Jij poefquote:Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee ik ga lekker de dikzak uithangen
haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrrquote:Op maandag 17 september 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Pfff echt druk vandaag.Ik wil Terraria speulen
loelloelquote:Op maandag 17 september 2012 09:25 schreef AapO het volgende:
[..]
haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrr
lol da ken nie me char op me pc is anders dan op me laptopquote:Op maandag 17 september 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
loelloel
Ga alvast wat adamantite minen danDan kom ik vanmiddag wel online
jah njah kan nie bij me pc thuis momenteelquote:Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
Mensen die niet een zipje van hun data zippen en uploaden naar werk
Vooruit denken jonguh! hak gisteren al gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef AapO het volgende:
[..]
jah njah kan nie bij me pc thuis momenteel
barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ?quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open.![]()
Ga met mij meequote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open.![]()
Maandag is mijn standaard vrije dagquote:Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef AapO het volgende:
[..]
barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ?
Ja of jij komt met mij mee?quote:
Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.quote:
En dat is?quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |