Je bent afgewezen omdat je vriendje liever voetbal kijkt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef Samzz het volgende:
Tot het voetbal om de hoek komt kijken en prio's daar liggen.
Exact.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent afgewezen omdat je vriendje liever voetbal kijkt?
Oh maar daar ga je ook niks van horen hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh.
Ik heb nog niks van 'm gehoord, trouwens. Maar dat had ik ook niet verwacht.
Oh kom je bier brengen dan?quote:
Inderdaad. Daarom ga ik de volgende keer als hij wil afspreken gewoon lekker paardrijden.quote:
Stiekem ben ik het daar wel mee eensquote:
Ja, daarom zei ik, niet dat ik het had verwachtquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar daar ga je ook niks van horen hoor![]()
Iets met toestemming enz
[..]
Oh kom je bier brengen dan?
Slaan!quote:
Serieus? Terwijl ik gewoon mee zou kijken, bijvoorbeeld? Nou ja, het zal wel. Ik heb die liefde voor voetbal sowieso nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het daar wel mee eens
Dat is gemeen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ga ik de volgende keer als hij wil afspreken gewoon lekker paardrijden.
Dan heb je mijn uberwijsheid over smaken gemistquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis jouw tegeltjeswijsheden vandaag!
Nah, dan heb ik er misschien geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is gemeen.
Je kunt toch gewoon het speelschema van oranje en van zijn favoriete club uit je hoofd leren.
Dan weet je dat je dan niet hoeft af te spreken en kunt gaan paard rijden.
De rest van de week zal hij je vast met alle liefde en plezier uit wonen.
en dat maakt uit...??quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik er misschien geen behoefte aan.
Jullie maken het ook zo veel moeilijker dan nodig is hequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik er misschien geen behoefte aan.
Nee, hoor. Hij wil liever voetbal kijken. Prima. Misschien wil ik de volgende keer wel liever paardrijden. Prima toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie maken het ook zo veel moeilijker dan nodig is he
Ik vind voetbal best leuk, kijk het ook liever met mensen dan alleen maar ik had er een bloedhekel aan als mn ex besloot om "gezellig" mee te kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Terwijl ik gewoon mee zou kijken, bijvoorbeeld? Nou ja, het zal wel. Ik heb die liefde voor voetbal sowieso nooit gesnapt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij wil liever voetbal kijken. Prima. Misschien wil ik de volgende keer wel liever paardrijden. Prima toch?
Oh. Maar dat doe ik niet. Het maakt ook niet uit, vind het gewoon jammer. Had wel zin in een avondje qualitytime. Andere keer beterquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind voetbal best leuk, kijk het ook liever met mensen dan alleen maar ik had er een bloedhekel aan als mn ex besloot om "gezellig" mee te kijken.
Dat was namelijk alles behalve gezellig.
Als ik niet druk was met hem uitleggen wat de buitenspelregel precies is dan was ik wel druk met verdedigen dat ik op de tegenstander zat te schelden.
En hij snapte al helemaal niet waarom ik "moest" schelden op een van "onze" spelers.
Kortom, 90 minuten vragen, opmerkingen en gezeik.
Tijdens de rust en de nabeschouwing (die ik vaak ook graag kijk en vooral luister) vond hij altijd wel het meest geschikte moment om over de was oid te beginnen.
Oeeh nieuwe seizoenen van andere series beginnen ook deze maandquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Voetbal verpest weer eens mijn plannetjes.
Hmmm... Wel een goed moment om vanavond in A Game of Thrones te beginnen.
Ik heb het over het boek. De serie begint pas ergens in april weer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh nieuwe seizoenen van andere series beginnen ook deze maand
Eind deze maand start er weer aardig wat jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh nieuwe seizoenen van andere series beginnen ook deze maand
Owquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het over het boek. De serie begint pas ergens in april weer.
Ik had laatst weer een nieuwe, maar dat is ook weer detective achtig iets. Ben het beetje zat. Humor mot ik ook niet. Dus als mensen nog ideen hebben.. PMenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:13 schreef STING het volgende:
Eind deze maand start er weer aardig wat ja
Maar eerst alvast maar eens naar de nieuwe serie Revolution kijken
Know what you mean, de 'luchtige' detectiveseries kwamen afgelopen jaren als paddestoelen uit de grond, ben ik een beetje klaar meequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had laatst weer een nieuwe, maar dat is ook weer detective achtig iets. Ben het beetje zat. Humor mot ik ook niet. Dus als mensen nog ideen hebben.. PMen
herkenbaar.... van die mensen die er gezellig bij willen zijn maar niks met voetbal hebben. die gaan zich uiteindelijk vervelen en de kijker irriteren natuurlijk...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind voetbal best leuk, kijk het ook liever met mensen dan alleen maar ik had er een bloedhekel aan als mn ex besloot om "gezellig" mee te kijken.
Dat was namelijk alles behalve gezellig.
Ik heb toen de eerste wedstrijd van oranje (afgelopen EK) bij Roy in zn kroeg gekeken. Ik heb me de hele wedstrijd zitten ergeren aan de al dan niet zwangere vriendinnen van Roy zn maten/klanten die de fucking hele wedstrijd over zwangerschapskwaaltjes, nagellak en de nieuwste (baby)mode hebben zitten kletsen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar.... van die mensen die er gezellig bij willen zijn maar niks met voetbal hebben. die gaan zich uiteindelijk vervelen en de kijker irriteren natuurlijk...
maar laatst bij een vriend voetbal kijken, want die woont net op zichzelf. (euh samen dus)
vond zijn vriendin het wel gezellig om dezelfde avond wat vriendinnen uit te nodigen... anders zat hij met zijn maten voetbal te kijken en had zij niks natuurlijk...
zitten we dus voetbal te kijken in 1 of ander kippenhok uiteindelijk
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef rival het volgende:
.
zitten we dus voetbal te kijken in 1 of ander kippenhok uiteindelijk
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
aan de al dan niet zwangere vriendinnen van Roy
Selectief aan het lezen schat?quote:
Handig geformuleerd hups.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toen de eerste wedstrijd van oranje (afgelopen EK) bij Roy in zn kroeg gekeken. Ik heb me de hele wedstrijd zitten ergeren aan de al dan niet zwangere vriendinnen van Roy zn maten/klanten die de fucking hele wedstrijd over zwangerschapskwaaltjes, nagellak en de nieuwste (baby)mode hebben zitten kletsen.
Ga dan geen voetballen kijken denk ik dan maar ja.
Hoi jij, ik vroeg me al af waar je was
Waarmee dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig geformuleerd hups.
Nu lijkt het of ik al heel wat mensen bezwangerd heb
Je stopt heel bewust halverwege een zinquote:
Hij is toch een eunuch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft geen lul? hij heeft geen zaad?Arme Roy
Hij zit op zwartwit zaad?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft geen lul? hij heeft geen zaad?Arme Roy
Dat was niet bewustquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Je stopt heel bewust halverwege een zin
ja ik kijk voetbal voor het voetbal kijken, natuurlijk doe ik dat liever met maten dan alleen... maar ook dan vind ik een handjevol wel genoeg... meer drukte zorgt er altijd voor dat ik de wedstrijd mis... en nou is er niks mis met gezelligheid, maar daar heb ik nog 6 andere dagen voor in de weekquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toen de eerste wedstrijd van oranje (afgelopen EK) bij Roy in zn kroeg gekeken. Ik heb me de hele wedstrijd zitten ergeren aan de al dan niet zwangere vriendinnen van Roy zn maten/klanten die de fucking hele wedstrijd over zwangerschapskwaaltjes, nagellak en de nieuwste (baby)mode hebben zitten kletsen.
Ga dan geen voetballen kijken denk ik dan maar ja.
Hoi jij, ik vroeg me al af waar je was
Ik kijk eigenlijk het liefste alleenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik kijk voetbal voor het voetbal kijken, natuurlijk doe ik dat liever met maten dan alleen... maar ook dan vind ik een handjevol wel genoeg... meer drukte zorgt er altijd voor dat ik de wedstrijd mis... en nou is er niks mis met gezelligheid, maar daar heb ik nog 6 andere dagen voor in de week
De enige afleiding tijdens een wedstrijd die goedgekeurd is is een vrouw die zorgt dat ze dr mond vol heeft tijdens de wedstrijd en jou gewoon laat kijken. Toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik kijk voetbal voor het voetbal kijken, natuurlijk doe ik dat liever met maten dan alleen... maar ook dan vind ik een handjevol wel genoeg... meer drukte zorgt er altijd voor dat ik de wedstrijd mis... en nou is er niks mis met gezelligheid, maar daar heb ik nog 6 andere dagen voor in de week
Kusjekroelquote:
Ik niet. Liefst met iemand hooguit 2,3 mensen die voetbal wel leuk vinden, voor dezelfde club zijn en weten wanneer ze hun smoel moeten houden!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk het liefste alleen
Ik ben geen voetballiefhebber.. maar af en toe een wedstrijdje kijken vin dik niet erg. Maar dan niet alleen. Verveel ik me te snel en ga ik afleiding zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee dat vind ik dan weer ff ongezellig.... kijk liver met mijn voetbalmaatjequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noujaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef STING het volgende:
[..]
Als hij wit licht ziet, is het wel heel ernstig met hem gesteld
Weet niet of dat zo positief isquote:
Ik kijk het liefste gewoon alleen met een koud biertje op de bank.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusjekroel
[..]
Ik niet. Liefst met iemand hooguit 2,3 mensen die voetbal wel leuk vinden, voor dezelfde club zijn en weten wanneer ze hun smoel moeten houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil ook best kletsen, maar dat doe je als het spel stil ligt ofzo (tenzij de commentator net interessante feitjes aan het opnoemen is)quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige afleiding tijdens een wedstrijd die goedgekeurd is is een vrouw die zorgt dat ze dr mond vol heeft tijdens de wedstrijd en jou gewoon laat kijken. Toch?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
.. why?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:38 schreef Royco1 het volgende:
Om tot de perfecte analyse te komen natuurlijk.
Dromen mag altijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:39 schreef Royco1 het volgende:
Omdat ik ooit natuurlijk gevraagd ga worden voor VI
Of als trainer bij Feyenoord
omdat?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk gevraagd ga worden voor VI
Of als trainer bij Feyenoord
Nou als ze bellen dan is het helemaal geweldig natuurlijk.quote:
Geef toe, je ergens op verheugen, kan je de dagen ervoor extra vrolijk stemmenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft dus niets met de hele week te maken
Klopt, maar dat maakt de week niet geweldigquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef STING het volgende:
Geef toe, je ergens op verheugen, kan je de dagen ervoor extra vrolijk stemmen
wat maakt de week dan niet zo geweldig?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de week niet geweldig
Weet ik veel, voor hem blijkbaar momenteel niets, maar een goede zaterdag garandeert geen geweldige week. Thats all im sayingquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef rival het volgende:
wat maakt de week dan niet zo geweldig?
Nou, dat moet nog blijkenquote:
Nee hoor, we zijn gewoon realistischquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn gewoon realitisch![]()
![]()
Tuullijkquote:
http://sport.infonu.nl/vo(...)ma-en-uitslagen.htmlquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
Wie doet mij de speeldata en tijden van het NL voetbalteam even toekomen? Geen zin om zelf te zoeken.
*sowiesoquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef marbasnarf het volgende:
ik vind dit ook geen geweldige week hoor... ben ziek en moet vanavond zoiezo mn training afzeggen en kan morgen denk ik ook niet naar een trouwfeest.
Dank je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://sport.infonu.nl/vo(...)ma-en-uitslagen.html
Lui mormel
Graag gedaanquote:
Hiquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog een nieuw werk maken voor de expositie, maar echt geen flauw idee wat.
Draw me like one of your French girls.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog een nieuw werk maken voor de expositie, maar echt geen flauw idee wat.
Lijkt me geen goed plan, er komen ook kinderenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Draw me like one of your French girls.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, er komen ook kinderen.
Alsof mij dat boeitquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
pas op wat je zegt, niet iedereen is het ermee eens
ECHT WEL!quote:
Toch nietquote:
okquote:
Voornamelijk recente werken, waaronder het schilderij van koe, een grafiettekening van een meisje en een paard, een pasteltekening van een pony, twee portretten in grafiet, een kleurpotlood tekening en een lijstje met mini tekeningetjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al voor je expositie?
Slakken zijn vaak mooi om te tekenen, ivm hun huisjes. Misschien een idee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voornamelijk recente werken, waaronder het schilderij van koe, een grafiettekening van een meisje en een paard, een pasteltekening van een pony, twee portretten in grafiet, een kleurpotlood tekening en een lijstje met mini tekeningetjes.
Kleinste formaat tekeningen in lijst is A3, grootste formaat 80x60 cm.
Ik heb niet zoveel met slakkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slakken zijn vaak mooi om te tekenen, ivm hun huisjes. Misschien een idee.
Alleen met slakkenslijmquote:
Een tekening met alle monotremen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Perry het Vogelbekdier maken. Maar dan wel natuurgetrouw.
Vogelbekdieren.
Ex van oud vriendinquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Perry het Vogelbekdier maken. Maar dan wel natuurgetrouw.
Vogelbekdieren.
Konijnen zijn wel leuk om te aquarellen, goed ideequote:
Dat zijn er wel tweequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tekening met alle monotremen!
Er bestaan nog 5 soorten hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn er wel twee. Tenzij je de uitgestorven dieren mee wilt tellen.
Ik ken alleen de onderorde vogelbekdier en mierenegels...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er bestaan nog 5 soorten hoor.
Ja, klopt. Maar er zijn 4 soorten mierenegels.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken alleen de onderorde vogelbekdier en mierenegels...
Nou ja, technisch gezien 1 soort mierenegel en 3 soorten vachtegelsquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar er zijn 4 soorten mierenegels.
Wijsneus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gezien 1 soort mierenegel en 3 soorten vachtegels. Maar da's mierenneuken.
En ik ga niet alle monotremen maken, enkel het vogelbekdier. Die vind ik het leukst.
Valt wel mee, hoor. Ik vind biologie gewoon enorm interessantquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wijsneus.
Jij weet meer van biologie dan menig bioloog.
Is het ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. Ik vind biologie gewoon enorm interessant.
Snap ik welquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook.
Ik kan zo gelukkig er van worden.
Deze hosselaar heeft zin om een fles vodka op iemands hoofd kapot te slaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi geachte leden der Hosselaarspartij.
Ik zie een match made in heaven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook.
Ik kan zo gelukkig er van worden.
D66 binnenkort, zit er sterk aan te denken om daadwerkelijk lid te wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi geachte leden der Hosselaarspartij.
Heel erg verbazen doet mij dat niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
D66 binnenkort, zit er sterk aan te denken om daadwerkelijk lid te worden
Probeer je me nu weer te koppelen twi?quote:
Accepteer nou eens dat de kans klein is dat je nog van mij mag genietenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
Wat een TT.. geweldige weekMooi niet anders!
Doe er godverdomme dan eens wat mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer je me nu weer te koppelen twi?
Dit is de 3de al...
Ja oké, en Samzz en jij matchen ook niet echt denk ik. Dus ja, dan hou ik het maar bij twee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Probeer je me nu weer te koppelen twi?
Dit is de 3de al...
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Accepteer nou eens dat de kans klein is dat je nog van mij mag genieten
Je mag mijn pas wel lenenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]haha naja zeg
Ik heb dan ook heel geen pedopas, dus was het niet van plan
![]()
Meer leren toets beoordeling om de volgende week een essay te moeten schrijven blehhh
Ik neem aan dat je dan ook weet dat zeker 2 van de 3 gedoemd waren om te falen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe er godverdomme dan eens wat mee.
Ok.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, en Samzz en jij matchen ook niet echt denk ik. Dus ja, dan hou ik het maar bij twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je zo'n ouwe bok bent als jij zal je wel moeten iddquote:
Ook een groen blaadje van 20 kan nog en dat is toch 8 jaar jonger, dus zit qua leeftijd nog niet eens zo verkeerdquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je zo'n ouwe bok bent als jij zal je wel moeten idd(hihihihi
)
O wacht... zucht... gelukkig ga ik je kwa leeftijd niet meer inhalen
Durf je ze niet meer op jouw leeftijd te zoeken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook een groen blaadje van 20 kan nog en dat is toch 8 jaar jonger, dus zit qua leeftijd nog niet eens zo verkeerd
er wordt te weinig geflirt en geroddeltquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef twi het volgende:
Waarom is het hier zo saai de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |