Dat lijstje heb ik gemaakt van dames die ik erg mooi vind.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Zij zat er eerst niet in toch? Leuk bekkie wel
Goeie kontquote:
Ja godver...quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nintendo voor jou:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godver...
Post maar weer een perfect lichaam...
Kvoel me een loser die niet in staat is meisjes leuk te vinden dan wel er plezier mee te hebben dmv seks.quote:
Tegen dat meisje wat ik uit de op geplukt had.quote:
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegen dat meisje wat ik uit de op geplukt had.
Mäar dat is slechts een internetplaatje en er gebeurt dus helemaal niets.
Ik weet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uit
Ik ken jou heul niet toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uit
Dat kan ik niet bieden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
Deze mag wel even komen.[ afbeelding ]
Vind je dat serieus aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
Deze mag wel even komen.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tamash gaat zo even voor mij bukken
Ja ik geloof dat er iets van 150 km tussen zit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar ook dan heeft die opmerking plaatsen weinig zin.
Dat is wel overdreven hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat er iets van 150 km tussen zit.
Ach, als we het allemaal voor het kiezen hadden. Dat is niet zo, dus is er veel goed.quote:
Ik ben wel geen scharminkeltje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, als we het allemaal voor het kiezen hadden. Dat is niet zo, dus is er veel goed.
Ja. Vind jij het lelijk dan? Ik bedoel, even serieus maar denk je dat die kont van dat meisje niet geshopped is? Dat er niet honderd keer met air brush over heen is gegaan? En dat er zoveel meisjes zijn met perfecte billen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je dat serieus aantrekkelijk?
Ja, ik ben niet zo wiskundig aangelegd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven hoor.
Iets meer dan de helft.
Maar, ik mag dus wel even langskomen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo wiskundig aangelegd.
Des te beter, iets van vet mag echt wel want dun vind ik niet tof. Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben wel geen scharminkeltje.
En ik zou ook commentaar krijgen als ik zo hard aan de bak zou gaan zodat ik dat uiterlijk zou krijgen.
O nou bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"I set my standards pretty low so i'm never dissapointed"
jij bent way out of my league man :$quote:
Omdat mijn meis daar ook niet van houd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Des te beter, iets van vet mag echt wel want dun vind ik niet tof. Waarom eigenlijk?
Nou, nu lijkt me niet zo'n goed plan. Over 4 uur en 40 minuten moet ik zeg maar werken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, ik mag dus wel even langskomen?
Niks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat is er mis met mijn asser
Wrom?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar ook dan heeft die opmerking plaatsen weinig zin.
dat wou ik even horenquote:
Ik denk dat ik het net red om voor die tijd klaar te zijn, klein uurtje rijden. Dus nog krap aan 4 uur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, nu lijkt me niet zo'n goed plan. Over 4 uur en 40 minuten moet ik zeg maar werken.
Ja ik vind het lelijk, ik denk wel dat die kont van dat meisje geshopped is.. Atleast in die bovenste zwart wit foto, die van de nintendo weet ik niet... Maar alles wordt geshopped dus het zal wel... Erovernadenken heeft niet eens zin meer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Vind jij het lelijk dan? Ik bedoel, even serieus maar denk je dat die kont van dat meisje niet geshopped is? Dat er niet honderd keer met air brush over heen is gegaan? En dat er zoveel meisjes zijn met perfecte billen?
Téveel eer. Maar denk dat maar, dan ben ik tenminste de baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij bent way out of my league man :$
Nou beter, dan ook niet hard werken toch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat mijn meis daar ook niet van houd.
Nee, doe maar heur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wou ik even horen.. scheelt weer pics sturen
ohhh no you didn'tquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Téveel eer. Maar denk dat maar, dan ben ik tenminste de baas.
Gewoon lekker leven, niet bij elke hap nadenken of er niet te veel calorieen inzitten enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou beter, dan ook niet hard werken toch.
Oh dankje. Even terug fobo checken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fobo, je hebt een leuk koppie om mee te beginnen
dan nog, je hebt vervoer man!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ze niet naast me op de bank zit.
Niet doen, je zult teleurgesteld zijn, dan kun je beter in kpd kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dankje. Even terug fobo checken.
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan nog, je hebt vervoer man!
Zo opgelost. Maar volgensmij dichter bij mij dan bij jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
En ik weet niet waar haar huis woont.
Dat valt je vies tegen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo opgelost. Maar volgensmij dichter bij mij dan bij jou
Wat eerst?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon opbokken jullie, ik eerst
Jij krijgt alle ruimte van me. Ik ga zo kalmpjes aan richting bed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon opbokken jullie, ik eerst
Ja, haske leuk. Ik ben morgen een wandelende zombie die nog moet werken ook. Ik ben hier niet voor gemaakt. GOD kom me halen, want ik kan dit niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het net red om voor die tijd klaar te zijn, klein uurtje rijden. Dus nog krap aan 4 uur.
wel opletten jij u_uquote:
dat vind ik liefquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij krijgt alle ruimte van me. Ik ga zo kalmpjes aan richting bed.
Nuja, ik vind het mooi. Mijn vriend heeft ook een sixpack en daar hou ik wel van. Tenminste een beetje conditie tijdens de bed/bank/tafelsport.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik vind het lelijk, ik denk wel dat die kont van dat meisje geshopped is.. Atleast in die bovenste zwart wit foto, die van de nintendo weet ik niet... Maar alles wordt geshopped dus het zal wel... Erovernadenken heeft niet eens zin meer.
En nee, er zijn niet zoveel meisjes met de perfecte billen... Maar smaken verschillen daarin ook, er zijn 3 billen foto's gepost... De eerste 2 vind ik heel mooi de 3e niet...
Als je haar maar heel laat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel opletten jij u_u
[..]
dat vind ik lief![]()
Doe ik ook niet, meestal dan. Of je eet, of niet. BAM.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon lekker leven, niet bij elke hap nadenken of er niet te veel calorieen inzitten enzo.
KPD? Daar kom ik niet zo heul vaak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet doen, je zult teleurgesteld zijn, dan kun je beter in kpd kijken
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, meestal dan. Of je eet, of niet. BAM.
tuurlijk, lief ende tederquote:
Hahahaha. Ja sorry. Ik heb al een vriend en een vriendin, dus het wordt allemaal wat lastiger.quote:
Fappen, als 1 keer niet helpt dan 2 keer, nog niet dan een 3e keer, wedden dat je dan slaapt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Fuck, ik kan wel wat kalmeringsmiddelen gebruiken nu volgens mij...
Er raast een of andere agressieve negatieve boze wolk in mij.![]()
![]()
![]()
Tiefstraalt op verdomd.
Het is zo een bonk spier... Het oogt niet natuurlijk...quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, ik vind het mooi. Mijn vriend heeft ook een sixpack en daar hou ik wel van. Tenminste een beetje conditie tijdens de bed/bank/tafelsport.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja sorry. Ik heb al een vriend en een vriendin, dus het wordt allemaal wat lastiger.
Dat is wel goed dan. Want gezond eten is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
En sinds ik samenwoon is het ook echt wel beter geworden enzo hoor, qua eten.
Spieren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is zo een bonk spier... Het oogt niet natuurlijk...
Vriend EN vriendin?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja sorry. Ik heb al een vriend en een vriendin, dus het wordt allemaal wat lastiger.
Heb ik weer hoor..quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf.. was het aan mij gericht?quote:
Jep, en lichaamsbeweging ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is wel goed dan. Want gezond eten is wel belangrijk.
Gewoon blijven posten, genoeg andere vrijgezelle meisjes.quote:
Die jezelf leuk vindt? Hell noquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten, genoeg andere vrijgezelle meisjes.
Laat ik het anders zeggen. Ik hoef geen spierbal, maar iemand die er verzorgd en goed uitziet. Iemand die aandacht aan zichzelf besteed. Iemand die van het leven houdt. Iemand die mij plezier kan geven en iemand die ik gelukkig kan maken. Dat wil ik en niks meer of minder.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja leuk, als het bij de rest van het lijf past.
Okayquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten, genoeg andere vrijgezelle meisjes.
Nou, ik geloof dat de rest van het topic atm mannelijk is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf.. was het aan mij gericht?
Ah, dan heb je niks aan mij. Hoewel ik best mensen plezier kan geven en gelukkig kan maken..quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Ik hoef geen spierbal, maar iemand die er verzorgd en goed uitziet. Iemand die aandacht aan zichzelf besteed. Iemand die van het leven houdt. Iemand die mij plezier kan geven en iemand die ik gelukkig kan maken. Dat wil ik en niks meer of minder.
