abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2012 @ 20:59:56 #226
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117040538
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef Jappie het volgende:
Er zijn btw een aantal redenen waardoor mijn interesse voor deze “Gate” is gewekt:

Is die reden weggooiert Ruudje ?
Neh, Ruud mag dan een aardig balletje getrapt hebben in zijn tijd, de schijnheiligheid en het onechte hebben er m.i. vanaf de start in gezeten. :r

Estelle dan ?
Nope, ik ken haar niet en vind haar verder ook geen boeiende persoonlijkheid. :W

Badr zijn daden binnen en buiten de ring en los van dat, het effect wat hij daarmee te weeg brengt binnen de gehele samenleving geeft je als brave burger en huisvader zijnde echter te denken. :y
Neem allereerst zijn onsportieve gedrag in de ring, waar komt dat vandaan? Waarom moet iemand die zo begenadigd is met zoveel oerkracht en zulke goede technieken zich bedienen van zulke domme overtredingen ? Heeft dat werkelijk te maken met zoals hij het zelf zegt: “een waas voor zijn ogen, een tikkende tijdbom, een op uitbarsten staande vulkaan, een oncontroleerbare duistere kracht” ?

I doubt it.

Laten we eens beginnen met zijn gedrag binnen de ring....

De overtreding in zijn match tegen Remy Bonjasky heeft mijn aanvankelijke interesse in de man gewekt en alles tegen elkaar afgewogen hebbende heb ik de conclusie getrokken dat deze te maken moet hebben gehad met een verkeerde mix van trots; angst en frustratie. Hij begon goed aan de partij, kwam redelijk door af en toe, moest zelf ook het nodige incasseren maar op dat moment stond iig de opdracht welke hij zichzelf had gegeven; de tactiek die voor dit gevecht was uitgedacht, nog helder op zijn netvlies. Naarmate de wedstrijd vorderde merkte hij echter dat Remy geenzins van plan was zich te laten overrompelen en toen hij vervolgens ook nog zelf een knockdown kreeg te verwerken sloegen de stoppen bij hem door. Hij besefte op dat moment dat hij de partij nooit reglementair zou kunnen winnen en de angst en schaamte voor het onvermijdelijke verlies wat aanstaande was maakte dat zijn trots hem deed overschakelen naar Badr de straatvechter ipv Badr de vechtsporter. “Als ik dan toch op mijn bek moet gaan dan maar strijdend in elke mogelijke betekenis van het woord” moet hij hebben gedacht en zo geschiedde.

Zijn partij tegen Hesdy Gerges waar hij wederom in de fout ging bevestigd min of meer mijn theorie al moet ik er eerlijk aan toevoegen dat:

a) de overtreding een minder zware was (Badr trapt door terwijl Hesdy opkrabbelde)
b) Badr overall gezien in die partij op dat moment de bovenliggende partij was

Toch waren beide overtredingen vergelijkbaar en gedreven door dezelfde misplaatste trots.
Hesdy had een slechte afsluiting van de 1e ronde en was vastbesloten de 2e ronde naar zich toe te trekken; hij counterde de 1e 30 seconden alles wat Badr uitdeelde en dus kreeg Badr’s trots en faalangst wederom de overhand welke hem deed besluiten deze in zijn ogen ongeoorloofde brutaliteit van Hesdy op elke mogelijke manier af te straffen. Het zou hem toch niet gebeuren dat ten overstaan van het in grote getale opgekomen thuispubliek juist Hesdy zijn show zou stelen. Stel je toch eens voor dat Hesdy het de gehele partij zou volhouden; sterker nog, stel je toch eens voor dat Hesdy sterker zou worden naarmate de partij vorderde terwijl Badr wist dat zijn eigen manier van vechten zo energieverslindend was dat hij mogelijk de laatste ronden op zijn tandvlees door moest knokken….de horror :o

Maar er speelt mogelijk meer…

Badr heeft door de jaren heen in het uitgaansleven en “het grijze circuit” een bepaalde naam opgebouwd. Een verliespartij in de ring betekent in die kringen tevens een teken van zwakte. Verliezen in de ring is daarmee levensbedreigend buiten de ring en zal hoogstwaarschijnlijk ook de nodige economische schade toebrengen aan het one-man sloop annex klusbedrijf Badr…..uiteraard zijn dit vooralsnog allemaal pure speculaties :7

Tot zover de inleiding naar mijn officiele “gate” gerelateerde post.....
Wel een goede theorie opzich.
Paar dingen die ik een beetje anders zie.
Hij begon als het grote talent, de benjamin van het stel met de grote mond, die hij vaak weer waarmaakte.
Het natrappen tegen Bonjasky was tijdens zijn eerste finale van een GP maar ik denk niet dat hij dacht dat hij niet meer regelmentair kon winnen, het lijkt bij hem vaak dat juist als hij zwaar geraakt wordt hij een tandje bijschakeld in zijn agressie (zoals ook dit keer maar dan op een foute manier).
Hij wou dan ook echt wel doorvechten en vond dat Bonjasky zich aanstelde, hij werd woedend op de trainers van Bonjasky die riepen dat hij moest blijven liggen.
Ik denk dat dat zijn eerste verliespartij tegen Bonjasky (waar hij op een dubieuze beslissing verloor) ook mee gespeeld kan hebben in de frustratie.

De partij tegen Herges was in de periode dat hij tot de absolute top behoorde, hij was door zijn vechtstijl (en imago) "the most exciting heavyweight in the world" en had daardoor de beste contracten van alle grote jongens (terwijl hij nog geen GP achter zijn naam had staan).
Na het Bonjasky incident zou hij een straf krijgen (gage inleveren en zelf een boete betalen) maar kort nadat gevecht werd hij door de organisatie gebeld of hij binnen een week kon vechten en dan zou het natrappen hem vergeven worden.
Het kan meegespeeld hebben dat zijn imago groter was geworden dan hemzelf, hij dacht dat hij alles kon maken.

Ook denk ik dat dit een speciaal gevecht voor hem was waar de factoren frustratie, trots en angst extra hebben meegeteld, hij zag dit volgens mij echt als een gevecht tegen Tom Harinck, zijn oude trainer (en vaderfiguur) die hij altijd voor 100% vetrouwd had totdat hij vond dat hij door hem bedrogen was.
Misschien telde in zijn onderbewuste ook nog wel mee, dat hij ooit zelf nagetrapt geweest is en die partij gewoon werd gewonnen door de natrapper ;)

Wat ik wel goed vond is dat hij na het Herges incident, zichzelf een straf had opgelegd en aan de slag ging met zijn problemen.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:05:38 #227
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117040910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Badr krijgt weer gezelschap.

[..]

Bron
Hij moet 14 oktober vechten en die K1 organisatie heeft flink in hem geïnvesteerd.
Dus ik ga er vanuit dat inmiddels een paar bel-chinezen met Ferhat contact hebben gehad en hij plotseling gewoon bekend dat de hele mishandeling op zijn conto geschreven mag worden :P
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_117056858
Gisteren vertelde Bram in Boulevard dat Estelle nog niet verhoord is, en dat hij er verder niets over wil zeggen :)
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:06:38 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117057086
Ik zie het nog gebeuren dat Estelle het verhoor zolang laat uitstellen (als ze daarmee wegkomt) dat zijn voorarrest nog een keer verlengd wordt....

Ik weet niet wat er allemaal met die arme Estelle aan de hand is, en of ze al geestelijke bijstand heeft gezocht, maar het lijkt me sterk dat dit haar vriendje gaat helpen.
Wel op bezoek in de bajes kunnen, maar niet kunnen worden verhoord? Wat moet je dan allemaal moet met elkaar afstemmen over de verklaring?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117057405
Heel vreemd dat ze er zo lang onderuit komt. Net zo vreemd als; "Breng zelf maar ff de vuile was naar het politie-bureau en ga dan maar eerst op vakantie. Je hoort het wel als je je moet melden op een moment dat het je uitkomt." 8)7
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:57:47 #231
383766 barca71
happy go lucky
pi_117058665
Klopt, wij gewone stervelingen moeten ons gewoon melden, niks geen excuus, meneer kon eerst gewoon op vakantie en maakte zelf wel uit waar en wanneer hij zich zou melden. Het blijft uiterst merkwaardig dat Estelle idd nog steeds geen nieuwe verklaring heeft gegeven, je mag best een keer uitstel aanvragen maar dan vervolgens nog wéken wachten begrijp ik echt niet. Ze hebben idd ondertussen als ze wekelijks op bezoek mag tijd genoeg om de verhalen kloppend te krijgen, dat is toch uiterst vreemd..
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:04:00 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117065719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:57 schreef barca71 het volgende:
Klopt, wij gewone stervelingen moeten ons gewoon melden, niks geen excuus, meneer kon eerst gewoon op vakantie en maakte zelf wel uit waar en wanneer hij zich zou melden. Het blijft uiterst merkwaardig dat Estelle idd nog steeds geen nieuwe verklaring heeft gegeven, je mag best een keer uitstel aanvragen maar dan vervolgens nog wéken wachten begrijp ik echt niet. Ze hebben idd ondertussen als ze wekelijks op bezoek mag tijd genoeg om de verhalen kloppend te krijgen, dat is toch uiterst vreemd..
Misschien zijn ze gauw getrouwd.
Dan hoeft ze niet, toch?

brammetje deed heel geheimzinnig over de reden van uitstel van de verklaring.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:12:55 #233
383766 barca71
happy go lucky
pi_117066067
Dat deed Bram idd, hij wekte de indruk dat er iets aan de hand zou zijn, maar volgens mij is de scheiding nog niet rond en liggen er alleen nog maar de voorlopige voorzieningen, tenzij ze het zo willen rekken dmv de scheiding in sneltreinvaart af te handelen en dan rapido te trouwen, zo zomaar kunnen, sta nergens meer van te kijken
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:18:24 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117066268
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Misschien zijn ze gauw getrouwd.
Dan hoeft ze niet, toch?

Volgens mij moet ze eerst scheiden om te kunnen trouwen...
Alimentatietechnisch zal het wel interessant voor Ruud zijn, en ik ben benieuwd wat dat voor effect op haar recht op verblijf in hun villa heeft (die blijft van Ruud, maar ze mag er blijven wonen tot de jongste 18 is).
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:38:33 #235
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117067043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:12 schreef barca71 het volgende:
Dat deed Bram idd, hij wekte de indruk dat er iets aan de hand zou zijn, maar volgens mij is de scheiding nog niet rond en liggen er alleen nog maar de voorlopige voorzieningen, tenzij ze het zo willen rekken dmv de scheiding in sneltreinvaart af te handelen en dan rapido te trouwen, zo zomaar kunnen, sta nergens meer van te kijken
Hoop niet dan Ruud daar dan in mee zal gaan, want dan werkt hij eraan mee dat zijn kinderen in de buurt van dat explosief zullen verkeren. Straks komt hij er (beter) vanaf omdat zij niet tegen hem mag getuigen, dat bedoel ik.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 15:53:37 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117067681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Estelle het verhoor zolang laat uitstellen (als ze daarmee wegkomt) dat zijn voorarrest nog een keer verlengd wordt....
Of tot ze alles 'vergeten' is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:09:49 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117068405
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Of tot ze alles 'vergeten' is.
Dat kan bij Estelle nooit lang duren...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117072471
:D

Is maar een kort filmpje, hoor, maar hadden jullie deze al gezien?

Is dat zo?
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:31:11 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117072917
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat is zijn beroepsgeheim Dude *)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 18:16:55 #240
22592 crew  Ole
pi_117075415
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat is zijn beroepsgeheim Dude *)
yup! Anders kan Estelle hem aanklagen :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:26:31 #241
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117075936
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:16 schreef Ole het volgende:

yup! Anders kan Estelle hem aanklagen :Y
Stel mag Brammetje niet aanklagen ~O>
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 18:51:05 #242
22592 crew  Ole
pi_117077188
Brammetje heeft al genoeg aan zijn hoofd.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:14:49 #243
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117078562
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef Ole het volgende:
Brammetje heeft al genoeg aan zijn hoofd.
:Y
pi_117080193
Misschien wil ze de zaak zo lang mogelijk rekken, zodat eerst de scheiding rond is en dit niet tegen haar gebruikt kan worden. Maar we zijn toch niet zo ver heen in NL dat je een verklaring weken kunt uitstellen omdat je er nog niet aan toe bent? Hoewel, ze hebben ook doodleuk met een verdachte zitten "onderhandelen" over de voorwaarden waaronder hij zich zou komen melden..
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:06:14 #245
383766 barca71
happy go lucky
pi_117108444
@ Mighty, dat zou idd wel heel triest zijn, lijkt mij dat je in zo'n geval niks te willen hebt en gewoon moet komen wanneer ze je oproepen, maar ze hebben vast wel een oplossing voor stellemans bedacht gezien Brams reactie. Denk dat ze hier wel meer steken hebben laten vallen, waarom bv eerst Ferhat vrijlaten en 2 weken later toch maar weer opsluiten gezien de bewijzen? wisten ze dat 2 weken geleden nog niet? t lijkt een klucht te worden
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:31:11 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117109006
Ze krijgt de scheiding het snelste rond door niet te veel te eisen en mee te gaan in eisen van Ruud...
Dan kan het zomaar heel rap geregeld zijn, dat het nog niet geregeld is, is waarschijnlijk vooral omdat er iemand dwarsligt, en die dwarsligger zou zomaar Estelle kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:51:35 #247
383766 barca71
happy go lucky
pi_117109473
Ze moet zichzelf natuurlijk wel indekken, als het met Badr straks niet goed gaat en dus voorlopig niet kan vechten, wil ze natuurlijk wel een gegarandeerd inkomen hebben en daar heeft ze Ruud voor nodig en de 5000 die hij naar het schijnt wil betalen is dan natuurlijk lang niet genoeg
pi_117109698
Ik heb ook wel het idee dat Ruud best redelijk is, al is dat ook alleen maar gebaseerd op berichten uit de media natuurlijk. En bij scheidingen zijn vrouwen in mijn ogen vaker de dwarsligger en de partij die zich laat leiden door rancune. Zeker als zij zichzelf zo gekwetst voelen als Estelle. Zoals de ex van Trump zei: "Don't get mad, get everything"!
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 12:08:25 #249
184769 crew  Deisyy
pi_117109953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef Smallish het volgende:
:D

Is maar een kort filmpje, hoor, maar hadden jullie deze al gezien?

Partners in crime, typerend. :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:26:59 #250
383766 barca71
happy go lucky
pi_117110509
Jep had hem gezien, het zijn net 2 tieners hé? Het is natuurlijk wel geweldig om je na lange tijd weer eens zo te voelen, in dat opzicht snap ik ook wel dat ze hem niet los kan laten, alleen jammer dat het een crimineel is, die zij in al haar verliefdheid wel denkt op het rechte pad te kunnen brengen. Ze maakt zichzelf eigenlijk wel een beetje belachelijk zeker gezien zijn staat van dienst...Love is echt blind, ze ziet niet meer wat wel en niet goed voor haar is en haar kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')