Volgens mij heb jij geen flauw idee wat Kees gezegd heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
grapjas
Je weet wat Van der Staaij gezegd heeft he?
Precies, begon direct al door Frits Zwetser.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Men heeft zijn uitspraken geheel uit z'n verband gerukt.
zeker welquote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen flauw idee wat Kees gezegd heeft.
Vanwege o.a. het feit dat mijn echtgenoot een eigen (klein) bedrijf heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom iemand als jij op de VVD stemt????
Ja hier was de post 2 uur later dan normaal omdat het hier ook zo druk wasquote:Op donderdag 13 september 2012 15:41 schreef KatrienDuck het volgende:
Veel post trouwens vandaag, ben bekaf! Van 7.15 tot 13.10 voorbereid!
Wanneer moest jij nou terug naar het ziekenhuis voor onderzoeken, gewoon uit nieuwschierigheid hoor....quote:Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja hier was de post 2 uur later dan normaal omdat het hier ook zo druk was
Dat was toch dat ZDW-contract voor onbepaalde tijd? Als die van 2 kanten ondertekend is is 'ie rechtsgeldig en hebben ze geen poot om op te staan hoor!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef MissSpooky het volgende:
Morgen mn contract maar eens gaan inleveren. Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Ik hou niet van dat soort situaties, bahbah.
Maandag heb ik weer een onderzoek, en dan woensdag de uitslagquote:Op donderdag 13 september 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Wanneer moest jij nou terug naar het ziekenhuis voor onderzoeken, gewoon uit nieuwschierigheid hoor....
Sorry, ik moest nog een wijk lopen ivm een ziekmelding, anders had ik mee kunnen helpen en waren jullie wijken toch al snel 2 minuten eerder klaar geweestquote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef SKBlondie het volgende:
Ja hoor, het is weer zover. Krijg net om 12.50 een sms'je dat alle middagwijken binnen nu en anderhalf uur worden gebracht. Wat ik hieraan heb is mij een raadsel. Zo weet ik toch nog niets. Maar de laatste zin is echt tergend;![]()
HELAAS HET IS NIET ANDERS
![]()
![]()
Ik vond het vooral een zwaktebod dat die creep niet wilde antwoorden op wat hij erger vond: verkrachting of abortus. Dat was geen 'eerlijke vraag' huilde iequote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Men heeft zijn uitspraken geheel uit z'n verband gerukt.
Dat zie je dan verkeerd, want orthodoxe christenen geloven niet in gradaties van zonden. Alle zonden zijn even erg. Abortus is derhalve even erg als een verkrachting, zelfs even erg als vloeken.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:12 schreef lololo het volgende:
Als je dan zo recht in de leer pretendeert te zijn en standvastig en principieel bent geef dan gewoon toe dat in het SGP-gedachtegoed een abortus een moord is en een verkrachting 'slechts' een misdaad en dat je dus eigenlijk abortus erger vindt.
Ach, dat weet ik natuurlijk allemaal niet met mijn katholieke opvoeding.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd, want orthodoxe christenen geloven niet in gradaties van zonden. Alle zonden zijn even erg. Abortus is derhalve even erg als een verkrachting, zelfs even erg als vloeken.
Maar goed, erg off topic.
Jup, ik heb nog ff naar mn baas gebeld hoe dat nou zat en hij stuurde me door naar een of ander persoon en die zei dus dat ze eigenlijk geen contracten voor onbepaalde tijd meer gaven, dat dat dus fout was gegaan bij mij, maar aangezien ik het inderdaad al thuis heb liggen hebben ze geen poot om op te staan. Dus vandaag even naar kantoor gefietst en het contract ingeleverd.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:54 schreef Taneli het volgende:
[..]
Dat was toch dat ZDW-contract voor onbepaalde tijd? Als die van 2 kanten ondertekend is is 'ie rechtsgeldig en hebben ze geen poot om op te staan hoor!
Wat is er mis met je shift knop?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef lololo het volgende:
[..]
-"Er zit geen rood boekje in mijn tas!1!!", "Laat mij eens kijken. Ah, hier zit het, aan de zijkant.", "Oh...."
-"Ik heb maar 3 tassen!1!!", "Nee hoor, hier staat je vierde.", "Oh..."
-"Ik heb geen HaH!1!!, "Ook niet in je andere tas?", "Oh..."
En daar allerlei varianten op. Of met 4 man tegelijk tegen je aan gaan staan roepen. Echt, net een kleuterklas vaak
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hee leuk een mede PvDDer! Ik heb ook vastgehouden aan mijn idealen
Gelukkig werkt hun slechte administratie ook nog wel eens in het voordeel van een medewerker.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Jup, ik heb nog ff naar mn baas gebeld hoe dat nou zat en hij stuurde me door naar een of ander persoon en die zei dus dat ze eigenlijk geen contracten voor onbepaalde tijd meer gaven, dat dat dus fout was gegaan bij mij, maar aangezien ik het inderdaad al thuis heb liggen hebben ze geen poot om op te staan. Dus vandaag even naar kantoor gefietst en het contract ingeleverd.
Ik ga er ook echt niet lang meer werken, maar ik vind het wel zo fijn om nog sowieso tot februari een baan te hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Gelukkig werkt hun slechte administratie ook nog wel eens in het voordeel van een medewerker.
Prijs je maar gelukkig, waarschijnlijk ben je de laatste die een dergelijk contract krijgt.
Ik vraag me alleen af hoeveel een contract bij dit bedrijf nog waard is.
Dat vroeg ik me gister toevallig ook af. Ik heb ook 2 adressen die hun gids op donderdag krijgen ipv op dinsdag, zoals de rest. En dan ook; hoe zit het met Kampioenen met of zonder plastic?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Rafierafie het volgende:
Vroeg ik me trouwens vandaag af:
Weet iemand wat het verschil is tussen de veronica op dinsdag en die op donderdag?
Het is namelijk zo dat ik bepaalde adressen altijd op dinsdag heb en andere standaard op donderdag.
Precies, maar anders wordt je met 2 flutcontracten met uiteindelijk een lager uurloon opgescheept!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Ik ga er ook echt niet lang meer werken, maar ik vind het wel zo fijn om nog sowieso tot februari een baan te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |