Er zijn meer folderbezorgersquote:Op woensdag 19 september 2012 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de stempassen (wat niet echt HAH is) en idd alleen die folders
Ohhh ik snap het.. gewone foldersquote:Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh sorry, er ontbrak het woordje niet
Haha ja ik bedoelde die lokale krantjes en zoquote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd worden
[..]
Het aanpassen doen ze idd niet zo snel. Daarom lepelen wij altijd folders over tussen wijken, waardoor er iig geen tekorten meer zijn.
Ik heb 794 stuks HaH voor mijn wijk, waarvan 500 teveelquote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd worden
[..]
Het aanpassen doen ze idd niet zo snel. Daarom lepelen wij altijd folders over tussen wijken, waardoor er iig geen tekorten meer zijn.
Ik heb ze dat nog nooit niet horen zeggen.. Gister nog "wijkje" erbij, met "weinig post".quote:Op woensdag 19 september 2012 15:24 schreef Herfstblad het volgende:
Het was weinig post, volgens de TC. Maar als ze dat zeggen , vertrouw ik het niet zo
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef SSMOOTHY het volgende:
[..]
Ik heb ze dat nog nooit niet horen zeggen.. Gister nog "wijkje" erbij, met "weinig post".
3,5 uur mee bezig geweest...
Je mag de mijne hebben, ik heb er standaard 2 tot 3 te veelquote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga niet uit iemand anders zn HAH tas graaien, ik weet niet of diegene dan tekort komt
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik heb er standaard 2 tot 3 te veel
Hier wordt het als men klaar is, in een blauwe bak gegooidquote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga niet uit iemand anders zn HAH tas graaien, ik weet niet of diegene dan tekort komt
Wij hebben geen bakken meer op het depotquote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier wordt het als men klaar is, in een blauwe bak gegooid
Uit andermans tas haal ik het ook niet, nee
Eén pak oké, maar 2 tot 3 tassenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Bij mijn andere wijk had ik ook standaard 1 pak HAH teveel, ik nam niet eens de moeite om dat mee te nemen
Belachelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Eén pak oké, maar 2 tot 3 tassen
Ik heb weleens wat HAH mee naar huis genomen als afplakmateriaal voor het airbrushen. Kan best handig zijn af en toequote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
als het stevige folders zijn dan heb je iig genoeg papier om origami te gaan beoefenen
Hier rijdt het Autobedrijf en er zijn ochtend- en middagwijken (helaas is mijn wijk een middagwijk geworden). Die zijn hier dus blijven bestaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef pakezeltje het volgende:
ik vroeg me eigen af!
als het bedrijf nu gaat rijden met de post.
komen dan alle tassen in 1x aan in het depot?
of blijven er ochtend en middag wijken bestaan?
Hier was het een drukke daldag voor mijn gevoel. 4 zakken maar was in 2 uur klaar, dat is niets voor deze wijkquote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Ooh ik hoop dat het mee valt hier. Was niet ingepland, maar een collega had een noodgeval dus ik ga zo nog even een wijkje doen.
Hier rijden ze inderdaad ook voor ochtend-en middagwijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier rijdt het Autobedrijf en er zijn ochtend- en middagwijken (helaas is mijn wijk een middagwijk geworden). Die zijn hier dus blijven bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |