Mijn moeder zei altijd wel tegen me dat ik een heel speciaal kind was. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Want GvsE is tenslotte ook heel bijzonder?
Mag ik volgende week mee komen spelen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag mn vaders hobbykamer uitruimen om ermee te spelen
Hehe, tof hoor, dat zie ik mezelf niet zomaar doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag mn vaders hobbykamer uitruimen om ermee te spelen
Natuurlijk. Lekker wijfquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Want GvsE is tenslotte ook heel bijzonder?
quote:
En Playmobilquote:
Bij mij gaat m'n oude nintendo nooit weg...ook al doe ik er niks meer meequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Playmobil.
Ik heb van beide nog dózen vol staan! Nooit gaat het weg
.
Playmobil heb ik nooit gehad. Maar ik heb mijn mams opdracht gegeven op rommelmarkten te kijken of ze daar mooi oud lego kan vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Playmobil.
Ik heb van beide nog dózen vol staan! Nooit gaat het weg
.
Oh gosh:quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd wel tegen me dat ik een heel speciaal kind was. Telt dat ook?
Kaneel is lekker door de appelmoesquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Playmobil heb ik nooit gehad. Maar ik heb mijn mams opdracht gegeven op rommelmarkten te kijken of ze daar mooi oud lego kan vinden.
ik geef iedereen altijd de opdracht om op jacht te gaan naar kruizen met een dode jezus eraan.. Die zijn denk ik nog makkelijker te vinden dan complete lego dingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Playmobil heb ik nooit gehad. Maar ik heb mijn mams opdracht gegeven op rommelmarkten te kijken of ze daar mooi oud lego kan vinden.
Ik heb al jaren geen appelmoes meer gegeten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaneel is lekker door de appelmoes.
Je hebt een huis volhangen met kruizen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef iedereen altijd de opdracht om op jacht te gaan naar kruizen met een dode jezus eraan.. Die zijn denk ik nog makkelijker te vinden dan complete lego dingen
nee, ik heb er 11 geloof k.. maar in een doos die nog hierheen moet. Ik wil ze boven in de hoek bij de tv hangenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen appelmoes meer gegeten.
Mijn huisgenoot at het altijd en had dan 15 potjes appelmoes in de koelkast staan waar nog 3 happen inzaten.
[..]
Je hebt een huis volhangen met kruizen?
Klinkt wel apart.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik heb er 11 geloof k.. maar in een doos die nog hierheen moet. Ik wil ze boven in de hoek bij de tv hangen
Uiteraard, kom maar langs! Wel ff checken of ik niet bij mn meisje ben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag ik volgende week mee komen spelen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, tof hoor, dat zie ik mezelf niet zomaar doen
Wow, zoveel heb ik nietquote:
Zo in m'n eentje, neh. Misschien als iemand me overhaaltquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, kom maar langs! Wel ff checken of ik niet bij mn meisje ben.
[..]
Waarom niet?
Whud?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
En zo lees je op Facebook dat je oom en tante gaan scheiden.
Uhm.. een of ander tv programma, spaarde een dude kruizen. En die werden allemaal verneukt in dat programma, waardoor ik ook het idee kreeg om ze te gaan sparen en dan goed ervoor te zorgen. En ik ben wel gedoopt, heb mn communie gedaan, maar ben niet gelovig. Toch vind ik kerken machtig mooi (de katholieke dan) door alle kitsch die er hangt en staat. Als ik op vakantie ben bezoek ik ook op zn minst 1 kerkquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt wel apart.
Waar komt dat idee vandaan?
Erm....ja, het is social media. Maar dit gaat me toch iets te verquote:
Ja, mij ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm....ja, het is social media. Maar dit gaat me toch iets te ver
nja, zo hoeven ze het iig niet persoonlijk tegen mensen te vertellen. Nu weet de hele wereld het alquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. M'n nichtje poste het in een discussie over op welke partij er gestemd moet worden
. Op Facebook
.
Nou, iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, zo hoeven ze het iig niet persoonlijk tegen mensen te vertellen. Nu weet de hele wereld het al
Dafuqquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. M'n nichtje poste het in een discussie over op welke partij er gestemd moet worden
. Op Facebook
.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben! Ik ben verliefd
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben! Ik ben verliefd
¤129,95quote:
Godverdommequote:
niet mijn kleurquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
How do you like this one?
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-wedding-dress
Ik niet. Dan sta ik binnen een half uur in mn blootjequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme. Kan je 'm nog beter zelf maken.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet. Dan sta ik binnen een half uur in mn blootje
niet met dat kantquote:
Ik heb uren en uren dingen lopen bouwen van Lego, foto gemaakt, 2 dagen naar kijken en vervolgens weer afbreken om weer een paar weken aan wat nieuws bouwen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zo in m'n eentje, neh. Misschien als iemand me overhaalt
ik kan kleine scheurtjes fixen en knopen aanzetten enzo. Maar zoiets in elkaar zetten, nee dat denk ik niet. Ik doe alleen handwerk..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha! Ik kan gelukkig wel goed naaien.
Pun niet intended!!
Wit staat me helemaal nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]wel maar dat is een trouwjurk in het wit..
Vroeger als kind en/of onlangs?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb uren en uren dingen lopen bouwen van Lego, foto gemaakt, 2 dagen naar kijken en vervolgens weer afbreken om weer een paar weken aan wat nieuws bouwen.
Dat kan ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan kleine scheurtjes fixen en knopen aanzetten enzo. Maar zoiets in elkaar zetten, nee dat denk ik niet. Ik doe alleen handwerk..
Pun ook hierbij niet in intended!
Ik liet mn oma altijd met de naaimachine de naadjes overdoen toen ik ooit, lang geleden nog rokken maaktequote:
Hehe, hier ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger als kind en/of onlangs?
Als kind heb ik er echt zoveel mee gespeeld. Had ik ook m'n radio aan staan, waardoor ik zelfs een nummer heb die ik associeer met Lego
De bijbehorende film pas vorig jaar gezien
Ik heb het van oma geleerdquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik liet mn oma altijd met de naaimachine de naadjes overdoen toen ik ooit, lang geleden nog rokken maakte
Nee, oma heeft altijd geroepen dat wij het niet in ons hadden. Mn andere oma heeft wel een poging gedaan om me te leren breien, maar toen ik het na 3 dagen nog niet kon, hebben we het beiden opgegevenquote:
Luch? Een soort Technic Lego?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, hier ookeeuh, aantal jaren terug voor het laatst. Ik ben alleen een beetje bang dat al mn luch spullen kapot zijn, die rubberen slangetjes kunnen nooit meer goed zijn. Met wat pech zijn de pompjes ook kapot. Ik had was vroeger al lui, had dus dmv een motortje en luchtpomp een compressor gemaakt
die bouwde ik overal op waar ik lucht bij nodig had
Dat heb ik met dit nummerquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger als kind en/of onlangs?
Als kind heb ik er echt zoveel mee gespeeld. Had ik ook m'n radio aan staan, waardoor ik zelfs een nummer heb die ik associeer met Lego
De bijbehorende film pas vorig jaar gezien
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, oma heeft altijd geroepen dat wij het niet in ons hadden. Mn andere oma heeft wel een poging gedaan om me te leren breien, maar toen ik het na 3 dagen nog niet kon, hebben we het beiden opgegeven
Ja, daar heb ik erg veel van. Ik combineerde het altijd, probeerde een soort van show dingen te maken, die er mooi uit zagen en werkten.quote:
Gelukkig ben ik nog wel lief en onschuldig en knuffelbaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik met dit nummer![]()
Jeugdsentiment, toen Barbusse nog lief en schuldig en knuffelbaar was. Gone are those days, eaten alive by sex, liquor and other things gone bad
Hehe, is Minecraft Tekkit niets voor jou?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik erg veel van. Ik combineerde het altijd, probeerde een soort van show dingen te maken, die er mooi uit zagen en werkten.
Iemand moet het zijn in deze vuile corrupte wereldquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog wel lief en onschuldig en knuffelbaar.
Ik heel soms ook nog wel eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog wel lief en onschuldig en knuffelbaar.
Nou ja, jij was het nooit, onschuldigquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand moet het zijn in deze vuile corrupte wereld
Geen idee wat dat is? Een soort van game ofso?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, is Minecraft Tekkit niets voor jou?
Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik met dit nummer![]()
Jeugdsentiment, toen Barbusse nog lief en schuldig en knuffelbaar was. Gone are those days, eaten alive by sex, liquor and other things gone bad
Ouwequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugdsentimentben ik een sucker voor
Jep, is een game. Tekkit is er een uitbreiding op, waar je allerlei soorten complexe machines kunt bouwen in een 3d-wereld. Beetje de moderne Lego eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is? Een soort van game ofso?
Jawel, ooit was ik hetquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, jij was het nooit, onschuldig.
klinkt wel gaaf, affgezien dan van dat ik eigenlijk niet gamequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, is een game. Tekkit is er een uitbreiding op, waar je allerlei soorten complexe machines kunt bouwen in een 3d-wereld. Beetje de moderne Lego eigenlijk.
Succesquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef STING het volgende:
Straks maar eens m'n nieuwe voerbakje maar eens uitpakken.
Met een timer zodat m'n kat 's ochtends te eten krijgt en mij niet hoeft te wekken
luxeprobleemquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef STING het volgende:
Straks maar eens m'n nieuwe voerbakje maar eens uitpakken.
Met een timer zodat m'n kat 's ochtends te eten krijgt en mij niet hoeft te wekken
Ik ook niet zoveel meer. Ik denk dat me er als kind/tiener wel op had gestort.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt wel gaaf, affgezien dan van dat ik eigenlijk niet game
Dat was de verpeste Barbusse, nooit naar hem luisterenquote:
Ach soquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was de verpeste Barbusse, nooit naar hem luisteren
Erm....quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so. Wie van de twee gaat mij het bed in praten
?
das jammer, de onschuldigen kan je nog kneden..quote:
De onschuldige zal hoogstens lepeltjelepeltje in slaap vallen, en das volgens mij niet waar je op zat te wachtenquote:
Die wil alleen maar lepeltjelepeltje lees ik netquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
das jammer, de onschuldigen kan je nog kneden..
Hmmm... Nee, doe mij de ervaren bad boy maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De onschuldige zal hoogstens lepeltjelepeltje in slaap vallen, en das volgens mij niet waar je op zat te wachten
sja, sinds wanneer hebben ze wat te willen dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil alleen maar lepeltjelepeltje lees ik net.
[..]
Hmmm... Nee, doe mij de ervaren bad boy maar.
Okiedokies danquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil alleen maar lepeltjelepeltje lees ik net.
[..]
Hmmm... Nee, doe mij de ervaren bad boy maar.
Goed punt. Echter heb ik nog steeds liever de ervaren bad boyquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, sinds wanneer hebben ze wat te willen dan?
ninja editquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Echter heb ik nog steeds liever de ervaren bad boy.
En ik kan nog steeds wel eens heel soms per ongeluk echt welgemeend aardig zijn ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Echter heb ik nog steeds liever de ervaren bad boy.
Dit jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ninja edit![]()
maar eensch.. ouder heeft niet voor niks mijn voorkeur
Nja, ik doe niet aan liefjes..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit ja. M'n lief is ook niet voor niks ouder
.
Ik welquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik doe niet aan liefjes..
Niet haten op mijn nieuwe ideaal, het bereiken van de burgerlijkheid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil wel een keer settelen, huisje, station, labradoodle en zo.
nee dus. Maar ik wil wel graag een fijne relatie en die heb ik nu
.
och, dat huisje, boompje, baby wil ik wel.. maar ik kan het niet, daarom doe ik aan labelloosquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil wel een keer settelen, huisje, station, labradoodle en zo.
nee dus. Maar ik wil wel graag een fijne relatie en die heb ik nu
.
Huisje, boompje, beestjequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, dat huisje, boompje, baby wil ik wel.. maar ik kan het niet, daarom doe ik aan labelloos
Hoe kan iemand nou haten op jou?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten op mijn nieuwe ideaal, het bereiken van de burgerlijkheid.
nja, ik heb nu flat, tv, beestje(bijna s)..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje. Die baby mag je houden, die hoef ik niet en hij gelukkig ook niet.
Nou ja, wel op mijn idealenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou haten op jou?
Je bent al een eind op wegquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb nu flat, tv, beestje(bijna s)..
Dat dacht ik.. tijdje terug had ik brug, doos, beestje verwachtquote:
voetbalquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Huisje, beestje, baby, labrador, kat, station en op zaterdagmorgen met minime naar de voetbal![]()
Voor later als ik groot ben
En tot die tijd
waar ben je geweest dat het zo vreselijk was?quote:
kaneelstokjesquote:
Ja. Maar als die knul dat nou toevallig leuk vindtquote:
Hela is wel de lekkerste, daar is geen discussie over mogelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godinnen van de hel die net Hela zijn.
mijn kind wordt geboren als voetbalhater.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Maar als die knul dat nou toevallig leuk vindt
Al moet ik met de minime van mevrouw Bartholomeus naar klassiek ballet, zal het mij rotten
Of als eentje met een klompvoet, dat heb je helaas niet in de handquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn kind wordt geboren als voetbalhater.
5:45 mn wekker, 7 in de auto naar mn werk, 17:20 (ipv 17:00) weg van mn werk, met zoon naar breakdancen en nu eindelijk thuis en rust en bierquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar ben je geweest dat het zo vreselijk was?
Het moest zijn: "niet Hela zijn".quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hela is wel de lekkerste, daar is geen discussie over mogelijk
Oke, bij deze: mijn kind gaat later helemaal niet op sportquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5:45 mn wekker, 7 in de auto naar mn werk, 17:20 (ipv 17:00) weg van mn werk, met zoon naar breakdancen en nu eindelijk thuis en rust en bier
te laatquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het moest zijn: "niet Hela zijn".
Al moet ik met m'n eigen minime naar klassiek balletquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn kind wordt geboren als voetbalhater.
Nja, niet geboren dan, maar wel zo opgevoed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of als eentje met een klompvoet, dat heb je helaas niet in de hand
Lekker burgerlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Huisje, beestje, baby, labrador, kat, station en op zaterdagmorgen met minime naar de voetbal![]()
Voor later als ik groot ben
En tot die tijd
maar daar krijgen ze wel mooie slanke lichamen van, en stiekem zijn die dudes kei sterk en mogen ze bij meisjes onder de rokjes kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Al moet ik met m'n eigen minime naar klassiek balletGoed, dan issie homo, so the fuck what
Mijn lief mag ook onder mijn rokje kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar daar krijgen ze wel mooie slanke lichamen van, en stiekem zijn die dudes kei sterk en mogen ze bij meisjes onder de rokjes kijken
maar tilt ie je ook op? Dat is de vraagquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lief mag ook onder mijn rokje kijken.
Mag ie niet van mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar tilt ie je ook op? Dat is de vraag
quote:
Ieder z'n ding, ik haat ook niet op het jouwequote:
Daar heb je wel een punt. Nja whatever, als ie z'n eigen ding maar doetquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar daar krijgen ze wel mooie slanke lichamen van, en stiekem zijn die dudes kei sterk en mogen ze bij meisjes onder de rokjes kijken
Hij is goed en ik vind het echt niet zo heel erg om allemaal jongens van begin 20 met heerlijk gespierde lichamen te begluren hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, bij deze: mijn kind gaat later helemaal niet op sport
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je zo geėmancipeerd of denk je aan zijn rug?
Ja, dat mogen ze ook best. Later als ze groot zijn en op zichzelf wonen. Tot die tijd zijn ze gewoon mijn kleine kloontjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, ik haat ook niet op het jouwe
[..]
Daar heb je wel een punt. Nja whatever, als ie z'n eigen ding maar doet
Ik vind het niet leuk om opgetild te worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je zo geƫmancipeerd of denk je aan zijn rug?
ik wel, wat naarquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is goed en ik vind het echt niet zo heel erg om allemaal jongens van begin 20 met heerlijk gespierde lichamen te begluren hoor
Wat één held!!
Ik haat wel op burgerlijkheid, het is zo'n eenheidsworst, schrecklich.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, ik haat ook niet op het jouwe
[..]
Daar heb je wel een punt. Nja whatever, als ie z'n eigen ding maar doet
Niets mis met op de bank zitten voor een avondje, maar er zijn van die mensen die gewoon niets meemaken en alleen maar RTL4 samen kijken. Zeggen ze ook niks tegen elkaar, alleen 'Welterusten' als ze gaan slapen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat wel op burgerlijkheid, het is zo'n eenheidsworst, schrecklich.
soms zap ik ook wel eens naar RTL7quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niets mis met op de bank zitten voor een avondje, maar er zijn van die mensen die gewoon niets meemaken en alleen maar RTL4 samen kijken. Zeggen ze ook niks tegen elkaar, alleen 'Welterusten' als ze gaan slapen.
Schrikbeeld
Niks mis met monstertrucks en reclames voor bier.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms zap ik ook wel eens naar RTL7
Ja, dat wil ik echt nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niets mis met op de bank zitten voor een avondje, maar er zijn van die mensen die gewoon niets meemaken en alleen maar RTL4 samen kijken. Zeggen ze ook niks tegen elkaar, alleen 'Welterusten' als ze gaan slapen.
Schrikbeeld
Ik spoel de reclames door en ik pauzeer m als ik drinken ga halenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks mis met monstertrucks en reclames voor bier.
Niet gezellig op vakantie naar een Center Parcs in Drenthe?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik echt niet. Rijtjeshuis, man een station, vrouw een Aygo, labrador, jongetje, meisje, iedere zaterdag ochtend naar de sport.
Jakkie. Ik wil uitslapen niet naar de sport.
Oh jottem. Met de caravan. Getrokken door de station, hond achterin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet gezellig op vakantie naar een Center Parcs in Drenthe?
Ik wil naar Heijderbos, want dichterbij huisquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet gezellig op vakantie naar een Center Parcs in Drenthe?
Elk tankstation stoppen omdat je koters moeten pissen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jottem. Met de caravan. Getrokken door de station, hond achterin.
Wat een leven.
Niet eens op mij?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee mensen, ik loop lekker te ouwehoeren. Ik blijf gewoon rustig op mijn zolderkamertje zitten fappen op Samzz..
Zo blij dat mn zoon aan breakdancen doet en niet aan voetbalquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik echt niet. Rijtjeshuis, man een station, vrouw een Aygo, labrador, jongetje, meisje, iedere zaterdag ochtend naar de sport.
Jakkie. Ik wil uitslapen niet naar de sport.
Je moet nog steeds ergens heen met hemquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat mn zoon aan breakdancen doet en niet aan voetbal
Tss, ik ga nog een keer naast jou liggen in Roy zn bedquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee mensen, ik loop lekker te ouwehoeren. Ik blijf gewoon rustig op mijn zolderkamertje zitten fappen op Samzz..
En zodra ze dan geworpen heeft, is uiterlijk niet meer belangrijk en kan je lekker samen met haar uitgezakt voor de tv hangen kijkend naar Sterren Springen op zaterdagquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elk tankstation stoppen omdat je koters moeten pissen.
HeerlijkIk denk dat ik even aan cassiĆØre bij de Action ga versieren, dan ligt er ook zo'n prachtig leven voor mij klaar.
1) Trainen is altijd 's avondsquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet nog steeds ergens heen met hem
Terecht welquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lekker wegkruipen tussen haar vetrollenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zodra ze dan geworpen heeft, is uiterlijk niet meer belangrijk en kan je lekker samen met haar uitgezakt voor de tv hangen kijkend naar Sterren Springen op zaterdag.
Op jou mag ik niet meer fappen, wij worden familiequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss, ik ga nog een keer naast jou liggen in Roy zn bed
Ik heb geen fotocollectie van jouquote:
Oh ja natuurlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op jou mag ik niet meer fappen, wij worden familie
Vergeet het posten in OUD en op Facebook niet, want je hebt natuurlijk wel er klein wondertje en de eerste poepjes, plasjes en kotsjes van het drekje moeten wel wereldkundig gemaakt worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker wegkruipen tussen haar vetrollen
Ben er helemaal klaar voor.
Moet je even in Kpd kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen fotocollectie van jou
Twitter als bonus!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet het posten in OUD en op Facebook niet, want je hebt natuurlijk wel er klein wondertje en de eerste poepjes, plasjes en kotsjes van het drekje moeten wel wereldkundig gemaakt worden.
"Met deze handen heb ik de eerste strontluier van kleine Wesley aangeraakt. DIE WAS IK NOOIT MEER!"quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet het posten in OUD en op Facebook niet, want je hebt natuurlijk wel er klein wondertje en de eerste poepjes, plasjes en kotsjes van het drekje moeten wel wereldkundig gemaakt worden.
Jammer wel natuurlijk. Je kan ook Jules gewoon niet nemen.quote:
Geen toegangquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je even in Kpd kijken.
*Vind ik leuk* *klik*quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Met deze handen heb ik de eerste strontluier van kleine Wesley aangeraakt. DIE WAS IK NOOIT MEER!"
Wat zeg jij nou voor iets raarsquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer wel natuurlijk. Je kan ook Jules gewoon niet nemen.
Nee, dat je even weet waar je prioriteiten liggenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou voor iets raars
Maar dat is toch logisch als je kinderen hebt, daar ben je dan trots op en je wilt laten zien naar de buitenwereld hoe groot ze alweer geworden zijn enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nu ook kunnen gaan haten op het vooral maar niet in de eenheidsworst willen passen want stel je eens voor dat je toch niet uniek bent. Maar mijn leven heeft te veel zin om daar de tijd aan te spenderenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat wel op burgerlijkheid, het is zo'n eenheidsworst, schrecklich.
Klopt, als je straks ingekakt SBS6 zit te kijken heb je nog genoeg tijd om ons over de geneugten van burgerlijkheid te vertellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou nu ook kunnen gaan haten op het vooral maar niet in de eenheidsworst willen passen want stel je eens voor dat je toch niet uniek bent. Maar mijn leven heeft te veel zin om daar de tijd aan te spenderen
SBS is niet burgerlijk maar idioot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, als je straks ingekakt SBS6 zit te kijken heb je nog genoeg tijd om ons over de geneugten van burgerlijkheid te vertellen
Mijn moeder kijkt het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SBS is niet burgerlijk maar idioot.
In mijn vocabulaire synoniemquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SBS is niet burgerlijk maar idioot.
Je bent voorspelbaar geworden. In de leer bij twi gegaan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeg me al af of je het van je vader of moeder had.
Ik ben niet voorspelbaar, jij moet niet zulke makkelijke voorzetten gevenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent voorspelbaar geworden. In de leer bij twi gegaan?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Met deze handen heb ik de eerste strontluier van kleine Wesley aangeraakt. DIE WAS IK NOOIT MEER!"
Iedereen is uniek. Helaas laten maar weinig mensen dat blijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou nu ook kunnen gaan haten op het vooral maar niet in de eenheidsworst willen passen want stel je eens voor dat je toch niet uniek bent. Maar mijn leven heeft te veel zin om daar de tijd aan te spenderen
Denk je dat de buitenwereld daarop zit te wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch als je kinderen hebt, daar ben je dan trots op en je wilt laten zien naar de buitenwereld hoe groot ze alweer geworden zijn enzo
Gelukkig is iedereen uniek.. de wereld zou geen 2 van mij moeten hebben..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen is uniek. Helaas laten maar weinig mensen dat blijken.
Daaromquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen uniek.. de wereld zou geen 2 van mij moeten hebben..
Sommige mensen hebben het al zwaar zat met 1 mij en 1 Hups
Alhoewel het me wel heerlijk lijkt, nog 1 mij erbij.. dan mag die werken en ga ik wel gewoon lekker een beetje priegelen en een bedrijfsplan schrijvenquote:
Denken dat het hebben van huisje boompje beestje et cetera per definitie het hebben van een leuk leven verhindertquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, als je straks ingekakt SBS6 zit te kijken heb je nog genoeg tijd om ons over de geneugten van burgerlijkheid te vertellen
Ik denk dat jouw kloon hetzelfde denktquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alhoewel het me wel heerlijk lijkt, nog 1 mij erbij.. dan mag die werken en ga ik wel gewoon lekker een beetje priegelen en een bedrijfsplan schrijven
Als iedereen uniek is bestaat er dus ook niet zoiets als een eenheidsworst.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen is uniek. Helaas laten maar weinig mensen dat blijken.
Jij denkt wel heel veel voor iemand anders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Denken dat het hebben van huisje boompje beestje et cetera per definitie het hebben van een leuk leven verhindert
Denken dat het nĆet hebben van huisje boompje beestje et cetera per definitie het leven leuk maakt
Dan heb je twee volle minuten om iets te bedenken en het enige waar je mee komen kunt is dat
Natuurlijk wel, kijk eens om je heenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als iedereen uniek is bestaat er dus ook niet zoiets als een eenheidsworst.
Probeer het nog eens
Ik ben van mening dat jij een verschrikkelijk leven tegemoet gaat waar ik voor nog geen miljoen mee zou willen ruilen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Denken dat het hebben van huisje boompje beestje et cetera per definitie het hebben van een leuk leven verhindert
Denken dat het nķet hebben van huisje boompje beestje et cetera per definitie het leven leuk maakt
Dan heb je twee volle minuten om iets te bedenken en het enige waar je mee komen kunt is dat
Have fun. Verneuk je vibo niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gebroken!
Ik ga lekker in bed liggen en appen met dateding en zwijmelen over mn date met hem over anderhalve week![]()
Kusje lieverds
Huisje, boompje, beestje niet. Huisje, boompje, kindje wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij een verschrikkelijk leven tegemoet gaat waar ik voor nog geen miljoen mee zou willen ruilen.
Maar daarom is het ook jouw leven. Dat huisje boompje beestje van jou zou mijn leuke leven namelijk wel behoorlijk in de weg staan, ja.
ik wil best om en om hoor, ik een week, kloon een week..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw kloon hetzelfde denkt.
Ik vind het altijd wel schattig. Baby's zien er vet lief uit op foto's.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je dat de buitenwereld daarop zit te wachten?
Je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje niet. Huisje, boompje, kindje wel.
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best om en om hoor, ik een week, kloon een week..
Jazeker en ik ben het met je eensquote:
Batterijen zijn leegquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Have fun. Verneuk je vibo niet.![]()
Kun je toch met een adapter aan het lichtnet hoeken?quote:
Mja, iemand hier gespecialiseerd in Klonen? Deel 1 heeft niet zo goed uitgepakt, die zit nu in Colombia.. de vuige hond.. snel weg voor ik mn bedrijfsplan kon schrijvenquote:
WT vast welquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, iemand hier gespecialiseerd in Klonen? Deel 1 heeft niet zo goed uitgepakt, die zit nu in Colombia.. de vuige hond.. snel weg voor ik mn bedrijfsplan kon schrijven
Je kan alleen uitsluiten ooit vader te worden door niet te neuken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben overigens wel realist genoeg om te zeggen dat ik niet kan uitsluiten dat ik ooit vader word. Maar op dit moment acht ik de kans zeer klein.
oplaadbaar op netstroomquote:
Dan neem ik liever het risicoquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan alleen uitsluiten ooit vader te worden door niet te neuken.
nou WT, wat zeg je ervan? Ga je me klonen?quote:
living on the edgequote:
kleerhangersquote:
Ik heb geen geschikte kleerhangersquote:
ik leen ze dan wel bij de C&Aquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen geschikte kleerhangers. Wel breinaalden.
"Kan ik deze ook passen?"quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik leen ze dan wel bij de C&A
Je kan jezelf ook van de trap flikkerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat vraag je niet, dat doe je, ze hangen niet voor niks in het rek.quote:
ik betaal voor het gebruik van de liftquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook van de trap flikkeren.
Niet vergeten de foetus er af te halen voor je ze weer terughangt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tenzij je ze op de afdeling kindermode leent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet vergeten de foetus er af te halen voor je ze weer terughangt.
hoezo? misschien wil een ander die wel kopen..?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet vergeten de foetus er af te halen voor je ze weer terughangt.
Flikker jezelf naar beneden de liftschacht inquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik betaal voor het gebruik van de lift
Wel leuk als paspop, aangekleed op de babyafdeling achterlaten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo? misschien wil een ander die wel kopen..?
Zelfs niet in de wettelijk toegestane termijn?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar nee, hoe ongelukkig het nu ook uit zou komen als er een klein monster in mn baarmoeder zou groeien, zal ik het niet weg (laten) halen
de deuren gaan pas open als de lift er isquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flikker jezelf naar beneden de liftschacht in.
nopequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs niet in de wettelijk toegestane termijn?
Ik wel, zonder twijfel. Ik kan en wil een kind niet geven wat het nodig heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar nee, hoe ongelukkig het nu ook uit zou komen als er een klein monster in mn baarmoeder zou groeien, zal ik het niet weg (laten) halen
Nou ken ik al die hormonale nuances niet als man, maar ik kan mij gewoon slecht voorstellen dat je iets wilt houden wat je eigenlijk in eerste instantie niet wil.quote:
Liefde?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, zonder twijfel. Ik kan en wil een kind niet geven wat het nodig heeft.
Die kan je best manipulerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de deuren gaan pas open als de lift er is
niet willen is een tweede, maar ik heb het liever gecombineerd met een goede stabiele relatiequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ken ik al die hormonale nuances niet als man, maar ik kan mij gewoon slecht voorstellen dat je iets wilt houden wat je eigenlijk in eerste instantie niet wil.
En dat is ook primaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, zonder twijfel. Ik kan en wil een kind niet geven wat het nodig heeft.
Ik zou toch vooral redeneren uit de behoefte van het kind. Als het je nu slecht uitkomt dan kan je het kind dus niet alles geven wat het nodig heeft. Maar ik denk er wellicht veel te simpel over.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet willen is een tweede, maar ik heb het liever gecombineerd met een goede stabiele relatie
ik niet, ik heb al moeite met een badkamerrekje van de blokker in elkaar te zettenquote:
Meer mensen zouden zo simpel moeten denkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou toch vooral redeneren uit de behoefte van het kind. Als het je nu slecht uitkomt dan kan je het kind dus niet alles geven wat het nodig heeft. Maar ik denk er wellicht veel te simpel over.
Nee, ik kan een kind wel geven wat het nodig heeft, imo..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou toch vooral redeneren uit de behoefte van het kind. Als het je nu slecht uitkomt dan kan je het kind dus niet alles geven wat het nodig heeft. Maar ik denk er wellicht veel te simpel over.
Ik heb er niks mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat is ook prima![]()
Je leven is om te leven zoals het voor jou het beste voelt![]()
Ik kan me alleen niet voorstellen helemaal geen kinderen te willen... maar ik begrijp het wel
Hoe bedoel je? Als jij het kind niet wilt hoef je het niet te accepteren, hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Mystikvm het volgende:
Wat wel kut is als man is dat je niks te zeggen hebt over eventuele ongelukjes.
Jou klonen lijkt me niet zo'n goed idee, griet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou WT, wat zeg je ervan? Ga je me klonen?
hoezo niet? Als man heb je de keuze om vader te worden of niet..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Mystikvm het volgende:
Wat wel kut is als man is dat je niks te zeggen hebt over eventuele ongelukjes.
waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jou klonen lijkt me niet zo'n goed idee, griet.
Dat kan alleen met een maandelijkse afkoopsom aan de moeder toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als jij het kind niet wilt hoef je het niet te accepteren, hoor.
Dat klopt, maar ik heb nog wel iets teveel verantwoordelijkheidsgevoel om een kind zomaar in de steek te laten bij iemand die er misschien niet eens voor kan zorgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als jij het kind niet wilt hoef je het niet te accepteren, hoor.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een maandelijkse afkoopsom aan de moeder toch?
als je liever hebt dat ik een stukje been of wang pak mag dat ook hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik twee mensen die hompen arm uit me willen bijten.
Sja. Daar kan niemand je bij helpen. Je bent iig niet verplicht om het kind te erkennen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb nog wel iets teveel verantwoordelijkheidsgevoel om een kind zomaar in de steek te laten bij iemand die er misschien niet eens voor kan zorgen.
In mijn kist zal ik je veelzijdigheid roemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je liever hebt dat ik een stukje been of wang pak mag dat ook hoor
Lijkt me niet. Als pa niet erkent heeft ma geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het geval dat de moeder moeilijk doet wel dacht ik.
ik zou je heus wel in leven laten hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In mijn kist zal ik je veelzijdigheid roemen.
Gebeurt toch soms. En de vader kunnen ze dan verplichten een DNA-test te doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als pa niet erkent heeft ma geen poot om op te staan.
Dan mag ze naar de rechtbank. En dat zou ultiem triest zijn.
Zodat ik zelf kan toekijken zeker hč!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou je heus wel in leven laten hoor
Het zit wel iets ingewikkelder in elkaar. Je kan alles aanvechten, dus ook vaderschap waar je niet voor kiest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebeurt toch soms. En de vader kunnen ze dan verplichten een DNA-test te doen.
gewoon djoeken met kapmes en klaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zodat ik zelf kan toekijken zeker hč!
Na allemaal verhalen over dat 1 op de 10 kinderen niet door de biologische vader wordt opgevoed en mijn wetenschap van vrouwelijke trouw, ben ik wel een beetje para.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebeurt toch soms. En de vader kunnen ze dan verplichten een DNA-test te doen.
Ook dat hoeft niet.. het zien lijden zal wel leuk zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zodat ik zelf kan toekijken zeker hč!
Een kapmes is bijzonder ongeschikt om te djoeken. Beter pak je dan een kris ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon djoeken met kapmes en klaar
Oh ja, ik vond dat onderzoek ook wel redelijk schokkend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na allemaal verhalen over dat 1 op de 10 kinderen niet door de biologische vader wordt opgevoed en mijn wetenschap van vrouwelijke trouw, ben ik wel een beetje para.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kapmes is bijzonder ongeschikt om te djoeken. Beter pak je dan een kris ofzo.
Niks mis met een kapmes en djoekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kapmes is bijzonder ongeschikt om te djoeken. Beter pak je dan een kris ofzo.
Of een schroevendraaierquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen weten tenminste altijd dat het kind van hun is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, ik vond dat onderzoek ook wel redelijk schokkend.
Meestal weten ze ook wel wie de vader is hopelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen weten tenminste altijd dat het kind van hun is.
tenzij verwisseld in het ziekenhuis. Het kan gebeuren.. Arnie was ook niet echt van La-La-La-Lauraquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
*mompelt iets over draagmoeders en eiceltransplantatie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd je mond Samzz.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
*mompelt iets over draagmoeders en eiceltransplantatie.
Arnie en Peter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tenzij verwisseld in het ziekenhuis. Het kan gebeuren.. Arnie was ook niet echt van La-La-La-Laura
Je hebt die Amerikaanse shows he? Waarin ze gaan kijken wie van de 48 man de vader is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal weten ze ook wel wie de vader is hopelijk
Ik had ze allebei niet gedaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arnie en Peter.De hunks van begin jaren '90/
Doe eens liefquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd je mond Samzz.
[..]
Arnie en Peter.De hunks van begin jaren '90/
[..]
Je hebt die Amerikaanse shows he? Waarin ze gaan kijken wie van de 48 man de vader is.
[ afbeelding ]
Lijkt me vermakelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt die Amerikaanse shows he? Waarin ze gaan kijken wie van de 48 man de vader is.
[ afbeelding ]
Ik lette niet op. Ik ben moe, sinds 5 uur op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens lief. Zag je de PI niet?
Mij ook.quote:
Trusten, Stokkiequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lette niet op. Ik ben moe, sinds 5 uur op.
En ga nu naar bedje, want over 7 uur mijn wekkertje.
Slaap lekker.
[..]
Mij ook.
G'night Bunnyquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lette niet op. Ik ben moe, sinds 5 uur op.
En ga nu naar bedje, want over 7 uur mijn wekkertje.
Slaap lekker.
[..]
Mij ook.
volgens mij moet huisje boompje beestje en leuk leven prima samen kunnen. Als je beide dezelfde instelling hebt en er samen wat van weet te maken. Dat doet ie dan wel weer goed..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij een verschrikkelijk leven tegemoet gaat waar ik voor nog geen miljoen mee zou willen ruilen.
Maar daarom is het ook jouw leven. Dat huisje boompje beestje van jou zou mijn leuke leven namelijk wel behoorlijk in de weg staan, ja.
quote:
passe-partout's voegen sowieso veel toe vind ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten een zwarte passe-partout om m'n grafiettekening te doen, staat wel chic zo met een zilveren lijst.
Volgens mij is Mystik een andere mening toegedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij moet huisje boompje beestje en leuk leven prima samen kunnen. Als je beide dezelfde instelling hebt en er samen wat van weet te maken. Dat doet ie dan wel weer goed..
Zekerquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
passe-partout's voegen sowieso veel toe vind ik
Een watquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten een zwarte passe-partout om m'n grafiettekening te doen, staat wel chic zo met een zilveren lijst.
Ah dat! Okequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
Een kartonnen uitsnede voor over de tekening zodat deze mooier afgewerkt is.
dat zal gerust. Ik deel barts burgerlijke mening, mits eerst de halve wereld afgereisd en nog tig doelen behaaldquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is Mystik een andere mening toegedaan.
met een lichte white wash wel denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker.
Ik wil eigenlijk een lijst van stijgerhout om het schilderij van koe maken. Maar ik weet niet of dat mooi wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |