Je zult wel uitgezocht hebben dat de ritprijs hoger is dan de afgeschreven borg?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:10 schreef Gulmez het volgende:
als ik gewoon enkeltje zwolle - den haag neem, en gewoon incheck in zwolle en in den haag gewoon niet uitchecken ben ik toch minder geld kwijt dan uitchecken daar of niet..
quote:Zakelijke OV-Chipkaart binnen handbereik
Regiecentrale heeft gisteren een contract getekend met Trans Link Systems (TLS), het bedrijf achter de OV-chipkaart. Regiecentrale wordt hiermee één van de eerste partijen die de zakelijke OV-chipkaart voor het openbaar vervoer kan introduceren. In het tweede kwartaal van 2013 moeten de eerste zakelijke ov-chipkaarten door Regiecentrale worden uitgegeven.
Met deze kaart kunnen zakelijke reizigers niet alleen gebruik maken van alle vormen van openbaar vervoer, maar ook van OV-fiets. Tevens wordt het mogelijk om met deze kaart auto’s, scooters en fietsen elektrisch op te laden. Tot op heden was het aanbieden van een OV-chipkaart voorbehouden aan de openbaar vervoerbedrijven en TLS.
Met de ondertekening van de overeenkomst met TLS komt de introductie van de nieuwe zakelijke OV-chipkaart binnen handbereik. Regiecentrale streeft ernaar om in het tweede kwartaal van 2013 de eerste kaarten via haar relaties uit te geven. Regiecentrale biedt daarbij de mogelijkheid om de zakelijke OV-chipkaart in eigen huisstijl uit te geven.
Het bedrijf wil klanten een aantal extra services bieden. Zoals het abonnementenadvies en de check out service. Daarnaast wordt de klant de mogelijkheid geboden om alle transacties in te zien. Hiermee wordt voldaan aan de huidige eisen die het bedrijfsleven aan mobiliteit stelt: keuzevrijheid, eenvoudig in gebruik en optimaal inzicht en beheersbaarheid.
Op dit moment biedt NS Zakelijk overigens al de NS Business Card. Die kaart is echter alleen te gebruiken bij NS, HTM en RET.
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Kun je trouwens nog losse treinkaartjes (met korting) kopen bij de automaten
kun je dan met een OV-Chipkaart van de NS, waar een abo op staat, ook gewoon buiten je abo reizen? Oftewel, als ik op het station bij mij in de stad incheck, en dan verder rijd dan m'n abo, wordt dat goed verrekend? Want dat was geloof ik de reden dat je met zo'n NS kaart niet hoeft in te checken maar dat ding alleen hoeft te laten zien.quote:
Met een trajectkaart? Kan op dit moment niet en volgens mij ook nog niet binnenkort.quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
kun je dan met een OV-Chipkaart van de NS, waar een abo op staat, ook gewoon buiten je abo reizen? Oftewel, als ik op het station bij mij in de stad incheck, en dan verder rijd dan m'n abo, wordt dat goed verrekend? Want dat was geloof ik de reden dat je met zo'n NS kaart niet hoeft in te checken maar dat ding alleen hoeft te laten zien.
Zullen voorlopig nog wel blijven. Maandtrajecten zijn nog steeds niet op een OV-chipkaart te laden en bijv. toeristen die één keer met de trein gaan zullen geen chipkaart willen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Tokus het volgende:
kijk dat bedoel ik dus. Ze kunnen die papieren kaarten dus nog niet eens afschaffen.
heeft de NS niets mee te maken, die voeren dat gewoon in volgend jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 12:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Zullen voorlopig nog wel blijven. Maandtrajecten zijn nog steeds niet op een OV-chipkaart te laden en bijv. toeristen die één keer met de trein gaan zullen geen chipkaart willen.
Maar das dan dus alleen de trein en geen weekendsubstituut voor een weekstudentenkaart.quote:Op maandag 31 december 2012 10:21 schreef Tochjo het volgende:
Je zou, als je een weekabonnement hebt, het abonnement Weekend Vrij kunnen kopen. Dan reis je effectief de hele week vrij met de trein.
Is dat niet de ingangsdatum van het product?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:24 schreef EddyAlbena het volgende:
Echter, als ik bij zo'n ding naar mijn gegevens ga, staat er tweemaal 'Onbekend product voor regio'.
De tijd die erbij staat is ook 1-1-2013 00.00, terwijl ik het heb opgehaald om 15.59.
Iemand die dit probleem kent? Heeft dit iets met verwerking te maken of is er toch iets fout gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |