quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
haten op hallons!!!
ik ga grieken eten u_u
dikke doei kusje ditdat![]()
OMG ...quote:
ik ook van jou gr grquote:
wij mogen het zelf inplannen wanneer we het nemen.. toen ik gewoon rookte nam ik mijn kwartiertjes in 2en zodat ik 4 x pauze plus een lunch had.. nu vergeet ik t dus gewoon te nemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Wij moeten pauze nemen. Doorwerken tijdens de pauze mogen we niet, moeten echt naar de kantine toe.
Ik was al te laatquote:
Ook interessantquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Of je komt op dit uit
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hallon
Heb ik gisteren ook maar eens gedaan na ze een 4 dagen ingelaten te hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even lenzen uit doen... Die zitten al meer als een week in denk ik zo.
In je buik.quote:
Ahhh okee, op die manier.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij mogen het zelf inplannen wanneer we het nemen.. toen ik gewoon rookte nam ik mijn kwartiertjes in 2en zodat ik 4 x pauze plus een lunch had.. nu vergeet ik t dus gewoon te nemen
Verkeerde plaatje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Oeeii!!
Dat vind ik toch zo lelijk, sorry
Ja.quote:
Ze gaan toch wel eens dood of worden vermoordquote:
Hahaha. Die is heerlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook van jou gr gr
die s ook lekker ja
nu echt weg, doei![]()
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.quote:
Zo gaat het liedje niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze gaan toch wel eens dood of worden vermoord
Denken dat ik verliefd kan wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.
Zeg nooit nooit, dat zei mijn vriend ook voordat wij samen aan een relatie begonnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat ik verliefd kan worden
Dat die nie verliefd kon worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, dat zei mijn vriend ook voordat wij samen aan een relatie begonnen
Kun je wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat ik verliefd kan worden
Dat ja, en zich niet wilde binden (letterlijk ook nog hahahaha)quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat die nie verliefd kon worden?
Int echte leven gaat t zo nietquote:
Hehequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo kwartier pauze zit er bijna op.. dan 5 minuten werken en dan een half uur lunch
Pas je op dat je niet overwerkt raakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo kwartier pauze zit er bijna op.. dan 5 minuten werken en dan een half uur lunch
En na hoeveel maanden vond die je wel super leuk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat ja, en zich niet wilde binden (letterlijk ook nog hahahaha)
Klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Int echte leven gaat t zo niet
We zijn langzaam begonnen hoor, hij woonde in een andere stad, dus echt een soort van lange afstandsrelatie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En na hoeveel maanden vond die je wel super leuk?
Lange afstand fuckbuddy's?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
We zijn langzaam begonnen hoor, hij woonde in een andere stad, dus echt een soort van lange afstandsrelatie.
Nu wonen we alweer 2 jaar samen.
Het bevalt hem en mij wel. Ondanks dat hij vaak van huis is.
Fuckbuddies waren we niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lange afstand fuckbuddy's?
Oid?
3x per maand elkaar zien en seks hebben?
Maar na hoeveel maanden vond die je echt leuk worden dan?
Ik snap het niet zo goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Fuckbuddies waren we niet.
Ik ontmoette hem gewoon. In Eindhoven. Tijdens het stappen.
Verder niks gebeurd, maar ik vond hem wel leuk en heb zijn e-mail adres gevraagd![]()
Zodoende is het na 1 jaar toch een relatie geworden, en nu alweer 2 jaar samenwonend
Dat zei hij toen we voor de 3de keer samen uit gingen. Maar hij bleef me daarna maar mailen, en later ook bellen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed![]()
Wanneer en hoe sprak hij die woorden uit dan over niet verliefd kunnen worden / binden.
Van wiequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.
Dat klinkt omnomnom.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie
Ik ga appel/kaneel pannenkoeken maken
Hmm...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat zei hij toen we voor de 3de keer samen uit gingen. Maar hij bleef me daarna maar mailen, en later ook bellen.
Mag ik mee eten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie
Mijn vriend houd niet van pannenkoeken, de pannenkoekquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie
Soms heb je gewoon een klik, soms niet, bij ons klikte het gewoon, ondanks dat hij eerder tegen mij schreef dat hij geen vaste relatie wilde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik zie een bepaald meisje wel wat langer als als dat...
Denk dat ik haar richting de 10x heb gezien.... En dan echt als in afspreken zegmaar.
Dat is heel erg jammer. Ik vind het altijd wel heel erg lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend houd niet van pannenkoeken, de pannenkoek
Verder gaan kan toch ook anders geinterpreteerd worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon een klik, soms niet, bij ons klikte het gewoon, ondanks dat hij eerder tegen mij schreef dat hij geen vaste relatie wilde.
Toch vroeg hij me na 8 maanden of we niet verder konden gaan.
Mannen zijn zo veranderlijk
Dat is dan alweer 8 maanden verder.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon een klik, soms niet, bij ons klikte het gewoon, ondanks dat hij eerder tegen mij schreef dat hij geen vaste relatie wilde.
Toch vroeg hij me na 8 maanden of we niet verder konden gaan.
Mannen zijn zo veranderlijk
Ik ook, dus als mijn vriend op oefening is in Amerika (or where ever voor 1 maand dan maak ik ze voor mijzelfquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is heel erg jammer. Ik vind het altijd wel heel erg lekker.
Zowel hartig als zoet.
dat kan, hangt van de persoon in kwestie afquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verder gaan kan toch ook anders geinterpreteerd worden?
Denk het...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat kan, hangt van de persoon in kwestie af
O, als jij het juiste meisje tegenkomt kun je dat ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het...
Maarja hij kon blijkbaar al ''verliefd'' worden zogezegd na jou 3x gezien te hebben...
Ik ben nog steeds bang dat ik het niet kan.
Aahw.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij zette dit liedje toen op in zijn auto![]()
Nee nee, we hadden elkaar al meer dan 3 keer gezien hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het...
Maarja hij kon blijkbaar al ''verliefd'' worden zogezegd na jou 3x gezien te hebben...
Jij maakt je eigen problemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het...
Jezus, wat een hel om daarop te moeten wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
O, als jij het juiste meisje tegenkomt kun je dat ook.
Ik was 26 toen ik dat voor het eerst had.
Heel weekend? Samen overnacht enzo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee nee, we hadden elkaar al meer dan 3 keer gezien hoor
Zijn ook eens een weekend naar Zandvoort aan zee geweest en daar een leuk weekend gehad.
Ik heb het daarvoor ook geen seconde gemist hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, wat een hel om daarop te moeten wachten
Ik ga mezelf maar op ander vermaak focussen denk ik
Ja, hotelletjequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel weekend? Samen overnacht enzo?
Goed idee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, wat een hel om daarop te moeten wachten
Ik ga mezelf maar op ander vermaak focussen denk ik
Wat moet ik hierop antwoorden?quote:
Waar vermaakte jij je mee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het daarvoor ook geen seconde gemist hoor.
Gewoon, het leven leven. Stappen uitgeen, met vrienden op stap, werken, familie. Dat soort dingen.quote:
Hoe vulde je dat met vrienden op stap in dan? Activiteiten als karten oid? Of moet ik dat anders zien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, het leven leven. Stappen uitgeen, met vrienden op stap, werken, familie. Dat soort dingen.
Gewoon, stappen. Bier drinken, lol maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vulde je dat met vrienden op stap in dan? Activiteiten als karten oid? Of moet ik dat anders zien?
Maar net zei je nog geen fuck buddysquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Ik ben geen heilige Santa Maria hoor
Fuck buddies zie ik toch als wat anders. dat is voor mij puur een seks relatie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar net zei je nog geen fuck buddys
Ik vind je ondertussen een beetje overdreven nieuwsgierig worden, van mijn kant voelt het bijna als een kruisverhoor.quote:
Friends with benefits kan je het wel noemen dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Fuck buddies zie ik toch als wat anders. dat is voor mij puur een seks relatie.
Wat is je pincode?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind je ondertussen een beetje overdreven nieuwsgierig worden, van mijn kant voelt het bijna als een kruisverhoor.
Je moet niet alles zo willen vergelijken en willen analyseren.quote:
Nee, ik vond hem wel leuk, en hij mij schijnbaar ook, dus spraken we meer afquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Friends with benefits kan je het wel noemen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik probeer dus te onderzoeken wat voorn dingen ik wellicht ook leuk zou vinden aan de hand van het zo te analyseren...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo willen vergelijken en willen analyseren.
Het maakt niet uit hoeveel vrienden hij heeft, of hoe hij zijn tijd door bracht toen hij nog single was.
Jij moet voor jezelf iets vinden wat je leuk vind om te gaan doen.
Dat kan karten zijn, of gewoon doelloos zuipen met vrienden.
Je bent teveel aan het focussen op het krijgen van een vriendin/verliefdheid.
ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo willen vergelijken en willen analyseren.
Het maakt niet uit hoeveel vrienden hij heeft, of hoe hij zijn tijd door bracht toen hij nog single was.
Jij moet voor jezelf iets vinden wat je leuk vind om te gaan doen.
Dat kan karten zijn, of gewoon doelloos zuipen met vrienden.
Je bent teveel aan het focussen op het krijgen van een vriendin/verliefdheid.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem wel leuk, en hij mij schijnbaar ook, dus spraken we meer af
En we hebben al trouwplannen, op 1 voorwaardeJa maar er werd ook bij geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus in welke zin is het geen friends with benefits dan?
Rustig aan.
pffff, dat zei ik net, we begonnen elkaar leuk te vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar er werd ook bij geneuktDus in welke zin is het geen friends with benefits dan?
iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
pffff, dat zei ik net, we begonnen elkaar leuk te vinden.
Hoef je nog geen seks buddy voor te zijn, toch?
Van het een komt het ander.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik haal gewoon een aantal zaken door elkaar denk ik, ik dacht dat je met hem een hotelletje boekte voordat jullie elkaar leuk vonden.
Teller staat op 20.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Van het een komt het ander.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
eerlijk of oneerlijk antwoordquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Alles goed met jou Moeraskat?
rete ongelukkig.quote:
Wel te jong voor meer mensenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Te jong voor mij
Mijn vriend is 11 jaar ouder dan ik
kei vet dan zitten ze straks in zn achterhoofdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan je ogen ook al achteruit?
[..]
Dat is inderdaad wel fijn ja. Hij heeft al een paar uitzendingen achter de rug, en is een stuk meer volwassen dan zijn leeftijdsgenoten die niet in het leger zitten.quote:
Ja.. Sinds mijn 19e ongeveer...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan je ogen ook al achteruit?
Ik lachte.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kei vet dan zitten ze straks in zn achterhoofd
Dan moet je niet zoveel rukken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja.. Sinds mijn 19e ongeveer...
11 jaar ouder.... Volwassener dan zijn leeftijdsgenoten....quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel fijn ja. Hij heeft al een paar uitzendingen achter de rug, en is een stuk meer volwassen dan zijn leeftijdsgenoten die niet in het leger zitten.
Voor mij een pluspunt. Nadeel is wel dat hij vaak weg is. En dat ik wellicht plots een bericht kan krijgen dat er iets ergs is gebeurd.
Van rukken word je blind?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte.
[..]
Dan moet je niet zoveel rukken.
kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel fijn ja. Hij heeft al een paar uitzendingen achter de rug, en is een stuk meer volwassen dan zijn leeftijdsgenoten die niet in het leger zitten.
Voor mij een pluspunt. Nadeel is wel dat hij vaak weg is. En dat ik wellicht plots een bericht kan krijgen dat er iets ergs is gebeurd.
Ik 18??? Dank jequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
11 jaar ouder.... Volwassener dan zijn leeftijdsgenoten....
Jij bent 18 en je vriend is 29?
Je hebt het over ''volwassen'' en ''leeftijdsgenoten''quote:
lang verhaalquote:
Verslaving?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal aan mijn verslaving werken door vandaag niet te fappen.
Pff zeikerd, ik was mijn lul gewoon hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verslaving?
Ik ga je nooit meer een hand geven.
Neem je tijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lang verhaalen ik weet niet zo goed wat ik precies moet antwoorden nu
geboortedatum: 24-05-1986quote:
Joh, je weet helemaal niet hoe die relatie in elkaar zit of hoe hij is. Waarom moet je hier een probleem van maken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
geboortedatum: 24-05-1986
26.. hij 37...
En je hebt het over ''volwassener als zijn leeftijdsgenootjes'' ik vind het ergens een beetje een denigrerend naar gemiddelde man van 37 dat die niet volwassen zou zijn.
Lees je uberhaupt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, je weet helemaal niet hoe die relatie in elkaar zit of hoe hij is. Waarom moet je hier een probleem van maken?
Ja, anders geef ik toch geen antwoord?quote:
Ik heb het nergens over hun relatie. Nog over haar man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, anders geef ik toch geen antwoord?
ik moest hier om lachenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, anders geef ik toch geen antwoord?
Dat heb je wel, je gaat in op de vergelijking tussen haar man en de gemiddelde man, die jij denigrerend vind. Maar je weet niets van haar man, dus het is puur speculatie wat je doet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over hun relatie. Nog over haar man.
Ik vergelijk niet haar man met gemiddelde man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb je wel, je gaat in op de vergelijking tussen haar man en de gemiddelde man, die jij denigrerend vind. Maar je weet niets van haar man, dus het is puur speculatie wat je doet.
je zit nu weer een zin te analyseren van iemand en vergeet het onderwerpquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vergelijk niet haar man met gemiddelde man.
Ik vind het raar om het over leeftijdsgenootjes te hebben en ''volwassener zijn dan zijn leeftijdgenootjes'' terwijl je het hebt over mensen van 37.
Nee, je gaat te diep in op een vergelijking waarover jij álleen maar kan speculeren. Dat is het punt. Dus, lees jij wel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vergelijk niet haar man met gemiddelde man.
Ik vind het raar om het over leeftijdsgenootjes te hebben en ''volwassener zijn dan zijn leeftijdgenootjes'' terwijl je het hebt over mensen van 37.
Die MOET ik zien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Iemand al naar de film TED geweest? Ik wil eigenlijk vanavond of morgenavond.
Nee nog niet, maar hij lijkt me wel super leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Iemand al naar de film TED geweest? Ik wil eigenlijk vanavond of morgenavond.
Hoezo kan ik er alleen over oordelen dat ik het raar vind om het over ''leeftijdsgenootjes'' te hebben bij mannen van 37.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je gaat te diep in op een vergelijking waarover jij álleen maar kan speculeren. Dat is het punt. Dus, lees jij wel?
Mila.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:00 schreef Tamashii het volgende:
Hij lijkt mij ook tof.Vooral omdat EN Mark en Mila er in spelen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
hij is eigenlijk helemaal niet leuk
ik dacht dat het een leuke grappige film was. maar das niet zo.
mijn beeld van teddy's is helemaal verkracht
soms was het grappig. maar die teddy is een klootzakquote:
Dat is toch juist leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
soms was het grappig. maar die teddy is een klootzak
Nondeju. Lees alsjeblieft terug en houd erover op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo kan ik er alleen over oordelen dat ik het raar vind om het over ''leeftijdsgenootjes'' te hebben bij mannen van 37.
En al helemaal als je die groep gaat vergelijken met dat die een meer ''volwassen'' is als de ander...
Ze zijn verdomme 37 geen 23...
Maar teddys zijn lief enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
soms was het grappig. maar die teddy is een klootzak
Oeawh. Dat is stom.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
hij is eigenlijk helemaal niet leuk
ik dacht dat het een leuke grappige film was. maar das niet zo.
mijn beeld van teddy's is helemaal verkracht
Teruggelezen... Maar je wilt me niet begrijpen... Ook prima.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nondeju. Lees alsjeblieft terug en houd erover op.
jij begrijpt het ECHT niet hequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Teruggelezen... Maar je wilt me niet begrijpen... Ook prima.
Laatste voorbeeld: Je werkt in een bejaarden tehuis, en je analyseert met een collega 2 nieuwe ''klanten'' beide 75 jaar en nog redelijk fitaal, en je gaat zeggen dat je de een ''meer volwassen'' vindt als de ander.
Ik vind dat respectloos.
Serieus? Het voorbeeld is TOTAAL iets anders dan wat hier speelt. Hou eens op zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatste voorbeeld: Je werkt in een bejaarden tehuis, en je analyseert met een collega 2 nieuwe ''klanten'' beide 75 jaar en nog redelijk fitaal, en je gaat zeggen dat je de een ''meer volwassen'' vindt als de ander.
Ik vind dat respectloos.
Sorry, maar je bent ook niet echt te begrijpenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat respectloos.
ja is het ookquote:
Nuja, ik was toch al meer van de knuffelkonijnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja is het ook![]()
wat ik al zei er zitten echt wel grappige dingen in, maar mijn beeld van teddy's
Waarom totaal anders? 37 jarigen zijn geen 23 meer, dat is wat ik zeg. De hele discussie over volwassenheid vind ik om die reden gewoon treurig, dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus? Het voorbeeld is TOTAAL iets anders dan wat hier speelt. Hou eens op zeg.
Jaja tis goed met jou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe de kraan dicht, droog de tranen en treed op als strenge mod
Nu begrijp ik het niet terwijl ik degene ben die ergens over breekt? Of hoor ik er niet over te breken?quote:
En dat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet huilen.
Ik kan niet tegen huilende vrouwen
Wat een knappe damequote:
Ik huil alleen in gedachte.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet huilen.
Ik kan niet tegen huilende vrouwen
Dat.quote:
Ik dacht dat ik goed was in raadselsquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het niet terwijl ik degene ben die ergens over breekt? Of hoor ik er niet over te breken?
Dan is dat toch wel uit te leggen, dat 37 jarigen nog niet helemaal ''volwassen'' zijn en dat het nog halve kindjes zijn oid.
Ik van de knuffelvogelbekdieren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, ik was toch al meer van de knuffelkonijnen.![]()
Nou ja dat dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Maar hoe!
Veel verder dan een arm eromheen slaan en zeggen 'komt wel goed' kom ik niet.
Ik weet me gewoon slecht een houding te geven.
Dat heeft volgens mij elke dudequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Maar hoe!
Oh dat kan ik ook nooit als mijn vriend zich kut voelt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Maar hoe!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik goed was in raadsels
Hier kom ik nog even niet uit.
Dat bedoel ik. expliciet, en daar reageert tamashi niet meer op... Terwijl ik daar juist antwoord op zou willen hebben..quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom totaal anders? 37 jarigen zijn geen 23 meer, dat is wat ik zeg. De hele discussie over volwassenheid vind ik om die reden gewoon treurig, dat is mijn punt.
Wat wat watquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij begrijpt het ECHT niet he
godnondeknetters ik zit hier mn kop over te breken maar ik heb geen idee hoe je dit aan jou kan duidelijkmaken
Wat een wijf ben je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij elke dude
Ik begin zo mee te huilen als een dame waar ik veel om geef begint te huilen
Vasthouden en niks zeggen is vaak nog het beste. Eerst maar eens laten uithuilen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Maar hoe!
iik trok je aandachtquote:
Het mee huilen heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij elke dude
Ik begin zo mee te huilen als een dame waar ik veel om geef begint te huilen
Nee, ik schijn een gevoelsmens te zijnquote:
Ik snap dat niet dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt het blijven herhalen maar dan nog steeds snappen we het niet hoor
ik ben overgevoeligquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik schijn een gevoelsmens te zijn
En ja, ik heb wel een piemel. En geen tieten.
Voor mij is een knuffel al voldoende, maar ik jank zelden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook nooit als mijn vriend zich kut voelt.
op-hou-den.quote:
Dat zeg jijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een gevoelsmens, voor anderen dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, ik huil ook niet vaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij is een knuffel al voldoende, maar ik jank zelden.
En als ik zichtbaar in de put zit probeert ze me altijd op te vrolijken, dat is zo schattig.
Exact dit bedoelde ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een gevoelsmens, voor anderen dan.
Mensen vertellen blijkbaar heel makkelijk al hun problemen tegen mij.
Over mijn eigen gevoelens praat ik niet snel
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit jaar nog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, ik huil ook niet vaakLaatste keer is nu 4 jaar geleden ofzo
Was jij er niet in Wierden? Ik denk steeds dat ik jou gezien hebquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien, dus geen idee.
Ja, maar daar weet ik niets meer van. Echt niet!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was jij er niet in Wierden? Ik denk steeds dat ik jou gezien heb
niet schattigquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij is een knuffel al voldoende, maar ik jank zelden.
En als ik zichtbaar in de put zit probeert ze me altijd op te vrolijken, dat is zo schattig.
Hmmm, ik ook niet zo heel veel meerquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar daar weet ik niets meer van. Echt niet!
Dat was van vrij epische proporties inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, ik ook niet zo heel veel meer
Alleen dat ik fucking veel bier had gehad, een kettinzaag vond en pallets begon te zagen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben overgevoelig
en ik haat het
Dat was tof jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was van vrij epische proporties inderdaad.
alles tenzij je echt lief en onschuldig oogtquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles tenzij je echt lief en onschuldig oogt
Anders ik welquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En er was een bulte bier.
Damn wat was ik ver heen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om even lekker onder de zonnebank te gaan
Geen idee, benenwagen en metroquote:
Wat eten we?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:22 schreef Mistress_X het volgende:
Schatjes, ik ga zo maar eens eten koken. Voor mijzelf
Was jij er de volgende ochtend ook nog?quote:
Nee, ik ben 's avonds weggegaan. Met ratelslangetje achterop de fiets. Hoe onverantwoord eigenlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Was jij er de volgende ochtend ook nog?
Dat ik wekkers had staan waar iedereen behalve ik van wakker werd?
En dat Ezechiel de halve ochtend heeft rondgehinkeld omdat ik op zijn schoen lag te slapen?
Ik ben de volgende ochtend met teruggereeden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik ben 's avonds weggegaan. Met ratelslangetje achterop de fiets. Hoe onverantwoord eigenlijk
Mijn crushquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie
Als je het nou "zei". Dan deden we er misschien wat op uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat zij ik gisteren ook, maar ze ginger er niet langzamer door....
Hey schatjequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat zij ik gisteren ook, maar ze ginger er niet langzamer door....
Smakelijk !quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Mistress_X het volgende:
Ik denk gewoon maar eens gezond, tartaar, gebakken krieltjes en prei
Ja, dat heb ik je gegeven en als je daar niet mee weg kunt dan houdt het op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou graag antwoord willen hebben op dat laatste.
Kunnen we het iets langzamer aan doen? Als je nu al met koosnaampjes begint dan schrik je me afquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kunnen we het iets langzamer aan doen? Als je nu al met koosnaampjes begint dan schrik je me af![]()
Alles goed?
Oke, dus ik heb terug gelezen, maar ik heb oprecht geen idee waar het nu precies over gaat... heeft er iemand een korte samenvatting voor mij?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, maar ik zou graag antwoord willen hebben op dat laatste.
taxiquote:
gitaarquote:
Succes.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi man
Te snel voor mobiel. Zo maar even sporten
Met tartaar, krieltjes en prei... Je bent gewoon een kleine keuken princesquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:27 schreef Mistress_X het volgende:
![]()
Alles prima hier, maar ik ga zo maar eens koken
Jawel, komt 'ie:quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oke, dus ik heb terug gelezen, maar ik heb oprecht geen idee waar het nu precies over gaat... heeft er iemand een korte samenvatting voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
kortequote:
Android?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand hier verstand van tablets?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jawel, komt 'ie:
Bla bla, bla bla bla. Bla.
ZoietsGoddank, was ff bang dat ik gewoon dom wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ben gelukkig niet de enige
die van chocoladequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Die uit de bijbel of medicijnen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik wil liever een Ipad maar iedereen is tegen Apple en voor Android als ik ze spreek.quote:
Waar ongeveer?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
korte![]()
maar morgen weer mooi naar Nederland
Nieteens zo slechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik denk gewoon maar eens gezond, tartaar, gebakken krieltjes en prei
Omdat je er veel meer mee kunt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik wil liever een Ipad maar iedereen is tegen Apple en voor Android als ik ze spreek.
Je moet doen wat jij wilt. Ik kan alleen maar zeggen dat je voor het geld van een iPad een veel betere Androidtablet hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik wil liever een Ipad maar iedereen is tegen Apple en voor Android als ik ze spreek.
Wat is er nu weer tegen prei?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieteens zo slecht
Alleen de prei is een beetje aan dekant..
Wat kun je er dan meer mee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je er veel meer mee kunt.en meer keus qua fabrikanten.
Bij katje in de buurtquote:
Had dan niks gezegd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik je gegeven en als je daar niet mee weg kunt dan houdt het op.
Nouja, een Ipad 2 is niet zo duur meer, de beste die ik daarvoor kon vinden was er een van Asus maar die was een inch groter en dat vind ik wel groot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet doen wat jij wilt. Ik kan alleen maar zeggen dat je voor het geld van een iPad een veel betere Androidtablet hebt
Guilty as chargedquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat is er nu weer tegen prei?culinear barbaar !
Meer apps, meer zelf aan te passen qua uiterlijk van de software en de software zelfquote:
Een tablet koop je ook niet om in je broekzak te proppen hequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, een Ipad 2 is niet zo duur meer, de beste die ik daarvoor kon vinden was er een van Asus maar die was een inch groter en dat vind ik wel groot.
Klopt een HTC. Maar ben er niet heul tevreden over.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt een Android telefoon toch? Meen ik me te herinneren?
Ja maar ik wil gebruikersgemak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer apps, meer zelf aan te passen qua uiterlijk van de software en de software zelf
En wat gitaarboy zegt, voor hetzelfde geld heb je een beter androidapparaat.
Ja, absoluut. Maar ik persoonlijk ben géén fan van Apple. Veel te gesloten en overprized.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef Braamyo het volgende:
Is de hele Ipad/Androidtablet discussie niet geheel afhankelijk van wat de gebruiker er mee wil/er van verwacht?
En of ie fanbopy/girl is of niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef Braamyo het volgende:
Is de hele Ipad/Androidtablet discussie niet geheel afhankelijk van wat de gebruiker er mee wil/er van verwacht?
Nee, maar. Niet gaan lachen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een tablet koop je ook niet om in je broekzak te proppen he
Dat heb je toch ook met Android johquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gebruikersgemak.
Android.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gebruikersgemak.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar. Niet gaan lachen.Maar ik heb dus al een hoes gekocht.
En daar moe ie wel inpassen.
Ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar. Niet gaan lachen.Maar ik heb dus al een hoes gekocht.
En daar moe ie wel inpassen.
Notedquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, absoluut. Maar ik persoonlijk ben géén fan van Apple. Veel te gesloten en overprized.
HUUU.quote:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen.
HOe groot is die hoes dan?
Studiestore zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
Ik krijg eindelijk na twee weken drie schoolboeken opgestuurd. Tof hoor.
Dat zijn de goede aanbiedingen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HUUU.
[..]
Weet ik niet.Hij was afgeprijsd van 50 naar 3 dus ik moest em.
Ja.quote:
Koop dan gewoon wat geile Sennheisers joh. Fucking goed geluidquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil nieuwe oordopjes voor mijn HTC, maar de enige die ze evt levert zoals ik ze wil is Jabra, en de Iphone versie ervan is al 77 euro
Ongeloofelijke vrouwquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HUUU.
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet...quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HUUU.
[..]
Ja, maar die waren er dus niet met oorhaakje en micquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koop dan gewoon wat geile Sennheisers joh. Fucking goed geluid
vanuit duitsland gezien welquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is niet heel ver nederland in dus.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hey kom op, het gaat niet over de grote maar wat je er mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |