Brengen naar een online winkel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:26 schreef Bill_E het volgende:
Je kunt hem ook gaan brengen? Zoals dat bij een winkel gebeurt..
Hij was gisteravond na 12 uur zonder opladen/aan netstroom met minder dan normaal gebruik katsleeg. Daarna heb ik m opnieuw opgestart en aan de lader gehangen. Toen ie op 100% was om een uur of 22.00 eruitgehaald. Hierna gaan slapen en tot nu amper gebruikt en nu is ie al weer uitgevallen. Dus zelfs zonder gebruik is ie na ca 14 uur katsleegquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Weet je zo snel al hoe de batterij zich houdt? In het begin laad je toch vaak helemaal op en maak je helemaal leeg, voordat je echt kunt inschatten hoe lang hij meegaat. Plus dat je aanzienlijk bespaart door een aantal standaardinstellingen te wijzigen. Dat is eerst ook even puzzelen.
de tel is nieuw. er staat niets anders dan wat er op de nieuwe telefoon stond bij aankomst te 'draaien'quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Je zegt 'zonder gebruik'. Maar heb je ook gekeken wat er op de achtergrond allemaal stroom staat te gebruiken?
Dan nog zijn er functies die standaard aan staan die flink stroom kunnen vreten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:43 schreef SOG het volgende:
[..]
de tel is nieuw. er staat niets anders dan wat er op de nieuwe telefoon stond bij aankomst te 'draaien'
^^ Dat. Ze durven amper nog met standbytijd te adverteren, waar een "normale" telefoon tegenwoordig 500 uur haalt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Welkom in de wereld van smartphones die 1 dag meegaan.
Ik lees nergens dat TS de koop wil ontbinden. Integendeel, als TS zich had willen beroepen op koa, dan is ingebrekestelling onzinnig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan nog zijn er functies die standaard aan staan die flink stroom kunnen vreten.
http://www.rijksoverheid.(...)-ongedaan-maken.html
Er mag dus worden gevraagd dat je de retourkosten betaalt.
Kortom: een smartphone waar je vrijwel alleen mee kunt bellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:07 schreef rene90 het volgende:
Kijk gewoon even in de instellingen want hoogst waarschijnlijk zit daar het probleem. Android? Kijk bij account en synchronisatie instellingen, als facebook continue staat te checken of er een bericht binnen komt, en dat samen met twitter/gmail/etc dan gaat het erg hard. Tevens wifi / 3g gewoon uitknallen in de nacht want waarom gebruik je het? En als je kan ga op wifi, scheelt best wat batterij in vergelijking tot 3g.
Loop je uit huis zet dan ook wifi weer uit anders blijft hij continue zoeken naar wifi netwerken. Verder heb je nog animaties als achtergrond die veel stroom kunnen vreten en allemaal van die ongein. Pas dat eens fatsoenlijk aan en kijk dan verder.
Wat wil hij dan, een ander exemplaar van hetzelfde toestel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat TS de koop wil ontbinden. Integendeel, als TS zich had willen beroepen op koa, dan is ingebrekestelling onzinnig.
Dan heb je evengoed dezelfde kosten.quote:
klopt, maar dat heb je dus ook bij een winkel.. Al zitten die vaak dichterbij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan heb je evengoed dezelfde kosten.
Wat was de overeenkomst dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:20 schreef SOG het volgende:
Er is dus sprake van het niet nakomen van een overeenkomst, aangezien een consument redelijkerwijs mag verwachten dat een telefoon een veel langere accuduur heeft en dit bovendien bevestigd wordt op o.a de website van de fabrikant.
Wat is je punt nu dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef Bill_E het volgende:
[..]
klopt, maar dat heb je dus ook bij een winkel.. Al zitten die vaak dichterbij.
Neuh, maar al die synchronisatie zooi kost veel batterij. Ik denk eerder dat TS even moet kijken naar de instellingen omdat we anders straks een topic krijgen "help ik moet onderzoekskosten betalen".quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Kortom: een smartphone waar je vrijwel alleen mee kunt bellen
Tja, het is de vraag welke telefoon TS heeft, hoe groter de schermen tegenwoordig des te meer energie dat weer verbruikt. En als TS elke keer als dat ding afgaat weer erop kijkt en dus veel zijn scherm gewoon aan heeft gaat dat hard.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:38 schreef erikkll het volgende:
Nou. Sorry mensen, maar ik vind 14 uur standby-tijd, zelfs bij een smartphone echt miserabel. Mijn telefoon heeft synchronisatie aanstaan met zo ongeveer elke denkbare service, verschillende apps die hem af en toe uit de standby halen en is al een half jaar in gebruik maar als ik hem oplaad en bijna niet gebruik, gaat ie met gemak 2 dagen mee (en is daarna nog niet helemaal leeg)
Maar 14 uur bij niet gebruiken of alleen af en toe op het scherm kijken blijft beroerd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tja, het is de vraag welke telefoon TS heeft, hoe groter de schermen tegenwoordig des te meer energie dat weer verbruikt. En als TS elke keer als dat ding afgaat weer erop kijkt en dus veel zijn scherm gewoon aan heeft gaat dat hard.
Dat is waar. Dit vereist een aantal laadcycles.quote:Daarnaast wat Lienekien zegt, volgens mij moet je de batterij de eerste paar keren goed opladen voordat hij pas zijn maximale capaciteit heeft?
Dat je bij een winkel je parkeerbon/brandstof kosten ook niet terug vraagtquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat is je punt nu dan eigenlijk?
Ohhh nu snap ik hemquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:51 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat je bij een winkel je parkeerbon/brandstof kosten ook niet terug vraagt
Zou anders wel kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:51 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat je bij een winkel je parkeerbon/brandstof kosten ook niet terug vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |