Netjes witquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is een prima bedrag. Weet je of dat een redelijk regulier bedrag is of is het echt een vriendenprijsje?
Op die manier ga je alleen maar nóg meer geld rondpompen. Je kunt wel alle lonen omhoog gooien, maar dat geld moet ook ergens opgehaald worden. Maar bij wie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij vergelijkt nu dus een alleenstaande, beginnende agent met een moeder met twee kinderen.
Die bewering was daarom ook maar half waar omdat het gewoon een scheve vergelijking is.
En B. heeft verder natuurlijk wel gelijk dat die moeder ook hogere lasten heeft. Je kunt niet zeggen dat de moeder minder bijstand móet krijgen omdat zij anders meer 'verdient' dan een alleenstaande man met lagere lasten. Ja, 1800 euro is ook best veel voor een werkloze, maar hoeveel houdt ze uiteindelijk over?
Overigens ben ik ook van mening dat iedereen gestimuleerd moet worden om te werken voor hun geld. Voor een moeder van twee kinderen is dat natuurlijk best lastig, maar ik zou ook niet weten wat daar nou de ideale oplossing voor is.
En als je links eng vindt omdat je van mening bent dat de politieman te weinig beloont wordt voor zijn 36 uur werk, dan zou je toch moeten vinden dat hij meer moeten krijgen. Het moet er niet bij de moeder af. En tja, ik weet ook niet waar dat extra loon voor de agent vandaan moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wordt het eindelijk eens tijd om de HRA aan te pakken? De 'marktwerking in de zorg' als mislukt te zien? Het privatiseren van het OV terug te draaien?
Ik moet zeggen, ik weet het ook niet hoor, te weinig verstand van en weinig zin om me erin te verdiepen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Ja, defensie lijkt me wel een goede inderdaad.- Beperken en uiteindelijk afschaffen HRA: goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wordt het eindelijk eens tijd om de HRA aan te pakken? De 'marktwerking in de zorg' als mislukt te zien? Het privatiseren van het OV terug te draaien?
Ik moet zeggen, ik weet het ook niet hoor, te weinig verstand van en weinig zin om me erin te verdiepen
- Terughalen van geprivatiseerde organisaties:dat kost gigantisch veel geld, en levert denk ik voor de staat weinig tot niks op.
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben flabbergasted....
[ afbeelding ]
huh, hij valt niet op mannenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben flabbergasted....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef Mark het volgende:
Soempie, in gedachte zijn we allemaal bij je vandaag.
*virtuele groepshug*
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef Mark het volgende:
Soempie, in gedachte zijn we allemaal bij je vandaag.
*virtuele groepshug*
Ja want dat was handig enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor dezelfde deur?![]()
Jij doet ech belangrijk werk
Kloptquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef B.ertha het volgende:
Uiteraard.
Het is stemweer, oftewel grote kans op een hoge opkomst
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben hier eens een discussie gehad over strategisch stemmen. Ik vind het een achterlijke manier
Ik ga niet stemmen deze keer.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookhet vertekend sowieso de echte uitslag. Ga jij eigenlijk stemmen deze keer?
Ja, maar wat bereik je ermee? Helemaal niets.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:02 schreef Mark het volgende:
Het mooie van democratie is dat ik strategisch mag stemmen als ik dat wil
Zeker!!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:48 schreef MaJo het volgende:
Sterkte soemp
En vandaag verkiezingen, wel allemaal stemmen hè
Dat is helemaal domquote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker!!
Mijn vriendin gaat strategisch stemmen op de VVD omdat ze vindt de PvdA niet de grootste mag worden. Normaal stemt ze geloof ik CDA.![]()
quote:Ik stem niet strategisch!
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 12 september 2012 11:02 schreef Mark het volgende:
Het mooie van democratie is dat ik strategisch mag stemmen als ik dat wil
Stempas aanvragen? Krijg je die niet automatisch?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik stem niet, ik laat voor me stemmenwant ik was te laat met het aanvragen van een stempas en ik durf niet te beweren dat ik op tijd thuis ben vanavond
Niks is dommer dan niet gaan stemmenquote:
Dat soort dingen heb ik dus echt een hekel aanquote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker!!
Mijn vriendin gaat strategisch stemmen op de VVD omdat ze vindt de PvdA niet de grootste mag worden. Normaal stemt ze geloof ik CDA.![]()
Ik stem niet strategisch!
Dat vond ik ook...quote:
Dat zou je denken ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik dus echt een hekel aanbovendien wordt het CDA daar weer de dupe van, dat wil je toch ook niet voor je eigen partij?
En dat is pertinente onzinquote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Niks is dommer dan niet gaan stemmen
Gedeeltelijk mee eens. Ik vind niet stemmen behoorlijk stom maar strategisch stemmen vind ik ook stom, omdat er dan nooit een werkelijke representatie is van wat het volk echt wil!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Niks is dommer dan niet gaan stemmen
Oh? Waarom?quote:
Nee je krijgt een stembiljet waarmee kunt stemmen in je eigen gemeente. Je kunt dat ding laten omzetten zodat je overal in Nederland kunt stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stempas aanvragen? Krijg je die niet automatisch?
Dat zou inderdaad mooi zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou trouwens nog wel graag een mogelijkheid hebben om op een voorkeurscoalitie of MP te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |