abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116944321
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een ramp vandaag!
Was pas om 17:15 klaar en om13:30 begonnen. :|

9 zakken inclusief 6(!) keer HAH, Linda, H&M. En ook een kapotte fiets(stuur kon niet meer normaal) waardoor ik een groot deel van mijn wijk lopend heb moeten doen. :( ARGH! Klotefiets!
Maar ik zie dat jij ook problemen met je fiets had, Selestha. :P Was ik dus niet de enige.
9 oranje zijn14 grijze zakken,abnormale volumes
en 6hah dat moeten ze ook beter honereren.
die 5min per 100(1 keer dan) schiet ook niet op
zit je ook in een geowijk?
pi_116944807
ik krijg nu net pas de post thuis, gaat goed zo anno 2012
was vroeger een ochtendwijk voor 10uur
De kerst meot er nog aan komen.
pi_116945066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

9 oranje zijn14 grijze zakken,abnormale volumes
en 6hah dat moeten ze ook beter honereren.
die 5min per 100(1 keer dan) schiet ook niet op
zit je ook in een geowijk?
Nee, geen geowijk.
Wel een kleine wijk die ik niet echt klein vind. :P

Onze bezorger hier was er ook pas bij 17:00 uur, terwijl ze rond 13:15 van het depot vertrok met wijkje 1 (ze loopt er 2)
pi_116945073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef ophaling10 het volgende:
ik krijg nu net pas de post thuis, gaat goed zo anno 2012
was vroeger een ochtendwijk voor 10uur
De kerst meot er nog aan komen.
Dat vraag ik me ook wel eens af, hoe moet dat in vredesnaam met de kerst? Zie er gewoon tegenop!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_116958811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel eens af, hoe moet dat in vredesnaam met de kerst? Zie er gewoon tegenop!
Snel ontslag nemen voordat het kerst is. :') (Ik overweeg het nog).

Was vandaag echt een hel. Gelukkig werkte het weer wel mee. Ik ben ook langer bezig geweest dan normaal. Kwam vooral de hoeveelheid waardoor ik veel meer moest weglopen i.c.m. irritante HAH die je echt voorzichtig moest hanteren. Verder was het ook een zooitje bij mij, dus die hielp ook niet mee.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_116960815
Ik werkte eerder rondom kerst nooit extra :o (officieel zaterdagbezorger) maar nu werk ik natuurlijk meestal wel doordeweeks, dus ik weet nog niet wat ik ga doen :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:41:34 #182
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_116963918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Hoplahopla het volgende:
i.c.m. irritante HAH die je echt voorzichtig moest hanteren.
Dat had bij ons geen zin meer. Zat een heel dun A4-tje bij dat groter was dan de rest. Die waren allemaal al gescheurd en verfrommeld door het bundelen. :')
pi_116967773
quote:

[..]

Ja daar heb ik ook last van, als ik nu al 10 zakken heb op een dinsdag :') Maar ja, eerst zien of ze mijn contract gaan verlengen in November. En daarna sla ik me er wel door heen als ik mag blijven, er zit niets anders op ;)
pi_116968477
Bij ons zitten we er dan ook nog mee dat er de komende maanden veel vaste krachten weggaan, omdat ons kantoor in het voorjaar van 2013 dicht gaat. Dus, weinig mensen, heel veel werk.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_116968626
quote:
Zat een heel dun A4-tje bij dat groter was dan de rest. Die waren allemaal al gescheurd en verfrommeld door het bundelen. :')
Heel vervelend, die had ik ook. Toen er ook nog een flinke regenbui overheen kwam durfde ik die vodjes helemaal niet meer in de bus te gooien.
pi_116969626
quote:

[..]

Dat wordt echt een drama als we dit soort volumes hebben én al die kerstkaarten enzo.
Als ze een klein beetje verstand hebben schorten ze het piek en dalmodel op tot januari ofzo.
Voor die p&d onzin was het al zwaar tijdens de knj periode en ik voorzie straks dan ook gigantische problemen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2012 @ 11:27:54 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116973246
hmm, zie net een collega rondlopen in een PostNL-regenjas. Dat ding heb ik volgens mij nog niet gekregen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116973309
Ik ook niet :P
Heb de oude nog
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116973353
Ik vermoed dat we dan gewoon de echte piekdagen en 2 semi piekdagen krijgen, dat ze dan de kerstkaarten meer op de daldagen gaan doen. Veel kerstkaarten op de dinsdag en donderdag lijkt me zeker niet handig nee :X

@Peterselieman: hier zijn ze begonnen met het aanleveren van de regenjassen, maar de nieuwe krachten krijgen ze het eerst omdat die er nog geen hebben. Collega's hebben ze dus al wel, ik ook nog niet ;). Krijg hem wel binnenkort als het goed is.
Gister vroeg een jochie hier aan mij, PostNL, was dat eerst TNT post? Ja want ik zag PostNL fietstassen en een TNT regenjas... :D
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2012 @ 11:33:46 #190
Maffe Fries
pi_116973467
Dan kan het zijn dat ik het regenpak binnenkort wel krijg. Komt goed uit, want mijn regenbroek is gescheurd namelijk. Gevolg van een schuivertje met de fiets afgelopen winter, maar nu is het wat erger geworden :P

oh ja, die tassen _O-

Bij ons liggen ze wel op kantoor, maar nog lang niet iedereen gebruikt ze :P
pi_116973527
Ik heb de nieuwe tassen nu een maand of zo... en ze zijn nu al verkleurd en hebben diverse beschadigingen :')

Nou staat mijn werkfiets wel permanent buiten, dus in de regen/zon en zo. Maar die andere tassen bleven wel veel langer 'mooi' :P
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2012 @ 11:37:20 #192
Maffe Fries
pi_116973574
die verkleurden vooral. Echt beschadigen deden ze niet.
pi_116973893
Ik wil ook een regenjas ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_116974085
Die oude tassen verkleurden bij mij iig wel veel minder snel dan die nieuwe :P
Zonde dat ik ze in moest leveren.. had ze best willen houden voor boodschappen en dergelijke ;) als ik straks uit dienst ben :P
  woensdag 19 september 2012 @ 12:31:00 #195
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116975381
Ik heb een aanvraag gedaan naar kledij, gaat nog wel even duren.
Ik heb mijn TC al duidelijk gemaakt dat ik dan mijn militaire kledij ga gebruiken als het er niet snel is, dat vond hij prima zolang ik maar een PostNL hesje draag, wat subco's ook moeten dragen :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_116976327
Ik heb hier overigens regelmatig collega's die met 'krantenwijk-tassen' de post willen bezorgen :')
Wat zijn die mensen denkende?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116976398
Hier liep iemand laatst (na het bezorgen van haar postwijk) de HAH krantjes met de postkar te bezorgen _O-

Maar die tassen lijken me niet echt handig nee :P
pi_116976493
Zeker extreem veel HAH dan? :D

Ik heb voor mijn wijk normaal gesproken 1 tasje.
Wat dus te weinig HAH is en wat ik het halve jaar op bezorgrapporten heb aangegeven dat het te weinig is. Ik heb net voor ongeveer 15-20 huizen te weinig HAH

Maar goed, als ze er verder niets mee doen, dan niet hoor :{
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2012 @ 13:07:37 #199
Maffe Fries
pi_116976630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeker extreem veel HAH dan? :D
je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd worden ;)
quote:
Ik heb voor mijn wijk normaal gesproken 1 tasje.
Wat dus te weinig HAH is en wat ik het halve jaar op bezorgrapporten heb aangegeven dat het te weinig is. Ik heb net voor ongeveer 15-20 huizen te weinig HAH

Maar goed, als ze er verder niets mee doen, dan niet hoor :{
Het aanpassen doen ze idd niet zo snel. Daarom lepelen wij altijd folders over tussen wijken, waardoor er iig geen tekorten meer zijn.
pi_116976700
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd worden ;)
Ik ken eigenlijk alleen de stempassen (wat niet echt HAH is) en idd alleen die folders :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')