Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 11-09-2012 22:25:55 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Kan via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen maar al die mensen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Jullie zijn lieve lopers En goede lopers en goede doorzetters! Fijn om te lezen
Ik vind www.inschrijven.nl trouwens niet handig zoeken als je een loop zoekt. Je hebt geen linkjes naar de sites van de lopen, en echt veel info krijg je ook niet. Ik zoek liever op www.hardloopkalender.nl
Volgend jaar wil ik ook wedstrijden kunnen lopen. En me mijn grote mond zei ik van "och als de strongmanrun hier (Hellendoorn) weer is doe ik mee". Die is misschien volgend jaar hier ook. Dus wellicht doe ik dat ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Daywalk3r het volgende: Volgend jaar wil ik ook wedstrijden kunnen lopen. En me mijn grote mond zei ik van "och als de strongmanrun hier (Hellendoorn) weer is doe ik mee". Die is misschien volgend jaar hier ook. Dus wellicht doe ik dat ook
Ja Nijverdal. Wiezoloop moet lukken! Kunnen m'n vrienden me ook mooi aanmoedigen.
Buurman! Wij staan altijd aan de zijlijn met hond en schoonouders. Schoonpa deed altijd mee maar heeft nu een klapvoet dus moet opnieuw trainen/leren hardlopen En wat neven van mijn en wellicht mijn en ik dus zelf ook volgend jaar Ik vind vooral de 10k gaaf om te zien met al die snelle negers die altijd mee doen
Buurman! Wij staan altijd aan de zijlijn met hond en schoonouders. Schoonpa deed altijd mee maar heeft nu een klapvoet dus moet opnieuw trainen/leren hardlopen En wat neven van mijn en wellicht mijn en ik dus zelf ook volgend jaar Ik vind vooral de 10k gaaf om te zien met al die snelle negers die altijd mee doen
Jij woont daar? Heb de Wiezoloop nog niet gezien. Ben 1 x geweest op een zaterdag. Dit jaar wou ik naar Miss Montreal maar was ik ziek.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Jij woont daar? Heb de Wiezoloop nog niet gezien. Ben 1 x geweest op een zaterdag. Dit jaar wou ik naar Miss Montreal maar was ik ziek.
Wij slaan meestal de feesten 's avonds over, veel te druk en stomme muziek. Alleen de Wiezoband is leuk, met (oud) Wierdenaren. Maar dit jaar was het ook weer stampvol dus zijn we snel weer naar huis gewandeld.
en dat was les 2 van renate op een gegeven moment voelden mn kuiten erg zwaar aan maar heb volgehouden volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden
Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende: en dat was les 2 van renate op een gegeven moment voelden mn kuiten erg zwaar aan maar heb volgehouden volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden
je kan het! écht! Als ik 4 minuten kan, kan jij mákkelijk 3, wedden?
Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende: en dat was les 2 van renate op een gegeven moment voelden mn kuiten erg zwaar aan maar heb volgehouden volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden
Joh, dat dacht ik in het begin ook en zondag liep ik 40. Er is maar 1 ding voor nodig: blijven lopen