niks is bevestigd, maar bijna alle geruchten wijzen erop. Persoonlijk hoop ik (al is het alleen al om de verrassing) dat alles wat we nu gezien hebben een prototype blijkt te zijn en ze met een ander design komen. Maar die kans is best wel klein geloof ik. We zullen het morgen zien!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Is de iPhone 5 definitief twotone?
Niks is nog definitief. Er zijn slechts één of twee lekken geweest die op een andere achterkant duidden, maar het overgrote deel van de leaks is het two-tone design.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan maanden duren voordat de iPad-versie er isquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef stijn_ het volgende:
Youtube app geinstalleerd op de telefoon. Nu nog even wachten op de iPad-versie.
Ik zou dit het liefste zien:quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Niks is nog definitief. Er zijn slechts één of twee lekken geweest die op een andere achterkant duidden, maar het overgrote deel van de leaks is het two-tone design.
Ik vind trouwens de zwarte, als de leaks kloppen, het mooiste model (vooral die zwarte antenneband geeft het meer 'stijl').
Dit vind ik tot nu toe echter de mooiste render/leak:
[ afbeelding ]
Standaard metalen (aluminium?) achterkant, met zwarte strips (en de voorkant ook zwart). Ik denk echter niet dat Apple voor deze variant gaat. Alle andere leaks wijzen namelijk op twee modellen: eentje helemaal wit (met witte strips), en eentje helemaal zwart (met zwarte strips en donkerder metaal).
Mijn iPhonequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik zou dit het liefste zien:
[ afbeelding ]
Ja, iets meer dan 24 uur voor de officiële keynote hebben ze dat maar definitief bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe staat de langwerpige knop aan de zijkant van je iPhone?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb de Iphone 4 .. Sinds een tijdje werkt mijn beltoon niet meer als ik gebeld word. Enkel de trilfunctie werkt. Ik heb van alles geprobeerd, maar via instellingen > geluiden blijft de melding "Geluid uit" staan .. Iemand een tip wat ik er aan kan doen ?
Was er al achter ja .. geen idee hoe dat ooit is verschoven .. Mijn zoontje mag er dus geen spelletjes meer op spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:11 schreef yupyup het volgende:
[..]
Hoe staat de langwerpige knop aan de zijkant van je iPhone?
[ afbeelding ]
Omdat jij niet weet hoe jouw spullen werken moet je zoontje gestraft worden? Apart. Zeker aangezien het om zoiets simpels gaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Was er al achter ja .. geen idee hoe dat ooit is verschoven .. Mijn zoontje mag er dus geen spelletjes meer op spelen..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Was er al achter ja .. geen idee hoe dat ooit is verschoven .. Mijn zoontje mag er dus geen spelletjes meer op spelen..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat jij niet weet hoe jouw spullen werken moet je zoontje gestraft worden? Apart. Zeker aangezien het om zoiets simpels gaat.
Ik ga het liefst ook weer bij HI.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is fijn. Kan er alleen niets over vinden op de Hi-website
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik werk voor voor Hi, heb even nagekeken bij ons in het systeem maar zolang er niks op Hi staat weet Hi ook nog niets.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ga het liefst ook weer bij HI.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:17 schreef Guidetti het volgende:
Wat zou je voor een krasvrije iPhone 4 16gb van 2 maanden oud kunnen vragen/krijgen?
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou chill zijn.. Zelfs als het geen 4s is?
Volgens mij heb je niet in de gaten waar de 'quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hoe simpel iets ook is, als je het niet weet kan het verdomd lastig zijn.. Hoe
het ook is
Sja, ik stel een simpele vraag, waar blijkbaar een simpel antwoord op was. Blijkbaar vinden de Nerds hier het leuk om een ander dan belachelijk te maken .. Sorry dat ik inbrak in jullie Iphone clubje, ik zal jullie weer fijn met rust laten ..quote:
Nou ja, als je een telefoon hebt met 5 knoppen, waarvan 4 knoppen (home,harder,zachter,aan/uit) een duidelijke functie hebben die je allemaal gebruikt is het niet zo raar als mensen het een tikkie gek vinden dat je geen flauw benul hebt waar het 5e knopje voor is. Kan je de rest wel 'nerds' noemen maar het is natuurlijk wel een beetje dommig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Sja, ik stel een simpele vraag, waar blijkbaar een simpel antwoord op was. Blijkbaar vinden de Nerds hier het leuk om een ander dan belachelijk te maken .. Sorry dat ik inbrak in jullie Iphone clubje, ik zal jullie weer fijn met rust laten ..
Ik heb na jaren een Galaxy S te hebben gehad net een Iphone, dus nee, ik weet nog niet hoe alles precies werkt .. Zoals ik al zei, ik zal jullie "clubje" met rust laten ..quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als je een telefoon hebt met 5 knoppen, waarvan 4 knoppen (home,harder,zachter,aan/uit) een duidelijke functie hebben die je allemaal gebruikt is het niet zo raar als mensen het een tikkie gek vinden dat je geen flauw benul hebt waar het 5e knopje voor is. Kan je de rest wel 'nerds' noemen maar het is natuurlijk wel een beetje dommig.
hij doet het "al een tijdje" niet dus nu niet jokken. En nogmaals. Als je maar 5 knopjes hebt... En daarnaast heeft het "clubje" je in de eerste reactie al een duidelijk en helder antwoord gegeven. Dat negeer je natuurlijk liever en je gaat heel negatief gaan doen als mensen een beetje lacherig doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb na jaren een Galaxy S te hebben gehad net een Iphone, dus nee, ik weet nog niet hoe alles precies werkt .. Zoals ik al zei, ik zal jullie "clubje" met rust laten ..
Wat ben jij triestquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hij doet het "al een tijdje" niet dus nu niet jokken. En nogmaals. Als je maar 5 knopjes hebt... En daarnaast heeft het "clubje" je in de eerste reactie al een duidelijk en helder antwoord gegeven. Dat negeer je natuurlijk liever en je gaat heel negatief gaan doen als mensen een beetje lacherig doen.
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen
"Eh ja... wel een beetje stom".
Maar goed, ga lekker verder met huilie doen en verongelijkt zitten zijn.
Je eigen DRIE negatieve reacties voordat ik uberhaupt reageerde ben je vergeten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat ben jij triestIk zou er nog meer aandacht aan besteden verder
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou de iPhone 5 dan binnen afzienbare tijd te koop zijn bij Apple / Ivizi stores?
Mjah dat weet niemand he. Hij kan binnen een week beschikbaar zijn in retailstores maar kan ook nog zomaar een maand duren. Nog 1 dagje geduld ;-)quote:
Waarom vraag je alleen naar die winkels, en niet naar de MediaMarkt, BelCompany, Dixons, whatever? Op de Apple Store in Amsterdam na zijn het allemaal gewoon resellers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou de iPhone 5 dan binnen afzienbare tijd te koop zijn bij Apple / Ivizi stores?
Een officiele Apple reseller. Zie nu op hun website http://www.ivizi.nl/ dat het alleen in Limburg is, dacht dat het landelijk wasquote:
Dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat ie te groot is voor mijn broekzak, dus ik wacht de eerste bevindingen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |