Mijn moeder zei altijd wel tegen me dat ik een heel speciaal kind was. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Want GvsE is tenslotte ook heel bijzonder?
Mag ik volgende week mee komen spelen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag mn vaders hobbykamer uitruimen om ermee te spelen
Hehe, tof hoor, dat zie ik mezelf niet zomaar doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag mn vaders hobbykamer uitruimen om ermee te spelen
Natuurlijk. Lekker wijfquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Want GvsE is tenslotte ook heel bijzonder?
quote:
En Playmobilquote:
Bij mij gaat m'n oude nintendo nooit weg...ook al doe ik er niks meer meequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Playmobil.
Ik heb van beide nog dózen vol staan! Nooit gaat het weg
.
Playmobil heb ik nooit gehad. Maar ik heb mijn mams opdracht gegeven op rommelmarkten te kijken of ze daar mooi oud lego kan vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Playmobil.
Ik heb van beide nog dózen vol staan! Nooit gaat het weg
.
Oh gosh:quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd wel tegen me dat ik een heel speciaal kind was. Telt dat ook?
Kaneel is lekker door de appelmoesquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Playmobil heb ik nooit gehad. Maar ik heb mijn mams opdracht gegeven op rommelmarkten te kijken of ze daar mooi oud lego kan vinden.
ik geef iedereen altijd de opdracht om op jacht te gaan naar kruizen met een dode jezus eraan.. Die zijn denk ik nog makkelijker te vinden dan complete lego dingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Playmobil heb ik nooit gehad. Maar ik heb mijn mams opdracht gegeven op rommelmarkten te kijken of ze daar mooi oud lego kan vinden.
Ik heb al jaren geen appelmoes meer gegeten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaneel is lekker door de appelmoes.
Je hebt een huis volhangen met kruizen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef iedereen altijd de opdracht om op jacht te gaan naar kruizen met een dode jezus eraan.. Die zijn denk ik nog makkelijker te vinden dan complete lego dingen
nee, ik heb er 11 geloof k.. maar in een doos die nog hierheen moet. Ik wil ze boven in de hoek bij de tv hangenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen appelmoes meer gegeten.
Mijn huisgenoot at het altijd en had dan 15 potjes appelmoes in de koelkast staan waar nog 3 happen inzaten.
[..]
Je hebt een huis volhangen met kruizen?
Klinkt wel apart.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik heb er 11 geloof k.. maar in een doos die nog hierheen moet. Ik wil ze boven in de hoek bij de tv hangen
Uiteraard, kom maar langs! Wel ff checken of ik niet bij mn meisje ben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag ik volgende week mee komen spelen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, tof hoor, dat zie ik mezelf niet zomaar doen
Wow, zoveel heb ik nietquote:
Zo in m'n eentje, neh. Misschien als iemand me overhaaltquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, kom maar langs! Wel ff checken of ik niet bij mn meisje ben.
[..]
Waarom niet?
Whud?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
En zo lees je op Facebook dat je oom en tante gaan scheiden.
Uhm.. een of ander tv programma, spaarde een dude kruizen. En die werden allemaal verneukt in dat programma, waardoor ik ook het idee kreeg om ze te gaan sparen en dan goed ervoor te zorgen. En ik ben wel gedoopt, heb mn communie gedaan, maar ben niet gelovig. Toch vind ik kerken machtig mooi (de katholieke dan) door alle kitsch die er hangt en staat. Als ik op vakantie ben bezoek ik ook op zn minst 1 kerkquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt wel apart.
Waar komt dat idee vandaan?
Erm....ja, het is social media. Maar dit gaat me toch iets te verquote:
Ja, mij ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm....ja, het is social media. Maar dit gaat me toch iets te ver
nja, zo hoeven ze het iig niet persoonlijk tegen mensen te vertellen. Nu weet de hele wereld het alquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. M'n nichtje poste het in een discussie over op welke partij er gestemd moet worden
. Op Facebook
.
Nou, iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, zo hoeven ze het iig niet persoonlijk tegen mensen te vertellen. Nu weet de hele wereld het al
Dafuqquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. M'n nichtje poste het in een discussie over op welke partij er gestemd moet worden
. Op Facebook
.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben! Ik ben verliefd
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben! Ik ben verliefd
¤129,95quote:
Godverdommequote:
niet mijn kleurquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
How do you like this one?
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-wedding-dress
Ik niet. Dan sta ik binnen een half uur in mn blootjequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme. Kan je 'm nog beter zelf maken.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet. Dan sta ik binnen een half uur in mn blootje
niet met dat kantquote:
Ik heb uren en uren dingen lopen bouwen van Lego, foto gemaakt, 2 dagen naar kijken en vervolgens weer afbreken om weer een paar weken aan wat nieuws bouwen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zo in m'n eentje, neh. Misschien als iemand me overhaalt
ik kan kleine scheurtjes fixen en knopen aanzetten enzo. Maar zoiets in elkaar zetten, nee dat denk ik niet. Ik doe alleen handwerk..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha! Ik kan gelukkig wel goed naaien.
Pun niet intended!!
Wit staat me helemaal nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]wel maar dat is een trouwjurk in het wit..
Vroeger als kind en/of onlangs?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb uren en uren dingen lopen bouwen van Lego, foto gemaakt, 2 dagen naar kijken en vervolgens weer afbreken om weer een paar weken aan wat nieuws bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |