abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126423204
Onderschat: aardappelen, groente vlees
Overschat: sushi
pi_126424559
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ga eens naar Duesseldorf en drink bij Schlussel of Uerige een Alt
Ben vooral liefhebber van pilsner. Ik probeer in Duitsland altijd zoveel mogelijk van een plaatselijk brouwerijtje te proeven, al is het maar een slokje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_126424640
Onderschat: Een goede biefstuk bakken

Overschat: Risotto maken
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_126486425
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Onderschat: aardappelen, groente vlees
Overschat: sushi
Ik vind sushi helemaal niet overschat! Het is natuurlijk wel overdreven dat het 'hip' is, maar ik vind de eenvoud ervan (sowieso van veel in de Japanse keuken) heel lekker! Gewoon goed smakende rijst met mooie verse ingredienten en enkel wat wasabi en soja voor de smaak..
Dat heb ik 10 keer liever dan een aardappels met een lap vlees en saus.

(Maar begrijp me niet verkeerd: met a/g/v kun je idd ook veel mooiere dingen doen dan er over het algemeen in de Hollandse keuken wordt gedaan..)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:49:13 #55
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_126486509
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat heb ik 10 keer liever dan een aardappels met een lap vlees en saus.

Eens kijken of je dat na een week sushi nog roept.
pi_126486535
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Eens kijken of je dat na een week sushi nog roept.
Ik ben er echt gek op, als ik het gehad heb hoef ik het wel een paar dagen niet meer te zien, maar daarna smacht ik er weer net zo hard naar hoor! Liever een week sushi dan een week a/g/v.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:47:09 #57
66083 Platina
78th Element
pi_126766235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik ben er echt gek op, als ik het gehad heb hoef ik het wel een paar dagen niet meer te zien, maar daarna smacht ik er weer net zo hard naar hoor! Liever een week sushi dan een week a/g/v.
Je eet maar 1 of 2 keer in de week dan? :?
pi_126767265
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Platina het volgende:

[..]

Je eet maar 1 of 2 keer in de week dan? :?
Nee. Er staat dat ik liever wat tijd heb tussen de keren dat ik sushi eet, maar als ik moet kiezen ga ik eerder voor sushi.
  maandag 20 mei 2013 @ 15:19:12 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126767413
Alleen sushi ipv van AGV zou mij echt te weinig groenten zijn, hebben 9 van 10 dagen naast minstens 1 warme groente ook een of andere salade.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127133070
Overschat: Kip
Onderschat: Varkensvlees
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127133198
Overschat: Mountain Dew
Onderschat: Limonade
pi_127133279
Overschat: Tefal grillpan
Onderschat: Mijn oma's 50 jaar oude gietijzeren grillpan
pi_127133320
Overschat: komkommer
Onderschat: Pak Soi
pi_127133378
Overschat: Pizza bestellen
Onderschat: Pizza ophalen
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:57:18 #65
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_127133683
Overschat: restaurants in Frankrijk
Onderschat: restaurants in Nederland

(jammer dat ik mijn fototoestel niet bij me had)
pi_127133796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef RobinOok het volgende:
Overschat: restaurants in Frankrijk
Onderschat: restaurants in Nederland

(jammer dat ik mijn fototoestel niet bij me had)
vertel
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:55:32 #67
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_127139937
Nou, vooruit dan, omdat je ernaar vraagt.

Vooraf: 6 ronde ravioli's, waarvan bij mij er 4 leeg waren en 2 gevuld met 1 blokje foie gras van 1/2 bij 1/2 cm (nee, ik overdrijf niet). In een bordje met warmgemaakte shiitake en beukenzwammen die dreven in een ondefinieerbaar, niet lekkere bouillon, ingedikt met teveel maizena. Niet vies, niet lekker, had het liever niet gegeten en stel me toch iets anders voor bij ravioli gevuld met foie gras.

Tussen: kabeljauw (hoewel de andere ober dorade zei en ik denk dat het ook koolvis kon zijn) mooi zo'n 3 jaar "gerijpt" in een diepvries. Droog, vissig, vies. Met een idiote sinaasappelsaus met stukjes geconfijte sinaasappel en reepjes gele paprika! Ook vies. En nog idioter: een sushi maki rolletje van iets dat op rijstepap leek maar nergens naar smaakt. Met in het midden een stukje rode biet! Zompige nori erom. Vies. Gewoon vies.

Hoofd: een eendenborst die we rood wilden en rood kregen en wat dat betreft okay was, met een vieze, ingedikte cassissaus. Een oranjebruine hockeyschijf die gemaakt bleek van wortel, waar geen smaak aan zat en de structuur echt goor korrelig en droog was. Daarop een oublie-achtig ruitig koekje achtig ding dat je volgens mij niet eens kon eten als je wilde. Er zat vast nog iets bij, maar dat heb ik verdrongen.

En dan die achterlijke gewoonte om alle randen van borden vies te maken met paprikapoeder!

Gewoon slecht op alle fronten: vieze combinaties/recepten, slecht klaargemaakt, slecht gepresenteerd. En de bediening was ook maar zozo.

PS De toetjes waren okay.
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:46:48 #68
45206 Pietverdriet
pi_127142874
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:55 schreef RobinOok het volgende:

Vooraf: 6 ronde ravioli's, waarvan bij mij er 4 leeg waren en 2 gevuld met 1 blokje foie gras van 1/2 bij 1/2 cm (nee, ik overdrijf niet). In een bordje met warmgemaakte shiitake en beukenzwammen die dreven in een ondefinieerbaar, niet lekkere bouillon, ingedikt met teveel maizena. Niet vies, niet lekker, had het liever niet gegeten en stel me toch iets anders voor bij ravioli gevuld met foie gras.

Tussen: kabeljauw (hoewel de andere ober dorade zei en ik denk dat het ook koolvis kon zijn) mooi zo'n 3 jaar "gerijpt" in een diepvries. Droog, vissig, vies. Met een idiote sinaasappelsaus met stukjes geconfijte sinaasappel en reepjes gele paprika! Ook vies. En nog idioter: een sushi maki rolletje van iets dat op rijstepap leek maar nergens naar smaakt. Met in het midden een stukje rode biet! Zompige nori erom. Vies. Gewoon vies.

Hoofd: een eendenborst die we rood wilden en rood kregen en wat dat betreft okay was, met een vieze, ingedikte cassissaus. Een oranjebruine hockeyschijf die gemaakt bleek van wortel, waar geen smaak aan zat en de structuur echt goor korrelig en droog was. Daarop een oublie-achtig ruitig koekje achtig ding dat je volgens mij niet eens kon eten als je wilde. Er zat vast nog iets bij, maar dat heb ik verdrongen.

En dan die achterlijke gewoonte om alle randen van borden vies te maken met paprikapoeder!

Gewoon slecht op alle fronten: vieze combinaties/recepten, slecht klaargemaakt, slecht gepresenteerd. En de bediening was ook maar zozo.

Waar was dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:20:11 #69
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_127144127
La Table Du Moulin in Lorgues.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:28:12 #70
45206 Pietverdriet
pi_127144476
Heb je deze ervaring ook bij Tripadvisor gepost?
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:31:51 #71
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_127144609
Nee. Kutsite.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:39:00 #72
45206 Pietverdriet
pi_127144883
pi_127172544
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:55 schreef RobinOok het volgende:

Klinkt als een ramp ja.En reteduur wss.
  donderdag 30 mei 2013 @ 01:33:51 #74
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_127189112
Nah, dat viel nog best mee, alles bij elkaar 104 euro.
Wel teveel voor zulke butkwaliteit, maar niet reteduur voor 4 gangen.
pi_127199100
onderschat : gegrilde kip op de markt
overschat: ossehaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')