quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
haten op hallons!!!
ik ga grieken eten u_u
dikke doei kusje ditdat![]()
OMG ...quote:
ik ook van jou gr grquote:
wij mogen het zelf inplannen wanneer we het nemen.. toen ik gewoon rookte nam ik mijn kwartiertjes in 2en zodat ik 4 x pauze plus een lunch had.. nu vergeet ik t dus gewoon te nemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Wij moeten pauze nemen. Doorwerken tijdens de pauze mogen we niet, moeten echt naar de kantine toe.
Ik was al te laatquote:
Ook interessantquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Of je komt op dit uit
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hallon
Heb ik gisteren ook maar eens gedaan na ze een 4 dagen ingelaten te hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even lenzen uit doen... Die zitten al meer als een week in denk ik zo.
In je buik.quote:
Ahhh okee, op die manier.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij mogen het zelf inplannen wanneer we het nemen.. toen ik gewoon rookte nam ik mijn kwartiertjes in 2en zodat ik 4 x pauze plus een lunch had.. nu vergeet ik t dus gewoon te nemen
Verkeerde plaatje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Oeeii!!
Dat vind ik toch zo lelijk, sorry
Ja.quote:
Ze gaan toch wel eens dood of worden vermoordquote:
Hahaha. Die is heerlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook van jou gr gr
die s ook lekker ja
nu echt weg, doei![]()
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.quote:
Zo gaat het liedje niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze gaan toch wel eens dood of worden vermoord
Denken dat ik verliefd kan wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.
Zeg nooit nooit, dat zei mijn vriend ook voordat wij samen aan een relatie begonnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat ik verliefd kan worden
Dat die nie verliefd kon worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, dat zei mijn vriend ook voordat wij samen aan een relatie begonnen
Kun je wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat ik verliefd kan worden
Dat ja, en zich niet wilde binden (letterlijk ook nog hahahaha)quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat die nie verliefd kon worden?
Int echte leven gaat t zo nietquote:
Hehequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo kwartier pauze zit er bijna op.. dan 5 minuten werken en dan een half uur lunch
Pas je op dat je niet overwerkt raakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo kwartier pauze zit er bijna op.. dan 5 minuten werken en dan een half uur lunch
En na hoeveel maanden vond die je wel super leuk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat ja, en zich niet wilde binden (letterlijk ook nog hahahaha)
Klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Int echte leven gaat t zo niet
We zijn langzaam begonnen hoor, hij woonde in een andere stad, dus echt een soort van lange afstandsrelatie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En na hoeveel maanden vond die je wel super leuk?
Lange afstand fuckbuddy's?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
We zijn langzaam begonnen hoor, hij woonde in een andere stad, dus echt een soort van lange afstandsrelatie.
Nu wonen we alweer 2 jaar samen.
Het bevalt hem en mij wel. Ondanks dat hij vaak van huis is.
Fuckbuddies waren we niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lange afstand fuckbuddy's?
Oid?
3x per maand elkaar zien en seks hebben?
Maar na hoeveel maanden vond die je echt leuk worden dan?
Ik snap het niet zo goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Fuckbuddies waren we niet.
Ik ontmoette hem gewoon. In Eindhoven. Tijdens het stappen.
Verder niks gebeurd, maar ik vond hem wel leuk en heb zijn e-mail adres gevraagd![]()
Zodoende is het na 1 jaar toch een relatie geworden, en nu alweer 2 jaar samenwonend
Dat zei hij toen we voor de 3de keer samen uit gingen. Maar hij bleef me daarna maar mailen, en later ook bellen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed![]()
Wanneer en hoe sprak hij die woorden uit dan over niet verliefd kunnen worden / binden.
Van wiequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.
Dat klinkt omnomnom.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie
Ik ga appel/kaneel pannenkoeken maken
Hmm...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat zei hij toen we voor de 3de keer samen uit gingen. Maar hij bleef me daarna maar mailen, en later ook bellen.
Mag ik mee eten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie
Mijn vriend houd niet van pannenkoeken, de pannenkoekquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie
Soms heb je gewoon een klik, soms niet, bij ons klikte het gewoon, ondanks dat hij eerder tegen mij schreef dat hij geen vaste relatie wilde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik zie een bepaald meisje wel wat langer als als dat...
Denk dat ik haar richting de 10x heb gezien.... En dan echt als in afspreken zegmaar.
Dat is heel erg jammer. Ik vind het altijd wel heel erg lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend houd niet van pannenkoeken, de pannenkoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |