Wat ze ermee bedoelen is dat je eerst linksonder een correct ingevulde herstel/retoursticker moet plakken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef ZionismMeansLiberation het volgende:
Ik kreeg vandaag per mail de volgende opgestuurd:
Alléén afgeschreven post mag in de oranje (buiten) brievenbus worden gegooid !
Wat bedoelen ze hiermee nou? En ik ken geen oranje maar rode bussen..
Zelfs óf we het krijgen is volgens mij nog niet eens helemaal zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef VixenFromHell het volgende:
Volgens mij zijn ze er nog steeds niet over uit hoeveel het moet worden en tot die tijd krijgen we niks..
Duur grapje. Bij mij gaan die ook gewoon mooi terug de bus in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm we horen het gewoon te krijgen toch
En met die afgeschreven post.. hier mag je bijvoorbeeld geen dingen in de bus gooien die wel voor jouw wijk waren, maar op de verkeerde plek zaten. Die moet je dan na gaan brengen..
Alleen post die voor andere wijken of zelfs andere steden mag in de bus en dan eigenlijk ook alleen met een sticker idd.
rechtsonder toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat ze ermee bedoelen is dat je eerst linksonder een correct ingevulde herstel/retoursticker moet plakken.
Ja, rechts natuurlijk. Na 30 jaar haal ik die twee nog steeds door elkaar (behalve in het stemhokje). Daarom heb ik ook nog steeds geen rijbewijs.quote:
Hier ook wel eens, ligt eraan hoeveel ik moet doen. Als ik 2 wijken van 2,5 uur weg moet brengen, ga ik niet nog eens per wijk een kwartier extra dingen na brengen. Dan zit ik met de wijken op zich al echt aan de max van wat ik op een dag wil doen, zeker als het sowieso al uitloopt vanwege drukte. Als ik 1 wijk heb wil ik het nog wel eens doen. Ze betalen het hier dan iig wel uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef lololo het volgende:
[..]
Duur grapje. Bij mij gaan die ook gewoon mooi terug de bus in.
Dikke lul voor ze. Voor rouwkaarten rij ik nog wel terug, of voor een verkeerd gesorteerde Donald Duck (anders is het zo sneu voor die kinderen die vol smart op het nieuwste nummer wachten), maar voor de zoveelste mailing van Gall & Gall ga ik niet terugrijden. Dan zetten ze het maar een dagje later op een zuipen, stelletje stinkalcoholisten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm we horen het gewoon te krijgen toch
En met die afgeschreven post.. hier mag je bijvoorbeeld geen dingen in de bus gooien die wel voor jouw wijk waren, maar op de verkeerde plek zaten. Die moet je dan na gaan brengen..
Jah over de indexcode heen. Soms zie ik trouwens indexcodes linksboven, maar dan omgekeerd.quote:
Onlangs een lange zaterdag gehad, vanaf half 6 's ochtends tot 4 uur 's middags. Had een heel pak aan foutlopers voor de wijk die ik weg had gebracht. Niet eens een sticker op geplakt. Gewoon op maandag meegenomen en in de wijken gegooid, ha! Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hier ook wel eens, ligt eraan hoeveel ik moet doen. Als ik 2 wijken van 2,5 uur weg moet brengen, ga ik niet nog eens per wijk een kwartier extra dingen na brengen. Dan zit ik met de wijken op zich al echt aan de max van wat ik op een dag wil doen, zeker als het sowieso al uitloopt vanwege drukte. Als ik 1 wijk heb wil ik het nog wel eens doen. Ze betalen het hier dan iig wel uit![]()
Bij sommige wijken gaat het wel iedere keer fout, halen ze bepaalde straten door elkaar bij de voorbereidingik blijf ook niet bezig
You rascal youquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef lololo het volgende:
[..]
Onlangs een lange zaterdag gehad, vanaf half 6 's ochtends tot 4 uur 's middags. Had een heel pak aan foutlopers voor de wijk die ik weg had gebracht. Niet eens een sticker op geplakt. Gewoon op maandag meegenomen en in de wijken gegooid, ha! Dat zal ze leren!![]()
[/bad ass mofo]
Zo doe ik het ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dikke lul voor ze. Voor rouwkaarten rij ik nog wel terug, of voor een verkeerd gesorteerde Donald Duck (anders is het zo sneu voor die kinderen die vol smart op het nieuwste nummer wachten), maar voor de zoveelste mailing van Gall & Gall ga ik niet terugrijden. Dan zetten ze het maar een dagje later op een zuipen, stelletje stinkalcoholisten.
Is ook een duur grapje (zulke post doorloopt opnieuw het hele proces).quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef lololo het volgende:
[..]
Duur grapje. Bij mij gaan die ook gewoon mooi terug de bus in.
Hier iedere dag veel foutlopers, dat is een bekend probleem met mijn wijk. De laatste tas is volledig verkeerd (en door elkaar) gesorteerd. De TC heeft er gisteren in de vergadering wat van gezegd, en als er volgende week geen verbetering komt vliegt mn vaste sorteerder eruit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef lololo het volgende:
[..]
Onlangs een lange zaterdag gehad, vanaf half 6 's ochtends tot 4 uur 's middags. Had een heel pak aan foutlopers voor de wijk die ik weg had gebracht. Niet eens een sticker op geplakt. Gewoon op maandag meegenomen en in de wijken gegooid, ha! Dat zal ze leren!![]()
[/bad ass mofo]
Ik heb weinig hoop dat we dat nog krijgen. Postnl zegt dat de winst over 2011 0% is vanwege het afsplitsen van TNT Express. De bonden (met uitzondering van de BVPP) eisen gewoon 3% winstdeling.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Thomas-sama het volgende:
Weet iemand hoe het met de winstuitkering zit? Normaal krijgen we dat altijd in juni, tis nu al 3 maanden na dato
Haha ja die winst ging naar de bonus voor de top van 12 miljoen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb weinig hoop dat we dat nog krijgen. Postnl zegt dat de winst over 2011 0% is vanwege het afsplitsen van TNT Express. De bonden (met uitzondering van de BVPP) eisen gewoon 3% winstdeling.
Het laatste wat ik erover gelezen heb is dat ze naar een interpretatiecommissie (leuk woord) willen gaan. Dit bericht is echter alweer van juli. Ik heb geen idee hoe het er nu voor staat.
Nou doe je net of ze het niet verdienen. Straks moeten die arme mensen langer dan een jaar met dezelfde auto rondrijden. Wat zullen hun vriendjes dan wel niet denken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:20 schreef Selestha het volgende:
[..]
Haha ja die winst ging naar de bonus voor de top van 12 miljoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |