Ik doelde eigenlijk voor de anti-APK-ritquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:35 schreef whY... het volgende:
Den Haag dus dat is wel een pokke eind naar Zwolle maar dat is het waard.
En dat met een 1 cilinderquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
over de snelweg is het prima aan te rijden hoor... zaterdagavond nog van zwolle naar rotterdam gereden..
Oke dat is goed, wel of geen koffie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef whY... het volgende:
Nog een klein weekje jongens dan is de toer voor de newbies en oldbies!
Ik heb vrij geregeld voor 22 sept! Dus lipjes ik kom graag ook bij jou verzamelen denk ik
Ja oke, ik vind het zelf met de motor lekkerder hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik kan gratis met de auto (drop m'n pa bij zijn werk en rij dan door). Ik zit liever gratis droog, dan dat ik moet betalen voor benzine en dan in de regen rijd
Valt toch wel mee, 158km. Het is niet opeens het einde van de wereld ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:35 schreef whY... het volgende:
Den Haag dus dat is wel een pokke eind naar Zwolle maar dat is het waard.
Klopt, het rijdt wel beter en net een beetje snellerquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Ja oke, ik vind het zelf met de motor lekkerder hoor
Dat zeker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, het rijdt wel beter en net een beetje sneller
Scheelt maar 10 minuten volgens Maps.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef whY... het volgende:
Hye Lipjes doe graag koffie, geef maar een DM'etje met nawIk denk dat ik het wel de moeite vind om een beetje om te rijden.
Zwolle moet ook wel te doen zijn hoor maar Apeldoorn was ook niet echt voor de deur en sta niet zo graag vroeg op
ik heb zon 100km op de reserve(6L) gereden op de terugweg en toen ik ging tanken had ik nog 1,9 over dus hou het op 1:25 bij 110-130km/u op de tellerquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
En dat met een 1 cilinderVerbruik al uitgerekend?
Netjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb zon 100km op de reserve(6L) gereden op de terugweg en toen ik ging tanken had ik nog 1,9 over dus hou het op 1:25 bij 110-130km/u op de teller
Gisteren getankt. +/- 250km op +/- 15 liter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb zon 100km op de reserve(6L) gereden op de terugweg en toen ik ging tanken had ik nog 1,9 over dus hou het op 1:25 bij 110-130km/u op de teller
Done.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:49 schreef lipjes het volgende:
Kan iemand whY... ook even in de OP gooien met (koffie) erachteranders vergeet ik dat zeker
Nicequote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Nog best netjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:56 schreef Tankiej het volgende:
Ik heb laatst +/- 250km gereden en daarbij 1:18 gehaald, met alleen snelweg en 150-160 gereden
Dat dacht ik ook jaquote:
Hehe. Bij mij is het nog nooit onder de 1:20 geweest volgens mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja
Ik heb ook wel een keer 1:12 gehaald, maar toen moest ik constant afremmen voor andere mensen die in wilden halen
Danku.quote:
In het donker rijden vind ik niet eens zo erg, als er niet teveel tegenliggers zijn. Volgens mij heeft 90% van de auto's de lampen verkeerd afgesteld, of stelt ze niet naar beneden af als er veel gewicht achterin zit. Dan wordt je constant verblind, dat is wel erg irritantquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
Normaal rijd ik standaard 10-20km/h te hard, maar gisteravond moest ik terug in het donker met bomen langs de weg en geen straatverlichting. Bah wat heb ik daar een hekel aan
Zoiets als de A17 dus ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
Normaal rijd ik standaard 10-20km/h te hard, maar gisteravond moest ik terug in het donker met bomen langs de weg en geen straatverlichting. Bah wat heb ik daar een hekel aan
Vandeweek op weg naar Duitsland gemiddels 1:19,7.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Bij mij is het nog nooit onder de 1:20 geweest volgens mij
Zwaar irritant inderdaad. Gisteren ook zo'n klojo met grootlicht aan. Na 10x seinen deed ie m eindelijk uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
In het donker rijden vind ik niet eens zo erg, als er niet teveel tegenliggers zijn. Volgens mij heeft 90% van de auto's de lampen verkeerd afgesteld, of stelt ze niet naar beneden af als er veel gewicht achterin zit. Dan wordt je constant verblind, dat is wel erg irritant
Nee, N-wegen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zoiets als de A17 dus ?
Zit lekker ITIL te lezen met the hell march erbij
Ja die zijn af en toe ook vervelend.quote:
Das ook nog netjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vandeweek op weg naar Duitsland gemiddels 1:19,7.
Maargoed, dat was dan ook alleen maar snelweg met een gangetje van ca. 130km/u..
Maargoed, ik vind het toch nog heel redelijk voor een 998cc twin..
Grootlicht is nog irritanter inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zwaar irritant inderdaad. Gisteren ook zo'n klojo met grootlicht aan. Na 10x seinen deed ie m eindelijk uit
[..]
Nee, N-wegen.
Waarom zouden ze die moeten verlichten? Buiten de randstad is ongeveer geen enkele A-weg verlicht, alleen bij steden in de buurt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja die zijn af en toe ook vervelend.
Maar begrijp nog steeds niet dat ze de A17 niet verlichten.
Energiebesparing. Stuk A50 staan wel lantaarnpalen, maar vaak uit net zoals A1.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja die zijn af en toe ook vervelend.
Maar begrijp nog steeds niet dat ze de A17 niet verlichten.
In de A17 zitten aardig wat bulten (bruggetjes enzo)quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die moeten verlichten? Buiten de randstad is ongeveer geen enkele A-weg verlicht, alleen bij steden in de buurt.
Dat is op de A6, A7 en A28 niet anders. Maar op snelwegen heb ik er niet eens zo'n last van, de vangrail er tussen houdt best een hoop tegen. Het is meer op tweebaanswegen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
In de A17 zitten aardig wat bulten (bruggetjes enzo)
als je dan geen straatverlichting hebt wordt je regelmatig verblind door tegemoetkomende auto's.
Straatverlichting verhelpt dat enigzins.
Dit dus. Snelweg vind ik niet zo'n probleem. Al is regen + snelweg + donker wel weer irritant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is op de A6, A7 en A28 niet anders. Maar op snelwegen heb ik er niet eens zo'n last van, de vangrail er tussen houdt best een hoop tegen. Het is meer op tweebaanswegen..
Mwa vind het op de A17 als ik op de motor zit aardig irritantquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is op de A6, A7 en A28 niet anders. Maar op snelwegen heb ik er niet eens zo'n last van, de vangrail er tussen houdt best een hoop tegen. Het is meer op tweebaanswegen..
Oeh... een vrouw erbij? jeuhquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef whY... het volgende:
Oh vriendinnetje komt misschien mee!![]()
de 16de
Doe je verkeerd; ik sein 2 keer, en daarna krijgt hij een koekje van eigen deeg, net zolang tot hij wakker wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
Zwaar irritant inderdaad. Gisteren ook zo'n klojo met grootlicht aan. Na 10x seinen deed ie m eindelijk uit
Hmm, dat is eigenlijk wel een beter idee jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe je verkeerd; ik sein 2 keer, en daarna krijgt hij een koekje van eigen deeg, net zolang tot hij wakker wordt.
In een magneet van je tanktas? Hoe the fuck kan dat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Yreal het volgende:
Ik was mijn motorsleutel kwijt. Zat dat stomme ding in een magneet van mijn tanktas. Dat verzin je ook niet![]()
nouwja, die magneet is zwart, sleutel is zwartquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is eigenlijk wel een beter idee ja
[..]
In een magneet van je tanktas? Hoe the fuck kan dat?
Hehequote:Op dinsdag 11 september 2012 10:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja, die magneet is zwart, sleutel is zwartzag hem echt al 3 dagen lang over het hoofd.
duidelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheGelukkig is ie niet gejat oid
quote:Bij het goed organiseren van een protestrit komt meer kijken dan je denkt, zeker als die rit ook nog 'grensoverschrijdend' is. Regelen, overleggen, plannen; we hebben het er maar druk mee...
Op deze foto van maandag 10 september jl. zie je MAG-secretaris Dolf Willigers (helemaal rechts) in overleg met mensen van Rijkswaterstaat, de KPLD en de Belgische politie. Ook van de partij (derde van links): Theo Beeldens, voozitter van de Belgische MAG met wie we de protestrit samen organiseren.
Denk stuur het even doorquote:
Alleen maar mannenquote:
Gij ambtenaar !!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:17 schreef Tankiej het volgende:
Lijken net een stel ambtenaren die willen doen alsof ze heel druk aan het werk zijn, vooral die linker twee
Ik kan het weten, heb stage gelopen bij een gemeente
En dat is erg omdat, je bent toch een vrouw ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Alleen maar mannen![]()
Maarre lipjes..... je bent wel verdomde fanatiek zeg.
Sommige dingen hou ik toch liever een beetje privequote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Man van veel woorden ben je...
Hoe is het gekomen dat je schouder in orde gemaakt moest worden?
Ja ik een vrouw, maar ik doe niet mee met MAG en inderdaad een beetje wel jahquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gij ambtenaar !!!
[..]
En dat is erg omdat, je bent toch een vrouw ?![]()
Beetje wel he
Maar dan is het toch niet erg om die mannen te zien of welquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja ik een vrouw, maar ik doe niet mee met MAG en inderdaad een beetje wel jah
Ik vind ze geen van alle interessant.... laat ik het maar netjes verwoordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet erg om die mannen te zien of wel
Tuurlijk is motorrijden geen mannending.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van alle interessant.... laat ik het maar netjes verwoorden![]()
Sowieso vind ik dat eigenlijk meer vrouwen in de picture mogen staan. Ik kan mij niet voorstellen dat het alleen een mannenwereld is. Nu komt het over dat het alleen maar een mannending is.
Eens, kom maar op met die motorrijdende vrouwenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van alle interessant.... laat ik het maar netjes verwoorden![]()
Sowieso vind ik dat eigenlijk meer vrouwen in de picture mogen staan. Ik kan mij niet voorstellen dat het alleen een mannenwereld is. Nu komt het over dat het alleen maar een mannending is.
+1quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eens, kom maar op met die motorrijdende vrouwen
Als ik in het donker rij, dan knipperen auto's ook wel eens naar mij... Denk dat het is vanwege de enkele koplamp op de yamaha. Of misschien schijnt het licht hoger als mijn vrouw achterop zitquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Grootlicht is nog irritanter inderdaad
[..]
Ik denk vanwege het laatstequote:Op dinsdag 11 september 2012 12:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik in het donker rij, dan knipperen auto's ook wel eens naar mij... Denk dat het is vanwege de enkele koplamp op de yamaha. Of misschien schijnt het licht hoger als mijn vrouw achterop zit
Die was goed kapotquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef Mickeys het volgende:
Pfff... ik was even op zoek naar een foto waar ik zelf op sta met de motor, kom ik 2 foto's tegen van mijn auto ongeluk in 1994..... auto was wel een beetje stuk eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus niet alleen een motor kan heel erg stuk die last had van een plotseling overstekende boom
ehm... ja, naast een deuk in mijn ego zijn beide benen "wat" gedeukt en zo en klap ik makkelijk door mijn enkels als ik op platte schoenen loop. Maar dat is veel minder erg dan wat Peter aan zijn motor ongeluk heeft overgehoudenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik denk vanwege het laatste
Er knipperen wel eens auto's naar mij als ik optrek, dan gaat de voorkant ook wat omhoog. Maar zodra ik constant gas heb, dan gebeurd dat niet meer. Misschien moet er een iets sterkere veer achter
[..]
Die was goed kapot
Zelf ook nog dingen aan overgehouden?
Hm, okequote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... ja, naast een deuk in mijn ego zijn beide benen "wat" gedeukt en zo en klap ik makkelijk door mijn enkels als ik op platte schoenen loop. Maar dat is veel minder erg dan wat Peter aan zijn motor ongeluk heeft overgehouden
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur. Of aan de overstekende boom in dit geval.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef Mickeys het volgende:
Pfff... ik was even op zoek naar een foto waar ik zelf op sta met de motor, kom ik 2 foto's tegen van mijn auto ongeluk in 1994..... auto was wel een beetje stuk eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus niet alleen een motor kan heel erg stuk die last had van een plotseling overstekende boom
Eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:05 schreef Mickeys het volgende:
Herkenbaar Vinniie wat hem meteen tot een oninteressant persoon maakt
Ik durf tenminste wel iets prive's te vertellen
Ipv dat ze de motoren jatten die al buiten staan gaan ze moeilijk doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:07 schreef lipjes het volgende:
Kom net deze tegen op MF
http://www.telegraaf.nl/v(...)len_gaat_fout__.html
Prachtig hoe die gast 2 keer dat scootertje omduwt met die gozer erop en daarna weer Like a boss weglooptquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ipv dat ze de motoren jatten die al buiten staan gaan ze moeilijk doen
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Prachtig hoe die gast 2 keer dat scootertje omduwt met die gozer erop en daarna weer Like a boss wegloopt
Wut wie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! Knuffelslet is eindelijk uit de OP!![]()
!
Ik ben bang dat ik hem na deze week ook f fmoet laten staan, geld is ver opquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Door geldgebrek kijk ik ook vaker naar m'n motor dan ik erop zit tegenwoordig![]()
Zoveel duurder is een motor toch niet ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Door geldgebrek kijk ik ook vaker naar m'n motor dan ik erop zit tegenwoordig![]()
Niets zo frustrerendquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem na deze week ook f fmoet laten staan, geld is ver op
Hoe krijg jij je geld 'ver' op, je woont nog thuis toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem na deze week ook f fmoet laten staan, geld is ver op
Ik doe alles fietsend hè, woon de stad waar ik studeer en heb verder niet direct iets buiten de stad te zoeken dan voor m'n plezier een ritje makenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel duurder is een motor toch niet ?
Daar hangt een lang kabelslot door de wielen, als ik het goed zie. Zie 1:09quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ipv dat ze de motoren jatten die al buiten staan gaan ze moeilijk doen
Ah oke, dan is het wel begrijpelijk jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik doe alles fietsend hè, woon de stad waar ik studeer en heb verder niet direct iets buiten de stad te zoeken dan voor m'n plezier een ritje makenwat ik maar ál te graag doe, maar zonder uberhaupt een inkomen is de dure benzine nóg duurder
Oh. Zo aandachtig keek ik dus nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:23 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daar hangt een lang kabelslot door de wielen, als ik het goed zie. Zie 1:09
Ja of ff aan mijn ouders 20 euro vragen om hem vol te gooienquote:
Studie afbetalen van mijn vorige werkgever.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe krijg jij je geld 'ver' op, je woont nog thuis toch?
Afgelopen maand 1800kmquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Maar gelukkig gisteren nog even gereden (met m'n man achteropwant dure benzine en we moesten samen naar dezelfde bestemming
) en ondanks dat 't snelweg was toch wel weer even genieten
Hopelijk deze maand nog even een inhaalritje doen... echt véééél te weinig gereden dit jaar
Ah oke, hmm ja dat is wel eens lastig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja of ff aan mijn ouders 20 euro vragen om hem vol te gooien
[..]
Studie afbetalen van mijn vorige werkgever.
Plus dat ik ook gelijk maar kaartjes voor soldaat van oranje heb gekocht.
en toen kwam ineens een hoop onverwacht
Komende maand ff een kleine buffer opbouwen.
Wait wut, getrouwd en nog aan de studie. Die snap ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Maar gelukkig gisteren nog even gereden (met m'n man achteropwant dure benzine en we moesten samen naar dezelfde bestemming
) en ondanks dat 't snelweg was toch wel weer even genieten
Hopelijk deze maand nog even een inhaalritje doen... echt véééél te weinig gereden dit jaar
Welke studie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ben een laatbloeier!![]()
Ben ook alweer 27
begin dit jaar aan een veel te dure master
En zondag ben ik alweer terug in Engeland (waar ik woonen waar het heerlijk motorrijden is
)
Volgens mij heb ik dat de afgelopen 2 weken geredenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Afgelopen maand 1800km
en elke 250km tanken voor 15 liter
Ja ik woon vrij dichtbij mijn werkquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat de afgelopen 2 weken gereden
Duurde lang idd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! Knuffelslet is eindelijk uit de OP!![]()
!
Daar ben je best veel, niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duurde lang idd.
Volgende maand ben ik weer in de buurt bij je.
Paar keer per jaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar ben je best veel, niet?
Ik heb iets meer dan 5000km gereden vanaf 30 juni t/m 4 septemberquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Afgelopen maand 1800km
en elke 250km tanken voor 15 liter
Voor mij is het zo'n 40-45km enkele reis. Maar laatste tijd paar keer richting Utrecht en Zutphen gereden, tikt toch wel snel aan als dat gemiddeld 3x in de week is bovenop de standaard woon-werk ritjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik woon vrij dichtbij mijn werk
Ik begin met een onderzoeksmaster Sociale Geografiequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke studie?
[..]
Ja het zal bij mij ook nog wel flink gaan oplopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan 5000km gereden vanaf 30 juni t/m 4 september
Voor mij is het 20km enkele reisquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij is het zo'n 40-45km enkele reis. Maar laatste tijd paar keer richting Utrecht en Zutphen gereden, tikt toch wel snel aan als dat gemiddeld 3x in de week is bovenop de standaard woon-werk ritjes
Sinds dat ik hem heb, heb ik al bijna 14k km gereden. WTFquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan 5000km gereden vanaf 30 juni t/m 4 september
Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik begin met een onderzoeksmaster Sociale Geografie
Heb die van mij gekocht op 27-4 dan met 39xxx en er staat nu 45050+/- op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds dat ik hem heb, heb ik al bijna 14k km gereden. WTF
En dat is sinds 9 juni vorig jaar, en hij heeft ook iets van 2 maand stil gestaan
Ik sta er niet in maar ben heul geen noobquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk dat er ook wat n00bs hier in 't topic posten nu!
*Checkt lijstje met motoren*
Ik zag het laatst toevallig, heb hem meestal op tripteller staan (kunnen niet tegelijk). Was net de 35k gepasseerd, ik heb hem in maart dit jaar gekocht met 24k op de tellerquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja het zal bij mij ook nog wel flink gaan oplopen.
Gisteren de 45.000 erop gezet, en met 39xxx gekocht dus gaat lekker zo.
[..]
Voor mij is het 20km enkele reis
Ik heb al dik 11k km gereden, sinds maart dit jaar. Gaat inderdaad erg snelquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds dat ik hem heb, heb ik al bijna 14k km gereden. WTF
En dat is sinds 9 juni vorig jaar, en hij heeft ook iets van 2 maand stil gestaan
Veel rijden!quote:
2k woon-werk volgens mijn berekening. Zonder plezierritjes en andere ritjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
Ja bij mij zit er ook een stijgende lijn in aan km's
Zal me niks verbazen als ik straks de 3k per maand ga aantikken
Jij wel ja, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Veel rijden!
Als ik een ritje in het midden van NL heb, zit ik al snel op 500 - 600km op een dag. Daarnaast heb ik regelmatig gereden met een maat van me hier uit de buurt, dan rij ik ook zo 200 - 250km op een dag/avond. Af en toe woon-werk. Gaat snel op die manier
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook weer meer rijden![]()
Na je 25e schijn je te krimpenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja ik zit rond de 800km woon-werk per 4 wekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2k woon-werk volgens mijn berekening. Zonder plezierritjes en andere ritjes
JAquote:
hehehe... das handig iddquote:
doe hem wel ff inrijden he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, vrijdagavond nieuw bandje laten monteren![]()
Heb ik zondag tenminste een vers achterbandje erop liggen
Joh, daar heb ik de zaterdag voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
doe hem wel ff inrijden he.
Wat heb je, de MPR3?
Dan ben ik weer in Engeland, dus helaasch! Als ik langer in NL had kunnen blijven had ik m'n oude Divje wel even mee op pad genomen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef Mickeys het volgende:
Ben je er zondag niet bij motorbloempje?
Sjammer.... maar Engeland is inderdaad, wat ik aan foto's heb gezien, erg gaaf rijden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan ben ik weer in Engeland, dus helaasch! Als ik langer in NL had kunnen blijven had ik m'n oude Divje wel even mee op pad genomen!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sjammer.... maar Engeland is inderdaad, wat ik aan foto's heb gezien, erg gaaf rijden.
Had het wel leuk gevonden als er meer vrouwen mee kwamen rijden...
Kwijlquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het! Zeker nu in het najaar
van die gast die 2 keer werd omgeduwd staat zn kenteken gewoon op beeldquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ucati_te_jatten.html
wtf
Ja kwam ik ook al tegen op telegrafquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ucati_te_jatten.html
wtf
1250 in 3 dagen dit weekendquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1549km was het in mijn geval, voor jou een beetje minder dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi dat kan ik ook hoor. Weekendje Luxemburg was iets van ~1500km
Dat was ik dus vergeten. Dan zal dat voor mij ook wel zo'n 1200 zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
1549km was het in mijn geval, voor jou een beetje minder dus
Ik heb foto's van mn km-teller op FB staan, dus kon het even uitrekenen
Lol. ik wou "gezondheid" zeggenquote:
Ben er al achter:quote:
Och... vond zondag de sightseeing op de A6, A1, A10, A8 en A9 best leuk andersquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben er al achter:
Daar Zijn De Meningen Over Verdeeld.
Snelweg is geen zak aan. Alleen de op en afrit als er niemand voor je rijd
Eensch..quote:
Nee hoor vergeet het maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Lente.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee hoor vergeet het maar
Weet iemand een dijk van en naam? geschikt voor een nieuwe mens?
Oh... die ZX 12R...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eensch..
Ligt er ook aan wat voor motor je hebt trouwens.
Heb je een ZX12-R of een Hayabusa dan lijkt het me wel leuk om een stukje autobahn te knallen.. Op de mijne vind ik er geen moer aan, doe mij maar bochtjes dan..![]()
[ afbeelding ]
Henkquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
mannelijk of vrouwelijk nieuw mensje?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mocht je zo'n pikzwarte weten te staan, let me know!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh... die ZX 12R...![]()
Nadeel is vermoedelijk dat ik weer niet met de pootjes bij de grond kan komen en mogelijk de motor te zwaar is voor me
Lekdijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Deze misschien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mocht je zo'n pikzwarte weten te staan, let me know!
neh..quote:
Geef ik een 6jequote:
Nog onbekendquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
mannelijk of vrouwelijk nieuw mensje?
Nèh.. veel te veel goud erin: onderkant kuip, gouden velgen etc.quote:
Ingrid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zeg "dijk van een naam" geen naam van een dijk.
Ja maar, ja maar.... Wat wij een dijk van een naam vinden, hoeven jullie dat natuurlijk niet zo te vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zeg "dijk van een naam" geen naam van een dijk.
Trek je de stickers eraf.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh.. veel te veel goud erin: onderkant kuip, gouden velgen etc.
Pikzwart moet 'ie wezen. Maargoed, moet eerlijk bekennen dat ik zelf nog niet actief op zoek ben gegaan hoor.. Ik heb zo'n vermoeden dat dit een kleurstelling is dit niet in Nederland geleverd is, moet ik even uitzoeken..
En anders naar de spuiter?quote:
Die is er al zeker sinds 2005... Ditte Sterre is ze genoemdquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterre dan maar, zo lekker hip en modern!
Wil jij hiermee zeggen dat jij 'lekdijk' een topper van een naam vindt voor een mensje?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... Wat wij een dijk van een naam vinden, hoeven jullie dat natuurlijk niet zo te vinden.
Maar congratz.... wanneer mag het de wereld gaan aanschouwen?
Daan of Sannequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wil jij hiermee zeggen dat jij 'lekdijk' een topper van een naam vindt voor een mensje?
neh... dat niet...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wil jij hiermee zeggen dat jij 'lekdijk' een topper van een naam vindt voor een mensje?
Valt nog mee, als je soms ziet wat de kinderen van bekende mensen voor namen krijgenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Stickers zitten waarschijnlijk onder de blanke lak, en de velgen zijn geen stickersquote:
Hmm oja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Stickers zitten waarschijnlijk onder de blanke lak, en de velgen zijn geen stickers
Nee, ik zal wel es gaan zoeken naar zo'n hele zwarte.. Komt goed!
Ietsje minder Fries graagquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterre dan maar, zo lekker hip en modern!
En dat nu nog namen moeten verzinnen?quote:
Tja, dat zul je altijd wel hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik dat op straat roep reageren er teveel mensen
Fries?quote:
Maar tegenwoordig verwachten ze dat er minsten 2 stille letters of leestekens in een naam zitten. De vraag "hoe schrijf je dat?" is anno nu onontkoombaar. Niets wordt meer gewaardeerd op wat het gewoon is...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik me al voort zou willen planten zou ik gewoon voor een 'gezonde Hollandsche naam' gaan, Joost bijvoorbeeld voor 'n jongen of Sanne voor 'n meisje. Gewoon simpel en doeltreffend, weinig origineel en 't kind kan 't binnen de kortste keren zelf schrijven en uitspreken en hoeft zich later niet 300 keer te herhalen en het te spelen als het zich voorstelt!
We hebben er wel wat hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dat nu nog namen moeten verzinnen?
Dittemedat is wel leuk inderdaad Moblo
Voor een meisje vind ik dat het minimaal 2 lettergrepen moet hebben en voor een man moet het kort en krachtig zijn. Maar dat is wat ik vindquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
We hebben er wel wat hooralleen zijn we nog nergens echt 100% van overtuigd
een naam moet toch een beetje aan je groeien
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Voor een meisje vind ik dat het minimaal 2 lettergrepen moet hebben en voor een man moet het kort en krachtig zijn. Maar dat is wat ik vind
Maar laten we weer even ontopic gaan en dit over laten in de reeks OUD
Ik had zoveel ontopic namenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef JK1982 het volgende:
Voor een jongetje Bram en voor een meisje ehm... Kim(berley)
Of anders Valentino, om maar even ontopic te blijven?
Edit: te laat..
Fout. dit is geen SCquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had zoveel ontopic namen![]()
En ik ga niet naar OUDDit is een SC voor mensen die motor rijden leuk vinden
Mensen die ook last hebben van alledaagse problemen die bespreekbaar zijn in een SC.
ps. er bestaat geen maxicosi fix voor motoren <--- Ontopic.
Maar het is het nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar het lijkt er wel verdomd veel op
Echt welquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Fout. dit is geen SC
(niet mijn woorden overigens)
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Deze reeks is al een SC sinds ver voor mijn permban met dank aan deze SC
FOK! MC goes Great Britain?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:21 schreef JK1982 het volgende:
BBQ bij motorbloempje, hoor ik dat goed?
Ah joh, typfoutjequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Great Brittian, waar ligt dat?
Nouja, waar dát precies ligt weet ik niet, maar ik heb al eens geopperd om wat af te spreken in het buitenland..quote:
Zo, fixed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Great Brittian, waar ligt dat?
Engeland.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, waar dát precies ligt weet ik niet, maar ik heb al eens geopperd om wat af te spreken in het buitenland..
eensch!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:21 schreef JK1982 het volgende:
BBQ bij motorbloempje, hoor ik dat goed?
Motorrijden in Engeland. BBQ is bijzaak..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
BBQ-en in Engeland... we zijn nog niet ontopic blijkbaar
Effe kijken wat voor vlees je in de kuip hebt? Heel verstandig..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst maar weer 's een tijdje meeposten hier
Dan houd je altijd wel.quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Motorrijden in Engeland. BBQ is bijzaak..
[..]
Effe kijken wat voor vlees je in de kuip hebt? Heel verstandig..
Heb je daar toevallig een linkie van?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ben in juni nog wel met wat MF-ers met de motor naar het Lake District geweest. Huisje gehuurd waar garage bij zat voor de motorendat was wel echt ideaal. En heerlijk gereden. Heerlijk motorweer ook. Niet te warm, af en toe wat lichte regen wat niet zeer hinderlijk was en vooral erg mooie uitzichten
http://www.kendalhideaways.co.uk/quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een linkie van?
Is inderdaad wel iets om met meerdere personen te gaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.kendalhideaways.co.uk/
Waren met z'n zessen en op één zo'n parkeerplek in de garage pastten precies 6 motoren
Van een kliekje oldbees naar een kliekje newbees dusquote:
Kan ie zo hard?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:38 schreef Geerd het volgende:
Middagje autobahn is wel lachen beetje blazen met 240 en dan komen die dikke audies nog voorbij.
Mooi man., cbr ook nog keertje testen eigenlijk
hoeveel meer privé dan mijn paars kloppende zwelling wil je her hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:05 schreef Mickeys het volgende:
Herkenbaar Vinniie wat hem meteen tot een oninteressant persoon maakt
Ik durf tenminste wel iets prive's te vertellen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je de motor wel verkopen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je de motor wel verkopen
[ afbeelding ]
Hey kerelquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, de motor wel. Ze maakt het goed. Het is al een aardig bol tankje
Bmw ben je nu wel aan toe ja je wordt oudquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heuj!![]()
Zie je me al gaan?
[ afbeelding ]
Bedankt Geerd, voor je altijd opbeurende opmerkingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bmw ben je nu wel aan toe ja je wordt oud
En dat je daardoor niet motor kon rijden inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoeveel meer privé dan mijn paars kloppende zwelling wil je her hebben
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bedankt Geerd, voor je altijd opbeurende opmerkingen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt welzie daar het bewijs.
[ afbeelding ]
Aangepastquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt welzie daar het bewijs.
[ afbeelding ]
Eh? Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt volgens mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar ik moet zeggen, nu koffiekoekje het zegt... ik vind het vrij bijzonder..
Ik bedoel, de MC-reeks is nu 1024 deeltjes oud en het is volgens de TT's tot deeltje 959 een SC geweest. Het ging blijkbaar héél erg lang goed aangezien de reeks al sinds 2004 loopt. Als er problemen waren vroeger, betekent dat toch niet dat dat nu nog steeds het geval is?
Beetje stom om een SC die al zó belachelijk lang een SC is geweest nu plotseling geen tweede kans meer te geven omdat een bepaalde groep mensen, die ondertussen allang niet meer in dezelfde samenstelling bestaat/posten, het een keer hebben verkloot.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is ook een motorclub topic, daar zitten mensen die er nog meer verstand van hebben
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef picodealion het volgende:
Weet ik, maar daar wordt de boel zo volgeslowchat dat ik 't topic meestal negeer.
Zolang het een "Club" betreft, zal het altijd een SC blijven. Toevallig allemaal dezelfde hobby, waarbij de kans aanzienlijk is dat er andere onderwerpen besproken worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar ik moet zeggen, nu koffiekoekje het zegt... ik vind het vrij bijzonder..
Ik bedoel, de MC-reeks is nu 1024 deeltjes oud en het is volgens de TT's tot deeltje 959 een SC geweest. Het ging blijkbaar héél erg lang goed aangezien de reeks al sinds 2004 loopt. Als er problemen waren vroeger, betekent dat toch niet dat dat nu nog steeds het geval is?
Beetje stom om een SC die al zó belachelijk lang een SC is geweest nu plotseling geen tweede kans meer te geven omdat een bepaalde groep mensen, die ondertussen allang niet meer in dezelfde samenstelling bestaat/posten, het een keer hebben verkloot.
Dat is ook helemaal niet erg. Af en toe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zolang het een "Club" betreft, zal het altijd een SC blijven. Toevallig allemaal dezelfde hobby, waarbij de kans aanzienlijk is dat er andere onderwerpen besproken worden.
Tenminste mensen bij de breiclub praten ook niet de godganse dag over breien.
Gesponsord door Red Bullquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Mickeys het volgende:
De nieuwe Torro Rosso motor?
[ afbeelding ]
Ten eerste Anne, bedankt voor je uitleg. Dit alleen al maakt het in ieder geval voor mij een stuk begrijpelijker waarom jullie als mods hebben gereageerd zoals jullie hebben gedaan.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar zodra er 6 topics per dag volgeluld worden over.. tja.. eigenlijk niks. Dan is het te gek.
De MC klonk wel leuker dan motorclubquote:
Naar mijn idee was blijven hangen en meedoen tot een meet wel voldoende, al betekende dat wel de hele dag op Fok of heel veel bijlezenquote:Daar was het te kliekerig voor, newbies waren niet gewenst en dat lieten ze ook duidelijk blijken en merken.
Voor een vrouw was foto's posten vroeger genoeg om met open armen ontvangen te wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kliekerig anti-newb gedrag was blijkbaar de reden om de SC te sluiten, zo lees ik in jouw antwoord. Alleen, en ik ben zelf dan toch we het levende bewijs, dat is nu zéker niet meer het geval. Ik ben met open armen ontvangen.
Toro Rosso is Red Bull, niet alleen een rechtstreekse vertaling.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Gesponsord door Red Bull.
Afschuwelijk.. maar ik hou al niet eens van de kleur rood. Dus is het dubbel-niks.
Uhhuh, maar je hebt denk ik de redelijk recente lettertjes-diarree van de diverse newbie's een beetje gemist. Dan had je best begrepen waar we het over hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zolang het een "Club" betreft, zal het altijd een SC blijven. Toevallig allemaal dezelfde hobby, waarbij de kans aanzienlijk is dat er andere onderwerpen besproken worden.
Tenminste mensen bij de breiclub praten ook niet de godganse dag over breien.
Nee, dat lees je verkeerd:quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
- knip -
Kliekerig anti-newb gedrag was blijkbaar de reden om de SC te sluiten, zo lees ik in jouw antwoord. Alleen, en ik ben zelf dan toch we het levende bewijs, dat is nu zéker niet meer het geval. Ik ben met open armen ontvangen.
De slowchat is ook niet gesloten, maar omgedoopt tot algemeen motortopic.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
En omdat de motorrijlessers een eigen topic voor na het rijlessen wilde hebben (waarbij rene90 en motorbloempje voornamelijk de twee users waren die er om vroegen) hebben we de MC toegankelijker proberen te maken door er het 'algemene' Motorclub topic van te maken in plaats van een slowchat.
Ik lees (helaas soms) werkelijk alles in PTA en dus ook alles hier. En nee; er wordt soms ook kei hard overheen gelult. Misschien omdat niemand het antwoord weet op de vraag, dat kan ook. Maar dat de SC gelijk stopt als er iemand een vraag stelt? Nee, ik heb het anders gezien. Maakt verder ook niet uit. Het punt is inmiddels duidelijk en wat het doel van deze reeks > nu < (en dus niet vroeger) is ook, toch?quote:Behalve dat, zoals ik ook al zelf heb geantwoord in het lesserstopic op die opmerking: Zodra iemand het over motoren had en vragen erover stelde was het geSC gelijk voorbij.
Ja, maar vroeger? Waar haal ik dat dan aan? Ik heb het niet over vroeger (met uitzondering van het stukje 'geschiedenis' wat misschien handig is om te weten, maar dat mag je van mij ook per direct weer vergeten). Ik heb het over nu. Nu worden (of eigenlijk werden, want het gaat best goed de laatste paar dagen) er namelijk tig topics volgeluld over niks. Dat heeft niks van doen met hoe het hier vroeger was.quote:Om dan nu nog steeds 'ja maar vroeger' als reden aan te halen, vind ik persoonlijk daarom een non-argument.
Zo kwam het bij mij over tijdens.. naja, je weet wel, het gedoe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar vroeger? Waar haal ik dat dan aan? Ik heb het niet over vroeger (met uitzondering van het stukje 'geschiedenis' wat misschien handig is om te weten, maar dat mag je van mij ook per direct weer vergeten). Ik heb het over nu. Nu worden (of eigenlijk werden, want het gaat best goed de laatste paar dagen) er namelijk tig topics volgeluld over niks. Dat heeft niks van doen met hoe het hier vroeger was.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, maar je hebt denk ik de redelijk recente lettertjes-diarree van de diverse newbie's een beetje gemist. Dan had je best begrepen waar we het over hebben.
Truequote:Een zijdelijng offtopic discussie'tje mag best, maar voor pagina's vol kindernamen, versierpogingen, discussies over niet-motor gerelateerde kleding of nagels lakken hebben we toch echt andere fora![]()
Als je in R&P in één van de vele SC's aldaar 2 pagina's lang over motoren gaat zitten bomen krijg je ook gewoon een schop onder je kont, en zo ook hier als het de verkeerde kant op gaat, en zeker als het dagenlang hetzelfde gelul betreft.
PTA FAQ & Feedbackquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Mirgeam het volgende:
Tijd voor een SC over het functioneren van het MC topic [ afbeelding ]
Dijksnol6 ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
True![]()
Maar weer ontopic!
Wie weet er een dijk van een naam voor mijn motor
Cafe noirquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan moeten we natuurlijk wel eerst het type wetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
True![]()
Maar weer ontopic!
Ow, die is wel leuk voor de mijnequote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd koekie. Dat wordt net zoals Worldbeater een zijspan voor de motor fiksen
.
wat mis ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Als de vrouw het toe laat
Dat zou ik ook wel gaan missen als ik werk krijg in de randstad. Ik zie hier in Groningen op de plattelandswegen eigenlijk nooit politie rijdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef BlackLining het volgende:
Wat een geneuzel weer zeg
Lekker ritje gemaakt maar weerEven langs motoport gereden, gewoon omdat het kon. Even gekeken of ik een nieuwe helm kon vinden, maar mijn kop is te rond
Kan niks vinden, enige wat past was een Nolan van 500+ Euro, en dat heb ik niet.
Terugweg lekker langs de zee, en nog wat last gehad van politiegrelateerde problemenEerst zat ik achter een 45 km/h karretje op een weg met inhaalverbod en politie achter me
Daarna terug gereden over een weg waar je 80 kunt maar 50 mag, en om de zoveel honderd meter een flitspaal. Lekker het gas open tussen de palen, 100 pro stunde aantikken, en afremmen voor het stoplicht. Kijk ik drie seconden later in de spiegel, staan ze achter me
Scheelde weer bijzonder weinig denk ik.
Ik mis de mooie open wegen zonder flitspaal en het gebrek aan politie wat ik in Brabant om de hoek had
Zelf in gezet of laten doen?quote:
Je hebt het dan denk ik over de vestiging in Werkendam of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef peterzx9r het volgende:
zelf gedaan maar ik ken hun werk en ze zijn goed in service
er zit een servicecenter in apeldoornquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt het dan denk ik over de vestiging in Werkendam of niet?
Zoek eigenlijk iets in de omgeving van de achterhoek (bij voorkeur).
En de hoop dt er hier toevallig iemand is met enige ervaring.
Kan het wel bij mijn eigen garage vragen, maar weet niet of ze daar genoeg ervaring mee hebben en er komt nog best wat bij kijken. Heb ik onlangs begrepen.
anders heb je gelijk een testritjequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt het dan denk ik over de vestiging in Werkendam of niet?
Zoek eigenlijk iets in de omgeving van de achterhoek (bij voorkeur).
En de hoop dt er hier toevallig iemand is met enige ervaring.
Kan het wel bij mijn eigen garage vragen, maar weet niet of ze daar genoeg ervaring mee hebben en er komt nog best wat bij kijken. Heb ik onlangs begrepen.
Als ik het doe, dan ook maar meteen een beetje afgestemd op mijn eigen persoon dus
Ik ben niet op vakantie, ik ben hier knalhard aan het werruk, en nee, heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
Hey SD, ben je al terug van vakantie en/of ben je misschien nog bij die meneer langs geweest met die motor en heb je op de deur geklopt en gezegd: Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik even?
Werkvakantie dan....quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet op vakantie, ik ben hier knalhard aan het werruk, en nee, heb ik niet gedaan.
Ik heb voor Technoflex, en achter Hyperpro, zelf gedaan, makkie, en bevalt prima. Quanta costa; ik denk, 125 voor, en ook zoiets achter, voor zijn de veren goedkoper, maar komt er een flessie olie bij. Als je slim bent doe je meteen de keerringen erbij, kost een paar tientjes extraquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand trouwens bekend met het plaatsen van andere veren op de motor?
Ervaringen omtrent prijs/kwaliteit?
Er moet want anders in, maar weet niet wat
Je hebt geen idee; weinig vakantie aan, al heb ik wel wat meer vrij besteedbare tijd sinds ik de nightshift doe, maar er is hier domweg geen reet te belevenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Werkvakantie dan....![]()
Jeukt zeker nog wel om er langs te gaan?
Ah, kewl, dan heb ik wat te doen als ik weer terug ben. tussen het sexen door that isquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef Anne het volgende:
Donderdag worden er trouwens eindelijk oliefilters gehaald.
Kun je er niet eentje huren dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt geen idee; weinig vakantie aan, al heb ik wel wat meer vrij besteedbare tijd sinds ik de nightshift doe, maar er is hier domweg geen reet te beleven![]()
En ja, dat wel, niet omdat ik op dat ding wil rijden, maar ik geloof niet dat ik de afgelopen jaren zo lang geen motor heb gereden als nu, uitgezonderd afgelopen winter
Njet, alleen flauwe quadjes helaas..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kun je er niet eentje huren dan?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, kewl, dan heb ik wat te doen als ik weer terug ben. tussen het sexen door that is
Hmmmm... ik weet niet precies waar je zit, maar je kunt er dus een handeltje beginnen in normale motorenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Njet, alleen flauwe quadjes helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |