijd om eens te gaan kijken naar emigrerenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar in het verleden was het nog niet verplicht dat je een geldig ID hebt. Dus ze moeten de kieswet aanpassen naar de nieuwe maatstaven. Tot dat niet gebeurt.... welkom in Nederland.
Belgiëeeeequote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, tijd om eens te gaan kijken naar emigreren
Zweden.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, tijd om eens te gaan kijken naar emigreren
Beetje tegen mij. Lekker dan!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Bos81 het volgende:
Song Pop 5 goed in Modern Rap![]()
Ik ken al die nummers niet![]()
![]()
![]()
kan je er toch al gauw 3x mee stemmen als hij verlopen isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
5 jaar René, 5 jaar mag hij verlopen zijn
iig met Mark Wahlberg in de hoofdrol, Hij was gisteren in A´dam of was de premiere ergens anders..±"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoorde ik vandaag over op de radio, die van de maker van Family Guy?
Ja, hij schijnt ook zelf met het idee over de film gekomen te zijn...quote:
Jij hebt op Sap gestemd, gekkie!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn stem kan je nu dus als verloren beschouwen
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor Roemer. Vind het zo'n guitige man. Hoop dat hij nu niet te verdrietig is.
Deze comment was vrij van enig politieke inhoud.
Ik heb eigenlijk niet echt een mening hierover want ik weet niet eens of dit uit te houden is met die twee partijen. Gaan ze matten?
Eerder al. En dan heb ik mijn eigen partij ookquote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk, over 2 jaar weer deze spannende televisie dus.
Samen met Bella, en gaan jullie dan na 2 weken alweer splinteren?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eerder al. En dan heb ik mijn eigen partij ook
Nee, ik denk dat we Nederland kunnen redden!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Samen met Bella, en gaan jullie dan na 2 weken alweer splinteren?
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we Nederland kunnen redden!
Ik weet het wel zeker!!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Op de dagen van de Kamasutrabeurs krijgt heel Nederland vrij om verplicht de beurs te bezoeken
The Higher you climb, the harder you fallquote:
Ik wil em ook zien, geschreven door Seth MacFarlane, ben benieuwdquote:
twitter:TokkieTorNL twitterde op woensdag 12-09-2012 om 21:18:15Toch maar Partij Voor De Mieren gestemd. reageer retweet
Viel over de kiesdrempel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
waarom heeft tofik dibi littekens boven zijn wenkbrauwen?
quote:
Hij is best grappig. Niet briljant, maar grappig.quote:
als je jezelf maar geen pijn doetquote:Op donderdag 13 september 2012 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn god... ik ga zo'n hoer uit mijn klas echt een keer op d'r bek slaan. Irritant strontwijf.
Zelfs dat heb ik er voor over.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je jezelf maar geen pijn doet
HOU OPquote:Op donderdag 13 september 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelfouten tijdens frustratie kan nog.![]()
Medelijden met jou daar overigens.
Ja de fotograaf heeft een expositie daar en mijn foto zit erbijquote:
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me wel heel tof om daar wat rond te lopen en te kijken hoe ze op die foto van jou reageren!
Njah anderhalf uur rijdenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Arnhem is ook niet om de hoek ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, Edgar Davids speelde de laatste jaren ook met bril.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
Argh...
Mam is in haar overgangsperiode dinges... Was altijd trouw met pil en zo... Is daarmee gestopt.
Helemaal in de war.
D r a m a t i e k
inderdaad, gewoon met bril!quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee joh, op de foto zoals iedereen je kent. Niet met een bleekscheterig tuurhoofd.![]()
quote:
Het was ook erg leuk om mee te maken. Ook mooi om op de grasmat te mogen lopen, dan zie je pas goed wat de spelers zien als zij aan het spelen zijn, alleen zijn dan de stoelen bezet wat volgens mij een enorme impact geeft..quote:
Dus je hebt er weer een achternichtje of achterneefje bijquote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
M'n nichtje heeft een duckface-vuilniszak-bontkraag-spiegelfoto op TwitterEn een andere heeft vandaag geworpen.
Ja dat eerste, nummertje acht alquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je hebt er weer een achternichtje of achterneefje bij
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
M'n nichtje heeft een duckface-vuilniszak-bontkraag-spiegelfoto op TwitterEn een andere heeft vandaag geworpen.
Toch niet van een en dezelfde..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat eerste, nummertje acht al
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om af en toe eens het geluk te testen. Al was dit weggeklikte frustratie, want ik herken al dingen. Soms.
Nee dit is kind en papa nummer driequote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet van een en dezelfde..
Ik heb er ook al een heleboel, toen ik 17/18 was ook al ruim 8 ofzo
OMG wanne sletquote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dit is kind en papa nummer drie
Jij komt van een boemkoolquote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ken mijn familie niet. Weet dus ook niet hoeveel ik heb
Oh ik dacht al, ben je zo onwetend?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tegen Cee klik ik na 1 fout ook gelijk door... daar win ik dan toch niet meer van
Aan de ene kant van de familie heb ik ook weinig tot geen contact. Wel met 1 oom en tante zo nu en dan. Die hebben 1 dochter die 2 kinderen heeft. Van mijn andere oom weet ik niet hoe het daarmee staat en eigenlijk wil ik het ook niet weten.. Al valt hij wel mee, maar die heks waarmee hij is getrouwdquote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ken mijn familie niet. Weet dus ook niet hoeveel ik heb
Wauw, pracht exemplaartje.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dit is kind en papa nummer drie
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, ben je zo onwetend?
Als je bij drie verschillende mannen een kind hebt, sorry dan heb je veel weg van een slet..quote:
Waardeoordeel.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je bij drie verschillende mannen een kind hebt, sorry dan heb je veel weg van een slet..
Dan hebben mijn broer en ik het goed bekeken. Hij lekker een dikke doctorale titel en ik een MBO-tjequote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef Lutte het volgende:
We hebben met een deel vd familie ook geen contact hoor, en de rest zijn dikke misgunners omdat broer en ik studeren
Oei... Lelijke eigenschap..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef Lutte het volgende:
We hebben met een deel vd familie ook geen contact hoor, en de rest zijn dikke misgunners omdat broer en ik studeren
Kijk, da's een goei jong!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ceeeee
Zunne jongkske uut mien klas die vroeg: Ga je naar musicals?
Vind 'ie cool![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, da's een goei jong!![]()
Ik bedoel, het is misschien niet ieder z'n ding, maar mensen die bij voorbaat (zonder 'n musical gezien te hebben) al roepen "Bohhhhhh musicals buehhhhhhhh homooooooo muziek". Echt.Dat zijn bijvoorbeeld de mensen die in een overvol voetbalstadion You'll Never Walk Alone zingen. Uit de musical Carousel. En da's maar 1 voorbeeld van velen.
Zo gemeenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oei... Lelijke eigenschap..
Ik had altijd betere cijfers dan mijn neefje, dan zei zijn moeder tegen hem: Kijk, Patrick haalt tenminste wel goede cijfers
![]()
Nastyyyyquote:
Ja, hier ook, ik besef dat mijn familie alles behalve dysfunctional is. Gewoon alles netjes huisje boompje beestje.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, hier ook, ik besef dat mijn familie alles behalve dysfunctional is. Gewoon alles netjes huisje boompje beestje.
Oh behalve m'n ene mopper-oom die op z'n 42e ging trouwens, 5 jaar later scheidde en onlangs z'n 100 (honderd) hortensias weer van stal heeft gehaald en als een soort van haag van z'n poort naar de achterdeur heeft geplaatst. Ik heb 't nooit gezien maar m'n pa heeft er foto's van, je weet niet wat je ziet.
Hij is echt vreemd maar aandoenlijk tegelijk. Gewoon echt zo'n man die altijd alleen heeft geleefd, even heeft gekeken of dat Getrouwd Zijn iets is, besefte dat hij er veel te egoïstisch voor is en in plaats van een vrouw liever planten houdt.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, zo'n mopperoom moet je ook weer koesteren. En verder niet bij in de buurt komen. Daar zijn foto's voor.
Nee joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
Oh. Mijn God.
Ik word die oom later he.
![]()
Jij nooitquote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt vreemd maar aandoenlijk tegelijk. Gewoon echt zo'n man die altijd alleen heeft geleefd, even heeft gekeken of dat Getrouwd Zijn iets is, besefte dat hij er veel te egoïstisch voor is en in plaats van een vrouw liever planten houdt.
Oh. Mijn God.
Ik word die oom later he.
![]()
Daar heb ik oook les van gehad! Wij noemden hem een hippiequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg Nederlands van een Sjaakie look-a-like van Flodder.
Oh zo had ik nog een goed gesprek vandaagquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh zo had ik nog een goed gesprek vandaag
Meisje had minirokje met leren laarzen aan.
Ik: Jij denkt, joh, het is elf graden, laat ik een minirokje aantrekken?
Meisje: Ja maar ik heb er een panty onder aan!
Nou iedereen lag dubbel
ditgaat wel iets vrrder..quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh zo had ik nog een goed gesprek vandaag
Meisje had minirokje met leren laarzen aan.
Ik: Jij denkt, joh, het is elf graden, laat ik een minirokje aantrekken?
Meisje: Ja maar ik heb er een panty onder aan!
Nou iedereen lag dubbel
Blijven bewegen, gaat de verdoving er sneller uit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef Renesite het volgende:
Ik heb pijn in mijn onderkaak bij mijn kiezen. God ik weet niet waarom maar het is facking irritant. Vast iets met verdoving of zo. Heeeel irritant kriebelig stekelig. WEIRD
Ik sliepquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doet iedereeewen. Waaarom is het zo stil?
Meeeeeh
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Liefje, ben je thuis? Ik ben vrij, maar regen
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik draai bij van verdriet naar ik vind dit stom, maar ik lach het weg. Over 3 jaar rock ik jullie allemaal
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef Kally het volgende:
Pat ik heb je een reactie gegeven op FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |