abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116648900
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116648926
NOu vertel hoe gaat dat spelletje? :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_116649080
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
NOu vertel hoe gaat dat spelletje? :')
Lastig uit te leggen.
1. Je gaat in een kring zitten met een paar mensen
2. Je plaatst je handen op zo'n manier dat een hand voor je linkerbuurman en de andere hand voor je rechterbuurman op tafel ligt. Iedereen doet dit.
3. Je hebt dus zelf ook 2 handen voor je: 1 van je linkerbuurman en 1 van je rechterbuurman
4. Iemand begint door met een hand op de tafel te slaan
5. Dan moet de hand naast de hand die begon ook slaan, met de klok mee
5a. Behalve als iemand 2x slaat, dan gaat het slaan teruguit, tegen de klok in
6. Dit is best lastig, degene die slaat wanneer hij/zij dit niet had moeten doen is de verliezer
7. Diegene moet drinken
8. Eigenlijk is de verliezer dus de winnaar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116649236
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lastig uit te leggen.
1. Je gaat in een kring zitten met een paar mensen
2. Je plaatst je handen op zo'n manier dat een hand voor je linkerbuurman en de andere hand voor je rechterbuurman op tafel ligt. Iedereen doet dit.
3. Je hebt dus zelf ook 2 handen voor je: 1 van je linkerbuurman en 1 van je rechterbuurman
4. Iemand begint door met een hand op de tafel te slaan
5. Dan moet de hand naast de hand die begon ook slaan, met de klok mee
5a. Behalve als iemand 2x slaat, dan gaat het slaan teruguit, tegen de klok in
6. Dit is best lastig, degene die slaat wanneer hij/zij dit niet had moeten doen is de verliezer
7. Diegene moet drinken
8. Eigenlijk is de verliezer dus de winnaar
Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8. :7
pi_116649313
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8. :7
Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spel :7
pi_116649395
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spel :7
Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.
pi_116649446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.
Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.

Ik win normaal altijd met spelletjes (BEHALVE GANZENBORD) dus is het fijn als ik gewoon kan verliezen :D :D :D
pi_116649492
Ik speel deze de laatste tijd geregeld.

:')
pi_116649516
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.

Ik win normaal altijd met spelletjes (BEHALVE GANZENBORD) dus is het fijn als ik gewoon kan verliezen :D :D :D
Eens met de eerste ja :P

Dat laatste is wel geniaal.
pi_116649591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Eens met de eerste ja :P

Dat laatste is wel geniaal.
_O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:22:34 #11
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649592
BDH, mocht je een keer willen winnen met ganzenbord, doe dat dan samen met mij. Ik verlies altijd met spelletjes. Niet in de laatste plaats omdat ik het vaak maar half snap. :@
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_116649632
Tijd om naar huis te gaan
pi_116649638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef Muisraket het volgende:
BDH, mocht je een keer willen winnen met ganzenbord, doe dat dan samen met mij. Ik verlies altijd met spelletjes. Niet in de laatste plaats omdat ik het vaak maar half snap. :@
DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tje :') Maar deal, doen we een keer :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:24:09 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
[ afbeelding ]
Die gif! :D
Godver, zit echt de hele tijd sinds ik van de VU af ben te lamballen. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:24:52 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649676
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tje :') Maar deal, doen we een keer :P
Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad ( :') :D :')) dat ik altijd met 2 vriendinnen speel omdat je dan tussendoor leuk kan ouwehoeren. :Y)
pi_116649743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad ( :') :D :')) dat ik altijd met 2 vriendinnen speel omdat je dan tussendoor leuk kan ouwehoeren. :Y)
Lol :P
pi_116649772
Ik speel meestal spelletjes op de pc, en niet irl :o
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:28:11 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649803
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik speel meestal spelletjes op de pc, en niet irl :o
Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus. :P
pi_116649820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus. :P
En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelen _O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:31:13 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649919
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelen _O-
Helemaal niet. :(

Ik zat me serieus vandaag al af te vragen wat ik aan ga doen en of een niet al te trashy jurkje met hakken eronder niet veel te overdressed is als je gewoon met een aantal mensen naar de kroeg gaat. :@ En of ik dan niet een heel verkeerd beeld afgeef, aangezien ik meestal gewoon in een spijkerbroek rondloop. :P
pi_116649978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Helemaal niet. :(

Ik zat me serieus vandaag al af te vragen wat ik aan ga doen en of een niet al te trashy jurkje met hakken eronder niet veel te overdressed is als je gewoon met een aantal mensen naar de kroeg gaat. :@ En of ik dan niet een heel verkeerd beeld afgeef, aangezien ik meestal gewoon in een spijkerbroek rondloop. :P
Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven toch _O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:33:45 #22
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116650013
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven toch _O_
Hoezo? Ben nu al de hele tijd aan het wachten op het moment waarop hij op me afknapt, want ik snap echt niet waarom iemand zoals hij op iemand zoals mij zou vallen, ik kan er echt niet bij. 8)7 En nee, daarmee doel ik niet alleen op uiterlijk. ;)
pi_116650171
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:37:53 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116650192
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
Anticipatie maakt de klap kleiner. :) En blijf graag realistisch. :)
pi_116650535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Anticipatie maakt de klap kleiner. :) En blijf graag realistisch. :)
Daar zeg ik maar niks op :9
pi_116650597
Awh MR :D
pi_116650647
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
QFT!
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:59:07 #28
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116650815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hoezo? Ben nu al de hele tijd aan het wachten op het moment waarop hij op me afknapt, want ik snap echt niet waarom iemand zoals hij op iemand zoals mij zou vallen, ik kan er echt niet bij. 8)7 En nee, daarmee doel ik niet alleen op uiterlijk. ;)

Nu weer druk aant werk :Y)
Thinking about thinking of you.
pi_116650886
MR eerst deed je toch ongemakkelijk bij jongens die je leuk vindt, nu weer last van? Of is dit nog een te vroeg stadium? :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:19:28 #30
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116651416
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar zeg ik maar niks op :9
Jij kent hem niet. Als het over Barrie en een jongen ging, shifto en een meisje of wie dan ook: bij zulke verschillen zou ik me dat bij iedereen afvragen.
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

QFT!
Ik niet, want ik zit anders in elkaar, zoals ik al gezegd heb.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:59 schreef shifto het volgende:

[..]

Nu weer druk aant werk :Y)
Volgens mij ontgaat mijn punt je.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
MR eerst deed je toch ongemakkelijk bij jongens die je leuk vindt, nu weer last van? Of is dit nog een te vroeg stadium? :P
Nee, daar heb ik geen last van. Maar heb het gevoel dat het niet klopt.
pi_116651667
Kut van dat gevoel nu ;( Hopelijk trekt dat nog bij. Hij zal het heus niet ''verkeerd'' bedoelen toch, en mocht dat wel zo zijn dan roep je maar de denboschknokploeg :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:27:21 #32
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116651698
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Kut van dat gevoel nu ;( Hopelijk trekt dat nog bij. Hij zal het heus niet ''verkeerd'' bedoelen toch, en mocht dat wel zo zijn dan roep je maar de denboschknokploeg :+
LOL wtf bedoel je? :')
pi_116651714
In het ergste geval komt het alleen van jouw kant. Zelfs dan kan je nog hosselpogingen doen. ^O^
pi_116651742
Omg laat het dan over iets anders gaan.
pi_116651763
Over slapen? Dat lijkt me nu echt een enorm goed plan ;(
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:29:56 #36
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116651788
BDH is bijna jaaaaarig! *G*
pi_116651877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Muisraket het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom de laatste... 2 weken denk ik zoveel mensen (ook mannen) zo vreselijk ongesteld aan het doen zijn? Is het de tijd van het jaar of zo? :')
What did we (men) do? :o
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:32:02 #38
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116651886
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

What did we (men) do? :o
Doelde niet specifiek op jullie. :P
pi_116652113
Misschien omdat sinds ongeveer twee weken de scholen weer begonnen zijn?
pi_116652529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Muisraket het volgende:
BDH is bijna jaaaaarig! *G*
FFFFUUUU
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:33:57 #41
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116655111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
Omg laat het dan over iets anders gaan.
Als je het vervelend vindt, moet je het zeggen hoor. Dan heb ik het er wel met anderen over. Maar dan moet je er ook niet zelf over beginnen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:35:34 #42
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116655203
pi_116655295
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Als je het vervelend vindt, moet je het zeggen hoor. Dan heb ik het er wel met anderen over. Maar dan moet je er ook niet zelf over beginnen.
Als jij door wil gaan over jouw zelfvertrouwen en hoe snel je iemand wel niet afschrikt dan moet je dat vooral doen, maar ik vond het vooral sneu voor jou.
quote:
_O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:38:26 #44
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116655356
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als jij door wil gaan over jouw zelfvertrouwen en hoe snel je iemand wel niet afschrikt dan moet je dat vooral doen, maar ik vond het vooral sneu voor jou.

[..]

_O_
Nogmaals, dit staat compleet los van mijn zelfvertrouwen en heeft puur en alleen te maken met persoonlijke verschillen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:38:50 #45
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116655387
Get a room. The amount of gejank in dit topic is too damn high :Y)
pi_116655399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nogmaals, dit staat compleet los van mijn zelfvertrouwen en heeft puur en alleen te maken met persoonlijke verschillen.
Daar kan je sowieso niets aan doen. Alleen maar afwachten, als het klikt klikt het.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:39:32 #47
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116655421
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar kan je sowieso niets aan doen. Alleen maar afwachten, als het klikt klikt het.
Zo simpel ligt het niet. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef shifto het volgende:
Get a room. The amount of gejank in dit topic is too damn high :Y)
Je hoeft hier niet te posten hè. ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:39:48 #48
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116655436
Maar ben nu werken. :W
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:40:06 #49
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116655451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Muisraket het volgende:
Maar ben nu werken. :W
Ik ook :') :o ;(
pi_116655478
quote:

[..]

Nee, maar je kan er ook niets aan doen nu.
pi_116655566
quote:

Jawel, shifty krijgt anders ontwenningsverschijnselen :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:45:33 #52
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116655693
quote:

[..]

[..]

Klopt hoef hier ook niet te lezen, maar zo hoef jij hier niet te janken :') (Tevens BDH) Dus non-argument, zeg dan niets :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:45:57 #53
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116655711
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Jawel, shifty krijgt anders ontwenningsverschijnselen :+
En dat :o

Nouja, het alternatief is echt iets doen ;(
pi_116655768
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef shifto het volgende:

[..]

Klopt hoef hier ook niet te lezen, maar zo hoef jij hier niet te janken :') (Tevens BDH) Dus non-argument, zeg dan niets :+
How about a nice cup of shut the fuck up.
Waar jank ik? :')
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:49:55 #55
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116655904
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

How about a nice cup of shut the fuck up.
Waar jank ik? :')
Zie post hierboven

"Waar jank ik huil huil"
pi_116655920
O+ de warmte in dit topic
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:50:29 #57
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116655928
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
O+ de warmte in dit topic
Nie zo janken jij :(
pi_116655965
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef shifto het volgende:

[..]

Zie post hierboven

"Waar jank ik huil huil"
Goed voorbeeld. Ga je gechagrijn in een ander topic afreageren sukkel
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:52:41 #59
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116656029
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Goed voorbeeld. Ga je gechagrijn in een ander topic afreageren sukkel
huuuuiiiiiil post #10128834774

sukkel :')

omg :')_!
pi_116656129
Shifto, overdag een chagrijnige, hardwerkende man. Maar hoe konden we weten dat deze man de leider is van een leger internethelden, het A-Team. POEM PA POEEEEEEEM

dinsdag 11 september 2012 @ 19:56:42 #61
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116656259
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
Shifto, overdag een chagrijnige, hardwerkende man. Maar hoe konden we weten dat deze man de leider is van een leger internethelden, het A-Team. POEM PA POEEEEEEEM

[ afbeelding ]
Weer een kwaliteits-grappige-post van BDH. Het is dat we online zijn anders zag je ons lachen :D
pi_116656313
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef shifto het volgende:

[..]

Weer een kwaliteits-grappige-post van BDH. Het is dat we online zijn anders zag je ons lachen :D
Dit bedoel ik. Ga werken. Ik ga iig wel. Tering zeg :')
pi_116656500
Bedtijd O+ Je zult op deze tijden maar eens moeten werken. :')_!
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:06:48 #64
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116656854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Bedtijd O+ Je zult op deze tijden maar eens moeten werken. :')_!
BB y u do dis ;(
pi_116656974
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef shifto het volgende:

[..]

BB y u do dis ;(
Sterkte jungske, je red het wel :D
pi_116656997
Zal ik nou al deze zeurposts verwijderen? Als MR thuis komt van werk is er niks aan de hand geweest :+
pi_116657113
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zal ik nou al deze zeurposts verwijderen? Als MR thuis komt van werk is er niks aan de hand geweest :+
Wat is dit.
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:12:12 #68
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116657134
Censuur!!!! STEM PIRATEN PARTIJ!!!!! ;(
pi_116657215
Toen pissen, plassen werd is het gezeik begonnen ;(
pi_116657799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef shifto het volgende:
Censuur!!!! STEM PIRATEN PARTIJ!!!!! ;(
Is toch te hopen dat je dat niet serieus doet :{
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:26:00 #71
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116657956
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Is toch te hopen dat je dat niet serieus doet :{
Nee joh, 50plus partij 8-)
pi_116659246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef shifto het volgende:

[..]

Nee joh, 50plus partij 8-)
Dat is lief, dat je ook aan Mohmi en mij denkt O+
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:44:42 #73
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116659325
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat is lief, dat je ook aan Mohmi en mij denkt O+
Nee ik heb de stembreker ingevuld, vond het een goed initiatief en ben benieuwd welke keus ik toegezonden krijg. :)
pi_116659804
nieuwe foto voor JD en BDH

pi_116662980
Als ik tijd over had gehad, was het misschien wel leuk geweest om naar een kraakpand te lopen met politiek actieve linkse burgers om ze te complimenteren met hun actieve geflyer op de stations de afgelopen week, ik heb ze meer gezien dan rechtse promoters. Wat ook logisch is aangezien de linkse achterban werkeloos zit te blowen terwijl de rechtse aanhang aan het werk is. Tevens kreeg ik geen goed antwoord van de mevrouw met de Groenlinks-flyers die ik vroeg of dat niet een beetje zonde was van de bomen.

Wat een pret, die verkiezingen! *O*
pi_116665982
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
Als ik tijd over had gehad, was het misschien wel leuk geweest om naar een kraakpand te lopen met politiek actieve linkse burgers om ze te complimenteren met hun actieve geflyer op de stations de afgelopen week, ik heb ze meer gezien dan rechtse promoters. Wat ook logisch is aangezien de linkse achterban werkeloos zit te blowen terwijl de rechtse aanhang aan het werk is. Tevens kreeg ik geen goed antwoord van de mevrouw met de Groenlinks-flyers die ik vroeg of dat niet een beetje zonde was van de bomen.

Wat een pret, die verkiezingen! *O*
yo als je me nu eens publiekelijk bedankt voor die 40" teeveej die ik gisteren aan je gaf
pi_116666135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef AapO het volgende:

[..]

yo als je me nu eens publiekelijk bedankt voor die 40" teeveej die ik gisteren aan je gaf
:') Als jij mij nu eens bedankt dat ik er geen foto van post _O- Daarover opscheppen :')

Maar ik ben je heus wel dankbaar, hoor :*
pi_116666263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:

[..]

:') Als jij mij nu eens bedankt dat ik er geen foto van post _O- Daarover opscheppen :')

Maar ik ben je heus wel dankbaar, hoor :*
je mag er best een foto van posten, zolang er maar sponserd by AapO staat
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:25:50 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116666600
Omg, hoe hebben jullie dat ding in godsnaam vervoert? :o
pi_116674914
Moggel
pi_116674979
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 05:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
pi_116675007
Zo... gestemd op t station.

En mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_116675142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef shifto het volgende:
Omg, hoe hebben jullie dat ding in godsnaam vervoert? :o
hij weegt niks, zeker vergeleken met mijn oude :o

mogguh trouwens c_/ ik ga zo ook maar efkes op utrecht cs stemmen. sjiek hendig dat dat kan.
pi_116675166
oh nee, kak, andere gemeente. pvd.
pi_116675472
Ik stem gewoon lekker vanavond als ik thuis ben :)

Het grote dilemma wordt alleen of ik ga stemmen volgens mijn idealen, op de partij waar ik al tijden op stem. Of dat ik ga stemmen met mijn portemonnee..
pi_116675533
Yo. Zo de VVD een stem gunnen.
pi_116675727
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:05 schreef bijdehand het volgende:
Yo. Zo de VVD een stem gunnen.
Te laat!

PP heeft mijn stem al :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_116676695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Te laat!

PP heeft mijn stem al :)
Ik wist al dat jij daarop ging stemmen dus niks te laat :6
pi_116676717
  woensdag 12 september 2012 @ 09:25:55 #90
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116676739
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik stem gewoon lekker vanavond als ik thuis ben :)

Het grote dilemma wordt alleen of ik ga stemmen volgens mijn idealen, op de partij waar ik al tijden op stem. Of dat ik ga stemmen met mijn portemonnee..
Ik ook pas vanavond!

Dat mensen uberhaubt nog twijfelen om VVD te stemmen. :') Wat een bord heeft die Rutte voor zn bakkes. Hint... Hint... O-)
pi_116676753
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:25 schreef shifto het volgende:

[..]

Dat mensen uberhaubt nog twijfelen om VVD te stemmen. :') Wat een bord heeft die Rutte voor zn bakkes.
Ik vind dit een beetje raar uit de mond van iemand die op de SP stemt.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:27:29 #92
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116676776
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje raar uit de mond van iemand die op de SP stemt.
ok gr gr
pi_116676858
Ach, stemmen met je onderbuik, portemonnee of idealen, who cares. Het is pas dom als je denkt dat je verschil kan maken.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:37:23 #94
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116676989
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Ach, stemmen met je onderbuik, portemonnee of idealen, who cares. Het is pas dom als je denkt dat je verschil kan maken.
Vind ik ook zeker waar, maar ik vind het wel slecht van de mensen die met dat excuus maar niet stemmen.

Daarom vond ik de stembreker ook een goed initiatief, daar proberen ze coalitie vorming te doen aan de hand van de mensen die het invullen. Dus als het goed is kreeg vandaag iedereen een smsje met een stemverzoek met "bovenliggende gedachte".

Het is ook niet ideaal maar zo zie je wel dat er mensen zijn die het huidige systeem proberen te veranderen door niet als individu te stemmen maar als machine een verandering teweeg proberen te brengen.
pi_116677062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:

[..]

Vind ik ook zeker waar, maar ik vind het wel slecht van de mensen die met dat excuus maar niet stemmen.

Daarom vond ik de stembreker ook een goed initiatief, daar proberen ze coalitie vorming te doen aan de hand van de mensen die het invullen. Dus als het goed is kreeg vandaag iedereen een smsje met een stemverzoek met "bovenliggende gedachte".

Het is ook niet ideaal maar zo zie je wel dat er mensen zijn die het huidige systeem proberen te veranderen door niet als individu te stemmen maar als machine een verandering teweeg proberen te brengen.
Niet stemmen is gewoon achterlijk, sorry dat ik het zeg. Is een beter systeem dan op coalities stemmen? Ik denk het niet. Of men moet voor elke coalitie een akkoord sluiten, zodat je daarop kan stemmen. Anders weet je niet welke partij op welk punt gaat breken en dat is nog slechter dan wat we nu hebben.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:51:18 #96
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116677357
Soms, soms wil ik gewoon mijn eigen partij oprichten en alles zal mooi en geweldig zijn. 10 Jaar later is die partij dan ook een verzameling oude idealen die niet meer van toepassing zijn en is er nog meer diversiteit (en dus nog meer feest bij het maken van coalities) :+
pi_116677412
Een twee of driepartijenstelsel zou het in ieder geval wat overzichtelijker maken, en mensen ook meer het idee geven dat hun stem daadwerkelijk invloed heeft op de samenstelling van de regering.

Nu stemt iedereen op splinterpartijtjes, waardoor de kans dat jouw partij daadwerkelijk gaat regeren altijd nog maar afwachten is.
pi_116677421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef shifto het volgende:
Soms, soms wil ik gewoon mijn eigen partij oprichten en alles zal mooi en geweldig zijn. 10 Jaar later is die partij dan ook een verzameling oude idealen die niet meer van toepassing zijn en is er nog meer diversiteit (en dus nog meer feest bij het maken van coalities) :+
Ik stem niet op je, je bent te links ;(
pi_116677443
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een twee of driepartijenstelsel zou het in ieder geval wat overzichtelijker maken, en mensen ook meer het idee geven dat hun stem daadwerkelijk invloed heeft op de samenstelling van de regering.

Nu stemt iedereen op splinterpartijtjes, waardoor de kans dat jouw partij daadwerkelijk gaat regeren altijd nog maar afwachten is.
Alles heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Er gaan zeeeeeeer veel stemmen verloren als je bijvoorbeeld een stelsel hebt als in Amerika.
pi_116677482
vvd dan maar
  woensdag 12 september 2012 @ 10:00:47 #101
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116677569
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik stem niet op je, je bent te links ;(
Ik ben rechts! :o Muis rechts, trek met rechts, schrijf met rechts :+

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:56 schreef AapO het volgende:
vvd dan maar
50Plus partij vriend, erken je leeftijd.
pi_116677648
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Alles heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Er gaan zeeeeeeer veel stemmen verloren als je bijvoorbeeld een stelsel hebt als in Amerika.
Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaien :')
*oh, wilders maakt zijn beloftes niet waar.. kom we gaan met z'n allen op roemer stemmen*
pi_116685986
ideaal, dat stemmen op stations, en goed te zien dat het druk was :Y toch d66 geworden voor mij.
pi_116686056
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
ideaal, dat stemmen op stations, en goed te zien dat het druk was :Y toch d66 geworden voor mij.
Ik ga vanavond na het eten ^O^
pi_116686093
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaien :')
*oh, wilders maakt zijn beloftes niet waar.. kom we gaan met z'n allen op roemer stemmen*
Ach, dat populisme is niet van deze tijd. Ik vind het veel erger dat de debatten niet meer geworden zijn dan moddergooien en zielig doen. Echt ik heb met plaatsvervangende schaamte gekeken.
pi_116686148
er stonden wel twee kneusjea ruzie te maken omdat ze zonder stempas niet mochten stemmen :') blij dat ze geen stem hebben uitgebracht ^O^
pi_116686715
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
er stonden wel twee kneusjea ruzie te maken omdat ze zonder stempas niet mochten stemmen :') blij dat ze geen stem hebben uitgebracht ^O^
Domme mensen heb je altijd he ;(
pi_116692181
hoi
pi_116695227
Mensen die in het stemhoekje nog even op hun dooie gemakje die kandidatenlijst lezen. :')
pi_116695826
hihaho
pi_116696098
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB! :D
pi_116696353
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB! :D
Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen niet :{w
:+
pi_116696504
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen niet :{w
:+
Nou, ik denk dat ze bedoelt 3 of 4 _O-
  woensdag 12 september 2012 @ 18:44:37 #114
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116697200
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den bosch :o
  woensdag 12 september 2012 @ 18:44:53 #115
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116697208
Gestemd :7
pi_116697422
Buikgriep? Ik ken er juist kei veel met koorts, oorpijn, keelpijn en die shit. Geen idee hoe dat heet maar i.i.g. geen diarree :')
pi_116698325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef shifto het volgende:

[..]

Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den bosch :o
Ik ken ook niemand idd :') De huisarts zei het en bleef uit mn buurt na het horen van mn klachten. Ik heb er ook nog geen last van *klopt afff*, maar als ik moet kiezen tussen die buikgriep of een beginnende maagzweer ga ik denk ik toch voor dat eerste.

Ach, wat zeg ik toch, hoezo kiezen? Morgen gewoon werkenstampenBAM! *O*
pi_116698923
Maar ik ben wel wat voorzichtiger geworden met scheetjes laten :') _O-
pi_116699152
Zo, ook maar eens gaan stemmen :P
pi_116699154
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
Maar ik ben wel wat voorzichtiger geworden met scheetjes laten :') _O-
Ik niet. Russisch Roulette :D
pi_116699198
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik niet. Russisch Roulette :D
_O- Dude :')
pi_116699253
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:

[..]

_O- Dude :')
Houdt de spanning er wel in toch :D
pi_116699322
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Houdt de spanning er wel in toch :D
Niks tegenin te brengen :D En jouw moeder maar wassen _O-
pi_116699432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:

[..]

Niks tegenin te brengen :D En jouw moeder maar wassen _O-
Ja want zo'n vieze onderbroek ga ik dan geen drie dagen dragen zoals gewoonlijk :P
pi_116700909
pi_116702655
quote:
:D _O-
pi_116706337
Zoveel stemmen nog voor de SP, joh? Zag ik niet aankomen. Evenals mn avondeten van net, zag ik ook niet aankomen.
pi_116706796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
Zoveel stemmen nog voor de SP, joh? Zag ik niet aankomen. Evenals mn avondeten van net, zag ik ook niet aankomen.
Toch die buikgriep? _O-
pi_116706857
quote:
De eerste exitpolls laten woensdagavond een nek-aan-nekrace zien tussen de VVD van Mark Rutte (41 zetels) en de PvdA van Diederik Samsom (40).
Hm krijgen we een soort van paars zonder midden :P
pi_116706907
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Toch die buikgriep? _O-
.... :'( Nja, beter dan een beginnende maagzweer zal ik maar zeggen :{ ;(
pi_116707247
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:

[..]

.... :'( Nja, beter dan een beginnende maagzweer zal ik maar zeggen :{ ;(
Ogerm. Hierbij is wel bewezen dat je lelijk bent want mooie vrouwen poepen niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116707518
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ogerm. Hierbij is wel bewezen dat je lelijk bent want mooie vrouwen poepen niet.

SPOILER
Als het daarom gaat ben ik afzichtelijk sowieso :Y Maar moest overgeven, niet kakken. Maar als je me even geeft zit dat zo ook wel snor aan het gerommel te merken :')

SPOILER
pi_116707720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

Als het daarom gaat ben ik afzichtelijk sowieso :Y Maar moest overgeven, niet kakken. Maar als je me even geeft zit dat zo ook wel snor aan het gerommel te merken :')

SPOILER
Niks arme anus. Racekak komt er veel makkelijker uit. Zo'n dikke harde drol doet pas pijn.
pi_116707908
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niks arme anus. Racekak komt er veel makkelijker uit. Zo'n dikke harde drol doet pas pijn.
Ja maar 100x vegen is dodelijk, zeker met die zure brandkak :'(
Ik ga trouwens ook plat :@ Truste alvast :*
  woensdag 12 september 2012 @ 21:41:15 #135
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116709319
Even snel een vraagje: zijn er mensen die wel eens/vaak in de Rode Pimpernel komen? Zo ja: is het erg warm daar, of valt het mee? Oh en zeg er even bij of je een koukleum bent of niet, thanks. :7
pi_116710507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ja maar 100x vegen is dodelijk, zeker met die zure brandkak :'(
Ik ga trouwens ook plat :@ Truste alvast :*
Iew ja. Tot bloedens toe dan ;( Sterkte en truste :*
pi_116710574
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
Even snel een vraagje: zijn er mensen die wel eens/vaak in de Rode Pimpernel komen? Zo ja: is het erg warm daar, of valt het mee? Oh en zeg er even bij of je een koukleum bent of niet, thanks. :7
Nooit geweest, maar volgens mij is het niet veel anders dan de Terminus. Ga je daar heen met je nieuwe project? :7
  woensdag 12 september 2012 @ 21:54:58 #138
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116710672
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nooit geweest, maar volgens mij is het niet veel anders dan de Terminus. Ga je daar heen met je nieuwe project? :7
Ik ga daarheen met een groep. Terminus was niet mega warm toch?
pi_116711004
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik ga daarheen met een groep. Terminus was niet mega warm toch?
Weet ik toch :) En terminus is 'normaal'. Je kan daar gewoon in een shirtje zitten en dan zweet je niet.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:59:29 #140
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711109
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet ik toch :) En terminus is 'normaal'. Je kan daar gewoon in een shirtje zitten en dan zweet je niet.
Hmm, lastig dit.

Vrouwen en kledingcrises. :')_! x infinity
pi_116711356
Kan je niet een vestje/blazer aantrekken, voor het geval je het warm/koud krijgt?
pi_116711425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hmm, lastig dit.

Vrouwen en kledingcrises. :')_! x infinity
Doe gewoon een normale broek, een shirtje en een vestje aan ofzo :) 's avonds koelt het wel af dus misschien ook een jas meenemen.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:03:29 #143
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan je niet een vestje/blazer aantrekken, voor het geval je het warm/koud krijgt?
Zou misschien ook kunnen ja.
pi_116711716
shocking nieuws wel, mr zojuist een foutje zien maken. Kledingcrises :o
  woensdag 12 september 2012 @ 22:07:13 #145
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711744
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
shocking nieuws wel, mr zojuist een foutje zien maken. Kledingcrises :o
Da's meervoud. :Y)
pi_116711918
Oke ik ga me schamen
  woensdag 12 september 2012 @ 22:09:56 #147
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ga me schamen
Nergens voor nodig. O+ :*
pi_116712124
Oh MR ongeacht wat je aantrekt, mocht je het koud krijgen dan moet je hem gewoon even in zijn ogen aankijken O+
  woensdag 12 september 2012 @ 22:12:07 #149
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116712238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh MR ongeacht wat je aantrekt, mocht je het koud krijgen dan moet je hem gewoon even in zijn ogen aankijken O+
pi_116712254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]

Nergens voor nodig. O+ :*
Een kledingcrisis. Meerdere kledingcrises. Het klinkt ook gewoon niet. :')
pi_116712280
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Da's meervoud. :Y)
Jij hebt ook vaker last van een kledingcrisis, dus BB heeft gewoon gelijk :P
pi_116712344
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Niks :') , dat was juist een uitermate waardevolle tip van BB :o
Instant win als ie de hint oppakt :P
  woensdag 12 september 2012 @ 22:13:04 #153
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116712354
Kleding is overrated, gewoon naakt :o Heb je meteen je buit binnen :7
pi_116712375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

:D :D
  woensdag 12 september 2012 @ 22:14:16 #155
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116712499
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Niks :') , dat was juist een uitermate waardevolle tip van BB :o
Instant win als ie de hint oppakt :P
Nee, we houden het tempo lekker langzaam. :7
  woensdag 12 september 2012 @ 22:14:51 #156
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116712553
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Jij hebt ook vaker last van een kledingcrisis, dus BB heeft gewoon gelijk :P
Nee hoor, alleen voor vrijdag. Kan me serieus geen andere dagen bedenken, behalve dagen waarop al mijn spijkerbroeken in de was zitten.
pi_116712576
Oh en als je het warm krijgt bestaan er altijd nog ijsklontjes :D
pi_116712602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Een knuffel om je op te warmen is niet meteen een home-run ofzo :P
pi_116712657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en als je het warm krijgt bestaan er altijd nog ijsklontjes :D
Dat geeft weer het verkeerde signaal af :+
Dat trekt hoogstens vervelende shifty's of A_T's aan :9
  woensdag 12 september 2012 @ 22:16:55 #160
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116712748
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Een knuffel om je op te warmen is niet meteen een home-run ofzo :P
Nee maar wij zijn ultrasloom. :7
  woensdag 12 september 2012 @ 22:17:06 #161
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116712764
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Bahbah. :r
pi_116712853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

NIET DOEN WANT DAN WORDT S. BOOS :'(
pi_116712887
quote:

[..]

Wat is er mis met een koud glas cola?
  woensdag 12 september 2012 @ 22:18:32 #164
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116712997
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

NIET DOEN WANT DAN WORDT S. BOOS :'(
_O-
pi_116713055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hij ook? That's niceee
  woensdag 12 september 2012 @ 22:19:30 #166
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116713133
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hij ook? That's niceee
Wij = meervoud. :P
pi_116713258
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wat is er mis met een koud glas cola?
Shit, my pervert mind got the better of me :')
  woensdag 12 september 2012 @ 22:21:09 #168
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116713290
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Shit, my pervert mind got the better of me :')
No surprise there...
pi_116713321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ach, langzaampjes kan ook heel leuk zijn :7
pi_116713330
Begin te merken dat ik gruwelijk slaaptekort heb. Truste mensjes O+
pi_116713340
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

No surprise there...
:'( _!!
  woensdag 12 september 2012 @ 22:22:02 #172
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116713389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Begin te merken dat ik gruwelijk slaaptekort heb. Truste mensjes O+
Trusten. :)
  woensdag 12 september 2012 @ 22:24:03 #173
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116713575
Hè? :o Seks? :o
pi_116713636
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef shifto het volgende:
Hè? :o Seks? :o
Shifty wordt wakker :+
  woensdag 12 september 2012 @ 22:25:42 #175
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116713712
:Y)
pi_116730002
:W
pi_116730030
quote:
pi_116730059
Die uitslag :o
pi_116730147
Mogguh allemaal :O Lekker geslapen verdorie *O* Wel nog een geradbraakte maag, hongerrr maar angst om te eten :')

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
Jup, heel vaak zelfs, Pimpernel staat bij mij nog boven Terminus qua favorieten :o En het ligt eraan hoeveel mensen er zijn. Ga je er eten of borrelen? Eten is boven achterin, daar is het minder warm, in het kroeg gedeelte is het vooral staan en als het druk is, is het daar snel warm. Ligt ook aan de avond dat je gaat.
Toevallig wil ik er morgen gaan eten, als ik beter ben ;(
pi_116730171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:33 schreef MohMi het volgende:
Mogguh allemaal :O Lekker geslapen verdorie *O* Wel nog een geradbraakte maag, hongerrr maar angst om te eten :')

[..]

Jup, heel vaak zelfs, Pimpernel staat bij mij nog boven Terminus qua favorieten :o En het ligt eraan hoeveel mensen er zijn. Ga je er eten of borrelen? Eten is boven achterin, daar is het minder warm, in het kroeg gedeelte is het vooral staan en als het druk is, is het daar snel warm. Ligt ook aan de avond dat je gaat.
Toevallig wil ik er morgen gaan eten, als ik beter ben ;(
Ik had gister de hele nacht racekak _O-
pi_116730177
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik had gister de hele nacht racekak _O-
Meen je dat nou?? _O- Digitaal besmet :') Nja, ben allang blij dat ik me totaal niet koortsig voel ofzo, tis echt gewoon mijn buik die loopt te bitchen als een motherfucker.

Sterkte met je anus :*
pi_116730184
Zo op naar mijn werk om mijn geliefde collega's eens flink aan te steken 8-)
pi_116730186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo op naar mijn werk om mijn geliefde collega's eens flink aan te steken 8-)
Nice, ben trots op je BB! *O*
pi_116730216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:37 schreef MohMi het volgende:

[..]

Meen je dat nou?? _O- Digitaal besmet :') Nja, ben allang blij dat ik me totaal niet koortsig voel ofzo, tis echt gewoon mijn buik die loopt te bitchen als een motherfucker.

Sterkte met je anus :*
't is al over hoor. Ben nu alleen een beetje moe want geen oog dichtgedaan :P
pi_116730289
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

't is al over hoor. Ben nu alleen een beetje moe want geen oog dichtgedaan :P
Beter, dat het iig over is :) Ik ga zo wat eten want heb hongerrr, even zien of het erin blijft.
pi_116730306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:53 schreef MohMi het volgende:

[..]

Beter, dat het iig over is :) Ik ga zo wat eten want heb hongerrr, even zien of het erin blijft.
Sterkte
pi_116731025
Nog 8,5 uur te gaan *O*
  donderdag 13 september 2012 @ 09:20:01 #188
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116731381
Ik weet niet of ik in dit topic ga komen met al die zieke mensen hier! :o
pi_116731414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:20 schreef shifto het volgende:
Ik weet niet of ik in dit topic ga komen met al die zieke mensen hier! :o
Mijn eten van net zit er nog in én mijn maag lijkt rustig :D Herstellenderwijsch goed bezig :7 Dus je kunt ook wat antistoffen komen leechen *O*
  donderdag 13 september 2012 @ 09:34:49 #190
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116731693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:21 schreef MohMi het volgende:

[..]

Mijn eten van net zit er nog in én mijn maag lijkt rustig :D Herstellenderwijsch goed bezig :7 Dus je kunt ook wat antistoffen komen leechen *O*
:P
* shifto leeched
pi_116731921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:34 schreef shifto het volgende:

[..]

:P
* shifto leeched
Niet teveel anders kots ik je onder verdorie :( :D
  donderdag 13 september 2012 @ 10:04:02 #192
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116732463
Kots ik vanzelf terug!
pi_116732498
Leechen, bitch, leechen! O goed zo!!! JAAAAAAAAAA!!!!
  donderdag 13 september 2012 @ 10:15:43 #194
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116732788
Lol ik boos mijn stagiaire bellen waar hij bleef, heeft ie een terugkomdag op school ofzo, had ie gewoon gemaild :')
pi_116734656
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef shifto het volgende:
Lol ik boos mijn stagiaire bellen waar hij bleef, heeft ie een terugkomdag op school ofzo, had ie gewoon gemaild :')
:') Mijn baas had gister hetzelfde bij een collega die naar het ziekenhuis moest en dat had gemeld :') Hoor je zijn toon opeens veranderen tijdens het bellen xD
  donderdag 13 september 2012 @ 11:34:32 #196
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116735048
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

:') Mijn baas had gister hetzelfde bij een collega die naar het ziekenhuis moest en dat had gemeld :') Hoor je zijn toon opeens veranderen tijdens het bellen xD
Precies :P

Ik: Hoi, ik had jou hier vandaag eigenlijk wel verwacht. Hoe kan dat?

Hij: Ja ik heb terugkom dag van school, had ik toch gemaild?

Ik: Owjah, dat klopt, nou succes vanmiddag en tot morgen!

In my defense, ik heb de mail erbij gezocht en daarin stond vrijdag :Y)
  donderdag 13 september 2012 @ 16:02:56 #197
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116743901
Dood topic is uhhh... dood :o
pi_116744187
leugens, its alive!!!
  donderdag 13 september 2012 @ 16:14:40 #199
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116744345
Nu wel :o
pi_116744591
HOiiiiiiii
pi_116744860
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef shifto het volgende:

[..]

Precies :P

Ik: Hoi, ik had jou hier vandaag eigenlijk wel verwacht. Hoe kan dat?

Hij: Ja ik heb terugkom dag van school, had ik toch gemaild?

Ik: Owjah, dat klopt, nou succes vanmiddag en tot morgen!

In my defense, ik heb de mail erbij gezocht en daarin stond vrijdag :Y)
Serieus ja krijgt tie daar een hele dag vrij voor? _O_
  donderdag 13 september 2012 @ 16:31:03 #202
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116745028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Serieus ja krijgt tie daar een hele dag vrij voor? _O_
Interesseert mij niet zoveel :P mijn andere stagiaire heeft vrijdag auto examen en als hij slaagt moet hij terugkomen met taart en anders gaat ie maar thuis uithuilen :P
pi_116745103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:31 schreef shifto het volgende:

[..]

Interesseert mij niet zoveel :P mijn andere stagiaire heeft vrijdag auto examen en als hij slaagt moet hij terugkomen met taart en anders gaat ie maar thuis uithuilen :P
Haha relaxed _O-
  donderdag 13 september 2012 @ 16:41:46 #204
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116745474
Ja het zijn maar scholieren hè, daarbij beul ik ze al af in de tijd dat ze er wel zijn. :7
pi_116745889
sup, ben echt naar de klote bleh
  donderdag 13 september 2012 @ 16:55:12 #206
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_116746053
Hallo poppers
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_116746177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef shifto het volgende:
Ja het zijn maar scholieren hè, daarbij beul ik ze al af in de tijd dat ze er wel zijn. :7
Oh dat dan weer wel :o

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef DeJori het volgende:
Hallo poppers
Die slang in Nuland zat toch niet toevallig bij je ouders in de tuin he? :P
  donderdag 13 september 2012 @ 16:59:07 #208
361691 DeJori
pi_116746200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh dat dan weer wel :o

[..]

Die slang in Nuland zat toch niet toevallig bij je ouders in de tuin he? :P
Niet dat ik weet.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_116746338
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:59 schreef DeJori het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Jammer geen sensatie.
pi_116764904
hi
pi_116768008
*O* *G* Gefeliciteerd bijdehand! :D *G*
pi_116768039

En als laatste natuurlijk nog een verjaardagstaart:

Gefeli BDH! *O*
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:29:48 #213
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116768096
MohMi's post. _O_
pi_116768122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:29 schreef Muisraket het volgende:
MohMi's post. _O_
Die taart is geniaal :D
pi_116768214
Gratz bdh!
pi_116768327
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:19 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En als laatste natuurlijk nog een verjaardagstaart:

[ afbeelding ]

Gefeli BDH! *O*
_O_
pi_116768539
Danku danku. En MohMi: _O_
pi_116768591
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:29 schreef bijdehand het volgende:
Danku danku. En MohMi: _O_
:* Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag?
pi_116768602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:33 schreef MohMi het volgende:

[..]

:* Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag?
Nou, ik vier het niet. Hou er niet zo van :o
pi_116768632
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, ik vier het niet. Hou er niet zo van :o
Ook niet gezellig even proosten met wat matties? :o Ik ben altijd meer van 'any excuse to drink beer' *O*
pi_116768653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:36 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ook niet gezellig even proosten met wat matties? :o Ik ben altijd meer van 'any excuse to drink beer' *O*
Bier is altijd goed, maar voor mn verjaardag hoeft het niet. Dan is er niks te vieren, alleen te rouwen... :(
pi_116768683
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bier is altijd goed, maar voor mn verjaardag hoeft het niet. Dan is er niks te vieren, alleen te rouwen... :(
:') Had ik toch die Cradle of Filth cd voor je moeten halen _O-
pi_116768693
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:40 schreef MohMi het volgende:

[..]

:') Had ik toch die Cradle of Filth cd voor je moeten halen _O-
Een kusje kan ik beter gebruiken :D
pi_116768757
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een kusje kan ik beter gebruiken :D
Even wachten dan, shifto en DJ zullen zo wel online zijn :Y
pi_116768924
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef MohMi het volgende:

[..]

Even wachten dan, shifto en DJ zullen zo wel online zijn :Y
Ik weet dat hun zachte vrouwenlipjes hebben maar dat telt niet hoor :(
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:17:05 #226
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116769257
Goedemorgen mensen, vandaag is het feestdag!

Congratulations BDH! *O* *G* *O* *G* *O*
pi_116769626
_O_
Ik heb geen zin om op al die facebookberichten te reageren, ook al zijn het er weinig :') LUI :D :D :D
pi_116769907
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef bijdehand het volgende:
_O_
Ik heb geen zin om op al die facebookberichten te reageren, ook al zijn het er weinig :') LUI :D :D :D
Deed ik ook niet met mn verjaardag, hoor.
pi_116770228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:

[..]

Deed ik ook niet met mn verjaardag, hoor.
Nja, ik normaal wel, vooral als ik toch niks te doen heb :)
pi_116770645
Voor jou is je verjaardag gewoon een zeer treurige dag bdh? :)
pi_116772039
Niet treurig, maar ik geef er al sinds m'n 12 niets meer om. Op de middelbare school wist ik 't zelfs voor al m'n klasgenoten verborgen te houden tot aan de zesde :D
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:03:07 #232
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116772041
Trouwens voor de mensen die zich vervelen; Terraria server op michelerkens.nl :7

Client kun je downloaden van mn site :P
pi_116773125
Gefeliciteerd bdh :)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_116773883
Al cadeautjes gehad bijdehand? :D
pi_116774912
Dankje DT. En ik heb geld gehad, en wie weet wat nog meer vandaag :')
pi_116775059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef bijdehand het volgende:
Dankje DT. En ik heb geld gehad, en wie weet wat nog meer vandaag :')
Wees maar op je hoede _O-
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:54:10 #237
77609 AapO
Buurtninja
pi_116778026
gefeliciteerd jongeh, waar is me bier ?
pi_116807068
Goedemorgen *G*
pi_116809575
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 02:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen *G*
pi_116811299
yo
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:37:23 #241
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116817919
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef bijdehand het volgende:
yo
pi_116818403
Goedemiddag!
pi_116820887
Dag lieve Bosschenaren!
pi_116832041
Lekker dood hier.
pi_116835223
avond
  zondag 16 september 2012 @ 08:21:49 #246
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116838730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 02:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen *G*
pi_116838804
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wat ben jij vrolijk :+
  zondag 16 september 2012 @ 08:40:22 #248
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116838814
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat ben jij vrolijk :+
Nee, Barrie is/was vrolijk, het was haar bericht hè. :P

SPOILER
  zondag 16 september 2012 @ 08:50:51 #249
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116838874
Maar hoe gaat het met onze hand? :)
  zondag 16 september 2012 @ 08:56:22 #250
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116838914
En ik ben ook wel vrolijk hoor, bdh, maar voel me daarnaast ook minder, even gemengd dus. :P
Hoe is het met de rest van het dode topique?
pi_116838918
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:40 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, Barrie is/was vrolijk, het was haar bericht hè. :P

SPOILER
Maar jij quote het :o
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:50 schreef Muisraket het volgende:
Maar hoe gaat het met onze hand? :)
Goed, en met ons muisje?
  zondag 16 september 2012 @ 08:59:15 #252
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116838943
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar jij quote het :o

[..]

Goed, en met ons muisje?
Zie: 2 posts hierboven.
pi_116838955
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Zie: 2 posts hierboven.
O die heb ik niet gezien :P Hoezo gaat t minder?
pi_116840352
Goedemorgen dood topicje *O*
  zondag 16 september 2012 @ 11:00:24 #255
361691 DeJori
pi_116840369
Goeiemoggel.
pi_116841678
Mogguh :O
  zondag 16 september 2012 @ 13:22:59 #257
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116845005
Net wakker en gvd schoonmaken zometeen gvd! :D
pi_116845071
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef shifto het volgende:
Net wakker en gvd schoonmaken zometeen gvd! :D
Laat je MohMi dat niet doen?
  zondag 16 september 2012 @ 13:27:06 #259
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116845183
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 13:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Laat je MohMi dat niet doen?
Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investeren :7
pi_116845347
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef shifto het volgende:

[..]

Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investeren :7
Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jou :*
  zondag 16 september 2012 @ 13:33:47 #261
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116845466
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jou :*
*O*

Kom jij mij helpen schoonmaken dan? :D
pi_116846400
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef shifto het volgende:

[..]

*O*

Kom jij mij helpen schoonmaken dan? :D
Ja natuurlijk.
pi_116847614
Yoooyoo
pi_116848080
Pvd schone kiet, jonguh! *O*
  zondag 16 september 2012 @ 16:34:47 #265
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116852602
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
Pvd schone kiet, jonguh! *O*
QFT :7
pi_116854587
Als jullie toch bezig zijn heb ik hier ook nog wel een kamer :@
pi_116854705
En nu is het tijd om eindelijk mijn laptop weer te pimpen en al mn oude shit terug te zien/horen! *O*

THANKS shifto! :* :* :*
pi_116855117
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie toch bezig zijn heb ik hier ook nog wel een kamer :@
Ok, ben er zo :9~
pi_116855342
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 17:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ok, ben er zo :9~
Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halen :D
pi_116855647
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halen :D
Dat standje ken ik niet.
pi_116855772
pi_116855937
403 forbidden
pi_116855968
Jammer dit. ;(
pi_116858621
Niks aan te doen, Bar!
pi_116859024
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Niks aan te doen, Bar!
Nopiedopie
pi_116861556
Morgen vrij?
pi_116874557
Ja en jij?
pi_116874599
ook
pi_116874659
Relaxed :D Jij gaat zeker weer sporten?
pi_116875031
Ik denk het wel ja! Jij gaat zeker niet mee? :(
pi_116875191
Nee ik ga lekker de dikzak uithangen :D
pi_116877575
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee ik ga lekker de dikzak uithangen :D
Jij poef :D
pi_116879214
:W
pi_116879654
:'( Teringzooi nu al wakker :r
  maandag 17 september 2012 @ 09:11:58 #285
77609 AapO
Buurtninja
pi_116880337
oh look, its this thread again
  maandag 17 september 2012 @ 09:18:32 #286
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116880434
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:11 schreef AapO het volgende:
oh look, its this thread again
moggol
  maandag 17 september 2012 @ 09:20:15 #287
77609 AapO
Buurtninja
pi_116880472
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef shifto het volgende:

[..]

moggol
goeiemoggol
  maandag 17 september 2012 @ 09:22:44 #288
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116880513
Pfff echt druk vandaag. ;( Ik wil Terraria speulen :o
  maandag 17 september 2012 @ 09:25:37 #289
77609 AapO
Buurtninja
pi_116880569
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Pfff echt druk vandaag. ;( Ik wil Terraria speulen :o
haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrr
  maandag 17 september 2012 @ 09:28:39 #290
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116880629
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:25 schreef AapO het volgende:

[..]

haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrr
loelloel

Ga alvast wat adamantite minen dan :P Dan kom ik vanmiddag wel online :P
  maandag 17 september 2012 @ 09:35:15 #291
77609 AapO
Buurtninja
pi_116880774
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:28 schreef shifto het volgende:

[..]

loelloel

Ga alvast wat adamantite minen dan :P Dan kom ik vanmiddag wel online :P
lol da ken nie me char op me pc is anders dan op me laptop
  maandag 17 september 2012 @ 09:37:34 #292
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116880828
Mensen die niet een zipje van hun data zippen en uploaden naar werk :P
  maandag 17 september 2012 @ 09:38:53 #293
77609 AapO
Buurtninja
pi_116880863
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
Mensen die niet een zipje van hun data zippen en uploaden naar werk :P
jah njah kan nie bij me pc thuis momenteel :(
  maandag 17 september 2012 @ 09:40:22 #294
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116880905
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef AapO het volgende:

[..]

jah njah kan nie bij me pc thuis momenteel :(
Vooruit denken jonguh! hak gisteren al gedaan :P
pi_116881305
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open. :{ :|W
  maandag 17 september 2012 @ 10:00:01 #296
77609 AapO
Buurtninja
pi_116881378
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open. :{ :|W
barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ? :P
pi_116881397
Moggel
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ga met mij mee :D :D :D :D
pi_116881431
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef AapO het volgende:

[..]

barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ? :P
Maandag is mijn standaard vrije dag O+

quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef bijdehand het volgende:
Moggel

[..]

Ga met mij mee :D :D :D :D
Ja of jij komt met mij mee?
pi_116881466
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja of jij komt met mij mee?
Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.
pi_116881473
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.
En dat is?
pi_116881477
w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')