Dat lijstje heb ik gemaakt van dames die ik erg mooi vind.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Zij zat er eerst niet in toch? Leuk bekkie wel
Goeie kontquote:
Ja godver...quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nintendo voor jou:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godver...
Post maar weer een perfect lichaam...
Kvoel me een loser die niet in staat is meisjes leuk te vinden dan wel er plezier mee te hebben dmv seks.quote:
Tegen dat meisje wat ik uit de op geplukt had.quote:
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegen dat meisje wat ik uit de op geplukt had.
Mäar dat is slechts een internetplaatje en er gebeurt dus helemaal niets.
Ik weet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uit
Ik ken jou heul niet toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uit
Dat kan ik niet bieden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
Deze mag wel even komen.[ afbeelding ]
Vind je dat serieus aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
Deze mag wel even komen.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tamash gaat zo even voor mij bukken
Ja ik geloof dat er iets van 150 km tussen zit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar ook dan heeft die opmerking plaatsen weinig zin.
Dat is wel overdreven hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat er iets van 150 km tussen zit.
Ach, als we het allemaal voor het kiezen hadden. Dat is niet zo, dus is er veel goed.quote:
Ik ben wel geen scharminkeltje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, als we het allemaal voor het kiezen hadden. Dat is niet zo, dus is er veel goed.
Ja. Vind jij het lelijk dan? Ik bedoel, even serieus maar denk je dat die kont van dat meisje niet geshopped is? Dat er niet honderd keer met air brush over heen is gegaan? En dat er zoveel meisjes zijn met perfecte billen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je dat serieus aantrekkelijk?
Ja, ik ben niet zo wiskundig aangelegd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven hoor.
Iets meer dan de helft.
Maar, ik mag dus wel even langskomen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo wiskundig aangelegd.
Des te beter, iets van vet mag echt wel want dun vind ik niet tof. Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben wel geen scharminkeltje.
En ik zou ook commentaar krijgen als ik zo hard aan de bak zou gaan zodat ik dat uiterlijk zou krijgen.
O nou bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"I set my standards pretty low so i'm never dissapointed"
jij bent way out of my league man :$quote:
Omdat mijn meis daar ook niet van houd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Des te beter, iets van vet mag echt wel want dun vind ik niet tof. Waarom eigenlijk?
Nou, nu lijkt me niet zo'n goed plan. Over 4 uur en 40 minuten moet ik zeg maar werken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, ik mag dus wel even langskomen?
Niks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat is er mis met mijn asser
Wrom?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar ook dan heeft die opmerking plaatsen weinig zin.
dat wou ik even horenquote:
Ik denk dat ik het net red om voor die tijd klaar te zijn, klein uurtje rijden. Dus nog krap aan 4 uur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, nu lijkt me niet zo'n goed plan. Over 4 uur en 40 minuten moet ik zeg maar werken.
Ja ik vind het lelijk, ik denk wel dat die kont van dat meisje geshopped is.. Atleast in die bovenste zwart wit foto, die van de nintendo weet ik niet... Maar alles wordt geshopped dus het zal wel... Erovernadenken heeft niet eens zin meer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Vind jij het lelijk dan? Ik bedoel, even serieus maar denk je dat die kont van dat meisje niet geshopped is? Dat er niet honderd keer met air brush over heen is gegaan? En dat er zoveel meisjes zijn met perfecte billen?
Téveel eer. Maar denk dat maar, dan ben ik tenminste de baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij bent way out of my league man :$
Nou beter, dan ook niet hard werken toch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat mijn meis daar ook niet van houd.
Nee, doe maar heur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wou ik even horen.. scheelt weer pics sturen
ohhh no you didn'tquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Téveel eer. Maar denk dat maar, dan ben ik tenminste de baas.
Gewoon lekker leven, niet bij elke hap nadenken of er niet te veel calorieen inzitten enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou beter, dan ook niet hard werken toch.
Oh dankje. Even terug fobo checken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fobo, je hebt een leuk koppie om mee te beginnen
dan nog, je hebt vervoer man!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ze niet naast me op de bank zit.
Niet doen, je zult teleurgesteld zijn, dan kun je beter in kpd kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dankje. Even terug fobo checken.
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan nog, je hebt vervoer man!
Zo opgelost. Maar volgensmij dichter bij mij dan bij jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
En ik weet niet waar haar huis woont.
Dat valt je vies tegen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo opgelost. Maar volgensmij dichter bij mij dan bij jou
Wat eerst?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon opbokken jullie, ik eerst
Jij krijgt alle ruimte van me. Ik ga zo kalmpjes aan richting bed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon opbokken jullie, ik eerst
Ja, haske leuk. Ik ben morgen een wandelende zombie die nog moet werken ook. Ik ben hier niet voor gemaakt. GOD kom me halen, want ik kan dit niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het net red om voor die tijd klaar te zijn, klein uurtje rijden. Dus nog krap aan 4 uur.
wel opletten jij u_uquote:
dat vind ik liefquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij krijgt alle ruimte van me. Ik ga zo kalmpjes aan richting bed.
Nuja, ik vind het mooi. Mijn vriend heeft ook een sixpack en daar hou ik wel van. Tenminste een beetje conditie tijdens de bed/bank/tafelsport.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik vind het lelijk, ik denk wel dat die kont van dat meisje geshopped is.. Atleast in die bovenste zwart wit foto, die van de nintendo weet ik niet... Maar alles wordt geshopped dus het zal wel... Erovernadenken heeft niet eens zin meer.
En nee, er zijn niet zoveel meisjes met de perfecte billen... Maar smaken verschillen daarin ook, er zijn 3 billen foto's gepost... De eerste 2 vind ik heel mooi de 3e niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |