Neem aan dat dat dan meer EotN achtig is en niet stand-alone.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Guild Wars 2 contentupdates en uitbreidingen gratis
![]()
Voor het gros inderdaad wel ja, en er is in elk geval nog een hoop vrije ruimte op de world mapquote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Neem aan dat dat dan meer EotN achtig is en niet stand-alone.
quote:“No need to buy them,” Johanson stated, “Gw2 will feature consistent free content updates and in-game events going forward. Our goal is to make it so you get more from Gw2 for free than you get from a game you pay a subscription for.”
Johanson added, “On top of a large amount of free bonus content, we will be expanding on offerings in the Black Lion Trading Company going forward, as well as be doing large-scale expansion content down the road.”
“We’ll cover a lot of the details on the kind of support and plans we have in place over the next month or so on the Gw2 blog and with our press partners. We do appreciate that you’d like to buy lots of new content, but we’d prefer to give a lot of it to you for free, cause that’s what we think a responsible MMO company does.”
Wat, je wee tniet wat het betekend?quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Geminiara het volgende:
Single Target, AoE en Dps? Geheugensteuntje iemand? D:
Owja en kiten.
Nee ben geen mmorpg kenner ookal speel ik ze al jarenquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat, je wee tniet wat het betekend?
Aoe, area of effect.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Nee ben geen mmorpg kenner ookal speel ik ze al jaren
WVW speel ik doorgaans op 22 - 24 fps merk ik, maar daar ondervind ik totaal geen last van, zo lang het maar zo rond dat blijft, als het van 10 naar 30 gaat en weer terug is het veel vervelender.quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef EpicKnife het volgende:
lekker even wvw doen, krijg ik 20 fps, en last van frame drops naar 17 fps. zo'n gevecht van 200 man is vrij intensief. Is dit een cpu of een gpu probleem?
goed nieuws al gaat dit volgensmij meer over de kleine uitbreidingenquote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
och... kleine uitbreidingen als WiK in GW1 hebben me ook behoorlijk veel tijd gekost om ze door te spelen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
goed nieuws al gaat dit volgensmij meer over de kleine uitbreidingen
Meestal GPU, maar als je processor veel te traag is voor je GPU kan het daar ook in zitten. Geef je specs eens?quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef EpicKnife het volgende:
lekker even wvw doen, krijg ik 20 fps, en last van frame drops naar 17 fps. zo'n gevecht van 200 man is vrij intensief. Is dit een cpu of een gpu probleem?
Ik gebruik meestal het Greatsword omdat ik dat toffer vindquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:44 schreef Frag_adder het volgende:
naar aanleiding van een korte discussie van gisteren, wat is het highest damage wapen van de mesmer? ik dacht goed te zitten met greatsword maar ik merk dat ik met een staff vaak meer damage doevanwege conditions
Ligt eraan waar je op spect. Als je op een burst gaat dan zou ik greatsword doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:44 schreef Frag_adder het volgende:
naar aanleiding van een korte discussie van gisteren, wat is het highest damage wapen van de mesmer? ik dacht goed te zitten met greatsword maar ik merk dat ik met een staff vaak meer damage doevanwege conditions
ik ben juist een beetje klaar met greatsword, ik merk steeds meer dat ik daarvan alleen de baseattack vertrouw, de area is wel fijn en kan ik goed mee raken maar damage valt me tegen, de wave is handig maar het is geen stun, en de phantasm vind ik de meest nutteloze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal het Greatsword omdat ik dat toffer vind
YESquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:58 schreef Sweetpea8472 het volgende:
"Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank."
Oh, en ook wat andere wijzigingen:
https://forum-en.guildwar(...)-September-17th-2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |