niks is bevestigd, maar bijna alle geruchten wijzen erop. Persoonlijk hoop ik (al is het alleen al om de verrassing) dat alles wat we nu gezien hebben een prototype blijkt te zijn en ze met een ander design komen. Maar die kans is best wel klein geloof ik. We zullen het morgen zien!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Is de iPhone 5 definitief twotone?
Niks is nog definitief. Er zijn slechts één of twee lekken geweest die op een andere achterkant duidden, maar het overgrote deel van de leaks is het two-tone design.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan maanden duren voordat de iPad-versie er isquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef stijn_ het volgende:
Youtube app geinstalleerd op de telefoon. Nu nog even wachten op de iPad-versie.
Ik zou dit het liefste zien:quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Niks is nog definitief. Er zijn slechts één of twee lekken geweest die op een andere achterkant duidden, maar het overgrote deel van de leaks is het two-tone design.
Ik vind trouwens de zwarte, als de leaks kloppen, het mooiste model (vooral die zwarte antenneband geeft het meer 'stijl').
Dit vind ik tot nu toe echter de mooiste render/leak:
[ afbeelding ]
Standaard metalen (aluminium?) achterkant, met zwarte strips (en de voorkant ook zwart). Ik denk echter niet dat Apple voor deze variant gaat. Alle andere leaks wijzen namelijk op twee modellen: eentje helemaal wit (met witte strips), en eentje helemaal zwart (met zwarte strips en donkerder metaal).
Mijn iPhonequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik zou dit het liefste zien:
[ afbeelding ]
Ja, iets meer dan 24 uur voor de officiële keynote hebben ze dat maar definitief bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe staat de langwerpige knop aan de zijkant van je iPhone?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb de Iphone 4 .. Sinds een tijdje werkt mijn beltoon niet meer als ik gebeld word. Enkel de trilfunctie werkt. Ik heb van alles geprobeerd, maar via instellingen > geluiden blijft de melding "Geluid uit" staan .. Iemand een tip wat ik er aan kan doen ?
Was er al achter ja .. geen idee hoe dat ooit is verschoven .. Mijn zoontje mag er dus geen spelletjes meer op spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:11 schreef yupyup het volgende:
[..]
Hoe staat de langwerpige knop aan de zijkant van je iPhone?
[ afbeelding ]
Omdat jij niet weet hoe jouw spullen werken moet je zoontje gestraft worden? Apart. Zeker aangezien het om zoiets simpels gaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Was er al achter ja .. geen idee hoe dat ooit is verschoven .. Mijn zoontje mag er dus geen spelletjes meer op spelen..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Was er al achter ja .. geen idee hoe dat ooit is verschoven .. Mijn zoontje mag er dus geen spelletjes meer op spelen..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat jij niet weet hoe jouw spullen werken moet je zoontje gestraft worden? Apart. Zeker aangezien het om zoiets simpels gaat.
Ik ga het liefst ook weer bij HI.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is fijn. Kan er alleen niets over vinden op de Hi-website
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik werk voor voor Hi, heb even nagekeken bij ons in het systeem maar zolang er niks op Hi staat weet Hi ook nog niets.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ga het liefst ook weer bij HI.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:17 schreef Guidetti het volgende:
Wat zou je voor een krasvrije iPhone 4 16gb van 2 maanden oud kunnen vragen/krijgen?
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou chill zijn.. Zelfs als het geen 4s is?
Volgens mij heb je niet in de gaten waar de 'quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hoe simpel iets ook is, als je het niet weet kan het verdomd lastig zijn.. Hoe
het ook is
Sja, ik stel een simpele vraag, waar blijkbaar een simpel antwoord op was. Blijkbaar vinden de Nerds hier het leuk om een ander dan belachelijk te maken .. Sorry dat ik inbrak in jullie Iphone clubje, ik zal jullie weer fijn met rust laten ..quote:
Nou ja, als je een telefoon hebt met 5 knoppen, waarvan 4 knoppen (home,harder,zachter,aan/uit) een duidelijke functie hebben die je allemaal gebruikt is het niet zo raar als mensen het een tikkie gek vinden dat je geen flauw benul hebt waar het 5e knopje voor is. Kan je de rest wel 'nerds' noemen maar het is natuurlijk wel een beetje dommig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Sja, ik stel een simpele vraag, waar blijkbaar een simpel antwoord op was. Blijkbaar vinden de Nerds hier het leuk om een ander dan belachelijk te maken .. Sorry dat ik inbrak in jullie Iphone clubje, ik zal jullie weer fijn met rust laten ..
Ik heb na jaren een Galaxy S te hebben gehad net een Iphone, dus nee, ik weet nog niet hoe alles precies werkt .. Zoals ik al zei, ik zal jullie "clubje" met rust laten ..quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als je een telefoon hebt met 5 knoppen, waarvan 4 knoppen (home,harder,zachter,aan/uit) een duidelijke functie hebben die je allemaal gebruikt is het niet zo raar als mensen het een tikkie gek vinden dat je geen flauw benul hebt waar het 5e knopje voor is. Kan je de rest wel 'nerds' noemen maar het is natuurlijk wel een beetje dommig.
hij doet het "al een tijdje" niet dus nu niet jokken. En nogmaals. Als je maar 5 knopjes hebt... En daarnaast heeft het "clubje" je in de eerste reactie al een duidelijk en helder antwoord gegeven. Dat negeer je natuurlijk liever en je gaat heel negatief gaan doen als mensen een beetje lacherig doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb na jaren een Galaxy S te hebben gehad net een Iphone, dus nee, ik weet nog niet hoe alles precies werkt .. Zoals ik al zei, ik zal jullie "clubje" met rust laten ..
Wat ben jij triestquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hij doet het "al een tijdje" niet dus nu niet jokken. En nogmaals. Als je maar 5 knopjes hebt... En daarnaast heeft het "clubje" je in de eerste reactie al een duidelijk en helder antwoord gegeven. Dat negeer je natuurlijk liever en je gaat heel negatief gaan doen als mensen een beetje lacherig doen.
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen
"Eh ja... wel een beetje stom".
Maar goed, ga lekker verder met huilie doen en verongelijkt zitten zijn.
Je eigen DRIE negatieve reacties voordat ik uberhaupt reageerde ben je vergeten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat ben jij triestIk zou er nog meer aandacht aan besteden verder
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou de iPhone 5 dan binnen afzienbare tijd te koop zijn bij Apple / Ivizi stores?
Mjah dat weet niemand he. Hij kan binnen een week beschikbaar zijn in retailstores maar kan ook nog zomaar een maand duren. Nog 1 dagje geduld ;-)quote:
Waarom vraag je alleen naar die winkels, en niet naar de MediaMarkt, BelCompany, Dixons, whatever? Op de Apple Store in Amsterdam na zijn het allemaal gewoon resellers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou de iPhone 5 dan binnen afzienbare tijd te koop zijn bij Apple / Ivizi stores?
Een officiele Apple reseller. Zie nu op hun website http://www.ivizi.nl/ dat het alleen in Limburg is, dacht dat het landelijk wasquote:
Dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat ie te groot is voor mijn broekzak, dus ik wacht de eerste bevindingen af
Net alsof je die paar gram gaat merken als ie in je broekzak zit :Squote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Bombshell het volgende:
Als dat ding van glas is net als de voorgaande Iphones wordt hij wel erg zwaar. Vind de 4s al redelijk zwaar. De S3 is veel lichter
ja ik merkte het welquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Net alsof je die paar gram gaat merken als ie in je broekzak zit :S
Ik ook niet, zal vast wel een prima ding zijn, maar vindt ze sowieso heeel duur.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Benieuwd in de iPhone 5 maar ga hem zeker nog niet halen.
Ik heb een S3, dus zal sowieso vrij weinig te klagen hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal vast wel een prima ding zijn, maar vindt ze sowieso heeel duur.
Daarom heb ik 2de hands 3gs nu
Want een nieuwe telefoon moet ook echt nieuw zijn? Incluis looks?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb een S3, dus zal sowieso vrij weinig te klagen hebben, ben alleen teleurgesteld in het design. Ik heb namelijk een iPhone 4 en iPhone 4S gehad. En om nu weer een smartphone te nemen met bijna identiek dezelfde uiterlijke eigenschappen zie ik niet zitten. Ik zie nu nog geen reden om de iPhone 5 aan te schaffen. Maar het zou zo maar kunnen dat alle concept foto's niet kloppen (wat ik overigens zeer klein acht).
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Bombshell het volgende:
Als dat ding van glas is net als de voorgaande Iphones wordt hij wel erg zwaar. Vind de 4s al redelijk zwaar. De S3 is veel lichter
quote:Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always hit them with it.
Dit is me teveel zoals de 3/3GS, ik had meer verwacht dat ze richting macbook pro zouden gaan, dus unibody, afgeronde hoeken maar wel hoekig.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef matthijst het volgende:
Liefst wel natuurlijk!
iOS5 --> iOS6 is al niet heel spannend.
Uiterlijk is ook al niet spannend, sinds 4 -> 4S -> 5
Had zoiets gehoopt (maar dan wat dunner):
[ afbeelding ]
Afgeronde zijkanten ala de 3/3GS
Ik heb liever die paar extra gram in m'n zak dan het gevoel alsof ik plastic in mijn handen heb zoals de Galaxy.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Bombshell het volgende:
Inderdaad. Gaat toch niet om het nieuwe uiterlijk. Dat van de iPhone is al dik in orde.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want een nieuwe telefoon moet ook echt nieuw zijn? Incluis looks?
ik vond de 4 aanvankelijk lelijk, maar juist het sobere eraan maakt hem prettig vind ik. Paar kleine details veranderen en het ding is echt perfect. Ik hoef ook helemaal geen groter scherm.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaat toch niet om het nieuwe uiterlijk. Dat van de iPhone is al dik in orde.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is me teveel zoals de 3/3GS, ik had meer verwacht dat ze richting macbook pro zouden gaan, dus unibody, afgeronde hoeken maar wel hoekig.
Je weet natuurlijk niet wat er hardware-matig is veranderd en qua apps/software (ja iOS 6, maar verder?)quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef spenky het volgende:
Ik denk dat deze nieuwe iPhone weinig nieuwe innovatie mee brengt.
Waarsch wordt het een iPhone 4s met een groter scherm.. Het ontwerp is ook al niet erg spectaculair..
4 werd trager met iOS5 volgens mijn ervaring, ook een manier om nieuwe telefoons te verkopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk wel dat er andere/betere hardware in de 5 komt, en iOS6 heeft best een paar verschillen.
Ik vind mijn 4 in ieder geval bijzonder traag.
Waarschijnlijk wordt die iets sneller en krijgtie NFC.. Zou leuk zijn als die draadloos laden ondersteund net als de Lumia 920..(welke ik overigens ga halen)quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat er hardware-matig is veranderd en qua apps/software (ja iOS 6, maar verder?)
Dat draadloos opladen, moet je hem dan op een 'matje' leggen? Of binnen een bepaalde afstand van een zender?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef spenky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt die iets sneller en krijgtie NFC.. Zou leuk zijn als die draadloos laden ondersteund net als de Lumia 920..(welke ik overigens ga halen)
nee op een matje.. Bepaalde afstand zie ik nog niet gebeuren op korte termijn..quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat draadloos opladen, moet je hem dan op een 'matje' leggen? Of binnen een bepaalde afstand van een zender?
Dat lijkt me op een of andere manier ook niet zo goed voor de gezondheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef spenky het volgende:
[..]
nee op een matje.. Bepaalde afstand zie ik nog niet gebeuren op korte termijn..
Dat, en ik zweer bij snoeren voor 90% van te toepassingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat lijkt me op een of andere manier ook niet zo goed voor de gezondheid.
haha niet echt he.. Ik zou ook niet zo goed weten hoe je dat zou moeten doen.. Dan zou je nml ook electrische auto's op de snelweg bv draadloos kunnen laden..quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat lijkt me op een of andere manier ook niet zo goed voor de gezondheid.
Meeste is al bekend, 4 inch scherm met betere resolutie en snellere processor en nieuw uiterlijk. that's it eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 12:15 schreef Guidetti het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe vernieuwend de iPhone 5 is. Ik hoop niet dat het weer een soort van upgrade van een 4S wordt.
Er is toch nog helemaal niets bekend....quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Meeste is al bekend, 4 inch scherm met betere resolutie en snellere processor en nieuw uiterlijk. that's it eigenlijk
fixed.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef WSquater het volgende:
Zelfs die snellere chip is onzeker. Het is heel goed mogelijk dat ze opnieuw voor een A5 chip gaan.
Dit is wat we weten: 4-inch scherm (VERMOEDELIJK 1136 x 640) en een ander design. Verder lijkt 4G LTE erg waarschijnlijk. Verder ook nog een kleinere Dock connector en headphone jack onder (maar dit valt amper als nieuwe functionaliteit op te noemen). niets
Kwestie van tijd natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
Telefoons en cameras aan niet goed samen..
Het belangrijkste is de lens .. En dat is lastig
Zo, anders ik wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:15 schreef Guidetti het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe vernieuwend de iPhone 5 is. Ik hoop niet dat het weer een soort van upgrade van een 4S wordt.
Meer natuurkundequote:
Goeie grap!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef spenky het volgende:
Nieuwe Nokia Lumia 920 heeft ook een top camera!
Ik heb het 3 jaar prima uitgehouden met mijn 3GS. Ik ga ervan uit dat ik met deze nieuwe iphone ook zeker weer 2 tot 3 jaar vooruit kanquote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Als apple bij de inmiddels achter de feiten aan lopende A5 chip blijft, dan geen nieuwe iPhone voor mij. Come on, dit ding moet weer een jaar vooruit. Hoop ook stiekem op een nog betere camera;)
quote:
Ik heb het dan met name over de nieuw aangekondige Nokia Lumia 920.. Mijn HTC 7 Trophy maakt overigens ook best goeie fotos.. Niet slechter dan de iPhone 4..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zou het wel moeten zijn. WP-toestellen hebben echt zwaar teleurstellende camera's.
Met ideale lichtomstandigheden valt er mooi mee te schieten ja...maar als de omstandigheden niet ideaal zijn wordt het al snel poep.quote:
patentenoorlogquote:And the plot thickens. According to a report out of Korea Times, Samsung has confirmed that if Apple releases an LTE-enabled iPhone next month, the Korean electronics giant will slap them with a lawsuit immediately here in the States.
http://www.bloomberg.com/(...)valid-judge-say.htmlquote:Apple Inc. (AAPL) may face a difficult task invalidating two HTC Corp. (2498) patents for data transmission in wireless devices, a U.S. trade judge said at a trial that could lead to import bans on the newest iPad and next version of the iPhone.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef very het volgende:
[..]
Met ideale lichtomstandigheden valt er mooi mee te schieten ja...maar als de omstandigheden niet ideaal zijn wordt het al snel poep.
Ik straks hopelijk een verse iPhone 4S 16Gb in de verkoopquote:Op woensdag 12 september 2012 14:04 schreef -Menn0- het volgende:
Zo maar eens m'n 32 GB 4s uit December online zetten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Tsja, in het donker/schemer schiet het niet heel erg op. Maar afgelopen 2 vakanties toch vooral de iPhone gebruikt voor foto's, beviel me prima.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef very het volgende:
[..]
Met ideale lichtomstandigheden valt er mooi mee te schieten ja...maar als de omstandigheden niet ideaal zijn wordt het al snel poep.
Je kan er vanuit gaan dat de nieuwe iPhone de snelste telefoon de op markt zal zijn, net zoals als bij alle voorgaande telefoons het geval was.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Als apple bij de inmiddels achter de feiten aan lopende A5 chip blijft, dan geen nieuwe iPhone voor mij. Come on, dit ding moet weer een jaar vooruit. Hoop ook stiekem op een nog betere camera;)
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef very het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk een verse iPhone 4S 16Gb in de verkoop
Heb een tijdje lang met klachten gelopen en gister laten kletteren, dus nu maar eens aanspraak maken op verzekering.
Met zo'n enorme lijst met mankementen lijkt vervangen me logischer dan repareren.
Mankementenlijst:Defecte toetellen worden altijd geswapt voor een refurbished model. Er wordt geen enkele iPhone individueel gerepareerd en geretourneerd naar de klant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Jawel. Maar maakt niet uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef spenky het volgende:
[..]
Ik heb het dan met name over de nieuw aangekondige Nokia Lumia 920.. Mijn HTC 7 Trophy maakt overigens ook best goeie fotos.. Niet slechter dan de iPhone 4..
Ik heb ook een Trophy en die foto's zijn echt 10000x slechter dan mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef spenky het volgende:
[..]
Ik heb het dan met name over de nieuw aangekondige Nokia Lumia 920.. Mijn HTC 7 Trophy maakt overigens ook best goeie fotos.. Niet slechter dan de iPhone 4..
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef very het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk een verse iPhone 4S 16Gb in de verkoop
Heb een tijdje lang met klachten gelopen en gister laten kletteren, dus nu maar eens aanspraak maken op verzekering.
Met zo'n enorme lijst met mankementen lijkt vervangen me logischer dan repareren.
Mankementenlijst:Wat heb je daar mee uitgespooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geen referral hier.
Ja, kun je lezen? Dat staat er namelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want een nieuwe telefoon moet ook echt nieuw zijn? Incluis looks?
Maar bij mijn verzekering staat dat je bij vervanging (dus een nieuwe) 40 eu moet betalen...lijkt me niet dat dat het geval is als het een refurbished model is, toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Defecte toetellen worden altijd geswapt voor een refurbished model. Er wordt geen enkele iPhone individueel gerepareerd en geretourneerd naar de klant.
Nou een refurbished wordt gezien als vervangend model dus dat denk ik van wel een refurb ziet er identiek uit in vergelijking met een nieuwe. Nieuwe behuizing + batterij.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Maar bij mijn verzekering staat dat je bij vervanging (dus een nieuwe) 40 eu moet betalen...lijkt me niet dat dat het geval is als het een refurbished model is, toch?
Dat lijkt me een soort eigen risico van de verzekering. Apple ruilt alles om voor een refurbished model iig. Je krijgt nooit je eigen toestel terug.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Maar bij mijn verzekering staat dat je bij vervanging (dus een nieuwe) 40 eu moet betalen...lijkt me niet dat dat het geval is als het een refurbished model is, toch?
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een soort eigen risico van de verzekering. Apple ruilt alles om voor een refurbished model iig. Je krijgt nooit je eigen toestel terug.
Als Apple hem onder de garantie omruilt hoef je niks te betalen, dan heeft je verzekering er immers niks mee te maken.
Advies: ga langs de Apple Store in Amsterdam. Als het onder de garantie valt krijg je meteen een nieuwe mee.
Geen garantie dus.quote:Glasplaat aan de voorzijde is gebarsten.
Nou... dat vind ik niet zo heel vanzelfsprekend eigenlijk met Apple die nooit echt meegedaan hebben aan Ghz hype op welk gebied dan ook, maar gewoon zorgen voor een waanzinnige userexperience. En of dat dan een 1.2Ghz dualcore of een 1.6Ghz quadcore cpu betreft doet niet zoveel terzake.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat de nieuwe iPhone de snelste telefoon de op markt zal zijn, net zoals als bij alle voorgaande telefoons het geval was.
Oh, dat is inderdaad een handige tip. Thanks!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een soort eigen risico van de verzekering. Apple ruilt alles om voor een refurbished model iig. Je krijgt nooit je eigen toestel terug.
Als Apple hem onder de garantie omruilt hoef je niks te betalen, dan heeft je verzekering er immers niks mee te maken.
Advies: ga langs de Apple Store in Amsterdam. Als het onder de garantie valt krijg je meteen een nieuwe mee.
De nieuwe iPhone gaat waarschijnlijk niet sneller zijn dan de Note II of S3.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat de nieuwe iPhone de snelste telefoon de op markt zal zijn, net zoals als bij alle voorgaande telefoons het geval was.
Dat is dus ook het enige puntje uit de hele waslijst van mankementen dat niet onder garantie valt.quote:
Ik zeg toch ook niet dat ze per se een über processor erin stoppen? Ik zeg alleen dat Apple ervoor zal zorgen dat de nieuwe iPhone de snelste is, of ze dat doen door er drie hamsters bij te leveren die hem aan trappen of een CPU, dat zien we wel, maar de iPhone zal zeker de snelste zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... dat vind ik niet zo heel vanzelfsprekend eigenlijk met Apple die nooit echt meegedaan hebben aan Ghz hype op welk gebied dan ook, maar gewoon zorgen voor een waanzinnige userexperience. En of dat dan een 1.2Ghz dualcore of een 1.6Ghz quadcore cpu betreft doet niet zoveel terzake.
Daar heb je geen enkel idee van, dus als je het niet erg vind neem ik je niet serieus...quote:Op woensdag 12 september 2012 15:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone gaat waarschijnlijk niet sneller zijn dan de Note II of S3.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, ook jij hebt geen enkel idee of de nieuwe iPhone überhaupt sneller zal zijn dan alle overige smartphones. Het is enkel en alleen speculeren. Ik neem jou dus niet serieus.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar heb je geen enkel idee van, dus als je het niet erg vind neem ik je niet serieus...
Apple's toestellen zijn altijd de snelste als ze worden uitgebracht, dus nu ook. Inderdaad geen zekerheid, maar je kan er gerust vanuit gaan. Dat is een veel algemenere bewering zeggen dan dat deze niet sneller zal zijn dan de S3 of Note 2, hetgeen specifieke kennis vereist die jij niet hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, ook jij hebt geen enkel idee of de nieuwe iPhone überhaupt sneller zal zijn dan alle overige smartphones. Het is enkel en alleen speculeren. Ik neem jou dus niet serieus.
Ja dus? Apple kijkt dan geeneens verder, barst in het scherm betekent een unit swap voor rond de 300 euro en anders doei.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Dat is dus ook het enige puntje uit de hele waslijst van mankementen dat niet onder garantie valt.
Is dat zo? Lijkt me onzin eigenlijk. Als je home-knop het niet doet hoeft dat niks met een barst linksbovenin te maken hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja dus? Apple kijkt dan geeneens verder, barst in het scherm betekent een unit swap voor rond de 300 euro en anders doei.
Wat een onzinnige drogredenering wordt hier weer aan de kaak gesteld, door jou. Je kunt namelijk niet stellen dat de toestellen van Apple altijd de snelste zijn wanneer ze worden uitgebracht. Dit noemen we ook wel ridicuul.Het is dus een nietszeggende opmerking van jou kant uit. Waarbij jij ook niet beschikt over de specifieke kennis die daarvoor noodzakelijk is. Of te wel een simpele opmerking van een simpel persoon.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple's toestellen zijn altijd de snelste als ze worden uitgebracht, dus nu ook. Dat is een veel algemenere bewering zeggen dan dat deze niet sneller zal zijn dan de S3 of Note 2, hetgeen specifieke kennis vereist die jij niet hebt.
Dat lijkt me enigszins sterk.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja dus? Apple kijkt dan geeneens verder, barst in het scherm betekent een unit swap voor rond de 300 euro en anders doei.
Ik zeg toch ook niet dat het een garantie is? Ik zeg alleen maar dat je er vanuit kan gaan, op basis van het verleden. Als je dat niet wilt, prima. Maar er is geen enkele aanleiding om te denken dat deze niet sneller zal zijn dan de S3, terwijl er wel aanleiding is om te denken van wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het is dus een nietszeggende opmerking van jou kant uit. Waarbij jij ook niet beschikt over de specifieke kennis die daarvoor noodzakelijk is. Of te wel je snijd jezelf alleen maar in de vingers met je simpele opmerking.
Duh, ff laten stuiteren net voor de nieuwe release natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat heb je daar mee uitgespookt.
Nou, ik was van plan om hem gisteren bij Solid Vision ter reparatie aan te bieden om vervolgens inderdaad een nieuwe/refurbished te krijgen om die uiteindelijk weer te verkopen met oog op nieuwe telefoon. Maar dat is mijn goed recht, want ik heb er bewust voor gekozen nog even te wachten met de reparatie. De mankementen waren er al langer, en ik heb garantie zolang mijn abo loopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Duh, ff laten stuiteren net voor de nieuwe release natuurlijk.
Daar heb je toch een verzekering voor
Haha, staat dus duidelijk dat het de iPhone 5 wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:53 schreef WSquater het volgende:
Ga naar Apple.com en zoek in dat zoekveld rechtsboven naar "iPhone-5" (zonder aanhalingstekens).
Dat geeft een aantal interessante resultaten...
Net gebeld. Bullshit dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan testen met 2 verschillende OS's?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze per se een über processor erin stoppen? Ik zeg alleen dat Apple ervoor zal zorgen dat de nieuwe iPhone de snelste is, of ze dat doen door er drie hamsters bij te leveren die hem aan trappen of een CPU, dat zien we wel, maar de iPhone zal zeker de snelste zijn.
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.apple.com/pr/l(...)oduces-iPhone-5.html
Klopt, maar de link is al aangemaakt door Apple.quote:
Ik kom via deze link op exact dezelfde pagina...heeft Apple deze dan ook aangemaakt?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, maar de link is al aangemaakt door Apple.
Onzin. Ik maak er iphone 99 van. Zelfde verhaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vul de term iPhone 5 in het zoekscherm in, en je vindt het van zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef very het volgende:
[..]
Ik kom via deze link op exact dezelfde pagina...heeft Apple deze dan ook aangemaakt?
http://www.apple.com/pr/library/2012/09/nee-natuurlijk-niet.html
Ik weet dat die link al aangemaakt is, maar daar draagt die link die werd gepost helemaal NIKS aan bij. Die link krijg je immers met alles wat je invult.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vul de term iPhone 5 in het zoekscherm in, en je vindt het van zelf.
Ja en? Dat betekent niet "dat de link is aangemaakt".quote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij.
http://www.iphoneclub.nl/(...)wijst-naar-iphone-5/
Lijkt er wel op te duiden dat er een pagina achter de schermen klaar staat... http://www.apple.com/search/?q=iphone-5 levert wel iets op, http://www.apple.com/search/?q=iphone-6 bijvoorbeeld niet...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en? Dat betekent niet "dat de link is aangemaakt".
''De zoekmachine op Apple.com toont nu al verwijzingen naar de iPhone 5. Zoek je naar de term “iPhone-5″, dan krijg je verschillende resultaten te zien. Tussen deze resultaten staat ook een link genaamd “Apple introduces iPhone 5″.Uit de url valt af te leiden dat deze pagina op 12 september online wordt gezet.''quote:Op woensdag 12 september 2012 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en? Dat betekent niet "dat de link is aangemaakt".
Ach ik wil er alleen maar mee aangeven dat het zelfs op de Apple website vermeldt staat als je de zoektermen invult.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet dat die link al aangemaakt is, maar daar draagt die link die werd gepost helemaal NIKS aan bij. Die link krijg je immers met alles wat je invult.
I know... I know.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ach ik wil er alleen maar mee aangeven dat het zelfs op de Apple website vermeldt staat als je de zoektermen invult.
[ afbeelding ]
Dat is wel mogelijk. Je moet alleen niet binnen één seconde al een reactie verwachten. De wijzigingen moeten namelijk eerst geupload worden naar de Amerikaanse servers. Daarna moeten de wijzigingen weer worden gedownload vanaf andere apparaten. (Dus bijvoorbeeld: je verwijdert een contactpersoon op je Mac, dan wordt de gewijzigde contactlijst op Amerikaanse servers geupload, vervolgens moet je iPhone weer die wijzigingen downloaden en doorvoeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:36 schreef Saninl het volgende:
Ik ben aan het proberen met iCloud te gaan werken, en nu bezig met contacten.
Waarom is het niet mogelijk om de contacten tussen mijn iPhone en mijn Macbook beide kanten op up te date te houden?
Wat ik wil:
Als ik iets verwijder/verander op mijn iPhone, ook veranderd/verwijderd op mijn Macbook
Als ik iets verwijder/verander op mijn Macbook, ook veranderd/verwijderd op mijn iPhone
Dit lukt niet?!
Ik had de link gewoon letterlijk gekopieerd. Maar dat zegt inderdaad niet zoveel. Vanavond zal het bekent gemaakt worden. Maar de kans dat het de iPhone 5 wordt is door dit gebeuren wel heel groot geworden.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef very het volgende:
[..]
I know... I know.
Maar nogmaals: de link die je daarna post "bewijst" verder niks...dat is alles wat ik er mee wou zeggen
Dat sowiesoquote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik had de link gewoon letterlijk gekopieerd. Maar dat zegt inderdaad niet zoveel. Vanavond zal het bekent gemaakt worden. Maar de kans dat het de iPhone 5 wordt is door dit gebeuren wel heel groot geworden.
Dit klinkt best logisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk. Je moet alleen niet binnen één seconde al een reactie verwachten. De wijzigingen moeten namelijk eerst geupload worden naar de Amerikaanse servers. Daarna moeten de wijzigingen weer worden gedownload vanaf andere apparaten. (Dus bijvoorbeeld: je verwijdert een contactpersoon op je Mac, dan wordt de gewijzigde contactlijst op Amerikaanse servers geupload, vervolgens moet je iPhone weer die wijzigingen downloaden en doorvoeren.
Dat kan zo een minuutje duren (ook sneller, ook langzamer - afhankelijk van je internetverbinding en iCloud).
Een uur neem ik toch aan van niet...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dit klinkt best logisch.
Maar als ik op mijn Mac iets verwijder, dan verwijderd hij hem niet van mijn iPhone? Gek genoeg?
Of kan het echt een uur duren oid?
Ah, goede tipquote:Op woensdag 12 september 2012 16:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
Een uur neem ik toch aan van niet...
Weet je zeker dat op beide apparaten iCloud voor "Contacten" AAN staat?
Niks bullshit, je komt er wel achter als je de rekening thuis krijgt. Wanneer je denkt dat Apple je toestel gaat vervangen met een barst in het scherm door je eigen lompe worstvingers dan heb je echt een plaat voor je kop.quote:
Gast, wat lul je?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Niks bullshit, je komt er wel achter als je de rekening thuis krijgt. Wanneer je denkt dat Apple je toestel gaat vervangen met een barst in het scherm door je eigen lompe worstvingers dan heb je echt een plaat voor je kop.
Ik kies hier geen kant, maar je moet er wel rekening meehouden dat Apple uiteindelijk besluit of het toestel vervangen en/of gerepareerd wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Gast, wat lul je?
Ik heb net gebeld met de macstore en ik neem aan dat zij het beter weten dan jij.
Als er (meerdere) aantoonbare garantie-defecten zijn, dan vervangen ze het toestel gewoon, los van het feit of er dan ook nog cosmetische schade is.
Ze vervangen niks, ze nemen hem in voor onderzoek, komen tot de conclusie dat het defect door jou is veroorzaakt, en je krijgt de keuze om te betalen voor een nieuwe iPhone (refurb) of je moet de onderzoekskosten betalen. Dat jij zo naif bent om zo'n bedrijf direct te geloven, daar kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Gast, wat lul je?
Ik heb net gebeld met de macstore en ik neem aan dat zij het beter weten dan jij.
Als er (meerdere) aantoonbare garantie-defecten zijn, dan vervangen ze het toestel gewoon, los van het feit of er dan ook nog cosmetische schade is.
Hey aap, anders kap je ff met zo lekker bijdehand doen!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:12 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ze vervangen niks, ze nemen hem in voor onderzoek, komen tot de conclusie dat het defect door jou is veroorzaakt, en je krijgt de keuze om te betalen voor een nieuwe iPhone (refurb) of je moet de onderzoekskosten betalen. Dat jij zo naif bent om zo'n bedrijf direct te geloven, daar kan ik niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat jij zo overtuigd bent van je eigen gelijk, daar kan ik niks aan doen.
We zullen het wel zien vrijdag, maar ik denk dat ik een goede kans maak gezien de aard van de mankementen.People assume too much.
Ze gaan Het gooien op vochtschadequote:Op woensdag 12 september 2012 17:12 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ze vervangen niks, ze nemen hem in voor onderzoek, komen tot de conclusie dat het defect door jou is veroorzaakt, en je krijgt de keuze om te betalen voor een nieuwe iPhone (refurb) of je moet de onderzoekskosten betalen. Dat jij zo naif bent om zo'n bedrijf direct te geloven, daar kan ik niks aan doen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef very het volgende:
[..]
Hey aap, anders kap je ff met zo lekker bijdehand doen!
Heb je uberhaupt al de defectenlijst gelezen? Dat zijn geen zaken die veroorzaakt kunnen zijn door een val. Daarbij vervangt MacStore direct, dus nemen hem niet in voor onderzoek.
Hier...nogmaals de mankementenlijst:Jij zegt het touch-screen werkt niet meer goed, zij zeggen dat komt door de barst, doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat jij zo overtuigd bent van je eigen gelijk, daar kan ik niks aan doen.
We zullen het wel zien vrijdag, maar ik denk dat ik een goede kans maak gezien de aard van de mankementen.graag verwijderen
+ speaker en microfoon geroest ???quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Jij zegt het touch-screen werkt niet meer goed, zij zeggen dat komt door de barst, doei.
Haha ja inderdaad, blijkbaar weet die niks over de vochtsensoren die in de iPhone verstopt zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
+ speaker en microfoon geroest ???
Kansloos! Hahaha vochtschade zeggen ze gelijk
En dan zeg ik:quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Jij zegt het touch-screen werkt niet meer goed, zij zeggen dat komt door de barst, doei.
Dat is zo... mijn iPhone 3G ging in een bootloop, 218 euro reparatie.. heb hem laten retouren, en ben met RedSnow aan de slaggegaan, 10 minuten deed ie het weer. inclusief ios 4.3quote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me onzin eigenlijk. Als je home-knop het niet doet hoeft dat niks met een barst linksbovenin te maken hebben.
Op dat moment ben je allang weer uit de winkel, ze geven daar namelijk geen reet om, en het is ook beter dat jij dat gaat beseffen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef very het volgende:
[..]
En dan zeg ik:
en wat met de speakers dan? Of met de mic? Of met de batterij? Of met de internet verbinding?
Stoer onze premies stijgen verder omdat jij te labiel bent om met een iPhone om te kunnen gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef very het volgende:
En mocht het inderdaad niet lukken, dan heb ik mijn verzekering nog die het sowieso dekt, wat de oorzaak ook is. Al heb ik er zelf op staan pissen en hem daarna overreden met mijn auto.
"Ja, duh, als je hem laat vallen gaat er weleens wat kapot."quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef very het volgende:
[..]
En dan zeg ik:
en wat met de speakers dan? Of met de mic? Of met de batterij? Of met de internet verbinding?
Same here.. mijn mobiel (Galaxy S2 :$) heb ik in een flinke uitbarsting in 2e gebroken... maar ze hebben hem meegenomen, en ik krijg een *nieuwe* terug.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef very het volgende:
En mocht het inderdaad niet lukken, dan heb ik mijn verzekering nog die het sowieso dekt, wat de oorzaak ook is. Al heb ik er zelf op staan pissen en hem daarna overreden met mijn auto.
Nee man, ik ben echt achterlijk inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, blijkbaar weet die niks over de vochtsensoren die in de iPhone verstopt zitten.
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Wootism het volgende:
Volgens mij komt er helemaal geen iPhone 5, maar gewoon 'The New iPhone'
Zijn er trouwens livestreams te vinden?
Kan kloppen hoor, zijn verzekering die veel dekken, kost ook meer ..quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... dat is een aparte verzekering. Welke is dat precies?
De verzekering die je erbij kon krijgen via T-mobile, bij pro-assist.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... dat is een aparte verzekering. Welke is dat precies?
Stoere man zegt stoere dingenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Stoer onze premies stijgen verder omdat jij te labiel bent om met een iPhone om te kunnen gaan.
Hij had een PM ban voor mij versierd omdat hij moest huilen, maar na uitleg van mijn kant is deze direct weer opgeheven. Dus nee, ik heb niemand bedreigd, maar splack voelt zich nogal snel bedreigd.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Que?
Heeft 'ie je bedreigd?
Welke is dat precies? wat zegt de polis?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef very het volgende:
[..]
De verzekering die je erbij kon krijgen via T-mobile, bij pro-assist.
Stoere man heeft helemaal geen gelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef matthijst het volgende:
Stoere man heeft wel gelijk: hoop van die paupers, ook op iPhoneclub.
Sloebers zijn het.
-Wereldwijde dekking van het toestelquote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke is dat precies? wat zegt de polis?
Pro-assist heeft trouwens al 3 keer mijn espressomachine verkloot
Die verzekering zuigt.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef very het volgende:
[..]
De verzekering die je erbij kon krijgen via T-mobile, bij pro-assist.
[..]
Stoere man zegt stoere dingen
Moet wel zeggen dat hun afhandeling wel lang duurt...4 tot 6 weken ben je hem kwijt.quote:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)ing-niet-na/speel/1/quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef very het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat hun afhandeling wel lang duurt...4 tot 6 weken ben je hem kwijt.
Plus dat ik tot de 24e moet wachten tot ze een iPhone als vervangend toestel hebben.
Dat het allemaal wat langer duurt boeit me niet zo heel veel...zolang ik maar met een nieuw/refurbished/gerepareerd toestel eindig. En dat komt heus wel goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef zomer86 het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)ing-niet-na/speel/1/
Dit is 'm dus:quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.apple.com/ios/ios6/#phone
Cool thanks, is die ergens live te bekijken?quote:
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef Neraice het volgende:
[..]
Cool thanks, is die ergens live te bekijken?
Jammer. Twitteraccount van een aanwezige journalist ofzo?quote:
Hoelaat is zeker nog niet bekend?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Pas later op de avond via i-Tunes
Dat was eerlijk. Het is dat DM's niet geplaatst mogen worden, anders had ik dat gewoon aan kunnen tonen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef very het volgende:
[..]
Hij had een PM ban voor mij versierd omdat hij moest huilen, maar na uitleg van mijn kant is deze direct weer opgeheven. Dus nee, ik heb niemand bedreigd, maar splack voelt zich nogal snel bedreigd.
@Splack: als je dan toch stemming wilt maken, doe het dan eerlijk en vertel even hoe de vork in de steel zit.
Soort van.. Er zijn websites die uploaden continu foto's van de keynotequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef Neraice het volgende:
[..]
Cool thanks, is die ergens live te bekijken?
Nice! Linkje?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Soort van.. Er zijn websites die uploaden continu foto's van de keynote
Als dat niet mag, dan is het ook niet echt netjes om er naar te hinten natuurlijk he?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was eerlijk. Het is dat DM's niet geplaatst mogen worden, anders had ik dat gewoon aan kunnen tonen.
Gewoon over ophouden.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Beetje consequent blijven, remlof. Als je mijn bericht wijzigt, moet je die van very ook wijzigen.
Klaar nu, er zijn wel belangrijkere dingen om over te lullen vandaag dacht ik zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef very het volgende:
Hoezo splack...jij begint erover en ik eindig...eerlijk toch?
Jij suggereert dingen die niet waar zijn, dan mag ik mezelf best een beetje dekken
Gewoon kappen nu.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef very het volgende:
@remlof: ok, ik ben klaar. Maar wordt niet graag publiekelijk vals beschuldigd, vooral niet door splack
Looks Legit ...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef venomsnake het volgende:
http://www.idownloadblog.(...)nal-iphone-5-design/
[ afbeelding ]
Ook mijn mening..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Looks Legit ...
Maar dat scherm. nee kan toch niet ..
Idd, nu is het verticaal uitgetrokken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef kilozout het volgende:
Dat scherm had iets breder gemoeten..
In praktijk kan je alles door vier delen.quote:
Zodat je fijn false positives krijgt als je de telefoon gewoon stevig vast houdt, zoals de S3 soms zelfs al heeft? Nee, bedankt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Boe!
-1 Apple ..
Ik wou een Iphone waarvan de hele voorkant scherm was ..
Boe
da's panorama slappe, zulke resoluties krijg je met elke camera als je meerdere foto's naast elkaar plaktquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Braddie het volgende:
28Megapixels?... gaan ze nou serieus Nokia achterna met die PureviewOver onorigineel en kopieren gesproken...
dat heeft elke telefoonquote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
HD Frontcamera. Das zowaar best aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |