En dan...?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:46 schreef Leevancleef het volgende:
Donder de mensen die te dik zijn gewoon het verpleeghuis uit. Je kunt niet verwachten dat het personeel tot hernia aan toe met die mensen gaat rondslepen.
Juist in een verpleeghuis kun je makkelijker liftjes en andere apparaten gebruiken, want dan is er niet voor elke patiënt apart een nodig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:46 schreef Leevancleef het volgende:
Donder de mensen die te dik zijn gewoon het verpleeghuis uit. Je kunt niet verwachten dat het personeel tot hernia aan toe met die mensen gaat rondslepen.
Lost niks op aan de rugklachten van verpleegkundig personeel. Dat geld verdwijnt in de lade van het management. Denk maar niet dat er extra personeel word ingezet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de oplossing: bereken het 'ideale' gewicht van een persoon, en laat ze per kilo teveel extra geld betalen voor de zorg die ze afnemen
Ging me ook meer om dat mensen dan een flinke stok achter de deur hebben om af te vallen (tenzij ze zwemmen in het geld), wat de gezondheid verplegers weer ten goede komt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lost niks op aan de rugklachten van verpleegkundig personeel. Dat geld verdwijnt in de lade van het management. Denk maar niet dat er extra personeel word ingezet.
Ah...in dat geval ben ik voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ging me ook meer om dat mensen dan een flinke stok achter de deur hebben om af te vallen (tenzij ze zwemmen in het geld), wat de gezondheid verplegers weer ten goede komt.
Dat heb je goed probleem is alleen: Zit die mevrouw er helemaal onder moet je een paar keer draaien om haar schoon genoeg voor een glijzeil te krijgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist in een verpleeghuis kun je makkelijker liftjes en andere apparaten gebruiken, want dan is er niet voor elke patiënt apart een nodig.
Lijkt mij tenminste.
Wacht maar tot je zelf ooit in die situatie komt dat je zorg nodig hebt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Door het woord 'dikkeling' () kreeg ik zin in kibbeling.
Sws in de zorg werkenlekker slaaf zijn voor dikke stinkende vieze mensen waarbij je hun anus moet schoonvegen en shit
Zo oud word ik niet dat ik hulp nodig hebquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf ooit in die situatie komt dat je zorg nodig hebt.Laten we jou liggen in je eigen shit.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:04 schreef sweetlady-o het volgende:
het feit dat sommige hun eigen zwaartekrachtveld hebben waar zelfs Goku niet in zou willen trainen helpt ook niet mee.
Ook jonge mensen hebben hulp nodig. Ik veeg wel eens de kontjes af van 20 jarigen omdat ze met teveel alcohol op tegen een boom knallen maar de pech hebben niet dood te gaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo oud word ik niet dat ik hulp nodig heb
Die moet je in hun shit laten liggen, ze verdienen niet anders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook jonge mensen hebben hulp nodig. Ik veeg wel eens de kontjes af van 20 jarigen omdat ze met teveel alcohol op tegen een boom knallen maar de pech hebben niet dood te gaan.
de linker en rechterbilpartij die de poep omhoog duwt omdat er geen andere uitweg is, waardoor de algehele rug is ondergesmeerd met oranje achtige gestolde tomatensoep.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Bij het lezen van sommige posts krijg ik trouwens gewoon spontaan braakneigingenZie ineens zo'n vetklep met poep uitgesmeerd over/tussen d'r vetkwabben voor me
En diegene die aangereden zijn door zo een aangeschoten ventje? Oftewel, het is helaas niet zo zwart-wit in de zorg. Zou makkelijk zijn als je zelf kon kiezen wie wel en geen zorg kreeg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die moet je in hun shit laten liggen, ze verdienen niet anders.
Dan moet dat aangeschoten ventje gewoon zelf de zorgkosten voor de ander betalen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En diegene die aangereden zijn door zo een aangeschoten ventje? Oftewel, het is helaas niet zo zwart-wit in de zorg. Zou makkelijk zijn als je zelf kon kiezen wie wel en geen zorg kreeg.
Die verdienen de goede zorg wel, maar dan wel beter dan je gemiddeld ziet in de zorg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En diegene die aangereden zijn door zo een aangeschoten ventje? Oftewel, het is helaas niet zo zwart-wit in de zorg. Zou makkelijk zijn als je zelf kon kiezen wie wel en geen zorg kreeg.
We hebben het over de uitvoer van de zorg, niet de kostenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet dat aangeschoten ventje gewoon zelf de zorgkosten voor de ander betalen.
Het is de klaagbaak niet lif.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We hebben het over de uitvoer van de zorg, niet de kosten
Laat verpleegkundigen/verzorgenden dan eerst maar wat beter verdienen...gaan we vanzelf de zorg leveren die bij het salaris past.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die verdienen de goede zorg wel, maar dan wel beter dan je gemiddeld ziet in de zorg.
Compleet mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laat verpleegkundigen/verzorgenden dan eerst maar wat beter verdienen...gaan we vanzelf de zorg leveren die bij het salaris past.
Grappig dat die extreme dikkerds vaak ( niet altijd) ook mensen zijn die gewoon meeliften op het 'zij hebben het land opgebouwd' verhaal. Je denkt toch niet dat mensen die de 120+ halen iets anders dan hun vetreserves hebben opgebouwd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wist je trouwens dat veruit het merendeel van de ouderen gewoon hun plicht hebben gedaan - wat op dat moment van hen werd gevraagd - en je ze eigenlijk geen klote kunt kwalijk nemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |