9 oranje zijn14 grijze zakken,abnormale volumesquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een ramp vandaag!
Was pas om 17:15 klaar en om13:30 begonnen. :|
9 zakken inclusief 6(!) keer HAH, Linda, H&M. En ook een kapotte fiets(stuur kon niet meer normaal) waardoor ik een groot deel van mijn wijk lopend heb moeten doen.ARGH! Klotefiets!
Maar ik zie dat jij ook problemen met je fiets had, Selestha.Was ik dus niet de enige.
Nee, geen geowijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
9 oranje zijn14 grijze zakken,abnormale volumes
en 6hah dat moeten ze ook beter honereren.
die 5min per 100(1 keer dan) schiet ook niet op
zit je ook in een geowijk?
Dat vraag ik me ook wel eens af, hoe moet dat in vredesnaam met de kerst? Zie er gewoon tegenop!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef ophaling10 het volgende:
ik krijg nu net pas de post thuis, gaat goed zo anno 2012
was vroeger een ochtendwijk voor 10uur
De kerst meot er nog aan komen.
Snel ontslag nemen voordat het kerst is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, hoe moet dat in vredesnaam met de kerst? Zie er gewoon tegenop!
Dat had bij ons geen zin meer. Zat een heel dun A4-tje bij dat groter was dan de rest. Die waren allemaal al gescheurd en verfrommeld door het bundelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Hoplahopla het volgende:
i.c.m. irritante HAH die je echt voorzichtig moest hanteren.
Ja daar heb ik ook last van, als ik nu al 10 zakken heb op een dinsdagquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, hoe moet dat in vredesnaam met de kerst? Zie er gewoon tegenop!
Heel vervelend, die had ik ook. Toen er ook nog een flinke regenbui overheen kwam durfde ik die vodjes helemaal niet meer in de bus te gooien.quote:Zat een heel dun A4-tje bij dat groter was dan de rest. Die waren allemaal al gescheurd en verfrommeld door het bundelen.
Dat wordt echt een drama als we dit soort volumes hebben én al die kerstkaarten enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd wordenquote:
Het aanpassen doen ze idd niet zo snel. Daarom lepelen wij altijd folders over tussen wijken, waardoor er iig geen tekorten meer zijn.quote:Ik heb voor mijn wijk normaal gesproken 1 tasje.
Wat dus te weinig HAH is en wat ik het halve jaar op bezorgrapporten heb aangegeven dat het te weinig is. Ik heb net voor ongeveer 15-20 huizen te weinig HAH
Maar goed, als ze er verder niets mee doen, dan niet hoor
Ik ken eigenlijk alleen de stempassen (wat niet echt HAH is) en idd alleen die foldersquote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt meer soorten HAH dan alleen die folders die door de post bezorgd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |