Ik heb andere ervaringen met Utrecht uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik ook. Eindelijk weer eens een wedstrijd waar je voor de verandering eens niet als slachtvee in het vak wordt gejaagd, maar gewoon toeschouwers van die andere club.
En Utrecht is altijd een leuke wedstrijd.
Ja maar dan moet je ook maar geen Ajacied zijn. Bah.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaringen met Utrecht uit
Tegen Ajax zijn ze ook altijd een kut publiek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaringen met Utrecht uit
doe normaal :Squote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook maar geen Ajacied zijn. Bah.
550, dolle stieren, jung. Alles kapot en afbreken en alles.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Als je met 75 man in zo'n uitvak zit zou het ook wel een stuk relaxter zijn, ja.
Ah, chill ja. Slechts een half vakje. Dan zullen de autoriteiten ook wel niet zo overspannen reageren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
550, dolle stieren, jung. Alles kapot en afbreken en alles.
Nee, precies. Lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, chill ja. Slechts een half vakje. Dan zullen de autoriteiten ook wel niet zo overspannen reageren.
Kan dan in de rust tenminste nog broodje bal halenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, chill ja. Slechts een half vakje. Dan zullen de autoriteiten ook wel niet zo overspannen reageren.
Mooi op tijd verkocht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:35 schreef Devv het volgende:
Wat is Doedelzak trouwens matig geworden sinds zijn vertrek bij PSV. Ik heb hem geen moment gezien.
En als ik terugdenk aan het feit dat je Afellay als verdedigende middenvelder hebt opgesteld, zou ik het anders hebben gedaan als trainer. Natnek.quote:Fred Rutten: 'Ik zou het anders doen als PSV-leiding'
Rutten heeft gelijk. De PSV-leiding had anders moeten handelen en hem 1,5 seizoen eerder moeten ontslaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als ik terugdenk aan het feit dat je Afellay als verdedigende middenvelder hebt opgesteld, zou ik het anders hebben gedaan als trainer. Natnek.
Dat had in ieder geval 1 nagenoeg zeker kampioenschap opgeleverd.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rutten heeft gelijk. De PSV-leiding had anders moeten handelen en hem 1,5 seizoen eerder moeten ontslaan.
Waar komt die quote van Rutten vandaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als ik terugdenk aan het feit dat je Afellay als verdedigende middenvelder hebt opgesteld, zou ik het anders hebben gedaan als trainer. Natnek.
Nusport.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Waar komt die quote van Rutten vandaan?
Wat een verademing is Advocaat trouwens he! Ik moet nog aar zien of we kampioen worden, aar dat slappe geouwehoer van Rutten is gelukkig verdwenen. Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar uiteindelijkis wel duidelijk geworden dat het echt waardeloos was wat hij deed.
Dank!quote:
In essentie heeft ie wel gelijk, maar dan lees ik:quote:Op woensdag 12 september 2012 10:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dank!
Nu ik dat stukje heb gelezen ben ik het op dit vlak wel met Rutten eens.
Het werd een vervelend spelletje waarbij zijn ontslag afhing van wel winst/geen winst in 1 wedstrijd. Dat sloeg ook nergens op. Het was allang duidelijk dat deze beslissing er zou komen. Ben dan een vent, zeg het gewoon meteen, en ga niet nog een tijd om de hete brij heen zitten draaien.
Wat punt? Niks punt, want na een paar wedstrijden in het nieuwe seizoen lig je alweer gal te spouwen in Nusport. Altijd dezelfde die roepen dat dingen binnenskamers moeten blijven om een paar wedstrijden daarna alweer de Telegraaf of een ander veelgelezen medium opzoeken om nog even na te trappen. Kansloze rukker.quote:''Ik heb acht jaar bij die club gewerkt, goede dingen gedaan, het had anders gekund. Maar ik heb het afgesloten. Het leven is mij te lief om in een wolk van frustratie te blijven zitten. Toen ik het Marcel voor de voeten heb geworpen, was ik er klaar mee. Punt.''
Dit is te makkelijk. Hij geeft gewoon antwoord op een vraag van de journalist van NUSport en geeft zijn beeld en mening daarover. Die blijft immers staan toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef Buitendam het volgende:
Wat punt? Niks punt, want na een paar wedstrijden in het nieuwe seizoen lig je alweer gal te spouwen in Nusport. Altijd dezelfde die roepen dat dingen binnenskamers moeten blijven om een paar wedstrijden daarna alweer de Telegraaf of een ander veelgelezen medium opzoeken om nog even na te trappen. Kansloze rukker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |