abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2012 @ 15:09:44 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116981751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:04 schreef Ole het volgende:
Zo. Dit is [GOLFTASGATE]

speculeren, zeker met als bron Franse kranten kan hier Het Grote Badr Hari speculatietopic deel 1
Wat is nou eigenlijk het verschil? Hier speculeren en roddelen we toch ook?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2012 @ 15:10:53 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116981809
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, maar hier posten we lopende zinnen, met werkwoorden en hoofdletters en zo. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_116981842
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

My thoughts. En die speculaties worden ook hier regelmatig onderstreept met bronnen van twijfelachtig pluimage.
En nu krijg je in 2 topics steeds dezelfde discussie in plaats van 1.

edit: oh het verschil zit puur in taalvaardigheid, dat had ik verkeerd begrepen.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2012 @ 15:13:08 #206
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116981895
Normale reacties, inclusief roddel en achterklap, gewoon weer hier plaatsen, s.v.p. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 19 september 2012 @ 15:14:23 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116981940
quote:
99s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, maar hier posten we lopende zinnen, met werkwoorden en hoofdletters en zo. :Y
:D
(Dubbele punt, hoofdletter d)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 september 2012 @ 15:42:47 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116983268
badr is my helt en my matty O+ ;(
jeweetog :(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 19 september 2012 @ 21:36:11 #209
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117001670
Er zijn btw een aantal redenen waardoor mijn interesse voor deze “Gate” is gewekt:

Is die reden weggooiert Ruudje ?
Neh, Ruud mag dan een aardig balletje getrapt hebben in zijn tijd, de schijnheiligheid en het onechte hebben er m.i. vanaf de start in gezeten. :r

Estelle dan ?
Nope, ik ken haar niet en vind haar verder ook geen boeiende persoonlijkheid. :W

Badr zijn daden binnen en buiten de ring en los van dat, het effect wat hij daarmee te weeg brengt binnen de gehele samenleving geeft je als brave burger en huisvader zijnde echter te denken. :y
Neem allereerst zijn onsportieve gedrag in de ring, waar komt dat vandaan? Waarom moet iemand die zo begenadigd is met zoveel oerkracht en zulke goede technieken zich bedienen van zulke domme overtredingen ? Heeft dat werkelijk te maken met zoals hij het zelf zegt: “een waas voor zijn ogen, een tikkende tijdbom, een op uitbarsten staande vulkaan, een oncontroleerbare duistere kracht” ?

I doubt it.

Laten we eens beginnen met zijn gedrag binnen de ring....

De overtreding in zijn match tegen Remy Bonjasky heeft mijn aanvankelijke interesse in de man gewekt en alles tegen elkaar afgewogen hebbende heb ik de conclusie getrokken dat deze te maken moet hebben gehad met een verkeerde mix van trots; angst en frustratie. Hij begon goed aan de partij, kwam redelijk door af en toe, moest zelf ook het nodige incasseren maar op dat moment stond iig de opdracht welke hij zichzelf had gegeven; de tactiek die voor dit gevecht was uitgedacht, nog helder op zijn netvlies. Naarmate de wedstrijd vorderde merkte hij echter dat Remy geenzins van plan was zich te laten overrompelen en toen hij vervolgens ook nog zelf een knockdown kreeg te verwerken sloegen de stoppen bij hem door. Hij besefte op dat moment dat hij de partij nooit reglementair zou kunnen winnen en de angst en schaamte voor het onvermijdelijke verlies wat aanstaande was maakte dat zijn trots hem deed overschakelen naar Badr de straatvechter ipv Badr de vechtsporter. “Als ik dan toch op mijn bek moet gaan dan maar strijdend in elke mogelijke betekenis van het woord” moet hij hebben gedacht en zo geschiedde.

Zijn partij tegen Hesdy Gerges waar hij wederom in de fout ging bevestigd min of meer mijn theorie al moet ik er eerlijk aan toevoegen dat:

a) de overtreding een minder zware was (Badr trapt door terwijl Hesdy opkrabbelde)
b) Badr overall gezien in die partij op dat moment de bovenliggende partij was

Toch waren beide overtredingen vergelijkbaar en gedreven door dezelfde misplaatste trots.
Hesdy had een slechte afsluiting van de 1e ronde en was vastbesloten de 2e ronde naar zich toe te trekken; hij counterde de 1e 30 seconden alles wat Badr uitdeelde en dus kreeg Badr’s trots en faalangst wederom de overhand welke hem deed besluiten deze in zijn ogen ongeoorloofde brutaliteit van Hesdy op elke mogelijke manier af te straffen. Het zou hem toch niet gebeuren dat ten overstaan van het in grote getale opgekomen thuispubliek juist Hesdy zijn show zou stelen. Stel je toch eens voor dat Hesdy het de gehele partij zou volhouden; sterker nog, stel je toch eens voor dat Hesdy sterker zou worden naarmate de partij vorderde terwijl Badr wist dat zijn eigen manier van vechten zo energieverslindend was dat hij mogelijk de laatste ronden op zijn tandvlees door moest knokken….de horror :o

Maar er speelt mogelijk meer…

Badr heeft door de jaren heen in het uitgaansleven en “het grijze circuit” een bepaalde naam opgebouwd. Een verliespartij in de ring betekent in die kringen tevens een teken van zwakte. Verliezen in de ring is daarmee levensbedreigend buiten de ring en zal hoogstwaarschijnlijk ook de nodige economische schade toebrengen aan het one-man sloop annex klusbedrijf Badr…..uiteraard zijn dit vooralsnog allemaal pure speculaties :7

Tot zover de inleiding naar mijn officiele “gate” gerelateerde post.....
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 september 2012 @ 21:48:12 #210
22592 crew  Ole
pi_117002448
Kijk ook eens in het topic in nws Jappie [Badr Hari: ongezouten] #19 Drama en nog eens drama
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 19 september 2012 @ 21:52:06 #211
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117002690
Ik had het leuker gevonden als je had gezegd:

"Nou, was dat nou zo moeilijk?"
  woensdag 19 september 2012 @ 21:56:48 #212
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117003054
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef Jappie het volgende:

De overtreding in zijn match tegen Remy Bonjasky heeft mijn aanvankelijke interesse in de man gewekt en alles tegen elkaar afgewogen hebbende heb ik de conclusie getrokken dat deze te maken moet hebben gehad met een verkeerde mix van trots; angst en frustratie. Hij begon goed aan de partij, kwam redelijk door af en toe, moest zelf ook het nodige incasseren maar op dat moment stond iig de opdracht welke hij zichzelf had gegeven; de tactiek die voor dit gevecht was uitgedacht, nog helder op zijn netvlies. Naarmate de wedstrijd vorderde merkte hij echter dat Remy geenzins van plan was zich te laten overrompelen en toen hij vervolgens ook nog zelf een knockdown kreeg te verwerken sloegen de stoppen bij hem door. Hij besefte op dat moment dat hij de partij nooit reglementair zou kunnen winnen en de angst en schaamte voor het onvermijdelijke verlies wat aanstaande was maakte dat zijn trots hem deed overschakelen naar Badr de straatvechter ipv Badr de vechtsporter. “Als ik dan toch op mijn bek moet gaan dan maar strijdend in elke mogelijke betekenis van het woord” moet hij hebben gedacht en zo geschiedde.

Zijn partij tegen Hesdy Gerges waar hij wederom in de fout ging bevestigd min of meer mijn theorie al moet ik er eerlijk aan toevoegen dat:

a) de overtreding een minder zware was (Badr trapt door terwijl Hesdy opkrabbelde)

Toch waren beide overtredingen vergelijkbaar en gedreven door dezelfde misplaatste trots.
Hesdy had een slechte afsluiting van de 1e ronde en was vastbesloten de 2e ronde naar zich toe te trekken; hij counterde de 1e 30 seconden alles wat Badr uitdeelde en dus kreeg Badr’s trots en faalangst wederom de overhand welke hem deed besluiten deze in zijn ogen ongeoorloofde brutaliteit van Hesdy op elke mogelijke manier af te straffen. Het zou hem toch niet gebeuren dat ten overstaan van het in grote getale opgekomen thuispubliek juist Hesdy zijn show zou stelen. Stel je toch eens voor dat Hesdy het de gehele partij zou volhouden; sterker nog, stel je toch eens voor dat Hesdy sterker zou worden naarmate de partij vorderde terwijl Badr wist dat zijn eigen manier van vechten zo energieverslindend was dat hij mogelijk de laatste ronden op zijn tandvlees door moest knokken….de horror :o

Badr heeft door de jaren heen in het uitgaansleven en “het grijze circuit” een bepaalde naam opgebouwd. Een verliespartij in de ring betekent in die kringen tevens een teken van zwakte. Verliezen in de ring is daarmee levensbedreigend buiten de ring en zal hoogstwaarschijnlijk ook de nodige economische schade toebrengen aan het one-man sloop annex klusbedrijf Badr…..uiteraard zijn dit vooralsnog allemaal pure speculaties :7

Eens!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 19 september 2012 @ 22:33:59 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117005216
Nou nou, was dat nou zo moeilijk?!

Scherpe analyse Jappie ^O^
* Leandra wacht met smart op part deux.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 september 2012 @ 22:35:45 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117005303
Op de sportschool lag nog een Nieuwe Revu met een interview met Ruud (met een gek snorretje) met een ministukje over Stellemans.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 september 2012 @ 22:37:42 #215
163650 Greys
pi_117005427
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
Op de sportschool lag nog een Nieuwe Revu met een interview met Ruud (met een gek snorretje) met een ministukje over Stellemans.
En? En? En?
Heb je daar notities van gemaakt? Wat zei íe? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 september 2012 @ 22:38:26 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117005467
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Greys het volgende:

[..]

En? En? En?
Heb je daar notities van gemaakt? Wat zei íe? :+
Ik wilde het nog speciaal voor jullie op de foto zetten O+ :'), maar ik bedacht me :P was er een van rond 15 augustus, misschien komt iemand hem nog tegen bij de kapper ;)
pi_117005835
Oh my, moet toch eens afleren mobiel te reageren. Gebeurt nogal eens dat een post blijft hangen. Sorry voor deze nutteloze toevoeging!
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 07:05:24 #218
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117012619
quote:
[Heel relaas]
Nou, was dat nou zo moeilijk? ;)

Maar eeh, een combinatie van gekrenkte trots en schaamte voor zijn verliezen in de ring leidde tot zijn agressieve gedrag erbuiten? Kan, maar waarom vervallen andere vechtsporters dan niet in dat soort gedrag? Is het iets typisch Marokkaans?
Vragen, vragen, vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 20-09-2012 07:13:32 ]
  donderdag 20 september 2012 @ 08:53:25 #219
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117013665
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, was dat nou zo moeilijk? ;)

Maar eeh, een combinatie van gekrenkte trots en schaamte voor zijn verliezen in de ring leidde tot zijn agressieve gedrag erbuiten?
Nope ik ben juist op zoek naar iets in zijn gedrag binnen de ring wat mogelijk een licht kan schijnen op datgene wat zich buiten de ring heeft voorgedaan, het is wat mij betreft geen oorzaak (verlies) gevolg (aggressie). Ik bedoel; ik ken hem verder niet en het enige zichtbare waaruit je mogelijk iets zou kunnen afleiden is het beeldmateriaal van de gevechten plus de docu.
(binnen de sport kun je redelijk zuiver iemands persoonlijkheid (archetype) duiden; zeker in een sport waarbij er niet alleen voor glorie en punten wordt gespeeld maar tevens voor lijfsbehoud.)

quote:
Kan, maar waarom vervallen andere vechtsporters dan niet in dat soort gedrag?
Is het iets typisch Marokkaans?
Vragen, vragen, vragen.
Dunno; ik ben geen cultureel antropoloog maar als je dan toch aan hokjesplaatsen doet dan denk ik eerder dat een in de afgelopen decennia sterk ontwikkeld minderwaardigheidsgevoel bij jongeren uit achterstandswijken van grote gemeenten in het algemeen eerder als oorzaak voor zoveel aggressie moet worden aangewezen. Met zo'n groot potentieel aan frusties is het niet vreemd dat er zo nu en dan een extreem exemplaar doorbreekt tot landelijk nieuws.

Maar we lopen vooruit op de zaken; voor mij staat nl nog geenzins vast wat zijn rol in het verhaal is geweest maar m.i. nog veel belangrijker: Stel dat hij wel een groot aandeel heeft gehad; is er dan genoeg bewijs voor justitie om hem ook daadwerkelijk veroordeeld te krijgen ?
  donderdag 20 september 2012 @ 09:13:11 #220
383766 barca71
happy go lucky
pi_117013985
Wat hier gezegd wordt lijkt me heel plausibel, als je idd naar de wedstrijden kijkt en goed luistert naar de documentaire en verschillende andere intervieuws is wat opvalt voornamelijk Badrs angst.
Angst om letterlijk terug geschopt te worden naar de armoede en dus terug naar niks. Dat is zijn fundamentele angst. Hij kan en wil geen gezichtsverlies lijden. Zijn ( eigenhandig) zorgvuldig opgebouwde reputatie van vechtmachine kan nu niet meer terug gedraaid worden, daarvoor heeft hij hem te ver doorgevoerd, deels ook wel door zo veel partijen te winnen, maar maakt wel dat er geen ruimte meer is voor verlies. Terwijl dat toch is waar het in sport om draait. Maar die luxe heeft Badr niet meer, waardoor de druk natuurlijk enorm is.
  donderdag 20 september 2012 @ 09:18:15 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117014067
Zullen we 'm naar R&P kicken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 september 2012 @ 09:56:17 #222
22592 crew  Ole
pi_117014890
TRU?
pi_117028287
Badr krijgt weer gezelschap.

quote:
Medeverdachte Badr Hari toch weer vast - De 34-jarige Ferhat Y. moet de komende 30 dagen terug de cel in. Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam donderdag bepaald. Eindhovenaar Y. geldt als een van de personen die met kickbokser Badr Hari zakenman Koen Everink zwaar heeft mishandeld tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA op 9 juli.

De rechtbank liet Y. begin deze maand gaan, omdat de verdenking tegen hem niet sterk genoeg zou zijn. Het Openbaar Ministerie heeft tegen die beslissing beroep aangetekend.

Badr Hari (27) zit nog steeds vast. Naast het ernstige geweld tegen Everink wordt Hari verdacht van een reeks mishandelingen.
Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 17:05:03 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117029595
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:18 schreef Copycat het volgende:
Zullen we 'm naar R&P kicken?
Nee, dit is wel een boeiende draai aan de [gate], toch? :)
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 17:06:37 #225
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117029652
quote:
Badr Hari (27) zit nog steeds vast. Naast het ernstige geweld tegen Everink wordt Hari verdacht van een reeks mishandelingen.
Het wordt tijd dat er iets gebeurt, anders staat-ie straks sowieso buiten. :{
  donderdag 20 september 2012 @ 20:59:56 #226
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117040538
quote:
Er zijn btw een aantal redenen waardoor mijn interesse voor deze “Gate” is gewekt:

Is die reden weggooiert Ruudje ?
Neh, Ruud mag dan een aardig balletje getrapt hebben in zijn tijd, de schijnheiligheid en het onechte hebben er m.i. vanaf de start in gezeten. :r

Estelle dan ?
Nope, ik ken haar niet en vind haar verder ook geen boeiende persoonlijkheid. :W

Badr zijn daden binnen en buiten de ring en los van dat, het effect wat hij daarmee te weeg brengt binnen de gehele samenleving geeft je als brave burger en huisvader zijnde echter te denken. :y
Neem allereerst zijn onsportieve gedrag in de ring, waar komt dat vandaan? Waarom moet iemand die zo begenadigd is met zoveel oerkracht en zulke goede technieken zich bedienen van zulke domme overtredingen ? Heeft dat werkelijk te maken met zoals hij het zelf zegt: “een waas voor zijn ogen, een tikkende tijdbom, een op uitbarsten staande vulkaan, een oncontroleerbare duistere kracht” ?

I doubt it.

Wel een goede theorie opzich.
Paar dingen die ik een beetje anders zie.
Hij begon als het grote talent, de benjamin van het stel met de grote mond, die hij vaak weer waarmaakte.
Het natrappen tegen Bonjasky was tijdens zijn eerste finale van een GP maar ik denk niet dat hij dacht dat hij niet meer regelmentair kon winnen, het lijkt bij hem vaak dat juist als hij zwaar geraakt wordt hij een tandje bijschakeld in zijn agressie (zoals ook dit keer maar dan op een foute manier).
Hij wou dan ook echt wel doorvechten en vond dat Bonjasky zich aanstelde, hij werd woedend op de trainers van Bonjasky die riepen dat hij moest blijven liggen.
Ik denk dat dat zijn eerste verliespartij tegen Bonjasky (waar hij op een dubieuze beslissing verloor) ook mee gespeeld kan hebben in de frustratie.

De partij tegen Herges was in de periode dat hij tot de absolute top behoorde, hij was door zijn vechtstijl (en imago) "the most exciting heavyweight in the world" en had daardoor de beste contracten van alle grote jongens (terwijl hij nog geen GP achter zijn naam had staan).
Na het Bonjasky incident zou hij een straf krijgen (gage inleveren en zelf een boete betalen) maar kort nadat gevecht werd hij door de organisatie gebeld of hij binnen een week kon vechten en dan zou het natrappen hem vergeven worden.
Het kan meegespeeld hebben dat zijn imago groter was geworden dan hemzelf, hij dacht dat hij alles kon maken.

Ook denk ik dat dit een speciaal gevecht voor hem was waar de factoren frustratie, trots en angst extra hebben meegeteld, hij zag dit volgens mij echt als een gevecht tegen Tom Harinck, zijn oude trainer (en vaderfiguur) die hij altijd voor 100% vetrouwd had totdat hij vond dat hij door hem bedrogen was.
Misschien telde in zijn onderbewuste ook nog wel mee, dat hij ooit zelf nagetrapt geweest is en die partij gewoon werd gewonnen door de natrapper ;)

Wat ik wel goed vond is dat hij na het Herges incident, zichzelf een straf had opgelegd en aan de slag ging met zijn problemen.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:05:38 #227
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117040910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Badr krijgt weer gezelschap.

[..]

Bron
Hij moet 14 oktober vechten en die K1 organisatie heeft flink in hem geïnvesteerd.
Dus ik ga er vanuit dat inmiddels een paar bel-chinezen met Ferhat contact hebben gehad en hij plotseling gewoon bekend dat de hele mishandeling op zijn conto geschreven mag worden :P
pi_117056858
Gisteren vertelde Bram in Boulevard dat Estelle nog niet verhoord is, en dat hij er verder niets over wil zeggen :)
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:06:38 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117057086
Ik zie het nog gebeuren dat Estelle het verhoor zolang laat uitstellen (als ze daarmee wegkomt) dat zijn voorarrest nog een keer verlengd wordt....

Ik weet niet wat er allemaal met die arme Estelle aan de hand is, en of ze al geestelijke bijstand heeft gezocht, maar het lijkt me sterk dat dit haar vriendje gaat helpen.
Wel op bezoek in de bajes kunnen, maar niet kunnen worden verhoord? Wat moet je dan allemaal moet met elkaar afstemmen over de verklaring?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117057405
Heel vreemd dat ze er zo lang onderuit komt. Net zo vreemd als; "Breng zelf maar ff de vuile was naar het politie-bureau en ga dan maar eerst op vakantie. Je hoort het wel als je je moet melden op een moment dat het je uitkomt." 8)7
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:57:47 #231
383766 barca71
happy go lucky
pi_117058665
Klopt, wij gewone stervelingen moeten ons gewoon melden, niks geen excuus, meneer kon eerst gewoon op vakantie en maakte zelf wel uit waar en wanneer hij zich zou melden. Het blijft uiterst merkwaardig dat Estelle idd nog steeds geen nieuwe verklaring heeft gegeven, je mag best een keer uitstel aanvragen maar dan vervolgens nog wéken wachten begrijp ik echt niet. Ze hebben idd ondertussen als ze wekelijks op bezoek mag tijd genoeg om de verhalen kloppend te krijgen, dat is toch uiterst vreemd..
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:04:00 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117065719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:57 schreef barca71 het volgende:
Klopt, wij gewone stervelingen moeten ons gewoon melden, niks geen excuus, meneer kon eerst gewoon op vakantie en maakte zelf wel uit waar en wanneer hij zich zou melden. Het blijft uiterst merkwaardig dat Estelle idd nog steeds geen nieuwe verklaring heeft gegeven, je mag best een keer uitstel aanvragen maar dan vervolgens nog wéken wachten begrijp ik echt niet. Ze hebben idd ondertussen als ze wekelijks op bezoek mag tijd genoeg om de verhalen kloppend te krijgen, dat is toch uiterst vreemd..
Misschien zijn ze gauw getrouwd.
Dan hoeft ze niet, toch?

brammetje deed heel geheimzinnig over de reden van uitstel van de verklaring.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:12:55 #233
383766 barca71
happy go lucky
pi_117066067
Dat deed Bram idd, hij wekte de indruk dat er iets aan de hand zou zijn, maar volgens mij is de scheiding nog niet rond en liggen er alleen nog maar de voorlopige voorzieningen, tenzij ze het zo willen rekken dmv de scheiding in sneltreinvaart af te handelen en dan rapido te trouwen, zo zomaar kunnen, sta nergens meer van te kijken
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:18:24 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117066268
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Misschien zijn ze gauw getrouwd.
Dan hoeft ze niet, toch?

Volgens mij moet ze eerst scheiden om te kunnen trouwen...
Alimentatietechnisch zal het wel interessant voor Ruud zijn, en ik ben benieuwd wat dat voor effect op haar recht op verblijf in hun villa heeft (die blijft van Ruud, maar ze mag er blijven wonen tot de jongste 18 is).
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:38:33 #235
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117067043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:12 schreef barca71 het volgende:
Dat deed Bram idd, hij wekte de indruk dat er iets aan de hand zou zijn, maar volgens mij is de scheiding nog niet rond en liggen er alleen nog maar de voorlopige voorzieningen, tenzij ze het zo willen rekken dmv de scheiding in sneltreinvaart af te handelen en dan rapido te trouwen, zo zomaar kunnen, sta nergens meer van te kijken
Hoop niet dan Ruud daar dan in mee zal gaan, want dan werkt hij eraan mee dat zijn kinderen in de buurt van dat explosief zullen verkeren. Straks komt hij er (beter) vanaf omdat zij niet tegen hem mag getuigen, dat bedoel ik.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 15:53:37 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117067681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Estelle het verhoor zolang laat uitstellen (als ze daarmee wegkomt) dat zijn voorarrest nog een keer verlengd wordt....
Of tot ze alles 'vergeten' is.
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:09:49 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117068405
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Of tot ze alles 'vergeten' is.
Dat kan bij Estelle nooit lang duren...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117072471

Is maar een kort filmpje, hoor, maar hadden jullie deze al gezien?

Is dat zo?
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:31:11 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117072917
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat is zijn beroepsgeheim Dude *)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 18:16:55 #240
22592 crew  Ole
pi_117075415
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat is zijn beroepsgeheim Dude *)
yup! Anders kan Estelle hem aanklagen :Y
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:26:31 #241
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117075936
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:16 schreef Ole het volgende:

yup! Anders kan Estelle hem aanklagen :Y
Stel mag Brammetje niet aanklagen ~O>
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 18:51:05 #242
22592 crew  Ole
pi_117077188
Brammetje heeft al genoeg aan zijn hoofd.
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:14:49 #243
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117078562
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef Ole het volgende:
Brammetje heeft al genoeg aan zijn hoofd.
:Y
pi_117080193
Misschien wil ze de zaak zo lang mogelijk rekken, zodat eerst de scheiding rond is en dit niet tegen haar gebruikt kan worden. Maar we zijn toch niet zo ver heen in NL dat je een verklaring weken kunt uitstellen omdat je er nog niet aan toe bent? Hoewel, ze hebben ook doodleuk met een verdachte zitten "onderhandelen" over de voorwaarden waaronder hij zich zou komen melden..
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:06:14 #245
383766 barca71
happy go lucky
pi_117108444
@ Mighty, dat zou idd wel heel triest zijn, lijkt mij dat je in zo'n geval niks te willen hebt en gewoon moet komen wanneer ze je oproepen, maar ze hebben vast wel een oplossing voor stellemans bedacht gezien Brams reactie. Denk dat ze hier wel meer steken hebben laten vallen, waarom bv eerst Ferhat vrijlaten en 2 weken later toch maar weer opsluiten gezien de bewijzen? wisten ze dat 2 weken geleden nog niet? t lijkt een klucht te worden
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:31:11 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117109006
Ze krijgt de scheiding het snelste rond door niet te veel te eisen en mee te gaan in eisen van Ruud...
Dan kan het zomaar heel rap geregeld zijn, dat het nog niet geregeld is, is waarschijnlijk vooral omdat er iemand dwarsligt, en die dwarsligger zou zomaar Estelle kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:51:35 #247
383766 barca71
happy go lucky
pi_117109473
Ze moet zichzelf natuurlijk wel indekken, als het met Badr straks niet goed gaat en dus voorlopig niet kan vechten, wil ze natuurlijk wel een gegarandeerd inkomen hebben en daar heeft ze Ruud voor nodig en de 5000 die hij naar het schijnt wil betalen is dan natuurlijk lang niet genoeg
pi_117109698
Ik heb ook wel het idee dat Ruud best redelijk is, al is dat ook alleen maar gebaseerd op berichten uit de media natuurlijk. En bij scheidingen zijn vrouwen in mijn ogen vaker de dwarsligger en de partij die zich laat leiden door rancune. Zeker als zij zichzelf zo gekwetst voelen als Estelle. Zoals de ex van Trump zei: "Don't get mad, get everything"!
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 12:08:25 #249
184769 crew  Deisyy
pi_117109953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef Smallish het volgende:

Is maar een kort filmpje, hoor, maar hadden jullie deze al gezien?

Partners in crime, typerend. :D
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:26:59 #250
383766 barca71
happy go lucky
pi_117110509
Jep had hem gezien, het zijn net 2 tieners hé? Het is natuurlijk wel geweldig om je na lange tijd weer eens zo te voelen, in dat opzicht snap ik ook wel dat ze hem niet los kan laten, alleen jammer dat het een crimineel is, die zij in al haar verliefdheid wel denkt op het rechte pad te kunnen brengen. Ze maakt zichzelf eigenlijk wel een beetje belachelijk zeker gezien zijn staat van dienst...Love is echt blind, ze ziet niet meer wat wel en niet goed voor haar is en haar kinderen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 15:44:18 #251
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117116725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:06 schreef barca71 het volgende:
@ Mighty, dat zou idd wel heel triest zijn, lijkt mij dat je in zo'n geval niks te willen hebt en gewoon moet komen wanneer ze je oproepen, maar ze hebben vast wel een oplossing voor stellemans bedacht gezien Brams reactie. Denk dat ze hier wel meer steken hebben laten vallen, waarom bv eerst Ferhat vrijlaten en 2 weken later toch maar weer opsluiten gezien de bewijzen? wisten ze dat 2 weken geleden nog niet? t lijkt een klucht te worden
Misschien hebben ze hem wel laten gaan om nog meer bewijzen of informatie te kunnen krijgen als hij op vrije voeten is.
  zaterdag 22 september 2012 @ 18:09:48 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117121676
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef barca71 het volgende:
Ze moet zichzelf natuurlijk wel indekken, als het met Badr straks niet goed gaat en dus voorlopig niet kan vechten, wil ze natuurlijk wel een gegarandeerd inkomen hebben en daar heeft ze Ruud voor nodig en de 5000 die hij naar het schijnt wil betalen is dan natuurlijk lang niet genoeg
Op het moment dat je weer trouwt of langdurig gaat samenwonen dan hoeft de ex-echtgenoot geen partneralimentatie meer te betalen, als ze snel wil scheiden om met Badr te kunnen trouwen zodat ze niet tegen hem hoeft te getuigen vervalt haar partneralimentatie dus toch al.

De manier om dat te voorkomen is een hoge kinderalimentatie vragen en weinig of geen partneralimentatie.

Met de bijkomstigheid dat partneralimentatie 12 jaar zou duren en kinderalimentatie tot het kind 18 is, dus dat is voor Joëlle over 2 jaar al voorbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117206280
Roddeljournalist Evert Santegoeds moet bij de politie opdraven om verhoord te worden in de zaak Badr Hari. Santegoeds zou een dag na het conflict in de Amsterdam Arena een interview met de bokser gehad hebben en hij zou dus weten of de handen van Badr gehavend waren.

Dat laat RTL Boulevard weten. Het OM wil graag van Santegoeds weten of en wat hij die zondag aan Badr heeft gemerkt.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-Badr-Hari.dhtml

Hmm zou hij toch iets gezien hebben en hij het in zijn broek doet voor Badr? Gezien zijn zeik interview met Estel?!

[ Bericht 4% gewijzigd door eskil op 24-09-2012 20:18:16 ]
pi_117207083
Ohhh Evert! Wat sappig. Die durft natuurlijk sowieso niks belastends te zeggen over Badr. V Who's next, Leco? Denk wel dat Badr slim genoeg is om zich alle details die een verdenking zouden bekrachtingen uit te wissen. En dat je geen zichtbare wondjes hebt, zegt natuurlijk niks..
  maandag 24 september 2012 @ 21:31:00 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117211540
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef MightyMightyM het volgende:
En dat je geen zichtbare wondjes hebt, zegt natuurlijk niks..
Nou, dat zou waarschijnlijk wel kunnen betekenen dat hij geen wond had die hij met een theedoek hoefte te deppen en dat hij dus wel gewoon aan het afwasen was.
Ook zijn dan de getuigen die het wel over het deppen hadden volstrekt onbetrouwbaar en waarschijnlijk aan het hallucineren van de drugs :P
pi_117223439
Ik heb inside info! Oom van een vriendin werkt bij de recherche. Badr heeft torenhoge schulden omdat hij ondanks zn inkomsten boven zijn stand leeft. Al het uiterlijk vertoon wordt betaald door kredieten..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 september 2012 @ 09:00:52 #257
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117223631
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik heb inside info! Oom van een vriendin werkt bij de recherche. Badr heeft torenhoge schulden omdat hij ondanks zn inkomsten boven zijn stand leeft. Al het uiterlijk vertoon wordt betaald door kredieten..
Hebben die mensen geen beroepsgeheim-achtig iets?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_117223894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hebben die mensen geen beroepsgeheim-achtig iets?
Blijkbaar hebben ze er schijt aan.
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 10:05:27 #259
184769 crew  Deisyy
pi_117224989
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef eskil het volgende:
Roddeljournalist Evert Santegoeds moet bij de politie opdraven om verhoord te worden in de zaak Badr Hari. Santegoeds zou een dag na het conflict in de Amsterdam Arena een interview met de bokser gehad hebben en hij zou dus weten of de handen van Badr gehavend waren.

Dat laat RTL Boulevard weten. Het OM wil graag van Santegoeds weten of en wat hij die zondag aan Badr heeft gemerkt.

Hmm zou hij toch iets gezien hebben en hij het in zijn broek doet voor Badr? Gezien zijn zeik interview met Estel?!
Vanmorgen was Evert even op de radio bij Evers, die hem had gebeld. Evert zei dat er de dag na Sensation niets te zien was aan de handen van Badr, maar misschien vertelt de theedoek een ander verhaal en de schade aan enkel van Everink was was niet door een paar handen toegebracht.
pi_117225274
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nou, dat zou waarschijnlijk wel kunnen betekenen dat hij geen wond had die hij met een theedoek hoefte te deppen en dat hij dus wel gewoon aan het afwasen was.
Ook zijn dan de getuigen die het wel over het deppen hadden volstrekt onbetrouwbaar en waarschijnlijk aan het hallucineren van de drugs :P
Ja precies, eerst een muurtje metselen op Sensation en dan de lange haren van Estelle aanzien voor een theedoek.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:27:48 #261
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117234718
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat je dus eigenlijk in de context van deze gate zegt is dat Estelle daadwerkelijk op Badr is gevallen en niet op zijn bezit.
Hoe romantisch! ^)

Oh...btw..sowieso users die binnen no time de beweringen van hr Santegoeds weten te duiden als leugens of anderzins in staat zijn dit nieuws om te buigen als irrelevant... ):O
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:30:19 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117234798
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef Jappie het volgende:

Wat je dus eigenlijk in de context van deze gate zegt is dat Estelle daadwerkelijk op Badr is gevallen en niet op zijn bezit.
Hoe romantisch! ^)
Ik gok er eerder op dat hij zijn mond hield over zijn te grote voeten.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:31:36 #263
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117234847
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik gok er eerder op dat hij zijn mond hield over zijn te grote voeten.
Jij verpest alle lol :{
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:33:33 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117234921
quote:
18s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Jappie het volgende:

Jij verpest alle lol :{
Daar word ik dan ook goed voor betaald.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:41:15 #265
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117235190
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar word ik dan ook goed voor betaald.
Je gok mag dan eenzelfde grootte hebben als die van mij, als ik je baas was zou ik de betalingen per direct opschorten daar je de daadwerkelijke intentie van mijn ridicule bewering n.l met net zo'n afstand mist als komeet Halley de aarde. :+

Anyway, dan maar op zijn Jip en Janneke's:

"Ik heb inside info" zo schreef tripleM niet gestoord door enige vorm van gene en dumpte vervolgens info over het hebben van schulden van Badr alsof dat een motief voor mishandeling zou zijn geweest 8)7
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:45:13 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117235335
Je hebt nog steeds door dat je in SHO zit? Waar anything (nou ja, almost anything) goes?
Niet dat ik serieus een verband las tussen de schulden en de aantijgingen :+ .
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:47:26 #267
383766 barca71
happy go lucky
pi_117235445
Toch wel kwalijk als iemand binnen de recherche zo zit te blabben..geeft maar aan dat er niks meer heilig is, er is van deze zaak sowieso ontzettend veel naar buiten gekomen, snap wel dat Badr daar pissed over is. Hoe moet dat dan als hij alleen maar schulden heeft? Toch een birkin van de kasbah i.p.v de PC? zou de liefde dan nog zo warm en groots blijven?
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:54:47 #268
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117235715
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef Copycat het volgende:
Je hebt nog steeds door dat je in SHO zit?
Must resist...too late... too cute O+
pi_117236080
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef barca71 het volgende:
Toch wel kwalijk als iemand binnen de recherche zo zit te blabben..geeft maar aan dat er niks meer heilig is, er is van deze zaak sowieso ontzettend veel naar buiten gekomen, snap wel dat Badr daar pissed over is. Hoe moet dat dan als hij alleen maar schulden heeft? Toch een birkin van de kasbah i.p.v de PC? zou de liefde dan nog zo warm en groots blijven?
Ik zat ook met mijn oren te klapperen.

En ik vind Estelle wel zo' n vrouw die gewelddadigheden wel pikt, maar gebrek aan een Goldcard hoger opneemt.
pi_117236107
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:41 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je gok mag dan eenzelfde grootte hebben als die van mij, als ik je baas was zou ik de betalingen per direct opschorten daar je de daadwerkelijke intentie van mijn ridicule bewering n.l met net zo'n afstand mist als komeet Halley de aarde. :+

Anyway, dan maar op zijn Jip en Janneke's:

"Ik heb inside info" zo schreef tripleM niet gestoord door enige vorm van gene en dumpte vervolgens info over het hebben van schulden van Badr alsof dat een motief voor mishandeling zou zijn geweest 8)7
Waar zeg ik dat er een verband is? Heb ik niet gezegd en denk ik ook niet.
Toevoeging met betrekking tot je laatste zin; Ooit gehoord van een tante betje?

[ Bericht 3% gewijzigd door MightyMightyM op 25-09-2012 16:46:46 ]
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:45:19 #271
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_117240440
Was vanmiddag bij Oger in PC, stond wat te keuvelen over kickboxen met de verkoper; Badr was er de dag van Sensation nog geweest - maar hij mocht er niet al te veel over vertellen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:59:07 #272
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117240921
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef static het volgende:
Was vanmiddag bij Oger in PC, stond wat te keuvelen over kickboxen met de verkoper; Badr was er de dag van Sensation nog geweest - maar hij mocht er niet al te veel over vertellen.
Moet niet gekker worden in Nederland; wrom mocht ie niets vertellen? Had Badr een reserve wit shirt en ditto broek gekocht voor het geval er iets met set 1 zou gebeuren ? :o
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:14:17 #273
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_117241492
Weet het niet, kreeg de indruk dat hij het wat eng vond (kickboxen in het algemeen en Badr specifiek :+ ). Kan dus ook een excuus geweest zijn.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:20:35 #274
383766 barca71
happy go lucky
pi_117241712
Zo meteen; Estelle en Brammetje waren vandaag bij de rechtbank!! Estelle in stemmig zwart, geen korte broekjes deze keer..zou ze nog steeds niet hebben gedacht; waar ben ik in godsnaam in belandt, door Badr?
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 18:21:05 #275
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117241743
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben ze er schijt aan.
En terecht! Dan blijft het ook voor ons leuk. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 18:22:33 #276
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117241815
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef Jappie het volgende:
Oh...btw..sowieso users die binnen no time de beweringen van hr Santegoeds weten te duiden als leugens of anderzins in staat zijn dit nieuws om te buigen als irrelevant... ):O
Je schurkt nu wel tegen trollen aan. }:|
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 september 2012 @ 18:41:21 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117242562
Gaat weer lekker in BLVD :D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:45:04 #278
383766 barca71
happy go lucky
pi_117242715
WHAT THE FUCK!! nu komt ze er wéér onderuit! Ze zijn 20 minuten binnen geweest en met een psycholoog erbij is vast gesteld dat ze niet in staat in om een verhoor te doen, jeetje mina zeg, zien die mensen niet dat stellemans wel in staat om haar hele hebben en houwen over haar grote liefde te delen, tot en met het meenemen van pers op vakantie naar sardinie en parijs, maar nu het er op aan komt 'psychologisch zo in de knoop zit'dat ze niet kan zeggen wat ze wel of niet gezien heeft?? Buitengewoon slecht is dit, er is een man kreupel gemept en mevrouw zwijgt...tjonge jonge
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 19:01:52 #279
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117243434
Nou ja, ze zit in een lastig parket. Ze kan geen kant uit, ze kan niet met (hij zit vast) en niet zonder Badr verder (hij vermoordt haar als ze hem verlaat). En nu is-ie nog blut ook. :D
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:17:49 #280
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117244230
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hooguit de vorm; inhoudelijk is er niets mis met mijn constatering. ;)
pi_117246117
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hooguit de vorm; inhoudelijk is er niets mis met mijn constatering. ;)
En waar wordt gezegd dat de beweringen van Evert irrelevant en onwaar zijn?
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:03:10 #282
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117246438
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

En waar wordt gezegd dat de beweringen van Evert irrelevant en onwaar zijn?
Eric Michelman 1993 o|O
pi_117247181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef barca71 het volgende:
WHAT THE FUCK!! nu komt ze er wéér onderuit! Ze zijn 20 minuten binnen geweest en met een psycholoog erbij is vast gesteld dat ze niet in staat in om een verhoor te doen, jeetje mina zeg, zien die mensen niet dat stellemans wel in staat om haar hele hebben en houwen over haar grote liefde te delen, tot en met het meenemen van pers op vakantie naar sardinie en parijs, maar nu het er op aan komt 'psychologisch zo in de knoop zit'dat ze niet kan zeggen wat ze wel of niet gezien heeft?? Buitengewoon slecht is dit, er is een man kreupel gemept en mevrouw zwijgt...tjonge jonge
Je zegt gewoon uuuhhhhh. Op een overspannen niveau, en je trekt je knip open
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:09:42 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117253431
Als ze nou voor elk uitstel van Estelle het voorarrest van Badr verlengen, dan is dat verhoor zo geregeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 26 september 2012 @ 06:58:02 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_117262100
AMSTERDAM - Estelle moest zich vandaag bij de rechtbank in Amsterdam melden om een nieuwe verklaring af te leggen in de zaak tegen haar vriend Badr Hari. Van een verklaring kwam echter niets terecht.
Bij het verhoor was volgens RTL Boulevard ook een psycholoog aanwezig die duidelijk moest maken dat Estelle niet in staat was om te worden verhoord.

"Dat is blijkbaar gelukt, want na 20 minuten gingen ze alweer naar buiten", zei Albert Verlinde, die dit een vreemde gang van zaken vind, aangezien Estelle wel in staat is om interviews te geven.

Alexander Swart, advocaat van Koen Everdink, vindt het teleurstellend dat het verhoor is uitgesteld. Volgens hem is het onwaarschijnlijk dat Estelle niets van de vechtpartij heeft meegekregen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_117262434
tong is er weer als de kippen bij...
pi_117262435
Kan de Telegraaf een artikel plaatsen zonder spelfouten? Knappe psycholoog trouwens, die kan rechtlullen dat mevrouw wel bij Evert loopt te zuchten, maar zich onttrekt aan haar burgerplicht...
  woensdag 26 september 2012 @ 08:34:17 #288
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117262876
In mijn optiek was het hele TV interview bij Evert Santegoeds een grote demonstratie van Estelle's geestelijk onvermogen. Het versterkt m.i. dan ook juist de bewering van de psycholoog ipv andersom. :)
  woensdag 26 september 2012 @ 08:50:23 #289
383766 barca71
happy go lucky
pi_117263097
Idd, ze kan alleen maar praten over hoe leuk het allemaal wel niet is, ondertussen de problemen en mishandelingen compleet negerend, maar zodra het heet onder de voeten wordt kan ze niks meer en gebruikt ze haar ellende om onder moeilijke dingen uit te komen. Komt het toch uit wat haar vrienden hebben gezegd; Hoe gaat Estelle hier doorheen komen, die heeft nog nooit van haar leven tegenslagen gehad van dit caliber, die gaat dit niet trekken" en zo geschiedde... Wel grappig ook dat Ficq bij de rechtbank boulevard toebeet dat Bram hun toch had getipt over het tijdstip van het verhoor. Is toch op zijn minst wel dubieus. Is weer bewust gedaan zodat het land kan zien hoe slecht het wel niet met haar gaat en dus medelijden krijgen...soap is er niks bij
pi_117263964
Even snel de bladen van deze week doorgenomen. In de Story een "interview" met Ruud over een "geheime" ontmoeting met Estelle. Hij steunt haar waar nodig, alles is pais en vree en nee, ze komen niet meer bij elkaar. In Weekend wederom geruchten over een zwangerschap naar aanleiding van foto's waarop ze haar buikje verbergt. Ook meldt het blad dat Estelle het contact met haar vrienden weer aan het opbouwen is. Het blijft gissen of Leco tot deze intimi behoort.
Ik ruik een leuk concept voor een reality-programma waarin Stellie bevalt terwijl Badr vastzit: Badr's Baby.
  woensdag 26 september 2012 @ 09:34:15 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117264018
quote:
3s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:34 schreef Jappie het volgende:
In mijn optiek was het hele TV interview bij Evert Santegoeds een grote demonstratie van Estelle's geestelijk onvermogen. Het versterkt m.i. dan ook juist de bewering van de psycholoog ipv andersom. :)
Als ze al zuchtend en steunend kan zeuren tegen Santegoeds kan ze dat ook tegen een rechter.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2012 @ 09:36:04 #292
163650 Greys
pi_117264079
Bespottelijk dat ze hiermee weg komt.
Wel tv interviews geven idd maar geen verklaring kunnen afleggen. Sure :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 september 2012 @ 09:37:20 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117264103
Ik vond haar dramatische Jackie O' look wel goedgekozen. De zwarte weduwe.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:00:36 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117264694
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ze al zuchtend en steunend kan zeuren tegen Santegoeds kan ze dat ook tegen een rechter.
Dat was vrijwel allemaal over Ruud hè, dat was een kwestie van afzeiken en zielig doen, dat ging niet om het vertellen van de waarheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 26 september 2012 @ 10:50:44 #295
383766 barca71
happy go lucky
pi_117265983
Ow jee een zwangerschapsbuikje? heel plausibel gezien het afzeggen van het programma en het nu al voor de 2e x onder het verhoor uit komen, is natuurlijk niet goed voor de ongeboren vrucht..yeah right! ze heeft wel degelijk wat gezien en worstelt nu gigantisch met zichzelf, als ze de waarheid vertelt graaft ze haar liefje's graf, daar komt het psychologisch niet in orde vandaan, daar heeft ze stress van. Toch wel ernstig dat haar geweten niet sterk genoeg ontwikkeld is dat het haar niet laat weten het juiste ding te doen ook al is dat in het nadeel van Badr..
  woensdag 26 september 2012 @ 10:53:11 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117266039
Kijk Estelle zitten:

woensdag 26 september 2012 @ 11:22:33 #297
383766 barca71
happy go lucky
pi_117266786
Lol...stuck between a ....put on a kind face
  woensdag 26 september 2012 @ 15:01:51 #298
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117273920
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk dat het een kloon van zouzou is :+
  woensdag 26 september 2012 @ 15:12:01 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117274308
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:01 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik denk dat het een kloon van zouzou is :+
Jappie = Zouzou :o
Oeh, dat zou een hoop verklaren :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117300465
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef eskil het volgende:

Je valt in herhaling!
pi_117306021
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jappie = Zouzou :o
Oeh, dat zou een hoop verklaren :D _O-
Met een intensieve taalcursus maar inderdaad hetzelfde nare toontje.
Ik denk trouwens dat Estelle teveel heeft gezien dat belastend werkt voor Badr. Als haar getuigenis voor hem zou pleiten, zou ze die toch allang hebben afgelegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')