quote:Op zondag 16 september 2012 08:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, Barrie is/was vrolijk, het was haar bericht hè.Maar jij quote hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, en met ons muisje?quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zie: 2 posts hierboven.quote:Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij quote het
[..]
Goed, en met ons muisje?
O die heb ik niet gezienquote:
Laat je MohMi dat niet doen?quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef shifto het volgende:
Net wakker en gvd schoonmaken zometeen gvd!
Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investerenquote:
Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jouquote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investeren
quote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jou
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom jij mij helpen schoonmaken dan?
Ok, ben er zoquote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie toch bezig zijn heb ik hier ook nog wel een kamer
Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halenquote:
Dat standje ken ik niet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halen
Jij poefquote:Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee ik ga lekker de dikzak uithangen
haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrrquote:Op maandag 17 september 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Pfff echt druk vandaag.Ik wil Terraria speulen
loelloelquote:Op maandag 17 september 2012 09:25 schreef AapO het volgende:
[..]
haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrr
lol da ken nie me char op me pc is anders dan op me laptopquote:Op maandag 17 september 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
loelloel
Ga alvast wat adamantite minen danDan kom ik vanmiddag wel online
jah njah kan nie bij me pc thuis momenteelquote:Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
Mensen die niet een zipje van hun data zippen en uploaden naar werk
Vooruit denken jonguh! hak gisteren al gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef AapO het volgende:
[..]
jah njah kan nie bij me pc thuis momenteel
barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ?quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open.![]()
Ga met mij meequote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open.![]()
Maandag is mijn standaard vrije dagquote:Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef AapO het volgende:
[..]
barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ?
Ja of jij komt met mij mee?quote:
Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.quote:
En dat is?quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |