quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Roolio het volgende:
Zal het een voorbode voor morgen zijn?
Ik mag hopen van nietquote:3. Partij voor de Dieren 26
Einde van de bio-industrie en in navolging van de dierenpolitie ook de dierenrecherche, dieren-officier van justitie, diereninlichtengendienst en een internationaal dieren-strafhof!quote:
Ik denk dat er zeker een verband bestaat tussen de uitslag van de kinderverkiezingen en die van morgen. Het overgrote merendeel van de stemmen zal namelijk overeen komen met wat de kinderen thuis te horen krijgen. Verder nog een stem hier omdat ze Rutte / Samsom / Thieme / wie dan ook aardig vinden en een stem daar omdat ze van dieren houden, maar het merendeel zal toch echt overeen komen met de politieke voorkeur van de ouders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Roolio het volgende:
Zal het een voorbode voor morgen zijn?
Helemaal waar. Mijn zoon van 11 verteld me net dat hij de Piratenpartij gestemd heeft omdat hij van z'n broer gehoord heeft dat ze goede ideeën hebben en de rest maakt toch alleen maar ruzie op tvquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:03 schreef Finland. het volgende:
20% is nog goed opgevoed. Maar inderdaad, op deze leeftijd zullen ze vooral stemmen wat van uit de omgeving horen. Op hun 11e zijn de meesten nog niet zo politiek geengageerd.
Omdat het niet overeenkomt met jouw stem?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef dr.Bellows het volgende:
Zo blijkt maar weer dat het goed is dat kinderen geen stemrecht hebben.
Eigenlijk heeft 'ie dan nog best een goede argumentatiequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Helemaal waar. Mijn zoon van 11 verteld me net dat hij de Piratenpartij gestemd heeft omdat hij van z'n broer gehoord heeft dat ze goede ideeën hebben en de rest maakt toch alleen maar ruzie op tv. Overigens stemt zijn moeder morgen op dezelfde partij maar dat heb ik hem net pas verteld
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Omdat het niet overeenkomt met jouw stem?
quote:
Het is te hopen dat ze als ze volwassen zijn ook zo stemmen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Roolio het volgende:
Afgelopen dagen hebben 17000 kinderen uit groep 7 en 8 gestemd op de politieke partij van hun voorkeur tijdens de kinderverkiezingen.
De uitslag is als volgt:
1. PvdA (23%)
2. VVD (20%
3. Partij voor de Dieren (13%)
4. GroenLinks (11%)
5. SP (9%)
6. PVV (7%)
7. CDA (5%)
8. D66 (5%)
9. ChristenUnie (4%)
10. Piratenpartij (2%)
PvdA de winnaar bij de kinderen dus. Zal het een voorbode voor morgen zijn?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze als ze volwassen zijn ook zo stemmen.
Partij voor de Dieren op 3ik zeg stemgerechtigde leeftijd mag drastisch omlaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |