iedereen heeft een netwerk. al is het maar je familie of vriendengroep. wat heb jij allemaal?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar dat heb ik niet.
Je netwerk kan alles of iedereen betekenen: je buurvrouw je buurman je facebookvrienden noem maar op. Je moet je niet schamen om tegen iedereen te zeggen dat je op zoek bent naar werk en in welke sector. Ik heb nog geen baan maar merk wel dat dit echt by far het beste werkt. Stage lopen is ook nog een goede tip overigens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedereen heeft een netwerk. al is het maar je familie of vriendengroep. wat heb jij allemaal?
hell, zelfs Fok! is een netwerk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedereen heeft een netwerk. al is het maar je familie of vriendengroep. wat heb jij allemaal?
Nummer 11, Sjoerd Sjoerdsmaquote:
En dat ga ik niet eens doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ook nog geen idee. Ik ga in ieder geval morgenavond stemmen tellen.
Jammer, je zou toch denken dat de lat niet heel erg hoog ligt voor zo'n baantje. Ik verwacht dan ook dat het vooral aan overinschrijving (meer inschrijvingen dan plaatsen) ligt.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef Kekaa het volgende:
[..]
En dat ga ik niet eens doenIk hoop maar dat ze gewoon genoeg mensen hadden dit jaar, of dat ik me te laat heb aangemeld.
Want als ik ben afgewezen op mijn kunnen is het helemaal erg gesteld met me.
Zodra je er zelf achteraan moet gaan kun je er wel vanuit gaan dat 't niks wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ondertussen precies een week na mijn 2e gesprek... NIets gehoord.
Heb al gebeld met de recruiter, die was er niet dus zijn voicemail ingesproken. En gisteren gemailed.
Positieve insteekquote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Zodra je er zelf achteraan moet gaan kun je er wel vanuit gaan dat 't niks wordt.
Gewoon eerlijk vertellen en met een knipoog erbij zeggen dat je verwacht dat hij in die tijd ook vast is doorgegroeid.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:02 schreef das_phantom het volgende:
Heb eind deze week een sollicitatiegesprek. Nu zou ik graag jullie mening hebben over het volgende.
Uiteraard zal ik de vraag krijgen: waar zie jezelf in 5 jaar, wat zijn je ambities enz. Ik vraag mij of het dan verstandig is om geheel eerlijk te zijn en te antwoorden dat ik graag teamleider zou worden. Mijn twijfels ontstaan omdat ik met de huidige teamleider een gesprek heb (bedreiging?) en omdat ik solliciteer naar een vrij lage functie binnen het bedrijf en als ik dan vertel teamleider te willen worden er gedacht zal worden dat ik het niet lang zal uithouden in die functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |