quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
haten op hallons!!!
ik ga grieken eten u_u
dikke doei kusje ditdat![]()
OMG ...quote:
ik ook van jou gr grquote:
wij mogen het zelf inplannen wanneer we het nemen.. toen ik gewoon rookte nam ik mijn kwartiertjes in 2en zodat ik 4 x pauze plus een lunch had.. nu vergeet ik t dus gewoon te nemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Wij moeten pauze nemen. Doorwerken tijdens de pauze mogen we niet, moeten echt naar de kantine toe.
Ik was al te laatquote:
Ook interessantquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Of je komt op dit uit
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hallon
Heb ik gisteren ook maar eens gedaan na ze een 4 dagen ingelaten te hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even lenzen uit doen... Die zitten al meer als een week in denk ik zo.
In je buik.quote:
Ahhh okee, op die manier.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij mogen het zelf inplannen wanneer we het nemen.. toen ik gewoon rookte nam ik mijn kwartiertjes in 2en zodat ik 4 x pauze plus een lunch had.. nu vergeet ik t dus gewoon te nemen
Verkeerde plaatje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Oeeii!!
Dat vind ik toch zo lelijk, sorry
Ja.quote:
Ze gaan toch wel eens dood of worden vermoordquote:
Hahaha. Die is heerlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook van jou gr gr
die s ook lekker ja
nu echt weg, doei![]()
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.quote:
Zo gaat het liedje niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze gaan toch wel eens dood of worden vermoord
Denken dat ik verliefd kan wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet fijn? Ik heb ook vlinders, ik word er wel blij van.
Zeg nooit nooit, dat zei mijn vriend ook voordat wij samen aan een relatie begonnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat ik verliefd kan worden
Dat die nie verliefd kon worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, dat zei mijn vriend ook voordat wij samen aan een relatie begonnen
Kun je wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat ik verliefd kan worden
Dat ja, en zich niet wilde binden (letterlijk ook nog hahahaha)quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat die nie verliefd kon worden?
Int echte leven gaat t zo nietquote:
Hehequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo kwartier pauze zit er bijna op.. dan 5 minuten werken en dan een half uur lunch
Pas je op dat je niet overwerkt raakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo kwartier pauze zit er bijna op.. dan 5 minuten werken en dan een half uur lunch
En na hoeveel maanden vond die je wel super leuk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat ja, en zich niet wilde binden (letterlijk ook nog hahahaha)
Klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Int echte leven gaat t zo niet
We zijn langzaam begonnen hoor, hij woonde in een andere stad, dus echt een soort van lange afstandsrelatie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En na hoeveel maanden vond die je wel super leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |