abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2012 @ 13:10:35 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116976744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk alleen de stempassen (wat niet echt HAH is) en idd alleen die folders :@
Er zijn meer folderbezorgers :P

Dat bedoelde ik :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116976761
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

oh sorry, er ontbrak het woordje niet :P
Ohhh ik snap het.. gewone folders

Oke, best wel lame :') :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116976781
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd worden ;)

[..]

Het aanpassen doen ze idd niet zo snel. Daarom lepelen wij altijd folders over tussen wijken, waardoor er iig geen tekorten meer zijn.
Haha ja ik bedoelde die lokale krantjes en zo :) dat wat ze op die stickers huis aan huis bladen noemen :P
Andere bezorger hier doet naast de post een krantenwijk 's ochtends :o zal wel zijn omdat de post alleen niet genoeg verdient..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116977036
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd worden ;)

[..]

Het aanpassen doen ze idd niet zo snel. Daarom lepelen wij altijd folders over tussen wijken, waardoor er iig geen tekorten meer zijn.
Ik heb 794 stuks HaH voor mijn wijk, waarvan 500 teveel :') Zijn ze van op de hoogte, doen ze echter niets aan want ''er komt nog nieuwbouw'. :') (1 flat en 12 huizen)

Vandaag overigens geen drol te doen, was binnen een uur klaar. Zag trouwens wel op het rooster dat ze de goede tijden er op hebben staan, ik had er gister zelfs langer over mogen doen. Is dus mooi de op één na grootste loop van deze wijk ;)
pi_116982402
Ik pak ook altijd HAH van anderen, heb standaard ook te weinig.

Ik heb die PostNLregenjas al een tijdje trouwens. :) Weekje of 3.
En deze nieuwe fietstassen beschadigen inderdaad veel sneller. Ik heb alleen nog een TNTschoudertas, verder alles van Postnl.

Het was vandaag weer extreem weinig :'). Collega van mij was tot 19:30 bezig geweest gisteren.

Hier werd ik trouwens vanmorgen wakker gebeld door mijn TC. Of ik alsjeblieft een extra wijkje wilde lopen, want ze hadden een zieke. Ik ja gezegd (achteraf baalde ik :P). Het was weinig post, volgens de TC. Maar als ze dat zeggen , vertrouw ik het niet zo. Maar zowaar, het was weinig post. :D Was in 2 uur met 2 wijkjes klaar.
pi_116983056
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:24 schreef Herfstblad het volgende:
Het was weinig post, volgens de TC. Maar als ze dat zeggen , vertrouw ik het niet zo
Ik heb ze dat nog nooit niet horen zeggen.. Gister nog "wijkje" erbij, met "weinig post".
3,5 uur mee bezig geweest...
pi_116983180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef SSMOOTHY het volgende:

[..]

Ik heb ze dat nog nooit niet horen zeggen.. Gister nog "wijkje" erbij, met "weinig post".
3,5 uur mee bezig geweest...
Ik ook niet. :P
Maar hij had zowaar dit keer echt gelijk (de wijk kende ik al en is wel echt een wijkje ;))
pi_116989439
Ik ga niet uit iemand anders zn HAH tas graaien, ik weet niet of diegene dan tekort komt :P
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116989682
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga niet uit iemand anders zn HAH tas graaien, ik weet niet of diegene dan tekort komt :P
Je mag de mijne hebben, ik heb er standaard 2 tot 3 te veel :')
pi_116989854
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Selestha het volgende:

[..]

Je mag de mijne hebben, ik heb er standaard 2 tot 3 te veel :')
_O-

Bij mijn andere wijk had ik ook standaard 1 pak HAH teveel, ik nam niet eens de moeite om dat mee te nemen :D
pi_116990410
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier wordt het als men klaar is, in een blauwe bak gegooid :)
Uit andermans tas haal ik het ook niet, nee :P
pi_116990950
Teveel HAH geven ze niet door aan VSP. Verdienen ze minder aan... Beter gewoon de oude hoeveelheid HAH houden ook al heeft bijna heel de wijk een Nee/nee sticker :P
pi_116991120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Hier wordt het als men klaar is, in een blauwe bak gegooid :)
Uit andermans tas haal ik het ook niet, nee :P
Wij hebben geen bakken meer op het depot :P
Gaat gewoon de vuilnisbak in
pi_116993867
Bij ons is sinds deze week het autobedrijf ingegaan. Ik merk er zelf niet zo veel van, maar het depot ligt nu niet meer centraal en alle steunpunten zijn nu dus weg. Dus nu zijn er wijken die op dinsdag, donderdag en zaterdag echt 5x heen en weer kunnen fietsen (ben je wel 10 minuten mee kwijt, elke keer). Echt, wat een onzin... Snap niet dat al die steunpunten ook weg moesten.

Voorlopig blijft onze vestiging zelf nog wel open, maar ik weet niet precies voor hoe lang... In ieder geval tot eind dit jaar, maar daarna weet ik het niet. Communicatie is er gewoon niet.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het contact met de postbezorgers nu ook al wel een beetje mis :@ Ookal was dit pas de tweede dag, hehe. Ik kom niet op dat depot (behalve voor nabrengzakken), want ik kan meteen vanaf de vestiging vertrekken nadat ik m'n wijk klaar heb.

Het is gewoon jammer... Ik ben blij dat we voorlopig zelf nog onze wijken kunnen voorbereiden, maar dat hele "1 depot, geen steunpunten" vind ik wel zo'n onzin...
pi_116993925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

_O-

Bij mijn andere wijk had ik ook standaard 1 pak HAH teveel, ik nam niet eens de moeite om dat mee te nemen :D
Eén pak oké, maar 2 tot 3 tassen :')
  woensdag 19 september 2012 @ 19:29:13 #216
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116994062
Afgelopen zaterdag moest ik weer meehelpen met mijn wijk (terwijl ik dat officieel niet hoef te doen). Niet dat ik dat nou zo erg vind, maar daardoor miste ik wel drie uur van een bierfestival! }:|
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_116996338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef Selestha het volgende:

[..]

Eén pak oké, maar 2 tot 3 tassen :')
Belachelijk :') !
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2012 @ 20:18:39 #218
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116996674
als het stevige folders zijn dan heb je iig genoeg papier om origami te gaan beoefenen :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_117003758
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
als het stevige folders zijn dan heb je iig genoeg papier om origami te gaan beoefenen :+
Ik heb weleens wat HAH mee naar huis genomen als afplakmateriaal voor het airbrushen. Kan best handig zijn af en toe :)

Bij ons gaan overgebleven folders in een grijze tas met al het andere oud papier. Als ik tekort kom neem ik het ontbrekende aantal de volgende dag wel weer mee. Als ik erg veel tekort kom hebben ze pech en schrijf ik het alleen op het bezorgrapport. Ik ga er in ieder geval nooit dezelfde dag voor terug.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:39:54 #220
381806 pakezeltje
als je bij post.nl werkt
pi_117017800
ik vroeg me eigen af!
als het bedrijf nu gaat rijden met de post.
komen dan alle tassen in 1x aan in het depot?
of blijven er ochtend en middag wijken bestaan?
pi_117018937
quote:
16s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef pakezeltje het volgende:
ik vroeg me eigen af!
als het bedrijf nu gaat rijden met de post.
komen dan alle tassen in 1x aan in het depot?
of blijven er ochtend en middag wijken bestaan?
Hier rijdt het Autobedrijf en er zijn ochtend- en middagwijken (helaas is mijn wijk een middagwijk geworden). Die zijn hier dus blijven bestaan.
pi_117021941
Gigaveel post hier en ook nog rampzalig foute rode bakken! Er zat een hele stapel machinepost achter de rode kaart waar je rustig nog een kwartiertje extra mee aan het ingooien was! En verder ook veel fouten/geen gele kaart ertussen, enz.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117022433
Ooh ik hoop dat het mee valt hier. Was niet ingepland, maar een collega had een noodgeval dus ik ga zo nog even een wijkje doen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117023639
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Ooh ik hoop dat het mee valt hier. Was niet ingepland, maar een collega had een noodgeval dus ik ga zo nog even een wijkje doen.
Hier was het een drukke daldag voor mijn gevoel. 4 zakken maar was in 2 uur klaar, dat is niets voor deze wijk :)

En zaterdag lekker vrij *O*
pi_117023653
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Hier rijdt het Autobedrijf en er zijn ochtend- en middagwijken (helaas is mijn wijk een middagwijk geworden). Die zijn hier dus blijven bestaan.
Hier rijden ze inderdaad ook voor ochtend-en middagwijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')