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Okay
Al zeg ik momenteel tegen heulveel dingen ja want teveel gedronken
hmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat de rest van het topic atm mannelijk is.
Dat hoeft ook niet, ik ben al bezet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, dan heb je niks aan mij. Hoewel ik best mensen plezier kan geven en gelukkig kan maken..
Mjah, mijn zelfbeeld is niet je van het.. Maar volgens Knetter o.a. kan het er mee doorquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Ik hoef geen spierbal, maar iemand die er verzorgd en goed uitziet. Iemand die aandacht aan zichzelf besteed. Iemand die van het leven houdt. Iemand die mij plezier kan geven en iemand die ik gelukkig kan maken. Dat wil ik en niks meer of minder.
slaap lekker oh waarde oh waarde JJHquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Mensjes, tot morgen.![]()
Slaapze Taxipapa, nu het nog kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Welterusten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Ik heb het eraf geschoren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
mag ik even door je haartjes kroelen? ik MOET het doen
Jij straks ook meis. Fijn dromen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
slaap lekker oh waarde oh waarde JJH![]()
Oh, mijne ook niet altijd hoor. Dat hoort er bij toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, mijn zelfbeeld is niet je van het.. Maar volgens Knetter o.a. kan het er mee door
Dank je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slaapze Taxipapa, nu het nog kan
Komt goed, jij ook, en succes morgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welterusten.Slaap zacht, lekker, goed, droom fijn.
I guess.. Ach, het is slechter geweest hoor.. Tot Knettertje me overtuigde, en later MsMessy ook enzo, en nog meer mensjes die ik IRL leerde kennenquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, mijne ook niet altijd hoor. Dat hoort er bij toch?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het eraf geschoren.
Ohnee, hihihihihi, grapje. Dat mag jij wel.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, mijne ook niet altijd hoor. Dat hoort er bij toch?
DANKJE.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Komt goed, jij ook, en succes morgen.![]()
Nou, kan alleen nog maar beter dan toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I guess.. Ach, het is slechter geweest hoor.. Tot Knettertje me overtuigde, en later MsMessy ook enzo, en nog meer mensjes die ik IRL leerde kennen
Ok ok. Maar ik ga toch echt in bed liggen met mijn telefoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Prima te doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is beter tamash.
vooruit maar weer, schuif ff op ok? :$quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok ok. Maar ik ga toch echt in bed liggen met mijn telefoon.
Als het zo in mijn hoofd nou ook ging dan was er geen probleem, maar ik val nog te vaak terug..quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, kan alleen nog maar beter dan toch?
easy tigerquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oke oke. Gr gr.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vooruit maar weer, schuif ff op ok? :$
Tsja soms is dat wat moeilijker, maar positief blijven proberen te denken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het zo in mijn hoofd nou ook ging dan was er geen probleem, maar ik val nog te vaak terug..
Klopt, dat gaat steeds vaker goed.. Ik kan de laatste tijd steeds beter "fuck you" zeggen aan diegene die me 't leven zuur proberen te maken.. Of hun opmerkingen laten gaan.. Dat scheelt best, zeker met hoe ik in het begin was..quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja soms is dat wat moeilijker, maar positief blijven proberen te denken.
hier ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 06:05 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha goedemorgen!![]()
Op en top fit hier!
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 10-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 247 JJH
02 222 kingtoppie
03 152 Moeraskat
04 123 JijHebtGeenRokje
05 098 Fera
06 096 Tamashii
07 092 DevilsWhore
08 086 Vinniiee
09 075 Samzz
10 074 Nixx-
11 072 Mistress_X
12 061 Cryothic
13 057 Kaneelstokje
14 055 -_Guitarist_-
15 049 GSbrder
16 043 Knetterkrankjorum
17 031 gewoonmezelf87
18 027 heloef
18 027 goldfinger1963
20 021 tijnbrein
21 020 Tally
22 012 Braamyo
23 011 stbabylon
24 007 Jofunu-kun
24 007 sararaats
26 006 Grijsbaard
27 005 kiekjesdief
27 005 schrikbarend
29 004 MeneerLogica
30 003 Drizzt_DoUrden
31 001 Koen66
31 001 remlof
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Damn nice dit. Ik heb gewoon een powernap gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 06:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook![]()
en ik ben al even wakker
dus voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 06:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Damn nice dit. Ik heb gewoon een powernap gehad.
hihahoooo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 06:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus voor herhaling vatbaar
ik hoop het voor mij iig nietquote:
Verdomd grijs, maar nog droog.. Ik duik er wel nog in, dus wie weet regent het hier straks ook..quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:04 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Regen! Heel veel regen. Bij jullie?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:35 schreef Nixx- het volgende:
Vandaag is de dag dat ik twee jaar getrouwd ben
Vanavond uit eten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gefeliciteerdnog wat romantisch geplant?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:35 schreef Nixx- het volgende:
Vandaag is de dag dat ik twee jaar getrouwd ben
Het regende vanochtend ook flink ja, maar toen ik aankwam in Hilversum was het droogquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:04 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Regen! Heel veel regen. Bij jullie?
Sterkte.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vandaag is de dag dat mijn oma 3 jaar geleden overleed.. Niet echt een superbui dus..
Eerder vertekken jonguhquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterkte.
Nu iedereen toch met 'vandaag is de dag' bezig is:
Vandaag is de dag dat ik alweer te laat kom op mijn werk. File en verkeersopstopping
Is maar anderhalf uur vliegen hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, maar ik denk dat we dat niet gaan redden.
Zal vast wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is maar anderhalf uur vliegen hoor
True that, eigenlijk zou je met zulke relatief korte vluchten in Europa iedere maand een weekend in een andere stad moeten zitten. Mooi doel voor als ik straks iets ruimer in mn geldje zitquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is maar anderhalf uur vliegen hoor
Dat soort korte vluchten moeten gewoon zwaar goedkoop worden..quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that, eigenlijk zou je met zulke relatief korte vluchten in Europa iedere maand een weekend in een andere stad moeten zitten. Mooi doel voor als ik straks iets ruimer in mn geldje zit
Nog goedkoper? Waar moeten ze op vliegen, water?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort korte vluchten moeten gewoon zwaar goedkoop worden..
Op zich wel een leuk doel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that, eigenlijk zou je met zulke relatief korte vluchten in Europa iedere maand een weekend in een andere stad moeten zitten. Mooi doel voor als ik straks iets ruimer in mn geldje zit
Zou wel een uitvinding zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog goedkoper? Waar moeten ze op vliegen, water?
Huis gekocht?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Op zich wel een leuk doel.
Ware het niet dat ik met haar een nieuwbouwhuis heb gekocht waar we nog hard in bezig zijn.
Vooral de extra dingen die je nodig heb/wilt hebben kosten veel geld.
Ik ben blij dat we voor alles gespaard hebben zodat we nu niet extra op ons geld hoeven letten.
We gaar ergens in Oktober/November wel een week naar Egypte.
Zou zeker een uitvinding zijn, maar praktisch niet haalbaar.quote:
Regel vrij, met zo een actie scoor je punten voor de rest van je levenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zal vast wel.
We moeten allebei ook nog werken vandaag
Vorig jaar juni handtekening gezet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huis gekocht?Waar dat wanneer?
Mij lukt het wel om vrij te nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Regel vrij, met zo een actie scoor je punten voor de rest van je leven
Ohh oke al een hele tijd dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vorig jaar juni handtekening gezet.
Halverwege juli dit jaar opgeleverd.
Staat ergens in Amsterdam.
Vanaf afgelopen maandag wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohh oke al een hele tijd dus.
Werk je wel weer in Noord-Holland dan?
Goeiemorgenquote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Nixx gefeliciteerd met de 2 jaar
Wat etenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
Ik loop de hele tijd te gapen. Vandaag een lange dag op school. Ook heb ik een gesprek met mn SLB'er, is t zinvol mn relatieproblemen te melden?
Goeiemorgenquote:
Moggequote:
Dank jullie wel!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Nixx gefeliciteerd met de 2 jaar
Ik ken m pas n week, dus over die band kan ik weinig zeggen. Toch maar aankaarten, ik heb er soms echt buikpijn van.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat eten
Uhm, ligt een beetje aan wat voor een 'band' je met je SLB'er hebt. Als je school er onder lijdt dan zou ik het wel zeggen ja.
[..]
Goeiemorgen
[..]
Mogge
Oja, dat is ook zo. Ik zou het in ieder geval iets over zeggen, details hoeft ie toch niet te wetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken m pas n week, dus over die band kan ik weinig zeggen. Toch maar aankaarten, ik heb er soms echt buikpijn van.
Als jij n beetje goede band met die persoon hebt zeg ik ja! Al is het alleen maar om iets ruimte te krijgen als je een beetje afwezig bent!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
Ik loop de hele tijd te gapen. Vandaag een lange dag op school. Ook heb ik een gesprek met mn SLB'er, is t zinvol mn relatieproblemen te melden?
Gewoon even aankaarten, je merkt zelf wel hoeveel je wilt vertellen. Soms is het juist prettig om je verhaal te doen tegen iemand die je niet helemaal kent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken m pas n week, dus over die band kan ik weinig zeggen. Toch maar aankaarten, ik heb er soms echt buikpijn van.
Ok, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gewoon even aankaarten, je merkt zelf wel hoeveel je wilt vertellen. Soms is het juist prettig om je verhaal te doen tegen iemand die je niet helemaal kent.
Hij is wel aardig, dus dat komt wel goed. Dank je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jij n beetje goede band met die persoon hebt zeg ik ja! Al is het alleen maar om iets ruimte te krijgen als je een beetje afwezig bent!
Jup! Ik heb sinds kort een nieuwe gekocht!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heuj, je rijd motor![]()
Die GSR uit je fobo of een andere ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup! Ik heb sinds kort een nieuwe gekocht!
Die heb ik ingewisseld voor een Ducati M1100Evoquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die GSR uit je fobo of een andere ?
Nicequote:Op dinsdag 11 september 2012 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ingewisseld voor een Ducati M1100Evo
Heb je die nieuwe uitlaten wel eens gehoord? Sorry hoor maar ik ga niet minimaal 1200 euro neerleggen als ik deze ook mooi vind klinken.quote:
Nee, de nieuwe heb ik niet gehoord. Welk model heb je dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe uitlaten wel eens gehoord? Sorry hoor maar ik ga niet minimaal 1200 euro neerleggen als ik deze ook mooi vind klinken.
M1100Evo uit 2012.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe heb ik niet gehoord. Welk model heb je dan?
Heb je gelijk in hoor
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
M1100Evo uit 2012.
http://www.ducati.com/media_gallery/monster_1100_evo/index.do
En rode
Nee ik wilde gewoon een Duc. En dan wel meteen een goedequote:
Hehequote:Op dinsdag 11 september 2012 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon een Duc. En dan wel meteen een goede
Moggelquote:
Mobiel en verkeerde smilie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheWel goeie keus
[..]
Moggel
Vanwaar de '' ?
jij ook ja?quote:
ja vriendschapsjubileumquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:29 schreef kiekjesdief het volgende:
het enige dat ik vier is dat ik vrij ben, jij wel een feestje?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja vriendschapsjubileum(ik had gewoon een goed excuus nodig voor 1 x)
ik helaas nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:33 schreef kiekjesdief het volgende:
haha, ik verdien alles zonder er iets voor te doen
bwehehe, dat zal ik de volgende keer als excuus gebruikenquote:
OLEquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Tally het volgende:
Mag ik even.
EINDELIJK!!! weer een seks gehad![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Tally het volgende:
Mag ik even.
dat mag jij ja.. hell yeah girlquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Tally het volgende:
Mag ik even.
Sterktequote:
Zou hier ook eens tijd wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Tally het volgende:
Mag ik even.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Tally het volgende:
Mag ik even.
quote:
Geenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor reden?
*knuffel en kusje geeft![]()
Kansloosquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een goede reden?
Ik ben eens afgewezen voor een baan waar ik geknipt voor was, omdat ik geen theaterervaring had.
De gene die wel werd aangenomen, had dit ook niet.
Als het niet in het profiel pastte had je niet gesoliciteerd lijkt me.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen
Past niet in het profiel
Ja m'n aars!
Slaap vanavond wel bij mijn vriend, maar ik denk niet dat het erin zit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Tally het volgende:
Mag ik even.
Nee dat niet eens want je moet alles proberen .. Maar dit sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het niet in het profiel pastte had je niet gesoliciteerd lijkt me.
Ja, ging om een combinatie van wetenschap en onderwijs, ook nog eens op mijn specialisatie binnen de wetenschap. Say whut.quote:
13 in een dozijn reden...quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen
Past niet in het profiel
Ja m'n aars!
Nice!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoera! De 1e week afvallen levert 2.5 kg verlies op!
Hoeraaaaaquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoera! De 1e week afvallen levert 2.5 kg verlies op!
Euwquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat niet eens want je moet alles proberen .. Maar dit sloeg nergens op.
Ik ga wel hoereren
Normaal gesproken niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
OLE
(Is het zo'n zeldzaamheid dan??)
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet.
Maar na de positieve zwangerschapstest durfde mijn man niet meer
Dan kan je beter erotische massages gaan doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat niet eens want je moet alles proberen .. Maar dit sloeg nergens op.
Ik ga wel hoereren
In wat voor markt arbeidde jij ook al weer?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef Nixx- het volgende:
Te bedenken dat het in mijn arbeidsmarkt ongelofelijk krap is op dit moment.
We lopen hier echt om mensen te springen
GEFELICITEERD!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet.
Hier ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef Nixx- het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet.
Engineering (van chemische fabrieken)quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef JJH het volgende:
[..]
In wat voor markt arbeidde jij ook al weer?
Dat de zwangerschap net zo verloopt als de vorige keer. Met constant bloedingen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!
Waar is hij bang voor?
Ah.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Engineering (van chemische fabrieken)
Techniek staan ze sowieso te springen om mensenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Engineering (van chemische fabrieken)
Jij ook zwanger?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat de zwangerschap net zo verloopt als de vorige keer. Met constant bloedingen.
Dus hele gek vind ik het niet. Wel vervelend. Mijn libido is namelijk echt het dak uit gestegen
goed plan!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan je beter erotische massages gaan doen.
Waarquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef Nixx- het volgende:
Al serieus over nagedacht maar daar ga ik ongelukkig van wordenquote:
Jij wilt te graagquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil wel
[..]
Ontwikkelen van technische shit.
Fixedquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Tally het volgende:
Werken. Dat komt gewoon soms tussen het FOK!en door
Best rot
Toen was het leven nog simpel en eenvoudigquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
Pff, geen zin meer om te werken. Liefst zou ik linea recta naar school toe rijden
Dat dus nooit niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
Pff, geen zin meer om te werken. Liefst zou ik linea recta naar school toe rijden
Alsof jij daar een training voor nodig hebt....quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whoehoe vmiddag nieuwe training.. webcare.. dat klinkt tofbeetje chatten met klanten geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alsof jij daar een training voor nodig hebt....
edit:
en even een plaatje mbt tot de verkiezingen:Zag ik staan ja, screw you all.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
edit:
en even een plaatje mbt tot de verkiezingen:Natuurlijk heb ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Klinkt wel erg leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whoehoe vmiddag nieuwe training.. webcare.. dat klinkt tofbeetje chatten met klanten geloof ik
zou ik ook met smileys kunnen werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Klinkt wel erg leuk
Met knetter, hoe kan ik u van dienst zijn
En ik denk dat ze dat nou juist net niet willen hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou ik ook met smileys kunnen werkenwhihi.
Denk niet dat dat de bedoeling is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou ik ook met smileys kunnen werkenwhihi.
mezelf kennende.. kunnen het hele leuke gesprekken wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Denk niet dat dat de bedoeling is.
De vraag is dan meer, kun je het weerstaan smilies te gebruiken
[..]
edit:
en even een plaatje mbt tot de verkiezingen:Oh, nice one.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Per ongeluk een keertje ctrl-v terwijl er iets stond wat niet de bedoeling was... een typefout willen verbeteren terwijl de klant er al op reageert...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mezelf kennende.. kunnen het hele leuke gesprekken worden
uhm ja zoietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Per ongeluk een keertje ctrl-v terwijl er iets stond wat niet de bedoeling was... een typefout willen verbeteren terwijl de klant er al op reageert...
[..]
edit:
en even een plaatje mbt tot de verkiezingen:Ik zie in dat plaatje meer dat je het deel wat ze van zichzelf laten zien is alsof ze een van het volk zijn. Maar ze doen zich anders voor dan dat ze zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |