quote:Op zondag 16 september 2012 08:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, Barrie is/was vrolijk, het was haar bericht hè.Maar jij quote hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, en met ons muisje?quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zie: 2 posts hierboven.quote:Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij quote het
[..]
Goed, en met ons muisje?
O die heb ik niet gezienquote:
Laat je MohMi dat niet doen?quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef shifto het volgende:
Net wakker en gvd schoonmaken zometeen gvd!
Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investerenquote:
Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jouquote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investeren
quote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jou
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom jij mij helpen schoonmaken dan?
Ok, ben er zoquote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie toch bezig zijn heb ik hier ook nog wel een kamer
Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halenquote:
Dat standje ken ik niet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |