Heb ik sandalen? Dat zijn toch gewoon Birckenstocks?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Lein heeft van die leuke sandalen, zoiets wil ik volgend zomer ook
Oh zulke.. die vind ik niet zo leuk bij mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb ik sandalen? Dat zijn toch gewoon Birckenstocks?
Ja, die dus!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb ik sandalen? Dat zijn toch gewoon Birckenstocks?
Je hebt ze een keer aangehad en toen riep je gelijk 'Oh nee van zulke slippers krijg ik blaren tussen mijn tenen!'. Maar ik zag een ander modelletje dat waarschijnlijk ook wel lekker is voor jou! Even plaatje zoeken.quote:
Zoiets dus maar dan minder lelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt ze een keer aangehad en toen riep je gelijk 'Oh nee van zulke slippers krijg ik blaren tussen mijn tenen!'. Maar ik zag een ander modelletje dat waarschijnlijk ook wel lekker is voor jou! Even plaatje zoeken.
Watertaxi's zijn geweldigquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Wij gaan met de watertaxi naar Restaurant Zenne!![]()
[ afbeelding ]
Vorig weekend al. Als je toen toevallig een taxi zigzaggend over de Maas hebt zien crossen rond een uur of 5 dan waren wij datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
Nog nooit gedaan. We gaan het beleven, jullie waren toch dit weekend in de stad Sun/TAV?
Lijkt me erg leuk, hoe vond je het in hotel New York? Mooi hé?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vorig weekend al. Als je toen toevallig een taxi zigzaggend over de Maas hebt zien crossen rond een uur of 5 dan waren wij dat
Daar zijn we niet geweest. We hadden een beetje teveel plannen en wat moeten schrappen in de voorbereiding.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me erg leuk, hoe vond je het in hotel New York? Mooi hé?
Oh, oké. Staat nog op de planning dus. Prachtige ruimte is het vooral. Die sfeer daar. Ik heb er maar 1x gegeten (lunch) en het was goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar zijn we niet geweest. We hadden een beetje teveel plannen en wat moeten schrappen in de voorbereiding.Maar ik ga binnenkort naar mijn zus en misschien dat we daar dan naartoe kunnen. Moet toch íets verzinnen waar we met de watertaxi naar toe moeten
té leuk!
Wij hebben bij Vivu gegeten in de Witte de Withstraat. Heeeeeeeel erg lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, oké. Staat nog op de planning dus. Prachtige ruimte is het vooral. Die sfeer daar. Ik heb er maar 1x gegeten en het was goed.
Dat is ook een leuke straat hé? Ik zal eens kijken als ik er morgen door fiets.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij hebben bij Vivu gegeten in de Witte de Withstraat. Heeeeeeeel erg lekker![]()
En lunch is een goeie! Misschien doen we dat wel![]()
Ja, opvallend gezellig vond ik hetquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke straat hé? Ik zal eens kijken als ik er morgen door fiets.
gefeliciteerd.quote:
Jaaaaaa ik hou van watertaxi's Eetzequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Wij gaan met de watertaxi naar Restaurant Zenne!![]()
[ afbeelding ]
Noodlesoep/Phoquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
En dit was een heeeeel erg lekkere noodlesoep die ik had:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |