SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
NOu vertel hoe gaat dat spelletje?
Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen.
1. Je gaat in een kring zitten met een paar mensen
2. Je plaatst je handen op zo'n manier dat een hand voor je linkerbuurman en de andere hand voor je rechterbuurman op tafel ligt. Iedereen doet dit.
3. Je hebt dus zelf ook 2 handen voor je: 1 van je linkerbuurman en 1 van je rechterbuurman
4. Iemand begint door met een hand op de tafel te slaan
5. Dan moet de hand naast de hand die begon ook slaan, met de klok mee
5a. Behalve als iemand 2x slaat, dan gaat het slaan teruguit, tegen de klok in
6. Dit is best lastig, degene die slaat wanneer hij/zij dit niet had moeten doen is de verliezer
7. Diegene moet drinken
8. Eigenlijk is de verliezer dus de winnaar
Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spelquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8.
Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spel
Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.
Eens met de eerste jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.
Ik win normaal altijd met spelletjes (BEHALVE GANZENBORD) dus is het fijn als ik gewoon kan verliezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens met de eerste ja
Dat laatste is wel geniaal.
DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tjequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef Muisraket het volgende:
BDH, mocht je een keer willen winnen met ganzenbord, doe dat dan samen met mij. Ik verlies altijd met spelletjes. Niet in de laatste plaats omdat ik het vaak maar half snap.
Die gif!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
[ afbeelding ]
Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad (quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tjeMaar deal, doen we een keer
Lolquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad (![]()
![]()
) dat ik altijd met 2 vriendinnen speel omdat je dan tussendoor leuk kan ouwehoeren.
Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik speel meestal spelletjes op de pc, en niet irl
En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelen
Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven tochquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Ik zat me serieus vandaag al af te vragen wat ik aan ga doen en of een niet al te trashy jurkje met hakken eronder niet veel te overdressed is als je gewoon met een aantal mensen naar de kroeg gaat.En of ik dan niet een heel verkeerd beeld afgeef, aangezien ik meestal gewoon in een spijkerbroek rondloop.
Hoezo? Ben nu al de hele tijd aan het wachten op het moment waarop hij op me afknapt, want ik snap echt niet waarom iemand zoals hij op iemand zoals mij zou vallen, ik kan er echt niet bij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven toch
Anticipatie maakt de klap kleiner.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
Daar zeg ik maar niks opquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Anticipatie maakt de klap kleiner.En blijf graag realistisch.
QFT!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo? Ben nu al de hele tijd aan het wachten op het moment waarop hij op me afknapt, want ik snap echt niet waarom iemand zoals hij op iemand zoals mij zou vallen, ik kan er echt niet bij.En nee, daarmee doel ik niet alleen op uiterlijk.
Jij kent hem niet. Als het over Barrie en een jongen ging, shifto en een meisje of wie dan ook: bij zulke verschillen zou ik me dat bij iedereen afvragen.quote:
Ik niet, want ik zit anders in elkaar, zoals ik al gezegd heb.quote:
Volgens mij ontgaat mijn punt je.quote:
Nee, daar heb ik geen last van. Maar heb het gevoel dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
MR eerst deed je toch ongemakkelijk bij jongens die je leuk vindt, nu weer last van? Of is dit nog een te vroeg stadium?
LOL wtf bedoel je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Kut van dat gevoel nuHopelijk trekt dat nog bij. Hij zal het heus niet ''verkeerd'' bedoelen toch, en mocht dat wel zo zijn dan roep je maar de denboschknokploeg
What did we (men) do?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Muisraket het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom de laatste... 2 weken denk ik zoveel mensen (ook mannen) zo vreselijk ongesteld aan het doen zijn? Is het de tijd van het jaar of zo?
Doelde niet specifiek op jullie.quote:
FFFFUUUUquote:
Als je het vervelend vindt, moet je het zeggen hoor. Dan heb ik het er wel met anderen over. Maar dan moet je er ook niet zelf over beginnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
Omg laat het dan over iets anders gaan.
Als jij door wil gaan over jouw zelfvertrouwen en hoe snel je iemand wel niet afschrikt dan moet je dat vooral doen, maar ik vond het vooral sneu voor jou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je het vervelend vindt, moet je het zeggen hoor. Dan heb ik het er wel met anderen over. Maar dan moet je er ook niet zelf over beginnen.
quote:
Nogmaals, dit staat compleet los van mijn zelfvertrouwen en heeft puur en alleen te maken met persoonlijke verschillen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij door wil gaan over jouw zelfvertrouwen en hoe snel je iemand wel niet afschrikt dan moet je dat vooral doen, maar ik vond het vooral sneu voor jou.
[..]
Daar kan je sowieso niets aan doen. Alleen maar afwachten, als het klikt klikt het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nogmaals, dit staat compleet los van mijn zelfvertrouwen en heeft puur en alleen te maken met persoonlijke verschillen.
Zo simpel ligt het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar kan je sowieso niets aan doen. Alleen maar afwachten, als het klikt klikt het.
Je hoeft hier niet te posten hè.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef shifto het volgende:
Get a room. The amount of gejank in dit topic is too damn high
Nee, maar je kan er ook niets aan doen nu.quote:
Klopt hoef hier ook niet te lezen, maar zo hoef jij hier niet te jankenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.
[..]
Je hoeft hier niet te posten hè.
En datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jawel, shifty krijgt anders ontwenningsverschijnselen
How about a nice cup of shut the fuck up.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Klopt hoef hier ook niet te lezen, maar zo hoef jij hier niet te janken(Tevens BDH) Dus non-argument, zeg dan niets
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
How about a nice cup of shut the fuck up.
Waar jank ik?
Goed voorbeeld. Ga je gechagrijn in een ander topic afreageren sukkelquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Zie post hierboven
"Waar jank ik huil huil"
huuuuiiiiiil post #10128834774quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Ga je gechagrijn in een ander topic afreageren sukkel
Weer een kwaliteits-grappige-post van BDH. Het is dat we online zijn anders zag je ons lachenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
Shifto, overdag een chagrijnige, hardwerkende man. Maar hoe konden we weten dat deze man de leider is van een leger internethelden, het A-Team. POEM PA POEEEEEEEM
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik. Ga werken. Ik ga iig wel. Tering zegquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Weer een kwaliteits-grappige-post van BDH. Het is dat we online zijn anders zag je ons lachen
BB y u do disquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
BedtijdJe zult op deze tijden maar eens moeten werken.
_!
Wat is dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zal ik nou al deze zeurposts verwijderen? Als MR thuis komt van werk is er niks aan de hand geweest
Nee joh, 50plus partijquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is toch te hopen dat je dat niet serieus doet
Nee ik heb de stembreker ingevuld, vond het een goed initiatief en ben benieuwd welke keus ik toegezonden krijg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is lief, dat je ook aan Mohmi en mij denkt
yo als je me nu eens publiekelijk bedankt voor die 40" teeveej die ik gisteren aan je gafquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
Als ik tijd over had gehad, was het misschien wel leuk geweest om naar een kraakpand te lopen met politiek actieve linkse burgers om ze te complimenteren met hun actieve geflyer op de stations de afgelopen week, ik heb ze meer gezien dan rechtse promoters. Wat ook logisch is aangezien de linkse achterban werkeloos zit te blowen terwijl de rechtse aanhang aan het werk is. Tevens kreeg ik geen goed antwoord van de mevrouw met de Groenlinks-flyers die ik vroeg of dat niet een beetje zonde was van de bomen.
Wat een pret, die verkiezingen!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef AapO het volgende:
[..]
yo als je me nu eens publiekelijk bedankt voor die 40" teeveej die ik gisteren aan je gaf
je mag er best een foto van posten, zolang er maar sponserd by AapO staatquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Als jij mij nu eens bedankt dat ik er geen foto van post
Daarover opscheppen
Maar ik ben je heus wel dankbaar, hoor
hij weegt niks, zeker vergeleken met mijn oudequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef shifto het volgende:
Omg, hoe hebben jullie dat ding in godsnaam vervoert?
Te laat!quote:
Ik wist al dat jij daarop ging stemmen dus niks te laatquote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Te laat!
PP heeft mijn stem al
Ik ook pas vanavond!quote:Op woensdag 12 september 2012 07:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik stem gewoon lekker vanavond als ik thuis ben
Het grote dilemma wordt alleen of ik ga stemmen volgens mijn idealen, op de partij waar ik al tijden op stem. Of dat ik ga stemmen met mijn portemonnee..
Ik vind dit een beetje raar uit de mond van iemand die op de SP stemt.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mensen uberhaubt nog twijfelen om VVD te stemmen.Wat een bord heeft die Rutte voor zn bakkes.
ok gr grquote:Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje raar uit de mond van iemand die op de SP stemt.
Vind ik ook zeker waar, maar ik vind het wel slecht van de mensen die met dat excuus maar niet stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Ach, stemmen met je onderbuik, portemonnee of idealen, who cares. Het is pas dom als je denkt dat je verschil kan maken.
Niet stemmen is gewoon achterlijk, sorry dat ik het zeg. Is een beter systeem dan op coalities stemmen? Ik denk het niet. Of men moet voor elke coalitie een akkoord sluiten, zodat je daarop kan stemmen. Anders weet je niet welke partij op welk punt gaat breken en dat is nog slechter dan wat we nu hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Vind ik ook zeker waar, maar ik vind het wel slecht van de mensen die met dat excuus maar niet stemmen.
Daarom vond ik de stembreker ook een goed initiatief, daar proberen ze coalitie vorming te doen aan de hand van de mensen die het invullen. Dus als het goed is kreeg vandaag iedereen een smsje met een stemverzoek met "bovenliggende gedachte".
Het is ook niet ideaal maar zo zie je wel dat er mensen zijn die het huidige systeem proberen te veranderen door niet als individu te stemmen maar als machine een verandering teweeg proberen te brengen.
Ik stem niet op je, je bent te linksquote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef shifto het volgende:
Soms, soms wil ik gewoon mijn eigen partij oprichten en alles zal mooi en geweldig zijn. 10 Jaar later is die partij dan ook een verzameling oude idealen die niet meer van toepassing zijn en is er nog meer diversiteit (en dus nog meer feest bij het maken van coalities)
Alles heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Er gaan zeeeeeeer veel stemmen verloren als je bijvoorbeeld een stelsel hebt als in Amerika.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een twee of driepartijenstelsel zou het in ieder geval wat overzichtelijker maken, en mensen ook meer het idee geven dat hun stem daadwerkelijk invloed heeft op de samenstelling van de regering.
Nu stemt iedereen op splinterpartijtjes, waardoor de kans dat jouw partij daadwerkelijk gaat regeren altijd nog maar afwachten is.
Ik ben rechts!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stem niet op je, je bent te links
50Plus partij vriend, erken je leeftijd.quote:
Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaienquote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alles heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Er gaan zeeeeeeer veel stemmen verloren als je bijvoorbeeld een stelsel hebt als in Amerika.
Ik ga vanavond na het etenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
ideaal, dat stemmen op stations, en goed te zien dat het druk wastoch d66 geworden voor mij.
Ach, dat populisme is niet van deze tijd. Ik vind het veel erger dat de debatten niet meer geworden zijn dan moddergooien en zielig doen. Echt ik heb met plaatsvervangende schaamte gekeken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaien
*oh, wilders maakt zijn beloftes niet waar.. kom we gaan met z'n allen op roemer stemmen*
Domme mensen heb je altijd hequote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
er stonden wel twee kneusjea ruzie te maken omdat ze zonder stempas niet mochten stemmenblij dat ze geen stem hebben uitgebracht
Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen nietquote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB!
Nou, ik denk dat ze bedoelt 3 of 4quote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen niet![]()
Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den boschquote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB!
Ik ken ook niemand iddquote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den bosch
Ik niet. Russisch Roulettequote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
Maar ik ben wel wat voorzichtiger geworden met scheetjes laten![]()
Houdt de spanning er wel in tochquote:
Niks tegenin te brengenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Houdt de spanning er wel in toch
Ja want zo'n vieze onderbroek ga ik dan geen drie dagen dragen zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niks tegenin te brengenEn jouw moeder maar wassen
Toch die buikgriep?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
Zoveel stemmen nog voor de SP, joh? Zag ik niet aankomen. Evenals mn avondeten van net, zag ik ook niet aankomen.
Hm krijgen we een soort van paars zonder middenquote:De eerste exitpolls laten woensdagavond een nek-aan-nekrace zien tussen de VVD van Mark Rutte (41 zetels) en de PvdA van Diederik Samsom (40).
Ogerm. Hierbij is wel bewezen dat je lelijk bent want mooie vrouwen poepen niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
....Nja, beter dan een beginnende maagzweer zal ik maar zeggen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ogerm. Hierbij is wel bewezen dat je lelijk bent want mooie vrouwen poepen niet.Als het daarom gaat ben ik afzichtelijk sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar moest overgeven, niet kakken. Maar als je me even geeft zit dat zo ook wel snor aan het gerommel te merken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het daarom gaat ben ik afzichtelijk sowiesoMaar moest overgeven, niet kakken. Maar als je me even geeft zit dat zo ook wel snor aan het gerommel te merken
Niks arme anus. Racekak komt er veel makkelijker uit. Zo'n dikke harde drol doet pas pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja maar 100x vegen is dodelijk, zeker met die zure brandkakquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks arme anus. Racekak komt er veel makkelijker uit. Zo'n dikke harde drol doet pas pijn.
Iew ja. Tot bloedens toe danquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar 100x vegen is dodelijk, zeker met die zure brandkak![]()
Ik ga trouwens ook platTruste alvast
Nooit geweest, maar volgens mij is het niet veel anders dan de Terminus. Ga je daar heen met je nieuwe project?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
Even snel een vraagje: zijn er mensen die wel eens/vaak in de Rode Pimpernel komen? Zo ja: is het erg warm daar, of valt het mee? Oh en zeg er even bij of je een koukleum bent of niet, thanks.
Ik ga daarheen met een groep. Terminus was niet mega warm toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar volgens mij is het niet veel anders dan de Terminus. Ga je daar heen met je nieuwe project?
Weet ik tochquote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga daarheen met een groep. Terminus was niet mega warm toch?
Hmm, lastig dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik tochEn terminus is 'normaal'. Je kan daar gewoon in een shirtje zitten en dan zweet je niet.
Doe gewoon een normale broek, een shirtje en een vestje aan ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hmm, lastig dit.
Vrouwen en kledingcrises._! x infinity
Zou misschien ook kunnen ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan je niet een vestje/blazer aantrekken, voor het geval je het warm/koud krijgt?
Da's meervoud.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
shocking nieuws wel, mr zojuist een foutje zien maken. Kledingcrises
Nergens voor nodig.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh MR ongeacht wat je aantrekt, mocht je het koud krijgen dan moet je hem gewoon even in zijn ogen aankijken
Een kledingcrisis. Meerdere kledingcrises. Het klinkt ook gewoon niet.quote:
Jij hebt ook vaker last van een kledingcrisis, dus BB heeft gewoon gelijkquote:
Niksquote:
Nee, we houden het tempo lekker langzaam.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niks, dat was juist een uitermate waardevolle tip van BB
Instant win als ie de hint oppakt
Nee hoor, alleen voor vrijdag. Kan me serieus geen andere dagen bedenken, behalve dagen waarop al mijn spijkerbroeken in de was zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt ook vaker last van een kledingcrisis, dus BB heeft gewoon gelijk
Een knuffel om je op te warmen is niet meteen een home-run ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, we houden het tempo lekker langzaam.
Dat geeft weer het verkeerde signaal afquote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en als je het warm krijgt bestaan er altijd nog ijsklontjes
Nee maar wij zijn ultrasloom.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een knuffel om je op te warmen is niet meteen een home-run ofzo
Bahbah.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat geeft weer het verkeerde signaal af
Dat trekt hoogstens vervelende shifty's of A_T's aan
NIET DOEN WANT DAN WORDT S. BOOSquote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, we houden het tempo lekker langzaam.
Wat is er mis met een koud glas cola?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat geeft weer het verkeerde signaal af
Dat trekt hoogstens vervelende shifty's of A_T's aan
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NIET DOEN WANT DAN WORDT S. BOOS
Hij ook? That's niceeequote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee maar wij zijn ultrasloom.
Wij = meervoud.quote:
Shit, my pervert mind got the better of mequote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is er mis met een koud glas cola?
No surprise there...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shit, my pervert mind got the better of me
Ach, langzaampjes kan ook heel leuk zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee maar wij zijn ultrasloom.
Trusten.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Begin te merken dat ik gruwelijk slaaptekort heb. Truste mensjes
Jup, heel vaak zelfs, Pimpernel staat bij mij nog boven Terminus qua favorietenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
Even snel een vraagje: zijn er mensen die wel eens/vaak in de Rode Pimpernel komen? Zo ja: is het erg warm daar, of valt het mee? Oh en zeg er even bij of je een koukleum bent of niet, thanks.
Ik had gister de hele nacht racekakquote:Op donderdag 13 september 2012 07:33 schreef MohMi het volgende:
Mogguh allemaalLekker geslapen verdorie
Wel nog een geradbraakte maag, hongerrr maar angst om te eten
[..]
Jup, heel vaak zelfs, Pimpernel staat bij mij nog boven Terminus qua favorietenEn het ligt eraan hoeveel mensen er zijn. Ga je er eten of borrelen? Eten is boven achterin, daar is het minder warm, in het kroeg gedeelte is het vooral staan en als het druk is, is het daar snel warm. Ligt ook aan de avond dat je gaat.
Toevallig wil ik er morgen gaan eten, als ik beter ben
Meen je dat nou??quote:Op donderdag 13 september 2012 07:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had gister de hele nacht racekak
Nice, ben trots op je BB!quote:Op donderdag 13 september 2012 07:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo op naar mijn werk om mijn geliefde collega's eens flink aan te steken
't is al over hoor. Ben nu alleen een beetje moe want geen oog dichtgedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 07:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meen je dat nou??Digitaal besmet
Nja, ben allang blij dat ik me totaal niet koortsig voel ofzo, tis echt gewoon mijn buik die loopt te bitchen als een motherfucker.
Sterkte met je anus
Beter, dat het iig over isquote:Op donderdag 13 september 2012 07:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
't is al over hoor. Ben nu alleen een beetje moe want geen oog dichtgedaan
Sterktequote:Op donderdag 13 september 2012 07:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter, dat het iig over isIk ga zo wat eten want heb hongerrr, even zien of het erin blijft.
Mijn eten van net zit er nog in én mijn maag lijkt rustigquote:Op donderdag 13 september 2012 09:20 schreef shifto het volgende:
Ik weet niet of ik in dit topic ga komen met al die zieke mensen hier!
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn eten van net zit er nog in én mijn maag lijkt rustigHerstellenderwijsch goed bezig
Dus je kunt ook wat antistoffen komen leechen
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef shifto het volgende:
Lol ik boos mijn stagiaire bellen waar hij bleef, heeft ie een terugkomdag op school ofzo, had ie gewoon gemaild
Preciesquote:Op donderdag 13 september 2012 11:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn baas had gister hetzelfde bij een collega die naar het ziekenhuis moest en dat had gemeld
Hoor je zijn toon opeens veranderen tijdens het bellen xD
Serieus ja krijgt tie daar een hele dag vrij voor?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Precies
Ik: Hoi, ik had jou hier vandaag eigenlijk wel verwacht. Hoe kan dat?
Hij: Ja ik heb terugkom dag van school, had ik toch gemaild?
Ik: Owjah, dat klopt, nou succes vanmiddag en tot morgen!
In my defense, ik heb de mail erbij gezocht en daarin stond vrijdag
Interesseert mij niet zoveelquote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serieus ja krijgt tie daar een hele dag vrij voor?
Haha relaxedquote:Op donderdag 13 september 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Interesseert mij niet zoveelmijn andere stagiaire heeft vrijdag auto examen en als hij slaagt moet hij terugkomen met taart en anders gaat ie maar thuis uithuilen
Oh dat dan weer welquote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef shifto het volgende:
Ja het zijn maar scholieren hè, daarbij beul ik ze al af in de tijd dat ze er wel zijn.
Die slang in Nuland zat toch niet toevallig bij je ouders in de tuin he?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat dan weer wel
[..]
Die slang in Nuland zat toch niet toevallig bij je ouders in de tuin he?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:19 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als laatste natuurlijk nog een verjaardagstaart:
[ afbeelding ]
Gefeli BDH!
Nou, ik vier het niet. Hou er niet zo vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:33 schreef MohMi het volgende:
[..]Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag?
Ook niet gezellig even proosten met wat matties?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, ik vier het niet. Hou er niet zo van
Bier is altijd goed, maar voor mn verjaardag hoeft het niet. Dan is er niks te vieren, alleen te rouwen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook niet gezellig even proosten met wat matties?Ik ben altijd meer van 'any excuse to drink beer'
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bier is altijd goed, maar voor mn verjaardag hoeft het niet. Dan is er niks te vieren, alleen te rouwen...
Een kusje kan ik beter gebruikenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:40 schreef MohMi het volgende:
[..]Had ik toch die Cradle of Filth cd voor je moeten halen
Even wachten dan, shifto en DJ zullen zo wel online zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een kusje kan ik beter gebruiken
Ik weet dat hun zachte vrouwenlipjes hebben maar dat telt niet hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Even wachten dan, shifto en DJ zullen zo wel online zijn
Deed ik ook niet met mn verjaardag, hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef bijdehand het volgende:
![]()
Ik heb geen zin om op al die facebookberichten te reageren, ook al zijn het er weinigLUI
![]()
![]()
Nja, ik normaal wel, vooral als ik toch niks te doen hebquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Deed ik ook niet met mn verjaardag, hoor.
Wees maar op je hoedequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef bijdehand het volgende:
Dankje DT. En ik heb geld gehad, en wie weet wat nog meer vandaag
quote:
quote:
Wat ben jij vrolijkquote:
Nee, Barrie is/was vrolijk, het was haar bericht hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zondag 16 september 2012 08:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, Barrie is/was vrolijk, het was haar bericht hè.Maar jij quote hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, en met ons muisje?quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zie: 2 posts hierboven.quote:Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij quote het
[..]
Goed, en met ons muisje?
O die heb ik niet gezienquote:
Laat je MohMi dat niet doen?quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef shifto het volgende:
Net wakker en gvd schoonmaken zometeen gvd!
Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investerenquote:
Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jouquote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik laat Moh want ze heeft een vriend die ik approve en dus mag ze daar tijd in investeren
quote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg lief van jou. Ik approve jou
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom jij mij helpen schoonmaken dan?
Ok, ben er zoquote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Als jullie toch bezig zijn heb ik hier ook nog wel een kamer
Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halenquote:
Dat standje ken ik niet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal de stofzuiger en stofdoek alvast tevoorschijn halen
Jij poefquote:Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee ik ga lekker de dikzak uithangen
haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrrquote:Op maandag 17 september 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Pfff echt druk vandaag.Ik wil Terraria speulen
loelloelquote:Op maandag 17 september 2012 09:25 schreef AapO het volgende:
[..]
haha, njah t is gelukkig nu niet zo druk aangezien ik me de tiefus moest werken vorige week en vrijdag om half 5 kreeg te horen dat het 3 weken werd uitgesteld hurrrdurrr
lol da ken nie me char op me pc is anders dan op me laptopquote:Op maandag 17 september 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
loelloel
Ga alvast wat adamantite minen danDan kom ik vanmiddag wel online
jah njah kan nie bij me pc thuis momenteelquote:Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
Mensen die niet een zipje van hun data zippen en uploaden naar werk
Vooruit denken jonguh! hak gisteren al gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef AapO het volgende:
[..]
jah njah kan nie bij me pc thuis momenteel
barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ?quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open.![]()
Ga met mij meequote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Maandagen zijn eigenlijk echt best kut. Mensen moeten werken, veel dingen zijn dicht, de winkels gaan later open.![]()
Maandag is mijn standaard vrije dagquote:Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef AapO het volgende:
[..]
barrie, moete gij nie es een keer naar school of werken ?
Ja of jij komt met mij mee?quote:
Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.quote:
En dat is?quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang we maar naar de zelfde bestemming gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |