quote:- Alle medewerkers die na 1 juli 2012 in dienst gekomen zijn
- Tijdelijke hulpkrachten en uitzendkrachten
- Alle medewerkers onder CAO Zaterdagwerkers, behalve die vallen onder Autobedrijf
- Bezorgen: alle medewerkers onder CAO Mail voor wie de migratie nog niet is afgerond, behalve de leidinggevenden
- Alle medewerkers zonder CAO Mail (behalve medewerkers met een PAO-contract en CAO Postbezorger)
- Collectie: alle medewerkers onder een collectiegebied (CG)
- Alle medewerkers die overcompleet zijn (bijv. BT/orgcode HR&O-overcompleet)
Wat is dat voor onderzoek dan?quote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
ze sluiten voor het gemak ook maar even een hele lijst uit bij het onderzoek:
[..]
een onderzoek onder medewerkers. Kijken naar hun motivatie, wat er beter kan, etc.quote:
Jep, van mijn rapportje zullen ze niet zo vrolijk worden denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef Puurheid het volgende:
Hebben jullie ook al een mail binnen van the Voice?
Heel handig, het VBG waar ik werk staat er gewoon niet bij.
Hij is acht cijfers lang.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:34 schreef Crientj het volgende:
Over het intranet gesproken, ik krijg een brief thuis dat ik mij kan aanmelden.. maar ze willen je personeelsnummer. Die staat onderaan mijn contract (volgens de website), alleen daar staan twee reeksen van cijfers. Welke van de twee is het personeelsnummer?
Dit is pas mn tweede week, vandaar dat ik m via daar opzochtquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij is acht cijfers lang.
(staat ook op je papieren salarisstrook, mocht je die nog hebben)
20 septemberquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef Amerixe het volgende:
Weet iemand wanneer we loon krijgen? Op die nieuwe site kan ik geen reet meer..
Ja, bij mij staat het er altijd de volgende ochtend om 6 uur op... vraag me af waarom, ik zit namelijk bij INGquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:34 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
20 september
wel een dag later op je rekening
dat was het zeker bijna iedereen buiten de tijd en er wordt alweer moeilijk gedaan om buitentijd te betalen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef Selestha het volgende:
Man man, wat druk vandaag
10 tassen (incl HaH), drie keer bijladen, ketting eraf dus daar ook nog aan bezig geweest. Ik deed er 4 uur over in plaats van de 2 uur die er voor staat. Een ''wijkje'' noemt de planner dat. Nou ja, gelukkig is het alleen op de dinsdagen zo erg.
het was gewoon 100% vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef SKBlondie het volgende:
Doordat de Linda, H&M en Veronicagids bijzaten leek het behoorlijk druk. Maar had toch redelijk wat woningen over kunnen slaan als er geen hah bij had gezeten. Qua aantal poststukken was het bij ons zaterdag een stuk drukker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |